JVC Nt-3HD a repro system BOSE
JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Zdravím,
poradil by mi někdo zda pujde zapojit originál soustava repro BOSE i se zesilovačem na toto rádio JVC KW-NT3. Koupil jsem alfu GT 1.9jtdm od zdejšího člena Romana. Je tam toto radio je fajn má to gps navigaci atd....ale hraje to hrozne . Tak jsem uvažoval, že koupim origo system bose komplet do GT. Dá se sehnat i s kabelama atd. Ale otázka je zda to pude vůbec napojit na toto radio.?????
Díky
poradil by mi někdo zda pujde zapojit originál soustava repro BOSE i se zesilovačem na toto rádio JVC KW-NT3. Koupil jsem alfu GT 1.9jtdm od zdejšího člena Romana. Je tam toto radio je fajn má to gps navigaci atd....ale hraje to hrozne . Tak jsem uvažoval, že koupim origo system bose komplet do GT. Dá se sehnat i s kabelama atd. Ale otázka je zda to pude vůbec napojit na toto radio.?????
Díky
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Boose jde k jakýmukoliv rádiu. Akorát je to pakárna, natahat ty kabely.
Jednu sadu včetně kabeláže tu mam, ale je to z Lancie, to znamená že bedna se subwooferem má jinej tvar.
Jednu sadu včetně kabeláže tu mam, ale je to z Lancie, to znamená že bedna se subwooferem má jinej tvar.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
všechno jde, potřebuješ tohle http://www.stualarm.cz/produkt/27007-ac ... ab-hummer/ na ovládání z volantu tohle http://www.stualarm.cz/produkt/52sar003 ... 8-gt-2008/
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Pro BOOSE žádnej adapter nepotřebuje, pokud chce mít funkční ovládání z volantu, tak na to adapter potřebovat asi bude. To asi záleží na roku výroby auta.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Kluci díky ovladani na volantu nemám ale an imi to nevání mám tam dotykovou obrazovku a na hlasitost kolečko. A ten adaptér na system bose je zajimavej.....no ted jde o to zda jej potrebuju nebo ne. Jinak soustavu vezmu od mates-auto.
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Nepotřebuješ adapter.GTAlfaCZE píše:Kluci díky ovladani na volantu nemám ale an imi to nevání mám tam dotykovou obrazovku a na hlasitost kolečko. A ten adaptér na system bose je zajimavej.....no ted jde o to zda jej potrebuju nebo ne. Jinak soustavu vezmu od mates-auto.
A přeju příjemnou zábavu při tahání kabelů :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Při dodatečné montáži BOSE zesíku je dobré zapojit i spínání zesíku do módu BOSE přes miniISO konektor. Aspoň u GT a 147
Naposledy upravil(a) George.KHE dne 19.2.2013, úte 20:01, celkem upraveno 1 x.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Žádnej adaptér navíc potřeba není, natahnutí kabeláže je práce na půl hoďku kor u GT kde je zesik v kufru (156 sedan je horší).
Spínanej kontakt je i v ISO.
Spínanej kontakt je i v ISO.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Ano spínanej pin je v ISO konektoru. Ten ti sepne zesík. V miniISO je pak další pin a ten zesík přepne do režimu BOSE, přesně ořezaný zvuk pro BOSE reproduktory.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
No tedy už se mi dostalo do rukou pár zesíku a tuhle funkci žádný neměl. I skrz automobilky byli stejné.
Ale nebudu říkat, že to není možné, jen by mě zajímalo k čemu to tam je, když se BOSE do auta dodávalo jako celek
Ale nebudu říkat, že to není možné, jen by mě zajímalo k čemu to tam je, když se BOSE do auta dodávalo jako celek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Takže zpět. Napsal jsem to trochu špatně.
Přes miniISO konektor dojde k sepnutí zesilovače BOSE. Pin označen jako BOOSTER. Pak je tu konektor ISO s pinem BOOSTER IN, kde po sepnutí zesilovače BOSE přijde 12V a rádio se přepne do režimu BOSE. U CN + v menu zmizí možnost nastavení ekvalizéru dle vlastního uvážení a tento je pevně nastaven na repro BOSE. Do repro by měl jít pak zvuk přesně vyvážen pro reproduktory BOSE.
Kdyby mi to někdo nenapsal, tak jsem to taky nevěděl, protože u externí montáže zesíku tento spínáš přes pin v ISO konektoru.
Přes miniISO konektor dojde k sepnutí zesilovače BOSE. Pin označen jako BOOSTER. Pak je tu konektor ISO s pinem BOOSTER IN, kde po sepnutí zesilovače BOSE přijde 12V a rádio se přepne do režimu BOSE. U CN + v menu zmizí možnost nastavení ekvalizéru dle vlastního uvážení a tento je pevně nastaven na repro BOSE. Do repro by měl jít pak zvuk přesně vyvážen pro reproduktory BOSE.
Kdyby mi to někdo nenapsal, tak jsem to taky nevěděl, protože u externí montáže zesíku tento spínáš přes pin v ISO konektoru.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
ted je ale otázka zdali tohle dokaže rozlíčovat i neoriginal radio myslim to nastaveni bose(ořezani ekvalizeru)
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Zdárek, trošku se v tom tady neorientuji. Když budu chtít vyhodit origo radio a dát tam nějaké jiné bo mám pěkného Clariona tak stačí koupit jen adaptér na eurokostku a vymezovací rámeček? ..taktéž mám Bose a multifunkční volant.
Re: JVC Nt-3HD a repro system BOSE
Jen pridam malou radu z prakticke zkusenosti. Na pin BOOSTER IN nebo u novejsich radii BOOSTER DET je nutne udelat nasledujici postup.
1. Odpojit radio od napajeni
2. Nechat radio odpojene, na pin BOOSTER IN/DET (podle stari radia) privest 12V z pinu Ub
3. Zapojit napajeni radia, radio provede restart a spusti se v rezimu BOSE
Ja predtim postupoval tak ze jsem radio vyupnu na BOOSTER DET jsem pripojil 12V a zapnul, ovsem nikdy se nic nestalo a uz jsem byl zklamany ze moje radio BOSE mod neumi...ted mi kamarad poradil at to zkusim udelat tak jak pisu vyse a vse skvele funguje...
1. Odpojit radio od napajeni
2. Nechat radio odpojene, na pin BOOSTER IN/DET (podle stari radia) privest 12V z pinu Ub
3. Zapojit napajeni radia, radio provede restart a spusti se v rezimu BOSE
Ja predtim postupoval tak ze jsem radio vyupnu na BOOSTER DET jsem pripojil 12V a zapnul, ovsem nikdy se nic nestalo a uz jsem byl zklamany ze moje radio BOSE mod neumi...ted mi kamarad poradil at to zkusim udelat tak jak pisu vyse a vse skvele funguje...
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů