Vstřiky JTD (unijet)

Odpovědět
drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.4.2007, úte 14:08

Harous píše:Vse je o pristupu. Rozhodne bych nezesmesnoval lidi ktery chtej mit auto v dokonalym stavu jen proto, ze Tobe je to jedno...
ja nikoho nezesmesnui...jen me prejde blbost menit vec ktera funguje bez jakykoliv problemu....uved me veci na pravou miru...bavim se o zbytecnostech
je dobre o tom neco vedet a pak neco psat asi takle.
a mas pravdu je to o pristupu...i kdyz vstrikum je celkem jedno jak se k nim chovas
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 25.4.2007, stř 09:07

drtikols píše:...znam nekolik lidi co ma na 1.9 a 2.4kach pres 300 000 a vice od noveho auta ...ale vstriky to vylucuji jako blbost.
je tu nekolik zajimavych vet, ktere jsi zde uvedl, jedno z nich cituju jen tak pro priklad neochvejne jistoty vlastniho tvrzeni. operujes s argumenty typu JPP protoze ja a myslim ze i nikdo jiny nepovazuju tve zname s najetymi 300tkm za relevantni vzorek respondentu, kteri by mohli dosvedcit ze CR jak tvrdis bezne vydrzi tento najezd.

zato jsou tu za poslednich nekolik let zdokumentovane a medialne propirane kauzy selhavani nejen vstriku, ale svete div se i cerpadel. Kuprikladu Ford to stalo hrozny majlant resit v zaruce tyhle veci a ver tomu, ze si motoristicka verejnost nenechala nic ujit. stejnemu zajmu neuniklo ani to, ze u prvni generace CR (coz je nas pripad) je proste nekolik danosti, upozornuju te - konsktrukcnich danosti (kdyby si opet chtel tvrdit svou pravdu navzdory vsem automobilovym konskrukterum a vyvojarum) cerpadla Bosch CP1 (tecou) a vstrikovacu (ucpavaji se a kvalitou nafty jsou silne unavene,tudiz nepresne a hlucne), ktere proste maji sve limity.

kdyz pak ctu tvoje vety o tom, ze je pomalu jendo co do toho lejes a ze vstrikum je jedno jak se k nim timpadem chovas, musim se chytat za hlavu jaky jsi s prominutim ignorant. nekde ve vedlejsim threadu 156 zase tvrdis ze motor je i po 300tkm defacto neopotrebovany. reknu ti uprimne..tohle zase me hlava nebere :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) Radim dne 17.8.2007, pát 10:54, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 25.4.2007, stř 11:21

ja pisu veci ze svych zkusenosti. pisu za sebe a za kolegu ktery se hrabe pouze v nasich motorech...a na kvalite nevty samosebou zalezi i kdyz ja osobne k pumpe nejezdim. ale uz nezalezi jak se k nim chovas jizdou...jestli jedes 100 nebo 150 uz je jedno...ne vsechno co napisi je zrejme pochopeno spravne.
a nevim proc neveres za motor ktery mel v me crome 360 000km najete byl ve spickove kondici.
vim ze cerpadla tecou ze ty vstriky nevydrzi co by meli...ale ja osobne to nevidim tak cerne a v mem pripade a kolegovo pripade jsem se s tim nesetkal...asi takle...
tak bud to jsme meli stesti nebo nevim. ty to vidis taky jinak protoze si na aute neudelas nic a ja to vidim taky jinak.
a rozhodne se tu nepokousim vyvratit neco ,a mit pravdy ci nejaky zakon


a mimo jine ...zde se take prosazoval takovou tu svoji pravdu ze zkusenosti ..ze???
ohledne Sarkonovo cipu....a to bylo jestli si vzpominas ze to bude hulit...
ejhle co se nestalo Sarkan me napadl asi jako ty ted ...
a co se nestalo Richimu to co??????no huli ,,,co jineho.

pisi jen co vidim moje zkusenosti...jstli vam to vadi prosim o smazani s tohoto fora...
protoze vidim ze sem clovek nemuze napsat svuj nazor :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 25.4.2007, stř 11:40

drtikols píše:pisi jen co vidim moje zkusenosti...jstli vam to vadi prosim o smazani s tohoto fora...protoze vidim ze sem clovek nemuze napsat svuj nazor
ja sam za sebe o zadne mazani nestojim,jsem rad za diskusi. ja ti tvou zkusenost neberu a sam jsem treba zajemcum o radu pri koupi auta ktere jsem vlastnil (octavia,focus) napsal jak se veci mely ale vzdy s dodatkem, ze tomu v mem konkretnim pripade muze byt jinak.zkratka bych si nedovoloval osobni zkusenost povysovat nad zkusenosti celku,resp vetsiny ktera byva vetsinou i statisticky podporena. musis uznat sam ze auto tve a tveho kamarada neni prave tim reprezentativnim vzorkem ktery by ti mohl davat jistotu rict, ze problem se zvelicuje - prave proto, ze jsou jen dve :idea: doufam ze jsi me pochopil..
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 25.4.2007, stř 11:42

Raddik píše:
drtikols píše:pisi jen co vidim moje zkusenosti...jstli vam to vadi prosim o smazani s tohoto fora...protoze vidim ze sem clovek nemuze napsat svuj nazor
ja sam za sebe o zadne mazani nestojim,jsem rad za diskusi. ja ti tvou zkusenost neberu a sam jsem treba zajemcum o radu pri koupi auta ktere jsem vlastnil (octavia,focus) napsal jak se veci mely ale vzdy s dodatkem, ze tomu v mem konkretnim pripade muze byt jinak.zkratka bych si nedovoloval osobni zkusenost povysovat nad zkusenosti celku,resp vetsiny ktera byva vetsinou i statisticky podporena. musis uznat sam ze auto tve a tveho kamarada neni prave tim reprezentativnim vzorkem ktery by ti mohl davat jistotu rict, ze problem se zvelicuje - prave proto, ze jsou jen dve :idea: doufam ze jsi me pochopil..
jasne mozna reprezentuje popuze jen jedno auto...a le pisi ze ja a kolega ty auta opravujem...ne pul roky ne rok ale nekolik let.takze prevazne zkusenosti jsou z 10ky aut
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 25.4.2007, stř 12:02

My ale po jinem nazoru nepisem tohle:
jo oni brabci zas nekde stebetali aha....coze teta...ja blbe slyisim..aajoooze brabci zas stebetali teta..jojojo
:-D :-D :-D

Zakladni problem vidim v tom, ze se tu nedokazeme shodnout na tom, jestli s temi vstrikovaci teda nejaky problem je, nebo neni. A ja za sebe tvrdim, ze jakakoliv zalezitost ovlivnujici spalovani a tim i vykonovou a momentovou charakteristiku PRO ME zkratka problem predstavuje. Nehlede na opravdu traktorovitej zvuk jinak tichounkejch a kultivovanejch motoru. Zvlast tech petihrnku.
Cela tahle debata by tu asi nebyla, kdyby nechteli za repas vstrikovacu 30.000, ale jen 3000... A od toho to taky cely vzniklo. Podle me je zkratka pri koupi JTD rozumny s investici do vstrikovacu (a turba) pocitat...
Nerikam ze na urovni treba rozvodaku, ale minimalne na urovni treba spojky (zkratka je mi jasny, ze jednou bude potreba vymenit).
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 25.4.2007, stř 12:02

drtikols píše:jasne mozna reprezentuje popuze jen jedno auto...a le pisi ze ja a kolega ty auta opravujem...ne pul roky ne rok ale nekolik let.takze prevazne zkusenosti jsou z 10ky aut
ok, dejme tomu. destiky aut proti statisicum prodanych v Evrope. jak jsem ti psal, ja ti to neberu. jen nechapu tu tvou dogmatickou vytrvalost ze zrejme kdokoliv kdo zmini problemy CR je blazen :shock:
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 26.4.2007, čtv 06:19

Raddik píše:
drtikols píše:jasne mozna reprezentuje popuze jen jedno auto...a le pisi ze ja a kolega ty auta opravujem...ne pul roky ne rok ale nekolik let.takze prevazne zkusenosti jsou z 10ky aut
ok, dejme tomu. destiky aut proti statisicum prodanych v Evrope. jak jsem ti psal, ja ti to neberu. jen nechapu tu tvou dogmatickou vytrvalost ze zrejme kdokoliv kdo zmini problemy CR je blazen :shock:
.spatn si to vysvtlujes....nepsal jsem o lidech kteri napisi ze maji problem ten a ten...ale o tom ze nektery si udelaji podle nejakych ubludnych recenzi nazor a verimu ...ja osobne tem recenzim kde jsou nesmysli neverim ....ale recenze a zkutecne zkusenosti jsou dve odlisne veci...jako ty reknes FOCUS byt takovy a takovy tady odchazi tahe a tahle vec a tehle zarovka praska pravidelne tak ono da se tomu verit....pokud nema nikdo pochyb tak tomu verte je mi to jedno...
ale pokud nejaky s prominutim i..ot napise za 2.4 JTD ma na dalnici pro 130ce 3000ot/min musis pochopit ze je to na me silne kafe!!!!!a nehodlam uz nic vysvetlovat akorat tu prudim a obraci se to proti me
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 26.4.2007, čtv 07:57

ja klidne na rovinu reknu,ze neznam nikoho osobne resp.ani z doslechu znamych komu by se vstrikovace podelaly. na druhou stranu nemuzu zavirat oci nad tim, ze se ty problemy objevily a objevuji. a to neni zalezitost nejake recenze, ale holy fakt, bohuzel..

to ze se o tom nevydalo nic oficialne je dane tim, ze oficialni servisy zadne takove informace nesoustreduji ani nevydavaji. kdyby to delali, muzou se tabulky spolehlivosti TUV nebo nejak podelany vyjezdy ADAC bodnout. ale to je na jinou debatu.. takhle to bylo o tom ze jediny Ford musel ten problem oficialne uznat, protoze se tykal velkeho poctu vozu, hodne je v zarucnich opravach stal. ostatni jako vzdy tutlaji, jakby ne.. na obranu JTD se musi rict, ze je z prvni generace CR asi nejspolehlivejsi, coz uznavaji i nekteri guruove TDI klanu :lol: :lol:

zajimave je, ze k problemum dochazelo masivne u nas, resp. v zemich zaostavajicich za Zapadem krome zivotni urovne take kvalitou nabizene nafty.. neco to svedci o primem axiomu mezi sofistikovanou a choulostivou technologii moderniho commonrailu a sirnatou,nekvalitni naftou ktera jeste casto obsahuje nepripustne velky podil vody. s tim si poradi mozna stara rotacni cerpadla a tzv "komurkove diesely" pripadne stara TDI s cerpadlem Bosch EDC (ale u nej to taky neni na 100%) ale moderni CR uz nikoliv.

a ver mi, ze bych si jako majitel JTD pral, aby tohle vsechno nebyla pravda.. :idea:
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 26.4.2007, čtv 08:03

jeste jedna vec - kdyby jsi netvrdil, ze se to nevyskytuje u zadneho JTD ani po 300 000 km ale misto toho volil formulaci ze se to netyka prevazneho procenta aut s CommRailem a potkalo to jen par kusu, tak se myslim shodneme. ja jsem nikde netvrdil a nedovolil bych si tvrdit, ze se to stane kazdemu motoru. stejne tak bych si ale nedovolil tvrdit, ze se to zadnemu z nich nemuze stat.. :D
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 26.4.2007, čtv 12:51

Raddik píše:jeste jedna vec - kdyby jsi netvrdil, ze se to nevyskytuje u zadneho JTD ani po 300 000 km ale misto toho volil formulaci ze se to netyka prevazneho procenta aut s CommRailem a potkalo to jen par kusu, tak se myslim shodneme. ja jsem nikde netvrdil a nedovolil bych si tvrdit, ze se to stane kazdemu motoru. stejne tak bych si ale nedovolil tvrdit, ze se to zadnemu z nich nemuze stat.. :D
zas to spatne pochopill...netvrdim ze se to nestane...pouze z me zkusenosti se to nestalo....dve rozdilne veci...a vstrikovac je machanicka vec ktera muze odejit i 10 000km.jako kazda jina vec co nemci dodavaji.
ne vsechno je pochopeno jak se to myslelo.a nevim jestli zrovna chytani se za slovicka je idealni tady...meli by sm psat lidi zkusenosti a ne aby jsme se navzajem po sobe vozili....napsal jsem svoje zkusenosti a nazory...pokud chces vyvracet meji praxi prosim..pukud sem zkusenosti a nazory nepatri radeji me smaz :!: .na psal jsem pouze svuj nazor a zkusenost s praxe.....vis co to je ne???
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 26.4.2007, čtv 13:25

a ne aby jsme se navzajem po sobe vozili
Zkus na to prosim myslet vzdy az do konce prispevku... :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 26.4.2007, čtv 13:35

Harous píše:
a ne aby jsme se navzajem po sobe vozili
Zkus na to prosim myslet vzdy az do konce prispevku... :wink:
diti ,presten te se hadat....nebo uvidite.bude bu bu bu :D :D :D :D hlavne ze je mir
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 26.4.2007, čtv 14:18

drtikols píše:...vstrikovac je mechanicka vec ktera muze odejit i po 10 000km.jako kazda jina vec co nemci dodavaji.
tak ja ti nevim drtiku jestli se mam smat nebo plakat. pred par dny tvrdis ze vylucujes selhani vstriku jako absolutni blbost a ted napises ze muze odejit i po 10tkm. navic te upozornuji, ze vstrikovac neni nejaka striktne mechanicka vec typu sroubovaku, je daleko slozitejsi a choulostivejsi nez kus zeleza.

ano, je to injektor sestavajici se z mechanickych casti ale take se spoustou elektroniky, napojeny na ECU od ktere dostava informace o tom jak ma pracovat a samotne jeho ovladani ktere tyto pokyny pocitace vykonava je jednoduse receno elektromagneticky proces (u tech vstriku o kterych se bavime je to solenoid , dnes uz jedou piezo krystaly). zavady jsou prevazne mechanickeho razu (nechapu co s tim maji v negativnim slova smyslu spolecneho nemci).

ty problemy jsou hlavne dva - nadmerny zpetný tok kdy prestane tesnit kuzelovy ventilek uvnitr (vstriku), projevuje se v situacich, kdy motoru "nakladas". cerpadlo nestiha vytvorit pozadovaný tlak v zasobníku (railu), ECU pak prepne motor do nouzoveho rezimu.(zname to jako vlakna typu zhasne mi JTD pod plynem)

a pak o cem jsme tu uz psal nekolikrat - unava vstrikovacu.. miliony a miliony zdvihu deformovana, pritomnosti necistot a malo mazive nafty poznamenana jehla se nehybe tak rychle jak by mela nebo na to nema dost sil prave unaveny solenoid. Pak se vstrik zpozduje, davkovani nafty je nepresny a nekvalitne rozprasena nafta dyl hori..(pokud se nepletu pak potom pist vytlacuje doposud horici smes). takze podle me pist dostava docela na pr..el. Unaveny solenoidy muzou taky za to,ze injektory nestihaj predvstrik - takze nasledkem je tvrdy chod,kourivost,nizsi vykon..
Naposledy upravil(a) Radim dne 17.8.2007, pát 10:56, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 26.4.2007, čtv 15:05

vylucujes selhani vstriku jako absolutni blbost...ano ..jako kazdodenni zavodu...chapu to tak ze s toho delate ze se to tozbiji na pockani...proto to povazuji paneboze za blbost protoze se to nastava kadzy den...asi tak.

a u nas me nikdo nehlta...nepotrebuji to..a nemusis zas nepadat :shock: :roll: :roll:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 15.5.2007, úte 11:57

pekne fotky od Bosche :-D :-D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Alfetta GTV L

djborik

Příspěvek od djborik » 27.6.2007, stř 00:24

Tak ja vam rejnu ze mam 1.9 JTD a vstriky jsem mel spatny - najeto necelych 150tkm. Aspon to teda rikali v bosch sevice no a repasy me stali cca 20000kč.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 28.6.2007, čtv 19:35

no s bosch servisem mam spatne zkusenosti...tam motoru JTD nerozumi ..a myslim ze nejen tomuto motoru..teda alespon u nas v HK
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28.6.2007, čtv 22:25

tady v Brne je ten servis primo specializovanej na turbo diesly a common railly, tak jsem predpokladal ze tomu budou rozumet. Ale ukazalo se ze asi moc ne, protoze vymena vstriku nevyresila muj problem s vysokou kourivosti...

Maral
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1
Registrován: 5.7.2007, čtv 23:22
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maral » 6.7.2007, pát 00:41

Harous píše:Samozrejme kvalita paliva vliv mit bude. Ale nemyslim, ze kdokoliv z nas tankuje do JTD u JZD... :lol:
Tak s tím JZD to asi bude pravda :)

zdeno255

Příspěvky: 15
Registrován: 29.3.2008, sob 17:48
Bydliště: Nitra

Příspěvek od zdeno255 » 29.3.2008, sob 17:59

Tento týždeň idem dať skontrolovať vstrekovače tak dám vedieť v akom boli stave po cca 280 000 km. Je pravda,že motor je hrkotavejší a keď je okolo -2 tak trochu zaváhal pri štartovaní (vlani ešte v pohode aj pri -10). Musel som po zhasnutí kontrolky žhavenia počkať ešte asi 10 sekúnd a potom chytil bez problémov. Tankujem väčšinou na Shell-ke a pravidelne používam aditíva (používam ten v tej veľkej plechovke) http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf .
Kontrola jedného vstrekovaču trvá cca 30 min a stojí 500 sk.
Fiat Marea 1,9 JTD 105 SX, chip 130 PS

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 8.4.2008, úte 20:19

staci abys mel jeden vstrik v haji a nenatocis to... jinak mam tu vstriky po repasi na 1.9jtd by me nekdo zajem... :D

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

jen předbežná rada

Příspěvek od kravitzUL » 11.4.2008, pát 16:49

Cau chlapy. Koupil jsem v D, 156,2004, 1.9, JTD, 103kw a zjistil jsem , že u druhého vstřiku je ve žlabu napálená nafta a to do výše 2cm. Nevypadá to čerstvě a auto jede tiše a pěkně. Od tohoto vstřiku se však někdy ozve takový kovový zvuk.. kterýho si pod plastovým krytem motoru, ani nevšimnete. Poslechl jsem si všechny vstřiky šroubovákem a jinak to zní vše ok. Je mi jasný že ten vstřik bude v něčem KO. Mám proto dva dotazy, nemuže to být třeba prkotina, kdy půjde jen přetěsnit apod...a když už výměna, tak je vhodný měnit všechny? Dám to za chvíli ke známému..má i diagnostiku, tak jen tak předběžně, ať se vyvaruju zbytečně nákladné opravě. Dík za radu.
_________________
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 11.4.2008, pát 18:05

Tak podle toho co popisujes tak to vypada, ze vstrik povyskocil ven. Oddelanej byt nemusi. A podle mych zkusenosti staci vymenit jen ten vstrik co je k.o.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 12.4.2008, sob 09:39

přesně jak říká Bullet,když měnit, tak jen jeden. zajeď do Bosch servisu a tam ti řeknou víc
Alfetta GTV L

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 21 hostů