A ten autobus tam jezdi v utery a pak v dubnu. Samozrejme ze kdyz tam uvidim stat bus, tak budu predpokladat, ze se tam budou pohybovat chodci a rychlost snizim, na druhou stranu, kdyz siroko daleko neuvidim ani nohu, tak nevidim problem v tom tam jet 65-70 tachometrove. Urcite nerikam a neschvaluju, ze bych tam mel prolitnout kilem. Je to proste o tom jezdit s rozumem a ne za kazdou cenu podle znacek, to je to, co se snazim sdelit celou dobu. To misto neznam, ale pokud tam mistni maji problem s vyjezdem, tak si tam maji dat semafor a ne jamu, ktera kurvi auta.Harous píše: ↑18.1.2018, čtv 22:27 S tím systémem samozřejmě nesouhlasím a ani nevěřím, že ho tam nakonec namontují. A už chápu kde je mezi námi ten rozdíl. Ty tam vidíš přehlednou silnici kde je z jedný strany louka a jde jet o 20 víc. Já tam vidím dvě autobusový zastávky, místo kde přecházejí chodci, křižovatku odkud se místním musí pěkně blbě vyjíždět a hrozně drahej benzín...
Policie a vše kolem....
Re: Policie a vše kolem....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Policie a vše kolem....
Ta jáma tam není a silně pochybuju, že tam kdy bude...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Policie a vše kolem....
kenjiro: hele i kdybych všechny tvoje argumenty bral (dovedu si představit člověka který hodně ignoruje předpisy a zároveň nikdy nikoho neohrozí ani nenabourá), tak jak to chceš vyřešit systémově? zrušit rychlostní omezení na silnicích? obávám se že značná část populace není s tímto pohledem kompatibilní, už vidím ty důchodce kteří pak budou jezdit vesnicema 70 jen proto, aby nemuseli brzdit a zrychlovat a šetřili tak benzín ;-) a to nemluvím o různých pubertálních závodnících (pubertálních myslím stavem mozku, ne věkem....)
za sebe bych snad i řekl proč ne, klidně ta rychlostní omezení zrušme (jezdil bych o něco rychleji, ale ne o moc).... ale fakt nevěřím tomu že by to globálně mohlo fungovat....
za sebe bych snad i řekl proč ne, klidně ta rychlostní omezení zrušme (jezdil bych o něco rychleji, ale ne o moc).... ale fakt nevěřím tomu že by to globálně mohlo fungovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Policie a vše kolem....
mohlo
http://www.autoforum.cz/fascinace/pred- ... yla-vsude/
"mezi rokem 1971, kdy byl zcela odstraněn limit na dálnici, rokem 1976, kdy byly odstraněny prakticky zcela a 1979, kdy byly poprvé zavedeny, počet mrtvých klesl o třetinu. A to nehovoříme o tom, že počet registrovaných aut za tu dobu stoupl více jak dvojnásobně"
http://www.autoforum.cz/bleskovky/austr ... ale-nikde/
http://www.autoforum.cz/fascinace/pred- ... yla-vsude/
"mezi rokem 1971, kdy byl zcela odstraněn limit na dálnici, rokem 1976, kdy byly odstraněny prakticky zcela a 1979, kdy byly poprvé zavedeny, počet mrtvých klesl o třetinu. A to nehovoříme o tom, že počet registrovaných aut za tu dobu stoupl více jak dvojnásobně"
http://www.autoforum.cz/bleskovky/austr ... ale-nikde/
Re: Policie a vše kolem....
Spíše debata o ničem, ztráta času, ale jen krátce, jen si uvědom, že ten dement argumentuje úplně stejně jako ty, akorát s tím, že on má své subjektivní limity posazeny o něco výše než-li ty, jinak řečeno, kde tobě se zdá 80 moc on tvrdí, že je to akorát, proto do hry vstupuje zákonodárce a jasně stanovuje co a jak, upravuje pravidla chování nás všech, protože jinak sto lidí sto názorů, jasně o něčem se dá polemizovat ale to je pak na veřejnou debatu a schválení většinovým systémem.... jestli to dobře chápu, ty by jsi rád, aby na některých úsecích bylo na každých 50 m nové značení s povolenou rychlostí, je to tak? Co tobě se zdá hloupost pro jiné má ta věc své opodstatnění, nepřehrávej vše jen na sebe, mysli víc na ostatní, ostatní řidiče, ostatní účastníky provozu a další lidi. K tomu správku, s tím se každý musí vypořádat sám, k problému se postavit chlapsky a ne jako malé dítě, udělal jsem chybu nebo je na mě uplatňována křivda, každý si musí spočítat, jestli se mu vyplatí později lítat po úřadech a psát elaboráty, nebo to spláchnout flastrem a uznáním své chyby.kenjiro píše: ↑18.1.2018, čtv 20:21 Taky tady nikdo neobhajuje dementy, co jezdi 80 pres mista, kde vodi lidi svoje deti do skoly nebo se vyskytuji casto chodci. Mluvime tady o tom, ze se nekde rozhodli vykopat jamu jako past na ridice, ktery jedou na rovnym prehlednym useku (Google Street View), kde je z jedny strany louka o 15-20 km/h rychleji. Mimochodem mi nejak unika, v cem je to opatreni preventivni.... Jako prevenci beru, ze tam postavi bud figuru policajta nebo zivyho policajta (vyjde to prakticky na stejno), pripadne tam daji semafor s tlacitkem pro chodce. Ale nekoho zmerit radarem a nasledne mu za trest prorazit gumy mi prijde absurdni.
EDIT: Kubo přesně!
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Policie a vše kolem....
>kenjiro: Myslim, ze tohle uz je jen slovickareni. Dopravni nehoda, za kterou stoji rychlost, bude vzdy neprizpusobeni a ne "nedodrzeni nejakeho limitu". Asi mi unika presne smysl o co tu v debate jde.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Policie a vše kolem....
No to je prave asi to, na cem se asi neshodneme. Ja verim, ze drtiva vetsina lidi by se s tim popasovala stejne jako ty nebo ja a fungovala by s tim v pohode, jako napriklad v Nemecku, kde ta rychlost na dalnicich omezena neni (ano vim, ne vsude) a mimo mesto je vyssi nez u nas a zadny armagedon se tam nekona. Zaroven tam nenarazite na usekovy radary nebo policajty merici 10 metru od cedule konec obce (v Nemecku jsem 5 let zil, tak to mam z prvni ruky). Nesdilim nazor, ze znacna cast populace jsou lidi, ktery potrebujou znacku k tomu, aby vedeli kolik maji jet. Chapu, ze je nerealne ty limity zrusit, co bych ale systemove resil jsou obecne nizke buzeracni limity, radarove pasti, jejichz jedinou funkci je kasirovat a policajty, kteri vybiraji pokuty tam, kde je to rentabilni a ne tam, kde by to prispelo k zvyseni bezpecnosti (viz statistika). Tot vse.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Policie a vše kolem....
Že zrovna někdo jako ty se ohání Německem mě fakt pobavilo
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Policie a vše kolem....
Řek bych, že o to, že rychlostní limity bezpečnost neurčují, vždy to bude na úsudku řidiče. Tedy do té doby než bude mít každý auto asistenta který ti třeba na sněhu víc jak 40 nedovolí.
Re: Policie a vše kolem....
Pekny clanek. Bohuzel lidem ktery to maji v hlave nastaveny tak, ze policie je tady pro nase dobro, urednici se chovaji ferove, platit pokuty je chlapske, ze maji prave nekoho vybrzdovat a bonzovat ostatni a ze ten, kdo vyuziva sva zakonna prava k obrane je prizdisrac to nevysvetlis...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Policie a vše kolem....
Zase to fajnově překrucuješ...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Policie a vše kolem....
tak on to ten policajt asi řekl hlavně v kontextu toho, že si nějaká vláda nastaví kolik chce vybrat na pokutách a bere to jako relevantní položku rozpočtu.... (a ještě si to meziročně začne zvyšovat jako by to opravdu byla nějaká daň). To je opravdu nehoráznost.....
s větou "policie si musí uvědomit, že cesta k bezpečnějším silnicím tkví v náročném „vyzobávání” opravdu nebezpečných elementů z provozu, nikoli v masovém pokutování lidí, kteří jedou Mrázovkou 85 km/h" lze opravdu souhlasit, ale horší je představit si jak to uvést do praxe. Jasně, chytat nebezpečné debily na silnicích nějak lze, ale co s těmi rychlostními limity. OK, zruším limit v Mrázovce, začnu tam jezdit pohodových 85kmh. Jenže ve chvíli kdy tam limit nebude, tam někdo může jako bezpečné a pohodové vyhodnotit i rychlost 130. a co když mě dojede a bude mít pocit že mu v těch svých 85 zacláním? bude mě vyblikávat jako v levým na dálnici? nebo se na mě nalepí abych pochopil že zacláním? a co když bude hustý provoz - on chce jet, já nemám kam uhnout, nebude z toho ve finále víc stresu?
a to samé třeba zrušení limitů na dálnici a okreskách. OK, zrušíš je. A co každá křižovatka na okresce - do té prostě nemůžeš přiletět 150 protože řidič z vedlejší nemusí mít vůbec šanci tě pořádně vidět a správně to vyhodnotit. takže tam dáš všude značky 70. a jak to vymáhat? dáš všude stacionární radary viditelně označené?
prosím nechytejte mě nikdo za slovo, jen teoretizuju, jak to udělat, aby byli spokojení i ti co chtějí jezdit rychleji i ti, kteří myslí na bezpečnost.... ;-)
s větou "policie si musí uvědomit, že cesta k bezpečnějším silnicím tkví v náročném „vyzobávání” opravdu nebezpečných elementů z provozu, nikoli v masovém pokutování lidí, kteří jedou Mrázovkou 85 km/h" lze opravdu souhlasit, ale horší je představit si jak to uvést do praxe. Jasně, chytat nebezpečné debily na silnicích nějak lze, ale co s těmi rychlostními limity. OK, zruším limit v Mrázovce, začnu tam jezdit pohodových 85kmh. Jenže ve chvíli kdy tam limit nebude, tam někdo může jako bezpečné a pohodové vyhodnotit i rychlost 130. a co když mě dojede a bude mít pocit že mu v těch svých 85 zacláním? bude mě vyblikávat jako v levým na dálnici? nebo se na mě nalepí abych pochopil že zacláním? a co když bude hustý provoz - on chce jet, já nemám kam uhnout, nebude z toho ve finále víc stresu?
a to samé třeba zrušení limitů na dálnici a okreskách. OK, zrušíš je. A co každá křižovatka na okresce - do té prostě nemůžeš přiletět 150 protože řidič z vedlejší nemusí mít vůbec šanci tě pořádně vidět a správně to vyhodnotit. takže tam dáš všude značky 70. a jak to vymáhat? dáš všude stacionární radary viditelně označené?
prosím nechytejte mě nikdo za slovo, jen teoretizuju, jak to udělat, aby byli spokojení i ti co chtějí jezdit rychleji i ti, kteří myslí na bezpečnost.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Policie a vše kolem....
Tou poslední větou říkáš, že se dá jezdit buď rychle, nebo bezpečně.... Přitom nic není dál od pravdy. V 99% jsou lidi jezdící rychleji mnohem lepší řidiči než ti, co se plazí 70... Už jen kvuli tomu, že v té vyšší rychlosti jsi mnohem ostražitější... Krásným příkladem je slavná* Jiřická zatáčka... V poli tam končí piloti*, co jedou 50-70...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Policie a vše kolem....
to jsem se špatně vyjádřil - nemyslím že buď jezdíš rychle nebo bezpečně, ale že prostě chápu že část řidičů to umí a může defacto jezdit jen podle sebe, ale že je potřeba brát ohled i na ty slabší.....
když to hodně zjednoduším tak co s důchodcema? část jich určitě na cestách nemá co dělat, ale co ten zbytek? prostě pomalí, řekněme nekompetentní řidiči, kterých jsou ale statisíce a potřebují jezdit.... už když jedeš po okresce 120 tak ti to tam v křižovatce pošlou jak nic....
kdybys chtěl na silnicích nechat jen ty, co to opravdu umí (tzn. ovládají panické brždění, nějak předvedou losí test, mají standardní reakce atd.) - kolik řidičů by zůstalo?
když to hodně zjednoduším tak co s důchodcema? část jich určitě na cestách nemá co dělat, ale co ten zbytek? prostě pomalí, řekněme nekompetentní řidiči, kterých jsou ale statisíce a potřebují jezdit.... už když jedeš po okresce 120 tak ti to tam v křižovatce pošlou jak nic....
kdybys chtěl na silnicích nechat jen ty, co to opravdu umí (tzn. ovládají panické brždění, nějak předvedou losí test, mají standardní reakce atd.) - kolik řidičů by zůstalo?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Policie a vše kolem....
Tak třeba v obcích limit nechat a povolovat převážně do plusu mimo obce bez limitu a případné omezení. Hlavně je potřeba vrátit značkám vážnost. Když někde bude omezení, tak vědět, že tam má opodstatnění. Magoři co budou ohrožovat ostatní budou vždy, právě ty by měla policie odchytávat.
Re: Policie a vše kolem....
Jiřická zatáčka obecně je fenomén, jež sahá daleko za hranice okresu...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Policie a vše kolem....
To je nějakej fenomén tohoto století ochraňovat a zvýhodňovat ty slabší, však na to lidstvo taky jednou (bohužel dost brzy) zanikne...
Ale přesně tak to vidím, řidičák by měli dostat jen ti, co opravdu nějakým způsobem prokáží, že auto ovládájí. Řízení je dovednost jako každá jiná a není na ní automaticky nárok... Šel by sis třeba pro maso k řezníkovi, co nepozná hovězí od vepřového? Nebo ke kadeřníkovi co nikdy nedržel v ruce nůžky? Nebo si nechal opravit kotel od někoho, kdo nepozná plyn od uhlí? S řízením auta je to přeci úplně stejný!
Ale přesně tak to vidím, řidičák by měli dostat jen ti, co opravdu nějakým způsobem prokáží, že auto ovládájí. Řízení je dovednost jako každá jiná a není na ní automaticky nárok... Šel by sis třeba pro maso k řezníkovi, co nepozná hovězí od vepřového? Nebo ke kadeřníkovi co nikdy nedržel v ruce nůžky? Nebo si nechal opravit kotel od někoho, kdo nepozná plyn od uhlí? S řízením auta je to přeci úplně stejný!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policie a vše kolem....
ale zaclánění přece taky nesouvisí s rychlostí,to se dá úspěšně provozovat v jakékoliv rychlosti. IMHO rychlostní limit je naopak jeden z vnitřních argumentů, proč mám někomu zavazet.
Pokud tohle někomu nedojde, tak se obávám, že ho nějaká cedule se sedmdesátkou nepřesvědčí.
Re: Policie a vše kolem....
Hampi: Říká se tomu humanismus a je to (dle mě) naprosto v pořádku pokud se tak děje s mírou která nestrhává celou společnost. Naprosto v pořádku je odpustit daně podnikali co zaměstnává invalidy a naprostá pitomost je narvat mezi "normální" děcka mentálně pomalé jedince kterým se tempo musí přizpůsobit a pod.
Souhlas, že řízení je dovednost, na druhou stranu nevidím problém v soužití pomalejších a rychlejších řidičů v provozu které může frustrovat jen jedince se špatnými nervy a majitele podmotorovaných aut s kterými bezpečně předjet může být obtížné a znamená to si na vhodný úsek opravdu déle počkat.
Souhlas, že řízení je dovednost, na druhou stranu nevidím problém v soužití pomalejších a rychlejších řidičů v provozu které může frustrovat jen jedince se špatnými nervy a majitele podmotorovaných aut s kterými bezpečně předjet může být obtížné a znamená to si na vhodný úsek opravdu déle počkat.
Re: Policie a vše kolem....
Pokud se chci svést rychleji a činím tak v místech, kde svou jízdou nikoho neohrozím, nevidím v tom v žádný problém. Pokud cestou narazím na někoho, kdo jede volnějším tempem, v klidu počkám a při nejbližší možné příležitosti jej prostě předjedu. Stačí jen trocha respektu a ohleduplnosti k druhým! Pokud má někdo narušenou osobnost a nezvládá to, je to stejný problém jako nezvládání dovedností bezprostředně souvisejících s řízením.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Policie a vše kolem....
S tímhle přesně souhlasím
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Policie a vše kolem....
Nemyslim, ze jich jsou statisice. To by to pak vypadalo na silnicich uplne jinak.. Vetsina lidi ridi v pohode a nezpusobuje zadny kriticky situace. Idiot kterej vjede bez rozhlizeni do krizovatky, jede 130 v levym pruhu na dalnici a ma pocit, ze je v pravu nebo dela naschvaly a skoli ostatni napriklad vybrzdovanim nebo blokovanim je daleko nebezpecnejsi nez deda, kterej jede konstatne mezi vesnicema 70 km/h. A to ze si obce a mesta planuji do rozpoctu castky, ktere hodlaji vybrat pomoci radaru, mestapa atd. je celkem bezna praxe i u nas.Kubas píše: ↑30.1.2018, úte 08:59 prostě pomalí, řekněme nekompetentní řidiči, kterých jsou ale statisíce a potřebují jezdit.... už když jedeš po okresce 120 tak ti to tam v křižovatce pošlou jak nic....
kdybys chtěl na silnicích nechat jen ty, co to opravdu umí (tzn. ovládají panické brždění, nějak předvedou losí test, mají standardní reakce atd.) - kolik řidičů by zůstalo?
Ale cely je to o tom, co si k nam stat dovoluje. Vemte si treba ty slavny novy Superby za 65 mega. Je to placeno z fondu prevence skod do ktereho prispiva kazdy, kdo plati povinne ruceni castkou 3% z ceny povinneho ruceni. Jakou ma neoznacene policejni auto, ktere na dalnici provokuje a nahani ostatni ridice preventivni ucel mi do ted neni jasne a korunu tomu da sef fizlu, ktery prohlasi, ze je to v pohode, protoze ty Superby si na sebe prece vydelaji...Dalsi priklad, tentokrat usekovy radar. Rozvadovska spojka v Praze. Kdo nezna, at si najde na Google Street View. Je to ctyrprouda silnice s odstavnym pruhem, zadne pripojovani ani sjezdy tam nejsou, zadna zastavba siroko daleko, jednotlive smery jsou oddeleny svodidlym rychlost nesmyslne 80km/h. Za 3,7 mega z nasich penez tam namontovali usekovy radary. Vidi tam nekdo jakykoliv jiny duvod instalace radaru nez vyber penez? A pokud se ke mne stat bude chovat takto, tak nemuze cekat, ze ja mu pujdu na ruku a budu "chlapsky" platit pokuty a mit k policajtum jakykoliv respekt.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Policie a vše kolem....
Kto pozna policajta ale fakt ze policajta s ktorym pokeca o hocičom tak zisti ze meranie rychlostu je za ucelom zarobit a dokonca zarabat maju aj niektore znacky STOP ktore su niekedy umiestnovane nezmyselne prave aby ich niekto porusoval. Ta ze jedine ist volit nejaku stranu ktora je ina nez ten bordel co tu je doteraz.
Edit: konecne by mohli sledovať semafory a technicky stav vozidla ked uz by niekto chcel chranit, aj meranie rýchlosti je ok pokial to nie je na nezmyselnych usekoch
Edit: konecne by mohli sledovať semafory a technicky stav vozidla ked uz by niekto chcel chranit, aj meranie rýchlosti je ok pokial to nie je na nezmyselnych usekoch
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Policie a vše kolem....
Teď jsem v rádiu poslouchal Ťoka a nějakého radního za ČSSD v Jihlavě, jak Jihlava koupila ze svého radar na D1, který tam chtějí nechat i po rekonstrukci dálnice, aby měřil 110km/hod, než v Jihlavě proběhne oprava mostu... to mi přijde už jako vyložená zmrdovina a dojení peněz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů