Vstřiky JTD (unijet)

Odpovědět
Zion
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 24.3.2009, úte 11:48
Bydliště: Mikulov

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zion » 17.10.2010, ned 16:07

no zkusim sehnat nekde kabely, kdyz nesezenu, tak to zkusim predelat, ale spis byc se priklanel k vymene...

nemenili jste to uz nekdy nekdo, zajimalo by me, kolik to asi kostuje ?
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]

middex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.10.2009, stř 06:02
Bydliště: Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od middex » 17.10.2010, ned 17:06

Stačí když to dobře spravíš a bude to fungovat na 100%
147 1.9 JTD ...konec italského dobrodružství.
...italské dobrodružství pokračuje. Stilo MW 1.9 JTD Mjet

middex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.10.2009, stř 06:02
Bydliště: Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od middex » 17.10.2010, ned 17:08

Franik píše:V autech se necínuje z jednoho důvodu scínovanej kabel ztvrdne a je náchylnější na ulomení, jelikož je v autě mnoho chvění a vibrací je to riziko hodně velký. Sám ale věci taky radši procínuju. :oops:
Necínuje se pro to že výrobní proces lisovaného spoje je jednoduchý, levný spolehlivý. A to platí nejen u aut. Dělám v oboru elektro už nějaký ten pátek a jako servisák elektronických zařízení dobře znám výhody lisovaného a nevýhody pájeného spoje.
Jinak na 12 let staré fiestě mojí ženy jsem nikdy neřešil oxidace v místě kde je namáčknutý drát ke konektoru. Vždycky je problém jen na styčných plochách konektorů.
Faktem ale je že v autoservisech z nějakého důvodu letují stašně rádi. :wink:
147 1.9 JTD ...konec italského dobrodružství.
...italské dobrodružství pokračuje. Stilo MW 1.9 JTD Mjet

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Kůrkyn » 17.10.2010, ned 19:38

Kdysi jsem rozdělával elektroinstalaci z nějakýho hodně starýho mercedesu a tam bylo každé očko a konektor poctivě zapájeno. Když se drát napájí a upevní se tak, aby se ve spoji neohýbal, tak je to nejspolehlivější spoj, to mi nikdo nevymluví. Třeba lambda sonda na nalisovaných spojkách po čase dělá takový bordel, že auto vůbec nejede. Takové spoje, když někde vidím při hledání závady, tak je rovnou pájím, protože do nich není vidět a není jisté, jestli jsou provedené dobře. Když je to zapájené, tak to prostě vede a hotovo :) A co lidi dokážou napáchat za elektrárny... Z auta se nechá vystříhat i krabice zbytečných kabelů po kutilech :)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od tuta146 » 17.10.2010, ned 19:46

Mno nejlepší je asi proletovaný lisovaný spoj ne? Prodávají se očka i konektory co už mají připravenou cínovou vrstvu, takže zalisuješ a prohřeješ, aby se to zalilo.
Jinak to co je na fotce je podle mě čuňárna a docela by mě zajímalo co k tomu bývalého majitele vedlo.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 17.10.2010, ned 20:31

Nejlepší spoj bych označil ten kdy zubama odizoluješ dva dráty ty dáš do kříže a zatočíš o 360 stupňů. Jako je tady ten vyfocený hokus pokus, jen to ten kutil dovedl k dokonalosti tím že to posoplyl cínem. :smt040 Joo řemeslo braň se :D
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od tuta146 » 17.10.2010, ned 20:41

Na průmyslovce by mě za takovouhle zátorku mistr seřezal plátem ze strojové pily :smt040
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Zion
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 24.3.2009, úte 11:48
Bydliště: Mikulov

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zion » 6.11.2010, sob 18:23

tady ve zdejsim elektru nemaji zadne spojky ani ocka, to je narez :smt046

asi tam narvu cokoladu a normalne je pres to spojim, to by nemel byt problem ne, akorat kdyz pres to omotam izolacku, tak to bude vypadat otresne :vom:
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Kůrkyn » 6.11.2010, sob 18:46

čokololáda bude funkčně ještě horší než to, co je tam teď

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 7.11.2010, ned 08:24

JJ to tam raději nech tu hroudu cínu.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Zion
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 24.3.2009, úte 11:48
Bydliště: Mikulov

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zion » 11.11.2010, čtv 09:20

OK tak cokolada ne...

psali jste neco o lisovanych spojich, to je presne co ? jestli mate nejake foto pro priklad, mam spatnou predstavivost

btw: pajku jsem drzel naposledy pred 6 rokama ve skole, nerad bych nekoho zranil :smt040
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Foli » 11.11.2010, čtv 10:11

na motokárách a závodních strojích rozhodně neletujeme, ale použijeme jakoukoliv jinou možnost včetně čokolády. Pájené spoje se nám totiž časem uklepou, protože to je tvrdý nepružný spoj
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Havlo166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 196
Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
Bydliště: Čadca, Slovensko

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Havlo166 » 14.11.2010, ned 00:42

Hej hej jasne na JTD odchadzaju vstreky a turba no to je ako normalne ked dostane debil auto do ruky a tankuje tam JZD naftu tak sa potom nedivim a ze pulce JTD co znas odesli vstriky no to se nediv blážo pokial jazdis normalne a naftu aditivujes tak pochybujem ze ti to odijde ako pises ta pulka JTD co znas musia bit DEMENTI ktory domrdaju aj kovadlinu :DDD ja tiez mozem nadavat na benzinaky takze tak chlapi poviem jedno JAKEJ Pán takovej krám to je vse a hold ked je niekto tupoň tak domrda aj železnú guľu. :smt041
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat

SwimPixo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
Bydliště: Brno - Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od SwimPixo » 14.11.2010, ned 01:00

Havlo166 píše:Hej hej jasne na JTD odchadzaju vstreky a turba no to je ako normalne ked dostane debil auto do ruky a tankuje tam JZD naftu tak sa potom nedivim a ze pulce JTD co znas odesli vstriky no to se nediv blážo pokial jazdis normalne a naftu aditivujes tak pochybujem ze ti to odijde ako pises ta pulka JTD co znas musia bit DEMENTI ktory domrdaju aj kovadlinu :DDD ja tiez mozem nadavat na benzinaky takze tak chlapi poviem jedno JAKEJ Pán takovej krám to je vse a hold ked je niekto tupoň tak domrda aj železnú guľu. :smt041
moja rec:-D

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od jurki888 » 16.3.2011, stř 22:33

pani mali sme 3 ducata jedno 2.8 jtd a 2 3.0 prve malo 380tisic a vstreky na 1cku vonku -15 start na brnk druhe malo 240tisic a tretie teraz ma 165tisic vsetky povodne vstreky tak neni o com
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Remusromullus

Příspěvky: 3
Registrován: 12.3.2013, úte 08:45

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Remusromullus » 12.3.2013, úte 09:18

Prosím Vás, nevíte někdo, jak, kde a za kolik měří průchodnost/výkonost vstříků nafty.
Diagnoza: Nízký tlak nafty na railu.
Odpověď mechanika: Dám přoměřit vstřiky, jestli nejsou špatný.
Tak bych chtěl zjistit, jak se to dělá a kolik to tak normálně stojí. Dík

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Kůrkyn » 14.3.2013, čtv 08:18

ze vstřiků na motoru sundejte přepady a na každý nasaďte hadičku, která povede do nádobky. Pak nastartovat a porovnat množsví nafty tekoucí z přepadu. Mělo by unikat minimum.

Remusromullus

Příspěvky: 3
Registrován: 12.3.2013, úte 08:45

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Remusromullus » 14.3.2013, čtv 09:29

Děkuji za info. A dával jste to někdo někdy proměřovat nějakému "čerpadláři"? Nebo tak něco?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Kůrkyn » 14.3.2013, čtv 21:34

dá se změřit, jestli protéká přes trysku, jestli drží tlak dlouhodobě a jak rozprašuje

Remusromullus

Příspěvky: 3
Registrován: 12.3.2013, úte 08:45

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Remusromullus » 15.3.2013, pát 07:37

A máš představu kolik to stojí, když si to necháš někde dělat?

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Ladis » 15.3.2013, pát 07:46

Berou tak cca 500,- za kus.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

jano44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 10.3.2010, stř 21:55
Bydliště: Smilno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od jano44 » 15.3.2013, pát 18:56

U nas podobne - 20 eur/ks uz aj s vycistenim ultrazvukom. Chystam sa teraz na jar dat ich vycistit a otestovat, tak uvidim, ci sa nieco zmeni. Hlavne ma stve ten hruby traktorovy zvuk. Aj ked test prepadov dopadol dobre, bez vyraznejsich rozdielov.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Ladis » 15.3.2013, pát 18:59

Jenže nevidíš dovnitř motoru, jak vstřikovače rozprašují.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

jano44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 10.3.2010, stř 21:55
Bydliště: Smilno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od jano44 » 15.3.2013, pát 19:06

No ved to. Preto pojdu na test. Alfa ma podla diag nalietane cez 260 tis. km, takze ak nikto predtym s nimi nic nerobil, tak uz je nacase ich pozriet.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Vstřiky JTD (unijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 18.5.2013, sob 19:42

Pánové už někdo zkoušel tyhle opičí kapky ? A jak to vlastně prohnat JTDčkem ? Když do CR čerpadla jde nafta podtlakem z nádrže .
http://www.youtube.com/watch?v=iq_ZGh1KEec
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů