Synchrony 166 2,4 JTD-M

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Zip166JTD » 14.2.2011, pon 15:52

Zdarte. Při řazení 2 a 3 vždy cítím takové mírné přeskočení zubů. Už jsme se zde dočetl že je to bohužel normální jev a že sinchrony jsou ze šufánkové oceli tak jsem se chtěl zeptat když už budu měnit olej v převodovce tak zda jste někdo nezkoušeli nějaké ty opičí kapky nebo prostě nějaký ten přípravek do převodovek. Známí to zkusil do 146 a prý to pomohlo. Tak že pokud by jste měli nějaké zkušenosti tak se podělte.Díky ..
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Lukyn » 14.2.2011, pon 16:03

opičí kapky :smt040 tak to jsi mě pobavil. Je to zcela normální jev, jde o původem převodovku od Oplu, která má tuto charakteristiku. Co výrobce nepořešil, tak ty již nenapravíš. Škoda, škoda, řekl bych jeden z njeslabších článků auta... Hned po přední nápravě... PS: výměna převodového oleje ničemu nepomohla.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Zip166JTD » 14.2.2011, pon 16:46

To se tak říká :-D .

Dobrá dobrá a ještě jinak. Má te s těmi přípravky někdo i špatné zkušenosti? Já jen pokud bych to tam nanlél tak jestli s tím třeba naopak nemůžu něco pokazit. Co jsem to viděl u zámého je to takoví hustý sajrajt co teče a vypadá jako med.No a když jsem to probíral s jiným mecjošem tak ten zase naopak že by to tam nenlé kvůli diferáku. Prý pokud je to husté může to změnit vymezené vůle a fiferáku tudíš naopak škodit. Tak ted nevím. Piště dál postřehy a poznatky :-).

A Lukyn co přesně je myšleno tou přední nápravou ?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Ladis » 14.2.2011, pon 17:41

Myslel zřejmě opravdu ,,lehkou" poddimenzovanost přední nápravy :-D .Jo a ta 2 a 3 mě taky pije krev :smt013
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Sinchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od RV147 » 15.2.2011, úte 06:54

Měl jsem za to, že synchrony jsou problém jen modelů 33 a 75 kde je Porsche systém se synchronizací rozřízlým kroužkem. Nový Alfy už mají klasickou synchronizaci, kde by problém bejt neměl. Pokud někdo řadí přes zuby nebo bez spojky odrbou se objímky a pak už ani novej synchron nepomůže. Není to třeba jen hnutá kulisa, nebo zatuhlý lanovody ? Opičí kapky mohou škodit lamelovejm samosvorům což 166 nemá, takže bych to tam bez obav nalil. Zázraky bych ale nečekal.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Oskar » 15.2.2011, úte 16:29

Ne, je to spatna prevodovka od vyroby. Me to dela taky. Myslim, ze i stara Tatra radila lip. :(
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Martas 01 » 15.2.2011, úte 17:04

Oskare na cem ti to dela na 159?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od RV147 » 15.2.2011, úte 20:36

Jde řadit ztuha, nebo lehce, ale se zvukovým doprovodem ? Co meziplyn, pomáhá nebo ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od jurki888 » 15.2.2011, úte 21:36

MNE TO ISTE ROBY 159
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Ladis » 15.2.2011, úte 21:38

Prostě se to musí pořádně roztáhnout na 1 a hned tam prdnout za 4 a je po problému :smt046
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Liwika19 » 15.2.2011, úte 21:40

:hotovej
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od jurki888 » 15.2.2011, úte 21:45

ale roby to aj otcove ducato 3.0jtd tak trosku je na pake citit ze to tam zle zaskoci
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Zip166JTD » 15.2.2011, úte 22:13

No když při řazení počkám jak na tatře tak to tam skočí pěkně bez problémů ale pokud chci přeřadit rychle tak jedině s tím doskočením jako by přes zuby.Naštěstí slyšet to nejde.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Oskar » 16.2.2011, stř 10:32

Martas 01 píše:Oskare na cem ti to dela na 159?
Samozrejme ze na 159, stara Delta radi uplne sametove. :D
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Martas 01 » 16.2.2011, stř 13:32

Diky me dela to sami ale uz jsem si na to zvykl jeste pred par mesicema jsem z toho byl nervozni ale ted uz to moc neresim asi mame moc novy auta meli jsme si koupit neco starsiho a nemuseli jsme resit razeni.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.2.2011, stř 14:13

Tak to docela koukam, ze ty OPEL prevodovky jsou takovy blata :shock:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Liwika19 » 16.2.2011, stř 15:03

mne sa obcas zle hadze aj 1...niekedy uplne pomasle ze sama neverim ci mi tam dobre skocila alebo nie :-D a niekedy zase ju tam musim celkom dotlacat aj ked cakam chvilu aby si nejak "zuby sadli" aj zoslapnem spojku na 2X ale itak ju tam dotlacam... :cry:
Naposledy upravil(a) Liwika19 dne 8.3.2011, úte 14:17, celkem upraveno 1 x.
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od RV147 » 16.2.2011, stř 19:59

Já se tý Alfě divím, že po obrovským průšvihu s převodovkama u modelů 33 a 75, možná ještě i u boxerových 145 a 146 ještě v týhle oblasti experimentují a ještě s Oplem (jedny s největších sidičů právě na materiálu a povrchovce). O Alfách se začalo říkat, že jim nevydrží převodovky a jen co to modely jako 164,155,147 a 156 trochu napravily tak přijde 159 a zas to řadí jak vejtřaska. Každopádně pokud to řadí bez zvukovýho doprovodu tak pouze syncronizace trvá dýl, ale je, což znamená, že je to sice nepříjemný, ale nebude se to výrazně zhoršovat. Až začne škrtat ozub o objímky, půjde to rychle do kelu a navíc pak budou rychlosti i vyskakovat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Alfik » 7.3.2011, pon 19:57

Tak to 2.4 5p radi excelentne. Pokial je toto vada 6p,tak uz ho nechcem.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Sgt. » 8.3.2011, úte 13:07

5ti kvalt u 2,4 je jako z jiného světa, řadí lehounce, přesně a 5ka není o moc kratší než 6ka u 6ti kvaltu. Navíc 6ti kvalt je na můj vkus blbě odstupňovaný. Přesněji extra pomalé 1ka a 2ka sou ve městě pro zlost.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Ladis » 8.3.2011, úte 18:27

To jo,ale taková nečekaně prošlápnutá dvojka obrací bachory cestujícím,kteří netuší co je pod kapotou :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Alfik » 8.3.2011, úte 18:53

To aj na 5q.


0- 1 0 k m / h : 0 , 7 s
0 - 2 0 k m / h : 1 , 5 s
0 - 3 0 k m / h : 2 , 1 s
0 - 4 0 k m / h : 3 , 0 s
0 - 5 0 k m / h : 3 , 9 s
0 - 6 0 k m / h : 4 , 7 s
0 - 7 0 k m / h : 5 , 6 s
0 - 8 0 k m / h : 6 , 4 s
0 - 9 0 k m / h : 7 , 4 s
0 - 1 0 0 k m / h : 8 , 3
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Bernardo (muf2muf)
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 147
Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
Bydliště: Plzeň

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Bernardo (muf2muf) » 8.3.2011, úte 21:05

Já si toho všimnul hned, jak jsem do auta sedl, že 2° a 3° jdou lehce přes hrb. Problém je v tom, že zatímco 5q je kontrukce Alfa (řadí hladce), 6q je Opel a to samo o sobě znamená průšvih :smt013 V době uvedení motoru 2,4 JTDm prý Alfa neměla vhodnej šestikvalt na skladě, tak tam šoupli Opel/GM jako nouzovku. No a jak už to u provizorních řešení bývá, vydrželo napořád :-D

Když už tu byla zmínka o těch přísadách do oleje - máte s nimi někdo nějaký zkušenosti? Kolega se už ptal, ale zatím jste mu nikdo nedokázal odpovědět :wink:
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Alfik » 8.3.2011, úte 21:15

Tak za mna.
Vymenil by som olej za novy a na nejake prisady by som asi kaslal.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Terr
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 258
Registrován: 11.9.2010, sob 13:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony 166 2,4 JTD-M

Příspěvek od Terr » 9.3.2011, stř 09:18

Když už jsme u toho, mě to dělá to samé, hlavně 2 a 3 cítím jakoby přes zuby, 1čce se někdy také moc nechce, ale to obvykle jen za studena.
Nicméně já jsem převodovku měnil ve 200 000 auta, vyskakovala 5ka pokud jsem pustil plyn a už tam nešla dát vůbec zpátečka.
Ta převodovka fakt asi nebude nic moc, pokaždé, když autu šlapu na krk, říkám si, aby to ta mrcha vydržela :???: občas při přeřazení to udělá takový jakoby mlátivý zvuk, ale spíš to asi budou unavenější silentbloky nebo něco, není to vyloženě pravidlem.

Mimochodem, na rozdíl od ostatních verzí 156 (jiné motory krom 2.4JTDm) jsou převodovky několikanásobně levnější, tahle 6s Oplácká stojí obvykle přes 20 000,- , použitá, pochopitelně :smt013
Alfa Porneo 166 3.0 V6

Q: What's it like to have an anal?
A: It's like having a dick in your ass.

Kritici neuznaj to, Alfisti, pořád jsme to my,
smeteme konkurenci zákeřnějc než tsunami.

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů