Synchrony 166 2,4 JTD-M
Synchrony 166 2,4 JTD-M
Zdarte. Při řazení 2 a 3 vždy cítím takové mírné přeskočení zubů. Už jsme se zde dočetl že je to bohužel normální jev a že sinchrony jsou ze šufánkové oceli tak jsem se chtěl zeptat když už budu měnit olej v převodovce tak zda jste někdo nezkoušeli nějaké ty opičí kapky nebo prostě nějaký ten přípravek do převodovek. Známí to zkusil do 146 a prý to pomohlo. Tak že pokud by jste měli nějaké zkušenosti tak se podělte.Díky ..
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M
opičí kapky tak to jsi mě pobavil. Je to zcela normální jev, jde o původem převodovku od Oplu, která má tuto charakteristiku. Co výrobce nepořešil, tak ty již nenapravíš. Škoda, škoda, řekl bych jeden z njeslabších článků auta... Hned po přední nápravě... PS: výměna převodového oleje ničemu nepomohla.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M
To se tak říká .
Dobrá dobrá a ještě jinak. Má te s těmi přípravky někdo i špatné zkušenosti? Já jen pokud bych to tam nanlél tak jestli s tím třeba naopak nemůžu něco pokazit. Co jsem to viděl u zámého je to takoví hustý sajrajt co teče a vypadá jako med.No a když jsem to probíral s jiným mecjošem tak ten zase naopak že by to tam nenlé kvůli diferáku. Prý pokud je to husté může to změnit vymezené vůle a fiferáku tudíš naopak škodit. Tak ted nevím. Piště dál postřehy a poznatky :-).
A Lukyn co přesně je myšleno tou přední nápravou ?
Dobrá dobrá a ještě jinak. Má te s těmi přípravky někdo i špatné zkušenosti? Já jen pokud bych to tam nanlél tak jestli s tím třeba naopak nemůžu něco pokazit. Co jsem to viděl u zámého je to takoví hustý sajrajt co teče a vypadá jako med.No a když jsem to probíral s jiným mecjošem tak ten zase naopak že by to tam nenlé kvůli diferáku. Prý pokud je to husté může to změnit vymezené vůle a fiferáku tudíš naopak škodit. Tak ted nevím. Piště dál postřehy a poznatky :-).
A Lukyn co přesně je myšleno tou přední nápravou ?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M
Myslel zřejmě opravdu ,,lehkou" poddimenzovanost přední nápravy .Jo a ta 2 a 3 mě taky pije krev
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M
Měl jsem za to, že synchrony jsou problém jen modelů 33 a 75 kde je Porsche systém se synchronizací rozřízlým kroužkem. Nový Alfy už mají klasickou synchronizaci, kde by problém bejt neměl. Pokud někdo řadí přes zuby nebo bez spojky odrbou se objímky a pak už ani novej synchron nepomůže. Není to třeba jen hnutá kulisa, nebo zatuhlý lanovody ? Opičí kapky mohou škodit lamelovejm samosvorům což 166 nemá, takže bych to tam bez obav nalil. Zázraky bych ale nečekal.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Ne, je to spatna prevodovka od vyroby. Me to dela taky. Myslim, ze i stara Tatra radila lip.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Oskare na cem ti to dela na 159?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Jde řadit ztuha, nebo lehce, ale se zvukovým doprovodem ? Co meziplyn, pomáhá nebo ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
MNE TO ISTE ROBY 159
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Prostě se to musí pořádně roztáhnout na 1 a hned tam prdnout za 4 a je po problému
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
ale roby to aj otcove ducato 3.0jtd tak trosku je na pake citit ze to tam zle zaskoci
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
No když při řazení počkám jak na tatře tak to tam skočí pěkně bez problémů ale pokud chci přeřadit rychle tak jedině s tím doskočením jako by přes zuby.Naštěstí slyšet to nejde.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Samozrejme ze na 159, stara Delta radi uplne sametove.Martas 01 píše:Oskare na cem ti to dela na 159?
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Diky me dela to sami ale uz jsem si na to zvykl jeste pred par mesicema jsem z toho byl nervozni ale ted uz to moc neresim asi mame moc novy auta meli jsme si koupit neco starsiho a nemuseli jsme resit razeni.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Tak to docela koukam, ze ty OPEL prevodovky jsou takovy blata
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
mne sa obcas zle hadze aj 1...niekedy uplne pomasle ze sama neverim ci mi tam dobre skocila alebo nie a niekedy zase ju tam musim celkom dotlacat aj ked cakam chvilu aby si nejak "zuby sadli" aj zoslapnem spojku na 2X ale itak ju tam dotlacam...
Naposledy upravil(a) Liwika19 dne 8.3.2011, úte 14:17, celkem upraveno 1 x.
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Já se tý Alfě divím, že po obrovským průšvihu s převodovkama u modelů 33 a 75, možná ještě i u boxerových 145 a 146 ještě v týhle oblasti experimentují a ještě s Oplem (jedny s největších sidičů právě na materiálu a povrchovce). O Alfách se začalo říkat, že jim nevydrží převodovky a jen co to modely jako 164,155,147 a 156 trochu napravily tak přijde 159 a zas to řadí jak vejtřaska. Každopádně pokud to řadí bez zvukovýho doprovodu tak pouze syncronizace trvá dýl, ale je, což znamená, že je to sice nepříjemný, ale nebude se to výrazně zhoršovat. Až začne škrtat ozub o objímky, půjde to rychle do kelu a navíc pak budou rychlosti i vyskakovat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Tak to 2.4 5p radi excelentne. Pokial je toto vada 6p,tak uz ho nechcem.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
5ti kvalt u 2,4 je jako z jiného světa, řadí lehounce, přesně a 5ka není o moc kratší než 6ka u 6ti kvaltu. Navíc 6ti kvalt je na můj vkus blbě odstupňovaný. Přesněji extra pomalé 1ka a 2ka sou ve městě pro zlost.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
To jo,ale taková nečekaně prošlápnutá dvojka obrací bachory cestujícím,kteří netuší co je pod kapotou
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
To aj na 5q.
0- 1 0 k m / h : 0 , 7 s
0 - 2 0 k m / h : 1 , 5 s
0 - 3 0 k m / h : 2 , 1 s
0 - 4 0 k m / h : 3 , 0 s
0 - 5 0 k m / h : 3 , 9 s
0 - 6 0 k m / h : 4 , 7 s
0 - 7 0 k m / h : 5 , 6 s
0 - 8 0 k m / h : 6 , 4 s
0 - 9 0 k m / h : 7 , 4 s
0 - 1 0 0 k m / h : 8 , 3
0- 1 0 k m / h : 0 , 7 s
0 - 2 0 k m / h : 1 , 5 s
0 - 3 0 k m / h : 2 , 1 s
0 - 4 0 k m / h : 3 , 0 s
0 - 5 0 k m / h : 3 , 9 s
0 - 6 0 k m / h : 4 , 7 s
0 - 7 0 k m / h : 5 , 6 s
0 - 8 0 k m / h : 6 , 4 s
0 - 9 0 k m / h : 7 , 4 s
0 - 1 0 0 k m / h : 8 , 3
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Já si toho všimnul hned, jak jsem do auta sedl, že 2° a 3° jdou lehce přes hrb. Problém je v tom, že zatímco 5q je kontrukce Alfa (řadí hladce), 6q je Opel a to samo o sobě znamená průšvih V době uvedení motoru 2,4 JTDm prý Alfa neměla vhodnej šestikvalt na skladě, tak tam šoupli Opel/GM jako nouzovku. No a jak už to u provizorních řešení bývá, vydrželo napořád
Když už tu byla zmínka o těch přísadách do oleje - máte s nimi někdo nějaký zkušenosti? Kolega se už ptal, ale zatím jste mu nikdo nedokázal odpovědět
Když už tu byla zmínka o těch přísadách do oleje - máte s nimi někdo nějaký zkušenosti? Kolega se už ptal, ale zatím jste mu nikdo nedokázal odpovědět
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Tak za mna.
Vymenil by som olej za novy a na nejake prisady by som asi kaslal.
Vymenil by som olej za novy a na nejake prisady by som asi kaslal.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Terr
- Pozorovatel
- Příspěvky: 258
- Registrován: 11.9.2010, sob 13:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M
Když už jsme u toho, mě to dělá to samé, hlavně 2 a 3 cítím jakoby přes zuby, 1čce se někdy také moc nechce, ale to obvykle jen za studena.
Nicméně já jsem převodovku měnil ve 200 000 auta, vyskakovala 5ka pokud jsem pustil plyn a už tam nešla dát vůbec zpátečka.
Ta převodovka fakt asi nebude nic moc, pokaždé, když autu šlapu na krk, říkám si, aby to ta mrcha vydržela občas při přeřazení to udělá takový jakoby mlátivý zvuk, ale spíš to asi budou unavenější silentbloky nebo něco, není to vyloženě pravidlem.
Mimochodem, na rozdíl od ostatních verzí 156 (jiné motory krom 2.4JTDm) jsou převodovky několikanásobně levnější, tahle 6s Oplácká stojí obvykle přes 20 000,- , použitá, pochopitelně
Nicméně já jsem převodovku měnil ve 200 000 auta, vyskakovala 5ka pokud jsem pustil plyn a už tam nešla dát vůbec zpátečka.
Ta převodovka fakt asi nebude nic moc, pokaždé, když autu šlapu na krk, říkám si, aby to ta mrcha vydržela občas při přeřazení to udělá takový jakoby mlátivý zvuk, ale spíš to asi budou unavenější silentbloky nebo něco, není to vyloženě pravidlem.
Mimochodem, na rozdíl od ostatních verzí 156 (jiné motory krom 2.4JTDm) jsou převodovky několikanásobně levnější, tahle 6s Oplácká stojí obvykle přes 20 000,- , použitá, pochopitelně
Alfa Porneo 166 3.0 V6
Q: What's it like to have an anal?
A: It's like having a dick in your ass.
Kritici neuznaj to, Alfisti, pořád jsme to my,
smeteme konkurenci zákeřnějc než tsunami.
Q: What's it like to have an anal?
A: It's like having a dick in your ass.
Kritici neuznaj to, Alfisti, pořád jsme to my,
smeteme konkurenci zákeřnějc než tsunami.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů