Vstřiky JTDm (multijet)

Odpovědět
Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Dresik » 8.1.2012, ned 16:27

parada, dik za info. Vyzkousim.
Na krame mame prave spec sadu na testovani prepadu, ale je fakt, ze takto to uplne bohate staci
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrGTV » 8.1.2012, ned 16:31

zkus ještě vyměnit naftovej filtr ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od wejwy » 15.12.2012, sob 15:19

Nevíte někdo jestli jsou zaměnitelné vstřikovače Bosch 0445110111 s Bosch 0445110213?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Dresik » 15.12.2012, sob 19:44

Mas problem se vstrikem na GTcku?
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od wejwy » 15.12.2012, sob 20:33

Dresik píše:Mas problem se vstrikem na GTcku?
Já mam problémů :-D Vyřešim jeden a další 2 přibydou :-D
Ale někdo tam dal jeden vstřik 213 a ostatní jsou původní 111. Ten 213 nejde ani nakódovat do řj. A ještě ty ostatní 3 byly spřeházený, podle kódů v jednotce.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 21.12.2012, pát 18:48

111 patri do 1.9 JTDm 16V Euro 3. 213 je 2.4 JTDm, asi proto nejd nakodovat.

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od wejwy » 21.12.2012, pát 18:57

PetrVTR píše:111 patri do 1.9 JTDm 16V Euro 3. 213 je 2.4 JTDm, asi proto nejd nakodovat.
Přesně to jsem si myslel. Už mam ten správnej vstřik doma, jen nechápu proč ten 213 někdo dal do 1,9ky. Sice ten motor jede uplně normálně, i podle korekcí se tváří být OK, ale vyměním ho, dám tam ten co tam být má.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od spigy11 » 25.2.2014, úte 17:23

Cauko

Dnes som zo zvedavosti pozeral stav vstrekov ked som dosiel domov teda auto uz bolo nahriate, celkom ma prekvapila hodnota 4 vstreku ten ma v klude hodnotu 2.2 nieco, ostatne mali teda +1,5 +0.3 +0.4, aby vykrili najskor 4 vstrek.

nejak to nejak privela?, ked som pridal otacky zhruba na 1500 tak klesla pomaly hodnota vstreku z 2.2 na 0.5

Skusim pozriet ake budu mat hodnoty vstreky rano ked nastartujem zimny motor, dost casto sa mi totiz to stava ze motor mi dost klepe na volnobehu pokial je zimny,tusim ze to mozno budem suvisiet z vysokou hodnotou vstreku alebo dvojhmota.

PS tankujem MW Maxxmotion, diesel60, popripade Shell, Agip + VIFF aditivum/BG aditiva atd.

Ale zase auto som kupil pri 136.000 (??? ale to nikto nevie kolko moze mat :D), a otazne je co za nafta sa tam liala predtym.


Vdaka vopred za vase postrehy
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 25.2.2014, úte 21:39

spigy11 píše:Cauko

Dnes som zo zvedavosti pozeral stav vstrekov ked som dosiel domov teda auto uz bolo nahriate, celkom ma prekvapila hodnota 4 vstreku ten ma v klude hodnotu 2.2 nieco, ostatne mali teda +1,5 +0.3 +0.4, aby vykrili najskor 4 vstrek.

nejak to nejak privela?, ked som pridal otacky zhruba na 1500 tak klesla pomaly hodnota vstreku z 2.2 na 0.5

Skusim pozriet ake budu mat hodnoty vstreky rano ked nastartujem zimny motor, dost casto sa mi totiz to stava ze motor mi dost klepe na volnobehu pokial je zimny,tusim ze to mozno budem suvisiet z vysokou hodnotou vstreku alebo dvojhmota.

PS tankujem MW Maxxmotion, diesel60, popripade Shell, Agip + VIFF aditivum/BG aditiva atd.

Ale zase auto som kupil pri 136.000 (??? ale to nikto nevie kolko moze mat :D), a otazne je co za nafta sa tam liala predtym.


Vdaka vopred za vase postrehy
Korekce vstriku nejsou diagnosticky nastroj na zhodnoceni jejich stavu. Vysoke hodnoty korekce mohou ukazovat na mozny problem vstrikovacu, nebo take neco uplne jineho. Pokud chces skutecne zkontrolovat jejich stav tak nezbyva nez servis. Doma leda test prepadu.

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od spigy11 » 25.2.2014, úte 22:12

Ahoj v service podla mojich skusenosti mi povedia to iste co si viem zistit cez diagnostiku, vsak pouzivam to iste co oni FES a MES.

skusim ale zbehnut k mechanikovi buduci tyzden, ma mi menit ramena, tak uvidim ci nieco poriesime aj so vstrekovacmi.




Viem mi niekto povedat ake mate hodnoty korekcii na vstrekoch?

vdaka
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 26.2.2014, stř 08:37

spigy11 píše:Ahoj v service podla mojich skusenosti mi povedia to iste co si viem zistit cez diagnostiku, vsak pouzivam to iste co oni FES a MES.

skusim ale zbehnut k mechanikovi buduci tyzden, ma mi menit ramena, tak uvidim ci nieco poriesime aj so vstrekovacmi.




Viem mi niekto povedat ake mate hodnoty korekcii na vstrekoch?

vdaka
Ja teda jak kdy. Zalezi jak je prohraty motor, zapnuta / vypnuta klima, dokonce v jakem stavu je baterka (zatizeni altiku).
Nekdy +/-0.1, nekdy +/-1.5

EDIT: Tim servisem jsem myslel specialisty na vstrikovaci systemy..

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 4.5.2014, ned 19:20

jsem se dnes hrabal ve FESu a koukal na vstřiky, auto jede normálně, korekce jsou +- 0.5, jen na 2. je -1.5 až -2 a na třetím +0,88 až +1.9... ale jak čtu, tak asi hadičky a přepady :)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Franik » 4.5.2014, ned 19:31

taky jsem to tenkrát řešil s jedním specialistou na nafťáky navíc má svoji emisní stanici. Dal mě toto: http://www.expresdily.cz/d.W67969.html. V návodu bylo prej na 60 litrů nafty, doporučil mě dát to na 30 litrů a vyjezdit a prej pokud to diag nehlásí jako chybu, neřešit. Pak už jedině vyndat a dát vyčistit vstřiky do ultrazvuku.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 4.5.2014, ned 19:48

No asi to zkusím, ty vstriky mají cca 270tis, nic to nedělá, lehce si občas vyblafne obláček jako každá nafta... Jen jsem dneska koukal do diagnostiky a toto mě tam zaujalo :)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 11.10.2014, sob 09:21

Tak asi jeden umřel, při prudším šlápnutí na plyn doslova bouchnou saze a za autem je šedá hustá mlha... Jeden vstřik na volnoběh cvaká a motor se třepe...

takže udělám ještě pro kontrolu test s přepadama, neví někdo z hlavy průměr hadičky?

Mám jeden vyzkoušený servis na vstřikovače s dobrýma cenama, teď jestli ho nechat repasovat a vyzkoušet ostatní nebo koupit jiný jetý a nechat vyměnit a nakodovat?

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 12.10.2014, ned 01:00

kluci to cisteni v ultrazvuku nema smysl pokud vstrik nerozeberete do sroubku a nehodite to co vanicky.
Nechal sem jich par cistit a korekce ai prepadovy test dopadl stejne.
Prave sem chtel tu cisticku koupit,ze bych to zakaznikum pod rukou cistil,ale to bych dopadl pekne spatne,kdyz bych nic neopravil
tam jde o to,ze oni to nedaji ani do drzaku a nebudi to aby se aspon otviralo. takze to vlastne vycisti vylozene jen obal vstriku. kdybyb se aspon vyndala trysky a hodila do ultrazvuku mozna to udela lepsi rozprach.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 12.10.2014, ned 08:41

On tam má tady to:
http://www.tadpraha.cz/pages/hartridge/ ... n-rail.php

Řešil jsem to i v Boschi na jiné auto a tam automaticky dávají do cenové kalkulace novou trysku

rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od rakonek » 12.10.2014, ned 18:15

Nejsem odborník přes diesl motory,ale mám vyzkoušený nám všem známí přípravek VIF.Používám ho při každém tankování a dávám ho jednou tolik než doporučuje výrobce.Dle Mes korekce některé válce 0,5-0,8 a někde 1,0-1,4 po roce a půl s Vifem 0,4-0,6 a na některých válcích 0,7-0,9 toť má zkušenost co jiného by snížilo korekce než ten Vif tankuju obyč naftu na hyprnově(mají alespoň polep SGS)auto před tím chlostalo naftu v italii. :wink:
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 14.10.2014, úte 20:22

rakonek píše:Nejsem odborník přes diesl motory,ale mám vyzkoušený nám všem známí přípravek VIF.Používám ho při každém tankování a dávám ho jednou tolik než doporučuje výrobce.Dle Mes korekce některé válce 0,5-0,8 a někde 1,0-1,4 po roce a půl s Vifem 0,4-0,6 a na některých válcích 0,7-0,9 toť má zkušenost co jiného by snížilo korekce než ten Vif tankuju obyč naftu na hyprnově(mají alespoň polep SGS)auto před tím chlostalo naftu v italii. :wink:
delas si srandu? pokud se chces ohanet korekcema okolo nuly,tak ses fakt majster.
Dokud nema JTD vstrik korekci nad 2,5 je to naprosto vpohode. Ted sem delal vstriky na TOYOTE,kde byla na 2 vstrikach 3,9 a to uz neni prdel ,ale i tak to startovalo a jelo vpohode.
Naopak sem menil 2 vstriky na MJTD a nove vstriky meli korekci 0,25-0,4 takze vazne nechapu cos chtel rict:D ze vstrik ve vybornem stavu VIFko dlea vybornym?. VIFko je fajn,ale ze yb to byl zazrak to ani ne. Cistil sem s tim vickrat vic aut tak,ze sem s tim zalil palivak a ciste na VIF bomba tiche krasny vykon,ale potom co nabehla nafta to same.

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 14.10.2014, úte 20:24

Petr147 píše:Tak asi jeden umřel, při prudším šlápnutí na plyn doslova bouchnou saze a za autem je šedá hustá mlha... Jeden vstřik na volnoběh cvaká a motor se třepe...

takže udělám ještě pro kontrolu test s přepadama, neví někdo z hlavy průměr hadičky?

Mám jeden vyzkoušený servis na vstřikovače s dobrýma cenama, teď jestli ho nechat repasovat a vyzkoušet ostatní nebo koupit jiný jetý a nechat vyměnit a nakodovat?
co je dobra cena? trysky mam spocitane na 4 valec cca 5 tis kc kdyby nekdo chtel.

rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od rakonek » 15.10.2014, stř 08:26

Alfa159V5:majster fakt teda nejsem a to jsem psal ::s29:: ,ale čím to že mi spadly ty korekce-asi jsem to zrovna napích na Mes když byli vstřiky v dobrém rozmaru.Dle mě se jen pročistili od humusu z nafty.A asi je něco jinýho zalejt filtr a nebo to lejt do nafty třeba 2 roky.
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 15.10.2014, stř 20:55

Popravde lil sem VIF 3 roky a bez ucinku,ale je to nejlevnejsi aditivum,takze nic jinyho nezbyva. Kupovat vodiky,ktere stoji 180 c flaska na 30 l to je lepsi zajet natankovat do Nemecka

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 16.10.2014, čtv 08:50

Vif je super jako prevence pro trvalé používání, ale čistič to v pravém slova smyslu není , na to jsou přímo určené jiné výrobky.
Jesli se ti změnili korekce je fajn ale nevypovídá to prakticky o ničem. Když připojím MES 10x dostanu 10x různé korekce na volnoběh. Na velikost korekcce má vliv spousta věcí a vůbec nemusí souviset se vstřikovačema.

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 16.10.2014, čtv 22:32

PetrVTR píše:Vif je super jako prevence pro trvalé používání, ale čistič to v pravém slova smyslu není , na to jsou přímo určené jiné výrobky.
Jesli se ti změnili korekce je fajn ale nevypovídá to prakticky o ničem. Když připojím MES 10x dostanu 10x různé korekce na volnoběh. Na velikost korekcce má vliv spousta věcí a vůbec nemusí souviset se vstřikovačema.
tak tak presne to je vono :)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 20.10.2014, pon 09:03


Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů