Vstřiky JTDm (multijet)

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 23.10.2014, čtv 13:13

Obrázek

Tak vstriky se zdají cajk a jelikož se to huleni zhoršuje, tak se zaměřím na spodní hadici, která se zdála ok a na turbo, dělá se na straně od sání na osičce kapka oleje... Pak leda že by váha nezvladala při vyšším zatížení, při normálním ježdění hodnoty sedí

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 23.10.2014, čtv 14:03

Další věc, že čím je větší zima, tím to hůř startuje, nad 10 ok, ale včera při 7 tak 3x déle... Zhavice nové a chcipaci klapka čistá :smt102

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Envel » 24.10.2014, pát 07:14

To Petr147: Mám jednu teorii, ale ještě jedna otázka: Nemizí ti sem tam trochu chladící kapaliny?
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 24.10.2014, pát 08:38

Myslíš prasklinky v hlavě? Voda mizí, ale tempem dvě deci za rok, je tam jeden mosazný zmetek od expanzky a tam se dělá trocha vodního kamene, takže bych viděl tu ztrátu na něj...

Taky to občas udělá to, že na volnoběh jako by na zlomek vteřiny vynechá, to tu řešil někdo ve vedlejším vlákně, ale to udělala asi 5x...

Na Audi fóru psali o ucpanem separatoru, že s tím to dokáže tak, slušně hulit, ale nevím, jestli je to možné i tady...

Spodní hadice od turba je zeblita olejem, ale teče těsnění pod výměníkem pod filtrem, takže se mohla nacucat od něj přes kryt od motoru... Ale to se bude řešit teď s olejem...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Envel » 24.10.2014, pát 18:25

2dcl za rok je asi v normě, to by se musel asi vyjádřit někdo, kdo to už řešil a ví podrobnosti, třeba Tanguero. Mě to jen napadlo v souvislosti s těmi horšími starty, což je jeden z příznaků, ale může to být falešná stopa.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 28.10.2014, úte 21:30

Tak hledám něco o těch studených startech a další podezření by mohlo padnout na teplotní čidlo, má 2.4 129kW jenom jedno na termostatu nebo ještě někde? :)

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfa 159V5 » 28.10.2014, úte 21:46

2 dc za rok?:D kluci neblázněte. me jezdi na servis ducata co mají půl roku a ty 2 deci sežerou taky samozřejmě nemyslím tím takové co najedou 30 tis měsíčně tam se to dá čekat tuplem

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od pedro m » 28.10.2014, úte 23:36

Petr147
jen to na termostatu
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

mARt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 19.7.2012, čtv 10:00
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od mARt » 29.11.2014, sob 14:08

Věděl by někdo typ a označení konektoru na vstřiku u AR159 2.4JTDm respektive protikusu co je na kabelu? S největší pravděpodobností mne opakovaně zlobí tento konektor, chemie na kontakty a snaha o přihnutí kontaktu pomáhá jen na určitou dobu, chtěl bych proto ten konektor přepinovat.
AR 159 SW 2.4 JTDm 154kW Q4 Ti
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW

Koby

Příspěvky: 11
Registrován: 16.2.2012, čtv 23:06

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Koby » 30.11.2014, ned 22:29

Zeptám se, dají se vyměnit u těhle motoru jen ty konce těch vstřiků?? Vím, že třeba u BMW to jde, vstřik normálně 12 000,- jeden, ale dají se měnit jen ty rozprašovače, ty hlavičky a pak to stojí asi 1500,- jeden což je trochu o něčem jiným. Díky

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od yan.ko » 30.11.2014, ned 23:01

jde, ale bez kalibrace to nema moc smysl
Alfa Romeo Perfection

Koby

Příspěvky: 11
Registrován: 16.2.2012, čtv 23:06

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Koby » 1.12.2014, pon 00:25

Kalibrace znamená co? Nastavení přes diagnostiku? ;-) To by případně neměl být problém nebo je lepší koupit celý vstřik? Díky

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od yan.ko » 1.12.2014, pon 00:38

nastaveni vstrikovace a zmereni prutoku na merici masine
Alfa Romeo Perfection

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 1.12.2014, pon 07:33

Zkouška a čištění na stolici stojí 1200-1500kc, takže bych začal tím, pak se uvidí... Už si nepamatuji přesně, ale v Boschi mi říkali 1500 za jehlu plus práce

mARt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 19.7.2012, čtv 10:00
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od mARt » 1.12.2014, pon 09:58

V místním diesel servisu mi tvrdili, že se jimi dělaná repase mých vstřiků (2.4 JTDm 154kW) nevyplatí proti Boschem repasovanému vstřikovači, že se zrovna tyto vstřiky zdlouhavě kalibrují pokud to má být uděláno pořádně a vychází tam hodně peněz za práci. Prodávám jak jsem koupil, nevím proč tomu tak je a zda to opravdu tak je...na jiném autě mi měnili jen trysky a tam to vycházelo 2.500Kč na jeden komplet včetně demontáže a montáže.
AR 159 SW 2.4 JTDm 154kW Q4 Ti
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW

PavelZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 8.1.2014, stř 21:25
Bydliště: Polná

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PavelZ » 16.3.2015, pon 16:19

tankuji pouze vervu a nepoužívám žádný vif, jen ted premyslim preventivně bud TEC-2000 nebo PROTEC commonrail clean a korekce při zahřátem motoru na volnoběh

Obrázek
imagur
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20V 147kW All OFF
ex...Volvo V50 1.6D 103kw

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 17.3.2015, úte 12:54

PavelZ píše:tankuji pouze vervu a nepoužívám žádný vif, jen ted premyslim preventivně bud TEC-2000 nebo PROTEC commonrail clean a korekce při zahřátem motoru na volnoběh

Obrázek
imagur
Jestli tankujes Vervu tak VIF pouzivas :)

PavelZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 8.1.2014, stř 21:25
Bydliště: Polná

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PavelZ » 17.3.2015, úte 18:30

vidíš, ale stejně druhej a ctvrtej mají hodnoty mimo ostatní
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20V 147kW All OFF
ex...Volvo V50 1.6D 103kw

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PetrVTR » 17.3.2015, úte 19:44

PavelZ píše:vidíš, ale stejně druhej a ctvrtej mají hodnoty mimo ostatní
Ja bych rek, ze jsou uplne normalni..

PavelZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 8.1.2014, stř 21:25
Bydliště: Polná

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PavelZ » 17.3.2015, úte 21:10

obecně jsou do 2,5 v normě, ale nedávno jsem slyšel, že u JTDm je norma do 0,9 pak už to není ono.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20V 147kW All OFF
ex...Volvo V50 1.6D 103kw

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Kocour666 » 18.3.2015, stř 19:27

Kdo řikal?
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od bobas » 18.3.2015, stř 19:33

muj nejhorsi mel pri 320 neco pres 1 a byl puvodni :smt033 auto nemelo zadne anomalie, bych spis rekl a priklanel se k tem 2.5.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 18.3.2015, stř 19:35

tak když je to v normě, co může dělat to, že po dupnutí na plyn udělá něco takového? :D auto táhne jak má, barva je taková šedá, na hadicích není díra, hadice za turbem suchá, hodnoty z váhy a čidla se zdají ok, voda nemizí... jedině, že by turbo propouštělo do výfuku.... v normálním provozu nic, jenom když se tomu pořádně šlápne

0:15
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_uscWCYqOQI&t=15s[/video]

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Temp » 18.3.2015, stř 19:41

Tipuju zadýmování. Jen to nepustil na moc dlouho. Je to jak jsi odhadl - vstřikuje to naftu do výfuku.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 18.3.2015, stř 19:45

jako prudí se s tím skvěle, ale rád bych ten rozsévač rakoviny vyřešil :D

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů