Dvouhmotový setrvačník REPASE

alfik166
Uživatelský avatar

Příspěvky: 93
Registrován: 4.9.2009, pát 20:33
Bydliště: Praha

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od alfik166 » 19.3.2011, sob 10:39

http://www.tveauto.cz/index.php?option= ... &Itemid=65

Našel jsem tohle... taky to zní celkem rozumě a myslim že by to asi taky mohli upravit tak aby to přežilo chip. taky mě to začíná na 166 trápit:-(
Lancia Thesis 2.4 20V i LPG125kW At.Emblema r.05

EX Fiat Croma 2.4 Mjet 147kW At. Emotion SKY r.08
EX Fiat Croma 1.9 Multijet 110kW At. EMOTION r.07
EX Alfa Romeo 166 2.4JTD 110kW r.04
EX Fiat Marea 1.9TD 74kW SX r.97
EX Fiat Punto 1.7D 42kW r.94

Joe
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 315
Registrován: 27.11.2010, sob 14:29
Bydliště: Slavkov u Opavy

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Joe » 2.12.2011, pát 19:45

Tak co došli jste k něčemu? Uvažuju o chipu, ale setrvák má už něco za sebou a nechce se mi dávat přes 20 tis. za setrvak, to si radsi koupim GT 3,2v6. Kámoš má octavku ani ne týden chiplou a setrvák je na odpis. Jeho ale i se spojkou stoji 14000kč. Tak da se to nějak spolu se spojkou upravit at to něco vydrží? Nebo už jste to někdo i vyzkoušel? :-k
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 4.11.2012, ned 21:14

R\ychla otazka :) Bud jsem debil a slozil jsem to blbe a nebo je to ok.
Spojka JTD - jakou stranou se dava lamela mezi setrvak a pritlacak?
Tou "ruzici" do pritlacaku, nebo obracene?

Dekuji
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 4.11.2012, ned 22:39

Tak v klidu, mam to dobre. Na lamele je napsano lato cambio - strana prevodovky. Takze ok :)
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od r-a-k » 5.11.2012, pon 07:26

A jak to tedy je správně? :-D
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 5.11.2012, pon 07:43

Tou "ruzici" kde normalne byvaji pruzinky je to do prevodovky :D

Me totiz nejde po slozeni auta radit a kdyz jsem to skladal, uplne jsem znejistel, jak to ma patrit a ted to nezarazeni to akorat podtrhlo :D
Ale je to ok, problem bude zrejme ve spatnem odvzdusneni - valecek je novej
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od yan.ko » 5.11.2012, pon 14:53

Spojku beztak k razeni nepotrebujes :wink:
Alfa Romeo Perfection

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 5.11.2012, pon 15:00

To ne, ale pokud ji das obracene a ona ti nevypina, tak ti to jede ikdyz ji mas seslaplou :D
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 5.11.2012, pon 23:50

Tak jsem to znova odvzdusnil, ale stale pri nastartovanem motoru nejde skoro radit. Ja uz fakt nevim :)
Spojka je nova, lanovody ok. Pri vypnutem motoru radi normalne, ale jak nastartuji, tak 1 nejde vubec, 2 ztezi, 3 lip, ale blbe a tak..

Pred demontazi slo tez blbe radit - spojka bylaspatna na pul a valecek na skrini KO. Ten je ted novy,ale porad nic, tak uz fakt nevim. Jeste me napada hlavni valec, ale zas se mi nechce vyhodit prachy zbytecne, ale uz me nenapada cim by to mohlo byt :)
Odpor pri seslapnuti citit docela je, ale treba proste nepohne s pakou dostatecne, aby se spojka vypnula a zaradilo se..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od r-a-k » 6.11.2012, úte 07:48

Může to být tím hlavním válcem nebo ještě tím že někdo nebo něco rozhodilo dráhu lanovodů a nezapadají ti tam kvalty jak mají. Ten hlavní válec poznáš tak, že při sešlápnutí spojky začne vypínat v polovině dráhy, než když jsou oba dva ok a citíš při sešlápnutí jak tlačí jeden válec a pak se připojí druhý. Šlapní na pedál a druhý ti říkne kdy se pohne páka na převodovce.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 6.11.2012, úte 08:46

Na lanovody jsem koukal, jsou docela volne, nejsou nikde skriple a pripnute ke skrini jsou dobre.
Je pravda, ze jak jsme to odvzdusnovali - mel jsem na to kamaradku, ktera slapala :-D mi prislo, ze slysim, jak po slapnuti jde ten pomocny pomaleji nebo mene.
Protoze zadne stelovani tam jine neni, tak uz nemuze byt nic jineho spatne. Ten hlavni tedy netece, ale muze asi propoustet tlak.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 7.11.2012, stř 01:04

Tak stovky za hlavni valec vyhozeny zbytecne.. nepomohlo a problem pretrvava :( Setkal se nekdo s tim, ze spojka byla vadna jako nova?
Protoze ja jinak uz nevim, co je spatne. Pri nastartovanem motoru a seslapnuti spojky se proste nerozepne tak, aby se zaradilo. Na utazeni spojky k setrvaku prece nic neni, tak nevim, kde jsem udelal chybu..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od r-a-k » 8.11.2012, čtv 09:58

Kdyby jsi při montáži spojky udělal chybu, tak už by se ti to rozlítlo :-D Ale jak sám píšeš, před a po výměně spojky je to stejný. A jako bonus jsi dal nový válečky. Tak už jedině fakt ty lanovody, ne že by byli v prdeli ale že by chtěli seštelovat dráhy řazení, nebo to může být vymletá kulisa řazení a nebo převodovka. Podívej se o kolik se ti hýbe ta páka na převodovce když zmáčkneš spojku až k zemi. Co si pamatuji tak by se měla pohnout tak o 2-3cm. Druhá věc, máš to opravdu dobře odvzdušnění? Sice nechci podezřívat kamarádku, ale co mi vždycky kolegové šlapali tak po deseti minutách toho měli plný zuby, tak jestli ti to mačkala po celou dobu fest k podlaze.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 8.11.2012, čtv 16:53

Jeste zkusim resit, pro ma valecek pro GTcko jiny kod nez pro 156, ze ktereho jsem ho tam dal - ikdyz vypadaji stejne. Jestli tam neni rozdil.
Bez motoru jde radit nadherne, takze v prevodovce bych asi nehledal. Zkousel jsem s motorem a seslaplou spojkou radit primo na prevodovce rukou a taky nic.
Jak moc se hybe netusim, to se podivam. Jeste me napadlo tam mezi ten kolik a paku dat nejakou matku a prodlouzit tim ten chod.
No predtim to radilo, ale blbe a ted vubec :D
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

MIKO

Příspěvky: 21
Registrován: 10.4.2012, úte 20:37

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od MIKO » 8.11.2012, čtv 19:31

Jestli se mohu připojit k těmto útržkům o setrvačníku, tak by mě zajímalo kde se vzal ten názor, že se dá setrvačník repasovat.

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od edas » 8.11.2012, čtv 20:35

159

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Dresik » 9.11.2012, pát 00:02

Tak jsem zkusil mezi tycku a paku vlozit matku a prodlouzit tak chod a ehjle - pomohlo to trochu. Tak sem to vyndal a poradne odvzdusnil znova a i bez matky trochu lepsi. Radit uz jde, ale dost tezko.

Mam, ale teorii, ze pomocny valecek, co tam mam je prumeru 25. Pasuje na 156 a hromady Fiatu a Lancii, co maji i stejny hlavni valec. GT a 147 ma hlavni, ale uplne jiny a vsude se pise, ze ten pomocny ma prumer 20. Z cehoz usuzuji, ze tim, ze ten hlavni prepusti brzdovku do pomocneho, ktery je,ale uvnitr vetsi, tak ta tycka diky tomu nevyjede uplne. Proto, kdyz tam dam ten s tim mensim prumerem, bude objem mensi a chod tycky vetsi :)
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Kůrkyn » 9.11.2012, pát 07:17

to je správně, když je vypínací válec menší, tak je hydraulický převod do pomala (větší síla, menší zdvih)

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od enšpa » 10.11.2012, sob 19:23

MIKO píše:Jestli se mohu připojit k těmto útržkům o setrvačníku, tak by mě zajímalo kde se vzal ten názor, že se dá setrvačník repasovat.
a nebo tohle http://www.annonce.cz/inzerat/setrvacni ... 3fzxa.html

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od r-a-k » 11.11.2012, ned 20:19

Tak jestli to opravdu delaj za takovy cenovky tak je vyzkousim, spise mi jde o to aby do setrvaku dali silnejsi pruziny na vice Nm.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od r-a-k » 15.11.2012, čtv 15:01

Tak tady http://www.annonce.cz/inzerat/setrvacni ... 3fzxa.html byl pán chytrej, neochotnej jak rádio a nakonec je pravda v tom že všechny repase těch dvouhmotovejch setrvačníku nedělají inzeranti ale posílají do centrály někde v evropě. Ptal jsem se zdali je možno do nového setrvačníku dát silnější pružiny kvůli více Nm a borec mi cpe do hlavy že to není příčina problému :smt021
Tady http://www.tveauto.cz/index.php?option= ... &Itemid=65 zase mi bylo řečeno že z tech. důvodů nedělají repase vůbec.
Takže jsme zase tam kde jsme :-D
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

xpettt

Příspěvky: 72
Registrován: 20.4.2013, sob 18:36
Bydliště: Ostravsko

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od xpettt » 29.6.2013, sob 06:55

jen tak pro zajímavost,proč se shánět po repasi,když za nový setrvák sem dal 7700,takže komplet sada za 11600?
pokud by někdo chtěl,původní setrvák mám ještě doma,měl sem prasklou lamelu,ale měnil sem to pro sichr celé...1,9 JTDM 110KW,170000km
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Ladis » 29.6.2013, sob 08:58

Proč? Na 20V vyjde nový na 18 litrů, to je už dobrý důvod. :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

xpettt

Příspěvky: 72
Registrován: 20.4.2013, sob 18:36
Bydliště: Ostravsko

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od xpettt » 29.6.2013, sob 12:13

se neptat v alfě....mi taky řekli sada 25....
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Ladis » 29.6.2013, sob 12:17

To je bohužel cena z netu :roll:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 10 hostů