přestavba 1.7 16V na 4x4

Odpovědět
wyrec
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Registrován: 21.10.2009, stř 17:40
Bydliště: Olomoucký kraj

přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od wyrec » 10.2.2011, čtv 22:37

mám možnost koupit sadu pro přestavbu na pohon 4x4 za 4000Kč.. Vyplatí se to? Bude to fungovat? jak to bude náročné přestavět? A který ten pohon 4x4 byl na silnici na ho.no, že se s ním nedalo zatáčet??
Tady je foto:
Přílohy
lala.jpg
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm (147 kW) Q-Tronic
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od zde. » 10.2.2011, čtv 22:44

To je od Petina, že.. Taky jsem nad tím dlouho mlsně uvažoval ale nakonec jsem od toho upustil, protože nemám moc místa kde kuchat auto a zručnost už vůbec. Největší problém mi příjde kuchnout zadní příčku kvůli kardanu. Vyměnit nádrž si taky netroufnu, Ty bys s tím neměl mít problém :wink: Udělat výfuk je prkotina, udělat výfuk pořádně už taková prkotina není. Vyměnit zadní pružiny za kratší nic není. Jinak toto je bez mezinápravového difu, takže na suchu se bude trápit. Ale ve zhoršených adhezních podmínkách nebo nejlíp na sněhu to bude Vatanen :-D :smt023
33

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Sejny » 11.2.2011, pát 01:08

Jestli to je z 16V Permanenta tak ten měl elmag spojku a ŘJ která připínala zadek dle potřeby.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Harous » 11.2.2011, pát 11:08

Permanent by měl mít stálej pohon 4x4 s viscospojkou ne?

Jinak tady někdo hodně ve zkratce zástavbu 4x4 popsal:
http://www.volny.cz/alfa33czech/
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Aleš » 11.2.2011, pát 15:27

Měl jsem Permanent a pod sedačkama to mělo řídící jednotku na ovládání připojování zadku.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od jindřich 333 » 11.2.2011, pát 16:16

to co máš na obrázku je podle mě 4x4 bez viscospojky, ale zadek se připojuje přes tlačítko v kabyně. Takhle se varáběly hlavně 8v sportwagony. Valného smyslu to nemá, protože celý náhon přidá autu na váze a ta se odrazí v horším zrychlení, využiješ to jenom na sněhu nebo blátě a na to je 16v škoda. Možná by to mělo smysl, kdyby to byl náhon z Permanent 4, včetně řídící jednotky - potom možná, ale i tak je předokola 16v na suchu zábavnější než permanent4, ty kg jsou opravdu znát, auto ztratí tu manikální dravost. Ser na to, radši si kup pořádný tlumiče na předek a udělej motór :D

Zavidím wyrec, do konce života s tebou nepromluvím :DDD

a co Alfetta?? pokročil jsi nějak??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Aleš » 11.2.2011, pát 20:15

Kup tuhle a dej do ní jinej motor.
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=8153
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Mirda33
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 29.6.2010, úte 23:39
Bydliště: Děčín

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Mirda33 » 5.3.2011, sob 13:17

Nemám žádný problémy s 4x4... jak na suchu tak i ve sněhu... a jak se zatáčí...? nepřijde mi žádný rozdíl...

Mirda33
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 29.6.2010, úte 23:39
Bydliště: Děčín

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od Mirda33 » 5.3.2011, sob 13:19

mám doma na prodej motor boxer 1.7 16V. je po go jen pak akorát chce utáhnout hlavu.
boxer 1.7.ie 8V ale je zadřený..

jarik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 8.1.2008, úte 11:26
Bydliště: Kosice

Re: přestavba 1.7 16V na 4x4

Příspěvek od jarik » 27.3.2011, ned 21:49

Mirda33 píše:Nemám žádný problémy s 4x4... jak na suchu tak i ve sněhu... a jak se zatáčí...? nepřijde mi žádný rozdíl...
Myslim ze rozdiel je dost znacny, na suchu to citelne zatrasie, cim viac mas vytocene kolesa do strany, tym viac. Hlavne rozjazd a otocenie auta je citit. Mam Permanent 1991 s viskospojkou, je to celkom premyslene. Ked sa nic nedeje tak ide dozadu myslim 5%, cim viac predok chce hrabnut, tym viac pusta zadok. Na suchu to neprehrabne ani nahodou, a dynamiku ma naozaj oproti predokolke slabsiu, v rozbehu. V dazdi a snehu ma ale istotu a grip, az sa to zda proti fyzike :-D
Za dalsie dobry kus 33 P4 je docela rarita.
BMW X3
Alfa 156 GTA ex
Alfa 156 2.OTS SW ex
Alfa 33 1.8TD po smrti...ex
Alfa 33 1.7 16V Permanent4 ex
Alfa 33 1.7 16V ex

Odpovědět

Zpět na „Alfa 33 & Alfasud“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů