Kupujeme AR GT...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Tak nějak jsem ještě nepostřehl výhodu 6ti kvaltu. Spíš mám pocit že musím častěji řadit než s 5ti kvaltem. No, spíš mám pocit že pořád jenom řadím. Navíc u 1,9 JTD-M 110kw je 6ti kvalt nešťastně poskádanej, takže ve městě si můžu vybrat jestli 3ka a vysoké otáčky nebo 4 a zase moc nízké otáčky (za předpokladu že se chci držet v rozmezí 50-55), na dálnici když mě někdo zbrzdí na 100 - 110 tak abych motor netrápil tak musím podřadit na 5 a pak zase řadit zpátky na 6ku, pruda. No a o kraťoučké 1 a 2 nemá cenu mluvit. U auta co má 300 krouťáku a 150 kobyl ten kdo skládal převodovku moc nepřemýšlel.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Mě u JTS 5kv vyhovuje, podle mě (subjektivně) je poskládaný dobře. Jediný problém je dálnice a dlohodobě vysoká rychlost (což u nás nehrozí) držet motor třeba 200km trvale na 5.500 ot asi nebude něco co by mu extra svědčilo
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
tak zrovna u GT JTD je výhoda šestikvaltu v tom, že na dálnici točí šestka krásně nízké otáčky (u GT je to ve 150 nějakých 2700 nebo kolik, prostě málo....). Za takhle dlouhou šestku by ti někteří majitelé 147 a třeba i 159 zaplatili zlatem Ono když máš jet třeba z Hamburku do Prahy, tak zacvaknout tempomat na 170, nechat to točit nějaké 3000ot a slyšet kolem sebe jen aerodynamický hluk je docela příjemné (a taky to málo žere, žejo....)
Jinak o odstupňování se můžem samozřejmě bavit, ale osobně bych vždycky upřednostnil víc kvaltů....
Jinak o odstupňování se můžem samozřejmě bavit, ale osobně bych vždycky upřednostnil víc kvaltů....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Na dálnice je to určitě super, ale nás zacvakneš tempomat na 170 na jak dlouho?
Základní volba je jestli JTS nebo JTD. TS bych úplně vynechal.
Základní volba je jestli JTS nebo JTD. TS bych úplně vynechal.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Na projížďku po volných silnicích kde si jedu jak chci je to pohodička, v provozu kde musím akceptovat tempo kolony je to slabší.
5ti kvalt u Lybry 2,4 JTD 110kw má na 5ku při 150 zhruba o 100 otáček víc než 1,9 JTD-M na 6ku.
Je taky pravda že když je auto obsazené 1 osobou, tak si s tím motor poradí líp než když je naloženo po strop. Takže v GT, které většinu času jezdí 1-2 lidi a zlatá visakarta nebude 6ti kvalt takový "problém" jako u přeloženého SW.
5ti kvalt u Lybry 2,4 JTD 110kw má na 5ku při 150 zhruba o 100 otáček víc než 1,9 JTD-M na 6ku.
Je taky pravda že když je auto obsazené 1 osobou, tak si s tím motor poradí líp než když je naloženo po strop. Takže v GT, které většinu času jezdí 1-2 lidi a zlatá visakarta nebude 6ti kvalt takový "problém" jako u přeloženého SW.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Tuta: Hele já to tehdy jel o víkendu a na té dálnici nebyla ani noha..... Jasně, nestane se často, ale stát se může, záleží, na co to auto kupuješ a kam jezdíš.... (byl jsem tenkrát z Brém v Praze za ca 5 - 5,5 hodin i se svačinou.... )
Osobně bych ale pro sebe asi taky bral JTSko, po dálnicích moc nejezdím, honění maximálek mě taky neláká, takže bych bral tichoučký a točivý benzín....
Osobně bych ale pro sebe asi taky bral JTSko, po dálnicích moc nejezdím, honění maximálek mě taky neláká, takže bych bral tichoučký a točivý benzín....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Vždyť jo, psal jsem u nás, myslel jsem naše dálnice. V Německu 6tku a tempomat na 170 naprosto chápu. A JTS je dobrá volba
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Petan147
- Pozorovatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18.2.2008, pon 08:50
- Bydliště: kousek za Hlučínem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
do své 147 bych tu 6ku bral všemi deseti. Nechal bych převodovku poskládanou tak jak je a přidal jen tu 6ku na takové to dalniční ježdění. Když jedu pohodouvou rychlostí 140km/h a točím 4000otáček, je to docela dost. O vyšších rychlostech už ani nemluvím.... Na dlouhodobou vyšší rychlost to auto prostě není.
Alfa Romeo Gulietta 1.4T 170cv
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
chce to projet GT s JTSkem, jestli je ta pětka dost dlouhá, tak v absenci šestky problém nevidím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Kdyz jsem skoro pred dvemi roky kupoval Gt tak jsem byl u srby a mel jsem možnost projet jak předváděcí 1,9 JTD tak JTSsko .A objektivne sse mi daleko vic libilo JTd nez jts ta prevodovka se mi opravdu zdala kratka. Nakonec to diky bohu vyhrala V6 3.2 a nemenil bych ani za nic. Ale je pravda ze zaty dva roky mam najeto cca 8tisic takže jestli mi žere 12 nebo 16 tak to opravdu neresim.Kubas píše:chce to projet GT s JTSkem, jestli je ta pětka dost dlouhá, tak v absenci šestky problém nevidím....
AR 156 SW 2,5 V 6 dřive
Nissan Navara 2.5 DI nyní pracovní
AR GT 3.2 V 6 nyní pro radost
Nissan Navara 2.5 DI nyní pracovní
AR GT 3.2 V 6 nyní pro radost
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Jsem na tom stejně.. Mám 147 JTD a chci GT (po svezení s Giuliettou a vidiny jejího interiéru a Mitem a jeho kufru) ,ale stále váhám jestli 3.2 V6 a nebo 1.9 JTDm. Srdce má jasno V6, ale rozum JTDm. Jde hlavně o to, že to bude mé jediné auto. A budu jezdit bohužel i dost po Praze. Navíc mám roční nájezd kolem 30tis. Btw. teď jsem to tu četl a překvapilo mě, že je GT o 40cm delší.
- Petan147
- Pozorovatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18.2.2008, pon 08:50
- Bydliště: kousek za Hlučínem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
taky o 2.2JTD nic nevím....ale špatný motor by to být nemusel
Alfa Romeo Gulietta 1.4T 170cv
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Seňor Žežulka si ubalil asi moc velký Ale nikdo není neomylný...
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Mňo.... GTčkem po Praze.... Snad mě tady jiní GTčkáři nebudou kamenovat, ale GT je ve městě jako slon v porcelánu.... To auto je dlouhé, nízké, je z toho blbě vidět, špatně se s tím couvá a má to malý rejd.... Navíc vystupování z vozu je taky komplikované, protože člověk furt musí hlídat, aby si neobouchal ty dlouhatánské dveře....
GT je fantastické auto (a nepotřebuje k tomu ani V6), ale všude jinde než ve městě....
GT je auto na ježdění 150+ po dálnici nebo na svištění po pěkných okreskách.....
A jsme u toho, že na to použití, jaké hledáš, je mnohem vhodnější Jůlinka klidně i s tím základním T-jetem 120k. Díky lehoučkému motoru nebude přední náprava zdaleka tak trpět, auto je praktičtější, pohodlnější, líp se s ním bude ve městě manévrovat atd. Já mám T-jet 150k v Bravu a v kombinaci jezdím za 8, takže ani se spotřebou to nebude tak hrozné (ono naftové GT taky za 5,5 nejezdí....). Zrychlení z 0 na 100 má tuším ta Giulietta taky lepší než GT JTDm....
Fakt nechci aby to vůči GT vyznělo negativně, to určitě ne. Jestli mi tady někdo napíše, že po Praze jezdí s GT 3.2 a je spokojený, budu to respektovat - každý má jiný vkus
GT je fantastické auto (a nepotřebuje k tomu ani V6), ale všude jinde než ve městě....
GT je auto na ježdění 150+ po dálnici nebo na svištění po pěkných okreskách.....
A jsme u toho, že na to použití, jaké hledáš, je mnohem vhodnější Jůlinka klidně i s tím základním T-jetem 120k. Díky lehoučkému motoru nebude přední náprava zdaleka tak trpět, auto je praktičtější, pohodlnější, líp se s ním bude ve městě manévrovat atd. Já mám T-jet 150k v Bravu a v kombinaci jezdím za 8, takže ani se spotřebou to nebude tak hrozné (ono naftové GT taky za 5,5 nejezdí....). Zrychlení z 0 na 100 má tuším ta Giulietta taky lepší než GT JTDm....
Fakt nechci aby to vůči GT vyznělo negativně, to určitě ne. Jestli mi tady někdo napíše, že po Praze jezdí s GT 3.2 a je spokojený, budu to respektovat - každý má jiný vkus
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Tak když řeknu můj názor, musím souhlasit s tím výhledem dozadu, do stran to není zas tak děsný a vzadu jsou vetšinou couvací senzory, ty dveře mi taky až zas tak moc nepřijdou dlouhý protože doma máme jenom třidveřáky a vystupuje se mi z toho dobře. S tou výškou, mi to teda moc nízký nepřijde a to 3.2 je nižší než ostatní motorizace. Osobně bych to bral kdyby byl čumák o něco níž a stačilo by kdyby byl nižší origo nárazník, aspoň u té 3.2 jak tomu bylo u GTA. s rejdem musím souhlasit, u mě to dělá motor, takže nevím jak je to u ostatních motorů, ale není to nic zas tak dramatického.
Jenom tak kdyby jsi chtěl 3.2 do kolika by tak měla být.
Jenom tak kdyby jsi chtěl 3.2 do kolika by tak měla být.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
To záleží hodně na roku výroby a kolik by měla najeto. Nicméně strop asi 400tis. Problém je, že bych moc chtěl tubusy v palubce, jako mám u 147 a ty se asi dělaly jen do faceliftu. Takže mě to omezuje na rok 2004, tak uvidím jak se s tím poperu. Pak bych chtěl červenou barvu nebo červenou metlu a nechci béžovou kůži interiér. Jinak se mi GT fakt libí. Ale ta Julie no nevím no, moc mi nesedla, asi bych si zvykl, ale dát tolik peněz za auto, co mi moc nesedlo se mi nechce.. Vím že by pro mě byla asi ideální, stejně jako teď má pětidvéřová 147, ale nějaj to není ono. To se mi už líbí víc Mito v tom 1.4T Mulltiairu, super auto, ale už je zase dost malé.
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
chce to GT někde projet a uvidíš.... Za 400 koupíš defacto nové auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
souhlasím, právě hledám, kde mají GT 3.2 V6, protože JTDm už znám. Ale moc jich není.
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
tak tady z fóra má GT 3.2 třeba uživatel "156" (http://www.alfisti.cz/forum/memberlist. ... ile&u=1522) Zkus mu napsat, třeba tě někde povozí, je taky z Prahy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Už jsem mu napsal, díky moc
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
il ciuffo:
Tak to nevím jak to vyřešíš,protože jsem ještě neviděl červené GT s jinou kůži než bežovou ale to neznamená že neexistuje s jinou. Pak bych chtěl červenou barvu nebo červenou metlu a nechci béžovou kůži interiér.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
Aha já nevěděl že to chceš v hadře
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z Alfy 147 na GT? (+ nákup GT obecně....)
jenom tak kdybych se rozhodl měnit moje GT za GTA co by jsi říkal na to moje.il ciuffo píše:To záleží hodně na roku výroby a kolik by měla najeto. Nicméně strop asi 400tis. Problém je, že bych moc chtěl tubusy v palubce, jako mám u 147 a ty se asi dělaly jen do faceliftu. Takže mě to omezuje na rok 2004, tak uvidím jak se s tím poperu. Pak bych chtěl červenou barvu nebo červenou metlu a nechci béžovou kůži interiér. Jinak se mi GT fakt libí. Ale ta Julie no nevím no, moc mi nesedla, asi bych si zvykl, ale dát tolik peněz za auto, co mi moc nesedlo se mi nechce.. Vím že by pro mě byla asi ideální, stejně jako teď má pětidvéřová 147, ale nějaj to není ono. To se mi už líbí víc Mito v tom 1.4T Mulltiairu, super auto, ale už je zase dost malé.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti