103kw regulace tlaku turba
Re: 103kw regulace tlaku turba
tak ono neni slozite popojet nekam pokud ten problem chci vyresit...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: 103kw regulace tlaku turba
Ze bych jel nahrat original treba za Sarkanem ne:D.
Ted se prezouva mam moc prace. asi si koupim kabel sezenu original a prehraju to.
Ted se prezouva mam moc prace. asi si koupim kabel sezenu original a prehraju to.
Re: 103kw regulace tlaku turba
trosku mimo ale co je pravda na tom ze ked praskne hadica za turbom tak dojde k pretoceniu turba?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: 103kw regulace tlaku turba
Pretocit turbo mozes len vtedy ak ti zlyhá regulacia tlaku turba.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- alfa 159V5
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50
Re: 103kw regulace tlaku turba
Dá se říct,že mi to samé dělá turbo na 110 kw 5 hrnku naučil jsme s e s tím žít až do chvíle,kdy mi z ničho nic auto ztratilo výkon nad cca 2200 otáček je to mrtvé a předtím to tahalo až do 4500. má to pěkný tha odspoda i reakci na plyn,ale kolem 2 tis je menší turboefekt a pak už skoro nic. jede to asi jako 80-90 kw takže hůř jak serie.
tyčka na tom ventilu turba chodí krásně,takže se asi zasekávají lopatky,protže to nyní chodí do nouzáku o dost častěji když to držím pod plynem předtím to dělalo jen když sem ve 3 tis v kopci šlapl na podlahu. A taky Vám JTD dělá to.že to jen přeruší výkon amusíte pustit plyn a pak znova jede normálně? u VW to třeba hodí do nouzáku a musí se znova nastartovat aby se to vyrušilo. tady je problikne kontrolka motoru a svítí dokud držím plyn.
dá se to turbo nějak rozumně rozebrat? abych ho nedemontoval a nezjistil,že ta část s naklápením nejde odčrubovat
tyčka na tom ventilu turba chodí krásně,takže se asi zasekávají lopatky,protže to nyní chodí do nouzáku o dost častěji když to držím pod plynem předtím to dělalo jen když sem ve 3 tis v kopci šlapl na podlahu. A taky Vám JTD dělá to.že to jen přeruší výkon amusíte pustit plyn a pak znova jede normálně? u VW to třeba hodí do nouzáku a musí se znova nastartovat aby se to vyrušilo. tady je problikne kontrolka motoru a svítí dokud držím plyn.
dá se to turbo nějak rozumně rozebrat? abych ho nedemontoval a nezjistil,že ta část s naklápením nejde odčrubovat
Re: 103kw regulace tlaku turba
Ahojte,asi 3dni dozadu sa mi na palubke rozsvietila kontrolka riadenia motora.Na diagnostike vyhadzuje chybu P0101 merič prutoku a P0235 preplnovaci tlak a zistili sme ze netlaci turbo a motor ide v nudzovom rezime, stale je na hodnote 990mbar ,auto na 3,4, nema tah.Pred cca mesiacom som bol na diagnostike tiez a turbo davalo normalne hodnoty.Je mozne ze je problem v regulacii turba?alebo mam ratat ze bude problem v samotnom turbe?
Re: 103kw regulace tlaku turba
Zabudol som napísať že mam 156 2.4jtd 103kw
Re: 103kw regulace tlaku turba
Snimac tlaku jsi zkousel cistit/vymenit? v 90% pripadu jde o nej protoze se zasere karbonem.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: 103kw regulace tlaku turba
Myslíš senzor plniaceho tlaku co je na sacom potrubí?
Re: 103kw regulace tlaku turba
Jo to bude on. Prostě ten co snímá tlak sani a odesílá info dal včetně budíku.
Když se mi ucpal karbonem ze nesnimal tak buď tlak turba hodně kolísal (nedostal jsem ho ani na 1.2 dle budíku) a nebo úplně vypnul turbo takže netlacilo. Po vyčištění a snimal nepřesně stále s chybou motoru a až pop koupí nového byl klid.
Když se mi ucpal karbonem ze nesnimal tak buď tlak turba hodně kolísal (nedostal jsem ho ani na 1.2 dle budíku) a nebo úplně vypnul turbo takže netlacilo. Po vyčištění a snimal nepřesně stále s chybou motoru a až pop koupí nového byl klid.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: 103kw regulace tlaku turba
Dnes som ho vymontoval a bol presne ako pises cely ucpany karbonom,vycistil som ho ale turbo stale netlaci tak ako ma a palubka stale hlasi chybu motora cize rovnake priznaky ako opisujes takze objednavam nove a dufam ze bude po probleme.Dik za radu
Re: 103kw regulace tlaku turba
Snimač vymenený,turbo opať tlačí ako má akurát mi svieti stále kontrolka motora.Odpájal som aj baterku aby sa resetla riadiačka a následne som bol auto prebehnnuť cca 35km aby si ECU načítala nové hodnoty ale nepomohlo.Je potrebné ist znovu na počítač a vymazat zapísanu chybu aby to zhaslo?
Re: 103kw regulace tlaku turba
Ahoj,
netusim jestli to pisu do spravneho vlakna, ale zkusim to napsat sem.
Dnes se mi objevila chybova hlaska, tak jsem vytahl diagnostiku a je tam chyba P0235 a P2226 (snimac preplnovani a snimac atmosferickeho tlaku). To cidlo by melo byt nahore u filtru paliva. Zkusil jsem ho vytahnout procistit a nic. Chaval se to jako na videu http://sendvid.com/3ard2nib. Raficka lita jak na perniku.... Tak jsem zkusil to cidlo hned koupit a vymenit. Ted se pro zmenu ta raficka nehybe vubec (nebo sem si nevsml ze by se pohla) a chyba se objevuje i nadale. Kdyz chybu smazu auto jede bez problemu, ale indikator tlaku na palubce se nehybe. Po vypnuti a zapnuti motoru se chyba zase objevi. No Egr je cisty protoze je cca pred mesicem meneny za novy (ze by se zasekl?), turbo bych taky vyloucil, resil jsem ho . Mozna nejaka hadicka ale kde a jaka ?
Za rady predem diky
netusim jestli to pisu do spravneho vlakna, ale zkusim to napsat sem.
Dnes se mi objevila chybova hlaska, tak jsem vytahl diagnostiku a je tam chyba P0235 a P2226 (snimac preplnovani a snimac atmosferickeho tlaku). To cidlo by melo byt nahore u filtru paliva. Zkusil jsem ho vytahnout procistit a nic. Chaval se to jako na videu http://sendvid.com/3ard2nib. Raficka lita jak na perniku.... Tak jsem zkusil to cidlo hned koupit a vymenit. Ted se pro zmenu ta raficka nehybe vubec (nebo sem si nevsml ze by se pohla) a chyba se objevuje i nadale. Kdyz chybu smazu auto jede bez problemu, ale indikator tlaku na palubce se nehybe. Po vypnuti a zapnuti motoru se chyba zase objevi. No Egr je cisty protoze je cca pred mesicem meneny za novy (ze by se zasekl?), turbo bych taky vyloucil, resil jsem ho . Mozna nejaka hadicka ale kde a jaka ?
Za rady predem diky
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 103kw regulace tlaku turba
Kluci potřebuji poradit na 156 1.9JTDm 103kW mi začalo padat auto do nouzaku a diagnostika hlásí chybu :
P0235
Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction.
P0235
Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction.
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
- Marek_3L
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
- Bydliště: Rozsochatec (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 103kw regulace tlaku turba
tak tady asi logicky chyba ve snímači tlaku turba a nebo v drátech.Norek píše:Kluci potřebuji poradit na 156 1.9JTDm 103kW mi začalo padat auto do nouzaku a diagnostika hlásí chybu :
P0235
Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 103kw regulace tlaku turba
Opraveno dík za logickou radu.
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
- Marek_3L
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
- Bydliště: Rozsochatec (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 103kw regulace tlaku turba
bylo to v čidle nebo obvodu či někde jinde?Norek píše:Opraveno dík za logickou radu.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 103kw regulace tlaku turba
Zanešene čidlo...
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů