Vstřiky JTD (unijet)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Harous » 20.4.2007, pát 13:21

Richie píše:a budes mi platit polovinu nakladu na benzin?
Az budes davat za 25.000 repasovat turbo a o mesic dyl budes za 30.000 kupovat vstrikovace, tak si budes nadavat ze si nekoupil 2.5 V6... :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 21.4.2007, sob 10:08

zajimalo by me jake naklady a jake vstrikovace a jake turbo...jo oni brabci zas nekde stebetali aha....coze teta...ja blbe slyisim..aajoooze brabci zas stebetali teta..jojojo
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 21.4.2007, sob 21:31

drtikols píše:zajimalo by me jake naklady a jake vstrikovace a jake turbo...jo oni brabci zas nekde stebetali aha....coze teta...ja blbe slyisim..aajoooze brabci zas stebetali teta..jojojo
To jako ze tam to turbo a ty vstrikovace nejsou, nebo co? :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 21.4.2007, sob 22:39

Harous píše:
drtikols píše:zajimalo by me jake naklady a jake vstrikovace a jake turbo...jo oni brabci zas nekde stebetali aha....coze teta...ja blbe slyisim..aajoooze brabci zas stebetali teta..jojojo
To jako ze tam to turbo a ty vstrikovace nejsou, nebo co? :lol:
no prave ze jsou ale rozhodne neodchazeji na dennim poradku jak se vsichni domnivaji...ale odchazi spatnym zachazenim..
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 21.4.2007, sob 23:15

drtikols píše:no prave ze jsou ale rozhodne neodchazeji na dennim poradku jak se vsichni domnivaji...ale odchazi spatnym zachazenim..
Vhodnym zachazenim se da dost protahnout zivotnost turba, to je jasny. Ale neni mi jasny jak prodlouzit zivotnost vstrikovacu. Tam to bohuzel asi nijak neovlivnis...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 21.4.2007, sob 23:18

Harous píše:
drtikols píše:no prave ze jsou ale rozhodne neodchazeji na dennim poradku jak se vsichni domnivaji...ale odchazi spatnym zachazenim..
Vhodnym zachazenim se da dost protahnout zivotnost turba, to je jasny. Ale neni mi jasny jak prodlouzit zivotnost vstrikovacu. Tam to bohuzel asi nijak neovlivnis...
to ne ale co jsou na svete JTD v mem okoli tak nikdy nikomu neodesel vstrik ci turbo....je toho na vrakacich plne regaly...alespon u nas
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 21.4.2007, sob 23:55

Tak ja mam zase zkusenosti jiny. Minimalne u pulky JTD co znam ve svym okoli by bylo vhodny ty vstriky vymenit... Z vrakace bych tam nic necpal.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 21.4.2007, sob 23:56

Harous píše:Tak ja mam zase zkusenosti jiny. Minimalne u pulky JTD co znam ve svym okoli by bylo vhodny ty vstriky vymenit... Z vrakace bych tam nic necpal.
jak se to projevuje???
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.4.2007, ned 00:25

Brutalne traktorovitym zvukem i pri ohratym motoru...
Naposledy upravil(a) Harous dne 23.4.2007, pon 09:38, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 22.4.2007, ned 18:29

Harous píše:
drtikols píše:no prave ze jsou ale rozhodne neodchazeji na dennim poradku jak se vsichni domnivaji...ale odchazi spatnym zachazenim..
Vhodnym zachazenim se da dost protahnout zivotnost turba, to je jasny. Ale neni mi jasny jak prodlouzit zivotnost vstrikovacu. Tam to bohuzel asi nijak neovlivnis...
no myslim ze to jde ovlivnit pouzivanim kvalitniho paliva a pridavat aditiva do nafty...ja pouzivam jednia Shell Diesel Extra a aditivoum Castrol TDA...nikde jinde naftu neberu....nejhur u OMV
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.4.2007, ned 19:08

Samozrejme kvalita paliva vliv mit bude. Ale nemyslim, ze kdokoliv z nas tankuje do JTD u JZD... :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 22.4.2007, ned 20:19

Harous píše:Samozrejme kvalita paliva vliv mit bude. Ale nemyslim, ze kdokoliv z nas tankuje do JTD u JZD... :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 22.4.2007, ned 22:06

Harous píše:Samozrejme kvalita paliva vliv mit bude. Ale nemyslim, ze kdokoliv z nas tankuje do JTD u JZD... :lol:
no treba bracha se mi priznal ze bere naftu obcas u hypernovy....tak jsenm mu hnedka dal kazaní ...only shell..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.4.2007, pon 09:22

predpokladam ze i technicti laici jako ja vedi,ze prvni generace commonrailu je citliva na kvalitu nafty a jeho konstrukteri implicitne pocitali se zapadnimi rafinerskymi standarty. "Ceska" nafta je obecne znamo krome celkove nizsi kvality, hodne sirnata (a to nepocitam hovada ktery jsou schopny to v nadrzich redit buhvicim) tudiz injektorove vstrikovace ktere pracuji s naftou ve vysokych tlacich pres mikroskopicke otvory maji problemy dlouhodobe odvadet tu spravnou praci pokud se tim bordelem zanaseji. Oni dal funguji, ale jsou vic a vic unaveny a projevuje se to jak spravne pise Harous traktoroidnim zvukem, ktere puvodne tiche JTD nemely znat. Kdyz se nekde natankuje fakt spatna nafta s horsi mazivosti, pripadne dlouho stojici (tudiz se u ni uz muzou odlucovat casti vody) tak je zadelano na tezky pruser. Pravdou je ze JTDcka jsou odolnejsi nez TDCi a HDi ktere maji za sebou tezke poruchove kauzy. Ale je potreba si uvedomit konstrukcni specifika CR vstrikovaciho systemu a ani ten fiatacky neni nesmrtelny. Nemam ted link, ale probihaly testy ktery ukazaly,ze prvni problemy tohoto druhu prichazeji napriklad v Nemecku (u kvalitni nafty) nekdy po 180-200 tkm, ale u nafty nasi zacina byt kritickou hranici 80- 100tkm provozu na ni. tudiz ja vim, ze az najedu k tem 200tkm tak urcite nekde v Bosch servisu necham pretesnit a "zrepasovat" vstriky. Pokud nekde nekdy nenaberu nedej boze nejakou sracku a pujde to do hajzlu driv (beru jen u shellu a OMV)
Naposledy upravil(a) Radim dne 30.4.2007, pon 07:55, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.4.2007, pon 22:17

mam uz 230 000 a zadne znamky problemu...proste to beha.
jinak asi nekvalitni nafta se podepsala na fiatu marea 1.9TD lukas cerpadlo...utrhla se v cerpadle hrudel. proste se zadrelo..
zpusob pry byl bud nekvalitni nafta nebo voda v nafte...ale zpis voda ...stalo se to predloni v lednu a zpusobil jsem si to tim ze jsem mel porad plnou a po ujeti cca 200 - 400 kmjsem to vzdy doleval do plne..tehdy byli teplotni rozdili ze ve dne 15 a v noci -5 a tim se v nafte tvorila voda a cim vic v nadrzi tim vice vody...je to zkusenost mechaniky co delaji a serizuji naftove agregaty... :wink:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.4.2007, úte 07:40

A pri tech 230 to porad beha potichounku jak novej CR? Samotnyho me zajima jak to s tema vstrikovacema je... Ale klasicky to vidim na plouzivou zavadu, stav se meni tak pomalu ze si niceho nevsimnes, ale kdyby si ted dal novy, tak to bude tichounky a lip to pojede...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 24.4.2007, úte 11:12

Harous píše:A pri tech 230 to porad beha potichounku jak novej CR? Samotnyho me zajima jak to s tema vstrikovacema je... Ale klasicky to vidim na plouzivou zavadu, stav se meni tak pomalu ze si niceho nevsimnes, ale kdyby si ted dal novy, tak to bude tichounky a lip to pojede...
muj soukromy tip je,ze pokud neberes pravidelne naftu horsi kvality,tak do tech 250 000km by to melo byt unosne.pak uz zalezi na tom v jakem stavu jsi auto kupoval,pokud bylo trapene nejakou kvazinaftou tak se to musi projevit stuj co stuj..jak spravne rikas..tim jak je to postupne tak to skoro nezaznamenas. pak jde o ty viditelne,resp slysitelne dukazy - pamatuju si jak jsem prijel poprve k Richiemu se svou alfinou (cerstve po dovozu) a on hned rika..sakra ty to mas ale tichounky oproti me.. :wink: :wink:
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 24.4.2007, úte 11:19

Raddik píše:
Harous píše:A pri tech 230 to porad beha potichounku jak novej CR? Samotnyho me zajima jak to s tema vstrikovacema je... Ale klasicky to vidim na plouzivou zavadu, stav se meni tak pomalu ze si niceho nevsimnes, ale kdyby si ted dal novy, tak to bude tichounky a lip to pojede...
muj soukromy tip je,ze pokud neberes pravidelne naftu horsi kvality,tak do tech 250 000km by to melo byt unosne.pak uz zalezi na tom v jakem stavu jsi auto kupoval,pokud bylo trapene nejakou kvazinaftou tak se to musi projevit stuj co stuj..jak spravne rikas..tim jak je to postupne tak to skoro nezaznamenas. pak jde o ty viditelne,resp slysitelne dukazy - pamatuju si jak jsem prijel poprve k Richiemu se svou alfinou (cerstve po dovozu) a on hned rika..sakra ty to mas ale tichounky oproti me.. :wink: :wink:
no jo ale u me rachta retez olejoveho cerpadla :) ale i jinak to mas tiysi teda :D
:smt020 =D>
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.4.2007, úte 11:29

Richieho Alfa ma pritom najeto asi 130.000km... Bohuzel nikdo nevi kolikrat... :hotovej
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.4.2007, úte 12:02

zda se me ze delate s komara velblouda....z nekomu nekde odesli to neznamena ze odejdou vsem...znam nekolik lidi co ma na 1.9 a 2.4kach pres 300 000 a vice od noveho auta a zarucuji vam to ze kdyby to stocili na BAZAROVYCH 113- 120 000 tak to nepoznate ani jeden.
proste bych to nevidel tak cerne.
spis aktualni je cinkajici olejove cerpadlo kolom 200 000 km...to ano ...ale vstriky to vylucuji jako blbost.
taky jsem cetl takovy krasny na oko testy o motoru 2.4jtd a psali tam ze tento motor ma na dalnici pri 130ce dokonce 3000 otacek...a taky tomu verite???jestli jo jste blazni :D :D :D :D :D :D :D nic ve zlem.
proste to napisi tak jak to mam na jazyku
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.4.2007, úte 12:18

Myslis, ze kdyby si ted dal novy, tak nepoznas rozdil?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.4.2007, úte 12:22

Harous píše:Myslis, ze kdyby si ted dal novy, tak nepoznas rozdil?
ano poznam rozdil ale nejsem blazen abych daval 30 000 za vstriky jen tak pro srandu kraliku..
.to bylo poznat i na crome kolegovo.kdyz se dali novy ,byla ticha mensi spotreba. ale dokud to nemlati jak traktor tak to resit nechci a nebudu.
to je jako byl mel kupovat novy motor za 213 000kc po ujetych 100 000 km ...taky bych poznal rozdil to je jesne ale to je scela zbytecne....
takovy presne veci risi lidi ktery ma ji rocni najezd 5000 az 10 000 km a prijedou a tvrdi me tady huci tohle a tamto a ono by chtelo vymenit tuto protoze v hospode to rikali a preci jenom to vymente.jsou to lidi ktery za jizdy slysi rust travu a opravdu delaji s komara velblouda.to me hlava nebere...
ale pokud si chcete vsichni vymenit vstriky vodni pumpu ktera by nahodou uz mohla odejit...take treba chladice klimi a vody vymenit aby nahodou nazacli tect tak prosim me to je jedno...to uz tu auto ale neni pro nas ale mi pro nej.
Naposledy upravil(a) drtikols dne 24.4.2007, úte 12:28, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 24.4.2007, úte 12:25

spravne...to je muj clovek :D nehas co te nepali :) drn drn drn drn drn drn
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.4.2007, úte 12:59

Vse je o pristupu. Rozhodne bych nezesmesnoval lidi ktery chtej mit auto v dokonalym stavu jen proto, ze Tobe je to jedno...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 24.4.2007, úte 13:03

Harous píše:Vse je o pristupu. Rozhodne bych nezesmesnoval lidi ktery chtej mit auto v dokonalym stavu jen proto, ze Tobe je to jedno...
vsak ja kdybych na to mel ,tak mam taky auti jak novy...hned bych menil olejove cerpadlo...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti