grafy z brzdy

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

grafy z brzdy

Příspěvek od sarkan » 1.3.2008, sob 16:50

Dovolím si pridať ďalšie grafy z brzdy, tentoraz je to 1.9JTDM 110kW. Moja úprava + úprava výfuku.
Obrázek

Obrázek

Tlak turba je takmer na ORIGINÁL hodnotách! Plnenie je ale výrazne zlepšené pre odstránený katalyzátor a stredný diel výfuku. Takisto EGR ventil je softvérovo vypnutý už od 1100ot/min. Bola nutná nutná redukcia krútiaceho momentu v malých otáčkach pre vibrácie zotrvačníku. Priebeh krútiaceho momentu je ale takmer plochý od 2100ot až po 3800ot/min!!! V celom rozsahu neklesá pod 350N.m. V otáčkach 3800/min je oproti originálu (270N.m) nárast až 80N.m, na 350N.m.
Naposledy upravil(a) sarkan dne 2.3.2008, ned 10:38, celkem upraveno 1 x.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.3.2008, sob 18:20

Pěkný to bylo Gionardiho GT ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 1.3.2008, sob 19:40

áno, a má tam pridané menej, ako ty!!! Chcelo by to odbrzdiť tú tvoju!!!
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.3.2008, sob 21:09

sarkan píše:áno, a má tam pridané menej, ako ty!!! Chcelo by to odbrzdiť tú tvoju!!!
Škoda, já byl minulej tejden v Přerově pro převodovku za 75-ku, to už bylo kousek. Kdy chystáte příští dyno párty a na kolik ta brzda i s případným odladěním vyjde ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 1.3.2008, sob 21:43

Ešte neviem, lebo moja Alfa síce už vrčí, ale nemá ťah. Tlaky sú v prdeli, výmene ventilov sa nevyhnem. Celá rada sacích ventilov je narazená, kompresia je nízka, zázrak, že to ide. Takže ke´d ju poreparujem, pôjdem si ju odladiť na brzdu. A keď už budem otvárať motor, chystám aj nejaké úpravy s cieľom zvýšiť výkon. Zatiaľ hľadám firmu, čo to za rozumný peniaz prevŕta na 2,7 litra. Už mám väčší IC, tak keď to všetko klapne, bude to bomba. Potom si ju už budem musieť nechať, lebo táto úprava bude drahá.... :-k
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Toto je zasa 2.4JTD 110kW Euro3

Příspěvek od sarkan » 2.3.2008, ned 10:27

MAOSKOVA ALFA 2.4JTD 110kW SW

Kôli vibrujúcemu totrvačníku a preklzujúcej spojke sme boli nútení výrazne redukovať krútiaci moment v nízkych otáčkach. To je dôvod, prečo moment vrcholí tak vysoko. Samozrejme auto ide bez vibrácií a prakticky bez dymu.
Obrázek

Obrázek

Chcem len ešte raz prízvukovať, že cieľom nebolo vytrieskať z motora "dušu", ale previesť bezpečný čiptuning. Tlaky turba i tlak v lište sú zvýšené iba minimálne oproti originálu :smt023
Naposledy upravil(a) sarkan dne 2.3.2008, ned 10:41, celkem upraveno 1 x.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

A tu je 1.9JTD 8V 81kW

Příspěvek od sarkan » 2.3.2008, ned 10:32

Dosť zriedkavá verzia 81kW dosahovala už v základe vyšší výkon. Po čipe 97,5kW, 305N.m. Nárast 18k, 43N.m. Opäť takmer bez dymu a s minimálnym navýšením tlaku turba.

Originál:
Obrázek

Po úprave:
Obrázek
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 2.3.2008, ned 12:40

pekne hodnoty... :)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

a ďalší JTD 110kW

Příspěvek od sarkan » 23.4.2008, stř 10:00

Tentokrát od Radka - motor vo výbornom stave, zuby krivky sú spôsobené zasahujúcim obmedzovačom krútiaceho momentu
Obrázek
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: a ďalší JTD 110kW

Příspěvek od Radim » 23.4.2008, stř 10:32

někde jsem četl, ža ta sériová převodovka Alfy na Unijety je schopná dlouhodobě přenést jen 350 nm. co je na tom pravdy? byl to prý jeden z důvodů, proč 2.4 JTDm dostal 6stupňovou převodovku od GM..
Alfetta GTV L

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 23.4.2008, stř 12:39

Raddik: už i Ty jsi podlehl čipové totalitě? ;)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.4.2008, stř 12:47

kdepak, to bylo spíš takové šťournutí.

já jdu touto cestou: na běžné používání klidně diesel, sériové 2.4 103kw je docela svižné, proč to hrotit. i když jsem si měl koupit V6 nebo JTS a dát ji do plynu, byla by větší sranda. ale když mám chuť si opravdu zařádit, vlezu do zadohrabového benzinového šestiválce. na to žádná Alfa od dob 75 V6 prostě nemá.

říkám ještě jednou, nepřeju sarkanovi nic zlého ale přijde mi pikantní, že se dvornímu tunerovi nejprve poohýbají ventily, pak se mu vysype turbo atd. když k tomu přidám chronickou poddimenovanost dvouhmotovýho setrváku a pak ještě tu informaci o max. newtonmetrech na převodovku, tak si říkám že chipují jen opravdoví koumáci :-D -. ne, prostě nic pro mě..
Alfetta GTV L

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: a ďalší JTD 110kW

Příspěvek od sarkan » 23.4.2008, stř 20:42

Raddik píše:někde jsem četl, ža ta sériová převodovka Alfy na Unijety je schopná dlouhodobě přenést jen 350 nm. co je na tom pravdy? byl to prý jeden z důvodů, proč 2.4 JTDm dostal 6stupňovou převodovku od GM..
Převodovka unese se zárukou i 700N.m, ovšem i nový setrvák naráží na své dorazy již při 450N.m!!! Proto jsme nemohli jít výš. Teď vím, že kdo napíše, ža má krouťák 500N.m u unijetu se sériovým setrvákem, tak kecá.
Mimochodem, Alfácké převodovky jsou mnohem masivnější a odolnější, než ty oplácké. I na rozkresleném schématu převodovek vidět, že Fiat má širší ložiska a 1-2mm tluščí osy. Oplácké stojí za ho...o, jednu mám ve svém voze...
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 23.4.2008, stř 20:49

Raddik píše: přijde mi pikantní, že se dvornímu tunerovi nejprve poohýbají ventily, pak se mu vysype turbo atd. když k tomu přidám chronickou poddimenovanost dvouhmotovýho setrváku a pak ještě tu informaci o max. newtonmetrech na převodovku, tak si říkám že chipují jen opravdoví koumáci :-D -. ne, prostě nic pro mě..
Mám smúlu se svým vozem, nepopírám. Ale co bys čekal u špatného rozvodu? V dúsledku čipu se ještě nikomu ventily neohly :roll: Turbo sice vnucuje myšlenku, že odešlo kúli čipu, ale hvízdalo už od začátku a spíš je zázrak, že tolik vydrželo.
A zapoměl si na zadřenej altík, prasklé gufero na ložisku spojky, přidřené válečky zadní brzdy, trápení s řízením a klímou....
Prostě všechno zjevně zpúsobeno čipem :smt019

Jinak je jasné, že čipováním se životnost zkracuje. Ale pořád tvrdím, že špatné zacházení je větší hrozbou pro auto, jako rozumný řidič a motor vyladěnej třeba na hranu. [-X
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.4.2008, stř 21:04

sarkan píše:Jinak je jasné, že čipováním se životnost zkracuje. Ale pořád tvrdím, že špatné zacházení je větší hrozbou pro auto, jako rozumný řidič a motor vyladěnej třeba na hranu. [-X
tenhle argument beru :wink:
Alfetta GTV L

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 29.4.2008, úte 21:12

A tu môžete vidieť, ako Radek s jeho Alfou vyplieskal aj také autá, ako BMW 330D so 185k motorom...
Dokoca je úctyhodné, že takýto čas doteraz žiadny diesel nedosiahol...
http://pneuteam.ic.cz/alfa156/400mdiesel.htm
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 29.4.2008, úte 21:33

neseduju to od zacatku ale on ma nechipovanou 150 konovou a natrhl 185 konove BMW ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 29.4.2008, úte 21:50

Je to jen domněnka, ale obávám se, že to BMW mělo špatný mezikus mezi sedačkou a plynovým pedálem :wink: Kolem šestnácti vteřin jezdila moje JTD Unijet s nějakými bratru 135 - 140 koňmi nebrzděnými.
Čímž nijak nesnižuju ten čip...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 29.4.2008, úte 22:48

mozna upresnit o jaky rok vyroby BMW se jedna...aktualni 330d ma 170kW, tomu prdel natrhne tezko...

ale z5 k tematu....
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 30.4.2008, stř 09:02

filip píše:mozna upresnit o jaky rok vyroby BMW se jedna...aktualni 330d ma 170kW, tomu prdel natrhne tezko...

ale z5 k tematu....
vždyť ten výkon je tam napsaný...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 30.4.2008, stř 09:20

no kdo byl na výročním srazu, tak viděl jak jsem si dával sprint s Richiem. takže moje sériový 103kw 2.4 a Richieho 100kw 2.4, od Sarkana 122kw mě dalo nakonec o 0,5 metru.

pro úplnost připomínám, že mám SportWagon, tudíž 70 kg navíc a závaží mi dělala ještě moje Michala, která si v autě četla. sumasumárum navíc 130 kg, o 20kw menší výkon a o 5 kilo míň briket za autem. rozdíl půl metru..co si mám o chiptuningu myslet???? :D :D :D
Alfetta GTV L

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 30.4.2008, stř 18:54

Raddik píše: o 20kw menší výkon a o 5 kilo míň briket za autem. rozdíl půl metru..co si mám o chiptuningu myslet???? :D :D :D
O čiptuningu myslet?:shock: Co na to říct... čipování není pro ty, co chtéjí myslet, ale pro ty, co chtějí žít a jezdit... :smt098

Ono hodně záleží na řidiči... Jinak těch 122kW u Richieho není odbržděných a múže to být klidně 112kW (rozdíly mezi jednotlivými auty jsou markantní), a tvoje 103kW núže mít klidně 115kW. Ta Radkova má skoro 136kW (odbržděno), a již v základu měla 121,5kW - tedy hodně povedenej motor. A pro porovnání rozdílu - maoskova 110kW měla v základu 104kW. Rozdíl proti radkově Alfě byl pouze ve firmware, po načipování dosahují stejného výkonu.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.4.2008, stř 19:43

sarkan píše:čipování není pro ty, co chtéjí myslet
Tak pod to se podepisu... :hotovej
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 30.4.2008, stř 20:19

sarkan: dejme tomu, že podle tebe mám bez chipu 120 kw a někdo s chipem taky 120 kw. ale co ten rozdíl skoro 150 kg v můj neprospěch? ?? :D
Alfetta GTV L

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 1.5.2008, čtv 10:57

Raddik píše:... a o 5 kilo míň briket za autem...
To byla kouřová clona na matení nepřítele :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů