2.4 JTD

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 11.9.2007, úte 07:56

to jsem zase nasel perly....
2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Zamin
Uživatelský avatar

Příspěvky: 99
Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zamin » 11.9.2007, úte 09:24

To je tak, kdyz se nekdo snazi byt za kazdou cenu chytrej :smt021
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 11.9.2007, úte 09:33

Jestli nemáš do čeho píchnout, tak mu napiš o adresy těch "pár lidí", kterým ta klika praskla :-))
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 11.9.2007, úte 11:09

:pivko
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 11.9.2007, úte 16:33

nasem clovickovy zrejme mozna neco prasklo ale v kalhotech...j
jinak takle to vypada opravdu kdyz neco praskne.melo to zvukovy efekt slyset do vzdalenosti 5km. :D :D :D :D :D :D :D
Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rebby » 11.9.2007, úte 18:22

Richie píše:to jsem zase nasel perly....
2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
Kdes to nasel? Chjooo..... :smt021
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 11.9.2007, úte 18:56

Rebby píše:
Richie píše:to jsem zase nasel perly....
2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
Kdes to nasel? Chjooo..... :smt021
na www.alfa156club.cz
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 11.9.2007, úte 19:03

Takhle presne to vznika - Vaculik vyblije ze se to obcas stane a v tu chvili nejakej moula pise dal, ze zna par lidi, kterejm se to stalo... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 24.9.2007, pon 09:03

jak vam ubyva ve 2.4 JTD olej?...dolevate casto nebo vubec?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.9.2007, pon 15:30

Richie píše:jak vam ubyva ve 2.4 JTD olej?...dolevate casto nebo vubec?
me ani kapka...od vymeny do vymeny..najeto 230 000...to si se zas probudil a napadlo Te to nebo Te ubejva opravdu :D :D :D :D :D
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 24.9.2007, pon 19:40

ne prave ze mi taky neubyva ani kapka..presne jak pises..od vymeny do vymeny
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.9.2007, pon 20:15

Richie píše:ne prave ze mi taky neubyva ani kapka..presne jak pises..od vymeny do vymeny
takze muzem byt radi :cool: :cool: :cool:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 8.10.2007, pon 12:34

kdyz i diesel muze mit zvenku pekny zvuk.. http://www.youtube.com/watch?v=Xosenlw7Xjs
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 10.10.2007, stř 15:16

rozdil mezi 2.4 JTD 100kw a 103kw. v praxi jsem se parkrat setkal s nazorem, ze 103kw verze R5 jede vyrazne lepe nez predchudce,ackoliv ma o pouhe 4 kone navic. proc?

"103 kW se podstatně liší aktivním řízením plnicího tlaku. Lopatky turbodmychadla zde naklápí pneumatický aktuátor podtlakem z vývěvy regulovaným řídicí jednotkou motoru. Tato verze mnohem lépe táhne odspodu, netrpí kolísáním tahu při akceleraci a zatuháváním lopatek turbodmychadla. 100 kW varianta má pasivní regulaci na limitní plnicí tlak v sání, tj. když tento dosáhne maximální hodnoty, tak skrz pneumatický aktuátor přetlačí lopatky a začne snižovat zátěž turbodmychadla. Krom toho že řídicí jednotka zde nemá možnost měnit plnicí tlak podle okolností a že například čipování zde je takřka k ničemu, tak i ovládací síly regulace turbodmychadla jsou zde daleko menší. Naklápěcí lopatky proto snadno zatuhnou, auto pak jede jako bez turba. Takřka vrozená vlastnost mnohých 100kw 2.4 JTD je různé kolísání tahu při akceleraci, obvykle se ještě zhoršuje při opotřebené váze vzduchu."
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.10.2007, stř 15:22

mozan proto nekde psal sarkan ze to chce jeste zvysit plnici tlak pokud chci otpimalni chod motoru kdyz mam chip....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 10.10.2007, stř 21:26

Raddik píše:rozdil mezi 2.4 JTD 100kw a 103kw. v praxi jsem se parkrat setkal s nazorem, ze 103kw verze R5 jede vyrazne lepe nez predchudce,ackoliv ma o pouhe 4 kone navic. proc?

"103 kW se podstatně liší aktivním řízením plnicího tlaku. Lopatky turbodmychadla zde naklápí pneumatický aktuátor podtlakem z vývěvy regulovaným řídicí jednotkou motoru. Tato verze mnohem lépe táhne odspodu, netrpí kolísáním tahu při akceleraci a zatuháváním lopatek turbodmychadla. 100 kW varianta má pasivní regulaci na limitní plnicí tlak v sání, tj. když tento dosáhne maximální hodnoty, tak skrz pneumatický aktuátor přetlačí lopatky a začne snižovat zátěž turbodmychadla. Krom toho že řídicí jednotka zde nemá možnost měnit plnicí tlak podle okolností a že například čipování zde je takřka k ničemu, tak i ovládací síly regulace turbodmychadla jsou zde daleko menší. Naklápěcí lopatky proto snadno zatuhnou, auto pak jede jako bez turba. Takřka vrozená vlastnost mnohých 100kw 2.4 JTD je různé kolísání tahu při akceleraci, obvykle se ještě zhoršuje při opotřebené váze vzduchu."
Toto se myslím týká pak i 1.9
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 11.10.2007, čtv 08:58

coyote píše:Toto se myslím týká pak i 1.9
myslis rozdil mezi 77,81 kw a 85kw?
Alfetta GTV L

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 11.10.2007, čtv 09:09

Raddik píše:
coyote píše:Toto se myslím týká pak i 1.9
myslis rozdil mezi 77,81 kw a 85kw?
V podstatě ano. Ještě se dělal JTD s 81kW (ten asi v 147 nebyl), ale jestli byl již "upravený" nevím.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 11.10.2007, čtv 09:17

77kw ma turbo s obtokem, zadnou "elektriku" a naklapeni lopatek :) jak je to s 81kw netusim,ale myslim ze je to stale to same. 85kw by mela mit uz VTG turbo a tyhle elektronicky pomocnicky :wink:

dobra volba je 1.9 JTDm 103kw. neni tak tezky na predek a napravy jak R5 a jede velmi slusne, pri nizsi spotrebe..
Alfetta GTV L

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 11.10.2007, čtv 09:50

Raddik píše:77kw ma turbo s obtokem, zadnou "elektriku" a naklapeni lopatek :) jak je to s 81kw netusim,ale myslim ze je to stale to same. 85kw by mela mit uz VTG turbo a tyhle elektronicky pomocnicky :wink:

dobra volba je 1.9 JTDm 103kw. neni tak tezky na predek a napravy jak R5 a jede velmi slusne, pri nizsi spotrebe..
Ten multijet by se mi taky moc líbil, ale zatím se pohybují vysoko. :(
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 11.10.2007, čtv 09:52

85 kW má elektronicky řízené turbo. Natuty.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 14.11.2007, stř 12:39

Tak jsem projížděl youtube se zvukama 2,4 a nejvíc se můj zvuk podobá tomuto: http://www.youtube.com/watch?v=j4Iw_lfaAZk Kolik stojí výměna řetězu olejovýho čerpadla a co všechno se musí vyměnit?
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 14.11.2007, stř 12:47

fakt tomuto? :D :smt040

jinak to stoji tak 7000 material a pak dost penez prace..je to pod rozvodama....a musi se snad sundat i vana pokud vim
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 14.11.2007, stř 15:03

Super... :(

A bude vadit, když stím budu jezdit až do výměny rozvodů? ~15000km
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.11.2007, stř 15:29

ničemu to nevadí. tedy pokud ti nevadí to, že tvoje auto má za sebou na 99% víc než 200 000 ujetých kilometrů.
Alfetta GTV L

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů