problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Odpovědět
martinczs

Příspěvky: 9
Registrován: 23.5.2011, pon 09:24
Bydliště: Hodonín

problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Příspěvek od martinczs » 20.7.2011, stř 15:43

Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně vstřikování na AR166- 2,4JTD. Při výraznějším zrychlení (nad 3000 otáček) motor zdechne a rozsvítí se kontrolka vstřikování. Odhadem mi mechanik řekl nehoraznou sumu za výměnu trysek. Při diagnostice mi vyskočily následující chyby:


"READING ERROR CODES:
1: P0205 - Vstřikovač válce 5
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 5
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
2: P0204 - Vstřikovač válce 4
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 4
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
3: P0203 - Vstřikovač válce 3
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
4: P0202 - Vstřikovač válce 2
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 2
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
5: P0201 - Vstřikovač válce 1
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
6: P1320 - Koherence signálu fáze a Otáček
The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:
1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).
2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.
A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU
B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
7: P0404 - Ovládání ventilu EGR
Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
8: P0235 - Snímač přeplňovacího tlaku
Boost Pressure sensor A circuit malfunction
Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
9: P0191 - Snímač vysokého tlaku paliva
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
10: P0704 - Spínač spojky
Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction
Chyba není v současnosti zjištěna. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována. "


Chyby jsem vymazal, zustaly pouze P0404 - Ovládání ventilu EGR a P0191 - Snímač vysokého tlaku paliva, problém však přetrval. Podle mě by teda stačilo vyměnit pouze nějaké to čidlo nebo regulátor a nechci, aby mě teda mechanik jen natáhl, ale nevyznám se v tom...
Díky za rady...

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Příspěvek od yan.ko » 20.7.2011, stř 16:27

Slusny seznam :smt023

Nejaky log teoretickeho a realneho tlaku paliva v souvislosti s otackama motoru a celkovym mnozstvim vstrikovaneho paliva by nebyl?
Alfa Romeo Perfection

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Příspěvek od Kůrkyn » 20.7.2011, stř 23:51

to bude tím tlakem paliva, jak to dostane céres, tak zalže a ecu to odstaví :)

martinczs

Příspěvky: 9
Registrován: 23.5.2011, pon 09:24
Bydliště: Hodonín

Re: problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Příspěvek od martinczs » 2.8.2011, úte 16:29

Taky myslím, že je to tím snímačem. Zítra hodím auto mechanikovi, ať se na to podíva a pak napíšu, co tam dělalo neplechu. Zatím díky za tip. :wink:

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: problém se vstřikováním ve vyšších otáčkách

Příspěvek od jurki888 » 6.8.2011, sob 21:52

toto iste som teraz riesil na 166 a bol vadny regulator tlaku :wink:
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů