Opel (pokec)

Odpovědět
HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2013, sob 01:17

Zkus pohádky o hloupým Honzovi--jak šel zabít draka :smt033

Slíma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 375
Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
Bydliště: BRNO (převážně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slíma » 20.4.2013, sob 01:19

zde. se urazil, ze neni hloupej
sam ses
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2013, sob 01:22

vidíš to zbytečně černě.. :smt033

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re:

Příspěvek od soft147 » 20.4.2013, sob 08:27

Slíma píše:pi co chybi ti odstavce
Jelikož vím, kde zrovna jsi a co asi piješ, tak je mi to jasný*
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Kubas » 20.4.2013, sob 10:13

Specifikaci oleje by si u takoveho auta hlidal..... Me do 1.6T u fordu lejou 5w20 :vom: nastesti se tim nemusim zabyvat protoze to auto mam jen na chvili.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od soft147 » 20.4.2013, sob 17:05

Tak to je úplný wasr, to snad v létě ani nemaže, jen to ošplouchne :)
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Harous » 20.4.2013, sob 18:02

Pořád se mi nechce věřit tomu, že by výrobce předepsal olej kterej by tomu motoru škodil. :smt102 Uznávám, že ten 5W-20 je fakt divnej, ale nějakej smysl v tom asi bude ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Harous » 20.4.2013, sob 18:16

Zajímavej článek s ještě zajímavějším grafem viskozity při 100°C v závislosti na proběhu km. Kdo chce, může si počíst. Přepisovat to sem nebudu, na to jsou tady jiný. :-D
http://www.oleje.cz/clanek/517
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Kubas » 20.4.2013, sob 20:32

Harous píše:Pořád se mi nechce věřit tomu, že by výrobce předepsal olej kterej by tomu motoru škodil. :smt102 Uznávám, že ten 5W-20 je fakt divnej, ale nějakej smysl v tom asi bude ne?
no co jsem někde četl tak tyhle "řídké" oleje snižují spotřebu paliva.... (ale četl jsem to jen jedním okem, u alfy vím co mám lít a u Fordu je mi to jedno). Takže tohle asi bude jeden z faktorů.... Další faktor je možná ten, že ty oleje jsou levné (jak při prodeji = šťastný zákazník) tak při nákupu (Ford má stále slušný vývar).

Ale taky nevěřím tomu, že kvůli tomuhle oleji ti to půjde za 100tkm do kopru.... ale za 200-250? řeší vůbec dnes výrobci takový nájezd....? nevim nevim.... A pokud to samé lejou do fiesty ST a spol.... děkuju pěkně.... (T-jety mají 5w40, pro zajímavost....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od soft147 » 20.4.2013, sob 21:09

Závidím bydlícím ve Štenberku, protože na prvních asi 10km směr Bruntál je naprosto luxusní asfalt s parádními zatáčkami. Užíval jsem si super jízdu ve sport režimu a snadnost předjíždění těch pomalých. Doporučuji :smt023
Byla to taková Opel corsa* doslova.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2013, sob 22:13

Harous: je sice chválihodný, že jsi přelouskal jeden článek Černýho, no on sám údaj
z jeho grafu je celkem tendenční--proč--protože je tam nějaký obecný plácání bez ohledu na bázi konkrétního oleje a typ aditivačního balíku..
To, že při zátěži turbomotoru půjde hlavně o charakteristiku HTHS , která určuje některý charakteristický vlastnosti oleje při tepelném namáhání..je naprosto jasný..a tam / v tomhle parametru/je dobrý sledovat vlastnosti emulze, doporučený výrobcem ..
Není olej 5W-30 jako olej 5W-30 a to platí i o dalších viskozitních třídách..

Je to stejně chytrý zobecnění, jako že většina ženskejch je taková nebo maková..no vyber si podle toho.. :smt044
Oleje 5W-30 jsou často emulze s tzv. redukovanou viskozitou, čili nízkou hodnotou parametru HTHS...v případě turbomotoru jde o to, jestli případně emulzi tohoto druhu výrobce výslovně doporučuje..na ose turba je prostě peklo..

Černý píše co píše...jako pro HTP a nízkozatěžovaný koncernový zázraky dobrý, ale přeplněnej motor sportovního typu bych podle jeho názoru přece jen provozovat nechtěl..na GO nikomu zdá se pan Černý nedá..

Pamatuj na zásadu---takhle obecných grafů můžeš namalovat tucet--nic neriskuješ protože se nejedná o POROVNÁNÍ KONKRÉTNÍCH EMULZÍ..ale o zbytečné zevšeobecňování..
Co bude platit o viskozitních vlastnostech HC oleje s konkrétní aditivací nebude platit o oleji s jiným složením báze..a jinou aditivací..


MOderní oleje 5W-30 sledují ekologickou aditivační politiku low SAPS a vlastnosti emisní jsou nadřazený vlastnostem mazivostním--viz vyjádření samotného páně Černého jinde..
Životnost agregátu není hlavním kriteriem současného vývoje maziv...

:smt044

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2013, sob 22:55

A teď k tomu OPelu Astra OPC- a oleji... je podstatné, aby použitý olej pro toto auto splňoval
"dexos2"-

tady je tabulka emulzí, které splňují specifikaci Opel-dexos2, oleje jsou takto přímo značeny..



http://www.gmdexos.com/licensedbrands/d ... rands.html

podrobnosti:
V případě oleje OPEL pro vozy Opel - 5w30 -Dexos2, nebo Mobil 1 ESP 0W-40 je ikona dexos2 ikona viditelná na přední etiketě a obsahuje jedenáctimístný licenční kód, --který uveden na zadní etiketě (v případě Mobil - GB1A0917015).

I když materiály výrobce nebo štítek oleje deklaruje dodržování standardů dexos2, ale není na stránkách uveden, nemá potřebnou licenci. Kompatibilita se staršími specifikacemi .Specifikace Dexos2 je v souladu s předchozí GM-LL-A-025 a GM-LL-B-025 a ve většině vozidel GM vybavených benzinovým i naftovým motorem nebo je možno použit olej se specifikací dexos2.

Mobil 1 ESP 0W-40 byl vyvinut s použitím komponentů, které jsou kompatibilní s filtrem částic DPF a třícestným katalyzátorem CAT. Poskytuje vysoký výkon a ochranu při současném snížení spotřeby paliva. Motorové oleje s dexos2 normou jsou rovněž Mobil Super 3000 XE 5W-30 a Mobil Super 3000 Formula G 5W-30.

......
Opravbdu vysoká kvalita jsou např.doporučené řady Motul a MObil 1..

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od A.J.Michal » 21.4.2013, ned 06:06

soft147 píše:Závidím bydlícím ve Štenberku, protože na prvních asi 10km směr Bruntál je naprosto luxusní asfalt s parádními zatáčkami. Užíval jsem si super jízdu ve sport režimu a snadnost předjíždění těch pomalých. Doporučuji :smt023
Byla to taková Opel corsa* doslova.
Jo jo, taky jsem tam tomu vcera dal :-D , jen se predemnou loudalo nejake auto + kamion a ja jsem nemel zrovna vykonu na rozdavani, ale i tak jsem si tam zadriftoval :smt033
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Harous » 21.4.2013, ned 09:08

HonzaR píše:Harous: je sice chválihodný, že jsi přelouskal jeden článek Černýho, no on sám údaj
z jeho grafu je celkem tendenční--proč--protože je tam nějaký obecný plácání bez ohledu na bázi konkrétního oleje a typ aditivačního balíku..
Já jen hodil odkaz na článek který mě ohledně olejů zaujal. Samozřejmě ale nedosahuji Tvojí vědecké geniality, tak mi to jako plácání nepřišlo. Jako plácání mi tu přijde něco jinýho... :smt016
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 21.4.2013, ned 11:58

No na to, abys pochopil, že Opel posledních generací potřebuje konkrétní mazací mulzi, plnící konkrétní specifikaci není potřeba geniality..na tom , jestli to bude LL-5W-30 nebo jiná emulze z této řady už tolik nezáleží.....i když---na rozhodnutí jestli LL olej použít nebo ne nemá tvůj graf viskozity vůbec hlavní podíl, jde ve skutečnosti o něco úplně jiného...

Jde o trendy v oblasti aditivace olejů LL a tak si každej může po přečtení části článku p.ČERNÉHO udělat obrázek, jestli je pro něj důležitější rozumná životnost agregátu nebo je mu to šumák..

takže tvoje "grafy" jako argument jsou střelba mimo terč--...pokud chceš k olejům LL typu low SAPS nějaké kritické výroky samotného ČERNĚHO, je to snadné..tady je máš..

čili než budeš budit nadšení nad viskozitní charakteristikou neznámé emulze 5W-30,
tohle si určitě přečti..:-)


Přehození tabulky olejů, splňujících specifikaci výrobce ti přijde mimo-?
Myslím že to má k obecnému "tlachání" velmi daleko..


..............................................


A teď "Harousi"o těch LL-zázracích /to jsou ty tvoje emulze 5W-30 ve většině přípapů. ..polopaticky řečeno/---Černý ti to rád vysvětlí :smt044 :smt044
..........................
Ing.ČERNÝ
LIMITNÍ HODNOTY KRITICKÝCH PRVKŮ V OLEJÍCH
Motorové oleje, jejich výkonnost a kvalita podléhají systému klasifikace. Během několika let bylo vyvinuto několik klasifikačních systémů. Podívejme se nyní, jak se požadavky na oleje nové generace promítly do požadavků jednotlivých specifikací. Stručný přehled je uveden v tab. 2 pro dvě nejběžnější klasifikace Z tab. 1 je vidět, že dochází k omezení obsahu síry, jejíž obsah dříve nebyl nijak limitován a pohyboval se od přibližně 0,5 % hm. do 1 % hm. a více v závislosti na typu použitého základového oleje. Závažné je snížení obsahu fosforu a množství sulfátového popela. Fosfor a popelotvorné látky jsou obsaženy v aditivaci motorových olejů, snížení jejich obsahu proto zasahuje přímo do formulace motorových olejů, tj. do složení a množství použitých aditiv. V následujícím textu jsou probírány otázky týkající se složení motorových olejů nové generace, kritických prvků s limitovaným obsahem, změn ve formulaci olejů a důsledky používání motorových tzv. low SAPS olejů. SLOŽENÍ MOTOROVÝCH OLEJŮ Motorový olej je složen ze základového oleje a aditiv. Základový olej je většinou vyroben mícháním různých destilačních olejových řezů s cílem dosažení požadované viskozity základového oleje. Protože v nových motorových olejích je limitován obsah síry, pro jejich výrobu nepřipadají v úvahu tradiční rozpouštědlové rafináty, které obsahují 0,5-1,0 %hm. síry. Základový olej musí být vyroben z hydrokrakových olejů nejméně skupiny II nebo ze syntetických polyalfaolefinů, v nichž je obsah síry pod 300 ppm nebo dokonce nulový. V základovém oleji jsou při výrobě rozpouštěny modifikátory viskozity a aditivační balík výkonových přísad (obr. 2). Aditivační balík obsahuje všechny přísady nutné ke správné funkci oleje v motoru a zaručují také dostatečnou životnost oleje. Na obr. 2 je uvedeno také přibližné složení aditivačního balíku. Přibližně 60 % všech aditiv tvoří dispersanty, přibližně 25 % aditivace tvoří detergenty. Tyto dva typy přísad pomáhají udržovat motor v náležité čistotě. Zbylých asi 15 % aditivace tvoří všechny ostatní typy přísad - protioděrové přísady, modifikátory tření, antioxidanty, depresanty, antikorodanty, protipěnivostní přísady a další. Na obr. 3 je uvedena bilance kritických prvků a jejich přítomnost v konkrétních aditivech. Z obr. 3 vyplývá, že pokud je třeba snížit obsah sledovaných prvků v olejích, musí se snížit obsah antioxidantů, protioděrových přísad a detergentů. Všechno jsou to aditiva důležitá pro každý motorový olej. Sledované prvky, tedy fosfor, síry a organokovy, zajišťují výkon motorového oleje, délku výměnného intervalu a životnost oleje. Pokud je jejich obsah snížen až na polovinu, nutně dochází ke zhoršení užitných vlastností nových motorových olejů. Obsah síry vyplývající pouze z běžné aditivace je přibližně 0,35 - 0,40 % hm. Pro splnění limitního obsahu síry v low SAPS olejích je proto kromě použití hydrokrakových základových olejů nutné změnit i obsah či kvalitu aditiv, které obsahují síru. Kvalitu olejů je ale nutné udržet alespoň na dosavadní úrovni, a proto je potřeba chybějící množství kritických aditiv nahradit jinými typy aditiv, které neobsahují sledované prvky. Problém ale je, že nové, stejně účinné přísady nejsou k dispozici. Běžné antioxidanty a protioděrově působící dithiofosfáty zinku lze nahradit dithiokarbamáty, které neobsahují fosfor, ale obsahují síru a popelotvorný kov. Vysokoteplotní antioxidační účinky dithiofosfátů lze do určité míry nahradit nízkoteplotními antioxidanty fenolového a aminového typu. S náhradou protioděrových a mazivostních vlastností je to už horší, uvažuje se o použití bezpopelného glycerol monooleátu. Náhrada organokovových detergentů zatím není. Detergenty jsou nositeli alkalické rezervy motorového oleje, která neutralizuje kyselé zplodiny spalování paliva a produkty oxidace oleje. Chrání tím motor proti korozívnímu opotřebení. Důsledkem snížení obsahu detergentů jsou nižší hodnoty alkalické rezervy (TBN) nové generace olejů, což pravděpodobně negativně ovlivní životnost low SAPS olejů. Hodnoty TBN současných motorových olejů se pohybují v rozmezí 8-12 mg KOH/g, průměrně kolem 10 mg KOH/g. TBN olejů nové generace se pohybuje kolem 6 mg KOH/g. Tato hodnota TBN je evidentně příliš nízká na to, aby efektivně chránila motor před účinky kyselých látek po celou dobu předpokládané životnosti oleje. V současné době probíhá intenzivní výzkum v oblasti aditiv motorových olejů. Zatím známé náhrady aditiv s kritickými prvky nedosahují účinnosti tradičních aditiv. Naděje se vkládají do výzkumu vzájemné kombinace různých aditiv a jejich synergického působení. V poslední době tak bylo nalezeno, že kombinace fenolických a aminových antioxidantů je mnohem účinnější než efekt jednotlivých složek. Podobné efekty se hledají i mezi dalšími aditivy.



DŮSLEDKY PRO PROVOZ OLEJŮ
Současný evropský trend automobilismu spočívá ve snaze:
- zvyšovat jednotkové výkony současných motorů
- prodlužovat servisní intervaly, a s tím i výměnné intervaly motorových olejů
- snižovat emisní zatížení ovzduší
- současně se pomalu mění charakter provozu, průměrná délka ujetá na jedno nastartování motoru se zkracuje.
Je zcela evidentní, že tyto trendy nejsou navzájem kompatibilní a mají zásadní vliv na kvalitu motorových olejů. Měnící se charakter provozu, zvyšování výkonu motorů a prodlužování servisních intervalů olejů vyžadují zvýšenou kvalitu motorových olejů a tedy také zvýšenou koncentraci výkonových aditiv. Ekologické aspekty vyžadují změnu složení motorových olejů ve smyslu snižování kritických prvků - sulfátového popela, fosforu a síry. Snížení koncentrace těchto prvků naopak vede ke snižování úrovně koncentrace aditiv a neslučuje se tak s většími nároky na motorový olej popsanými výše. Požadavky na motorový olej jsou tak navzájem neslučitelné a bude pravděpodobně nutné zvážit další vývoj v oblasti výměnných intervalů motorových olejů. V současné době se např. nedoporučuje používání nových low SAPS olejů tam, kde to není výslovně nařízeno. Použití low SAPS olejů by tedy mělo být omezeno pouze na případy, kde je dieselový motor vybaven filtrem pevných částic. Pokud výrobce motoru nabízí volbu mezi low SAPS olejem a běžným olejem, je z hlediska životnosti motoru žádoucí použití běžných motorových olejů.

Ing. Jaroslav Černý, CSc., Ústav technologie ropy a petrochemie, VŠCHT Praha
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 21.4.2013, ned 20:57, celkem upraveno 3 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Harous » 21.4.2013, ned 12:07

Nejsou to moje grafy. Opakuju, že jsem pouze vložil odkaz na článek co mě zaujal. Jestli to chceš rozporovat tak si napiš panu Černýmu a neotravuj s tím mě. :smt023 Nějak mám lepší plány na odpoledne než se probírat tím co sem nakopíruješ. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od soft147 » 21.4.2013, ned 12:12

No popravdě díky za info :smt023 ale nějak jsem z toho jelen :-k nakonec stejně nevím, jestli zůstat u originálu, nebo jít třeba do Mobil 3000 se stejným parametrem, ale předpokladem lepší kvality :cry:
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 21.4.2013, ned 12:20

Je to snadné, Mobil 1, Motul i další emulze vyjmenované v přehledce plní stejnou normu a specifikaci jako originál, jen díky kvalitnějšímu základu mají vyšší kvalitativní úroveň.v zátěži./a nestojí cca 150 peněz za litr/




Harous:
To je chválihodné--že máš rozumnej program..na nedělní odpoledne. :smt044 .
ale
aspoň si o tématu ,který komentuješ ,něco načti--nebudeš pak působit dojmem.slušně řečeno...mimoně..

.................
Není všechno zlato co se na grafu ..záhadného oleje 5W-30 od p.Černého třpytí.. :smt044
Studuj--netřeba žádné geniality.., jen trochu trpělivosti..


.-----------
Případně se spolehni na výrobce agregátu a přečti si přehledku doporučených maziv, plnící
jeho specifikaci ..není to nic složitého...
Jít jinudy asi znamená pro člověka , kterej o olejích nic neví ,..zabloudit v džungli reklamních žvástů...

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od prte » 21.4.2013, ned 12:55

HonzaR:muzes misto kombinace Control Cizi + Control Vlastni davat odkazy na ty clanky? Tohle listovat na telefonu je za trest :diky
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od Harous » 21.4.2013, ned 12:56

Ok, tak jsem mimoň, protože jsem vložil odkaz na článek který mě zaujal. No, popravdě se s tím asi žít naučím... :smt044
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od HonzaR » 21.4.2013, ned 14:44

Prte:

To že to sem dávám má svůj smysl- :-D
a protože udávám autora , je to takhle OK-
-je to prostě moje volba-
...........................................

-/ALE ANI TAK SE S NĚKÝM /HAROUS/NEDÁ DISKUTOVAT../

-totiž jakoby vypadlo, že jde tady především o aktuální diskuzi na téma olej do Astry OPC...

Nikdo nikomu nebrání načíst si informace, které jsou veřejně k dispozici-ZVLÁŠŤ POKUD JSOU OD STEJNÉHO ODKAZOVANÉHO AUTORA-, nebo od firmy která vyrábí jmenovaný agregát..pravdou ale je, že to udělá jen málokdo...
Pokud si ty články--veřejně přístupné někdo přečte--nebude tu potom plácat pitomosti..
Je snad jinej způsob osvojení si jakékoli informace?
Vynalézá objevené jen pa.ko..

Internetová diskuze probíhá na bázi dobrovolnosti..
Je dobré se soustředit v argumentaci na obsahovou správnost předkládaného, nebo případně
nesprávné tvrzení vyvrátit..
Přes spoustu keců o příspěvcích co sem do fora dávám, nikdo nevolí relevantní způsob argumentace--čili v tom co říkáš se pleteš --A NÁSLEDNĚ ARGUMENTACÍ PŘEDKLÁDANÉ konkrétně a věcně POPŘÍT.--nebo opravit...

.............................

PŘEDSTAVA, ŽE TU--v rámci fora -- BUDE NĚKDO NĚKOHO" ÚKOLOVAT A NĚCO PŘIKAZOVAT"
/Z JAKÉ PROSÍM POZICE?/
PATŘÍ MEZI DISKUZNÍ FAU PAX A JISTÝ DRUH NEZDVOŘILOSTI..--TO JEN TAK NA OKRAJ..PŘÁTELÉ..
¨
Jestli mohu poprosit, pokud se chcete vyjadřovat ke mně, pak v podobě věcných argumentací na téma správnosti či nesprávnosti obsahu příspěvků, který sem házím..díky za pochopení,
pubertu už mám nějakej pátek za sebou a obecné podrážděné emoce jsou mi šumák..


...............................

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od prte » 21.4.2013, ned 18:47

ok, mlcim, tohle nema smysl dal rozebirat
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od soft147 » 23.5.2013, čtv 16:24

Tak mám najeto 2600+km, převodovka si pořád ještě sedá* motor už pěkně točí, tento týden jsem si nechtěně zkusil jak vypíná omezovač na dvojku. Potřeboval jsem předjet Octávku f dízlu, co předjížděla nějaký Matiz na výjezdu z obce a při 110 jsem nějak nestihl přeřadit :-D jen v dešti mám pořád respekt, nevím co P-Zera při šířce 245mm dokážou udělat, chce to někde zkusit, ideálně na trati. Trocha videa, je starší a vypadá to, že jsem jen vyjel a zajel, ale mezitím byla projížďka :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=GScMSGIr7nA
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od crashta » 3.6.2013, pon 23:40

soft147 píše:..
hmm a ze ses projel...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel (pokec)

Příspěvek od hadXR » 4.6.2013, úte 10:55

:-D
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů