Mně jo teda,má to hnusnej zvuk jak je to vytočený...alespoň uvnitř....je to jako vysavač prostě. Syčí to za hlavou a po hodině ti z toho akorát tak hučí v hlavě jako v úlu.
Alfisti si povídají o koncernu VW
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
vytáhnul jsem tu diskusi sem, ať se to nemotá u Giulie....
nebudu řešit jestli to jede nebo nejede, snad to nebude tak zlé.... ;-) ale zrovna ta konfigurace co je na těch fotkách mi přijde úplně hrozná.... Blbá tmavěmodrá barva (na sportovní roadster???) k tomu ten ochranný oblouk v retro stříbrné a úplně tuctová kola.... naprosto zabité auto, úplně o ničem....
přitom kdyby bylo třeba červené, ten oblouk černý a kola nějak zajímavá, bude to úplně jiný šálek kávy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dnes jsem psal do servisu, jak to vypadá s opravou QV. A přišla mi odpověď:
Dobrý den,
byly provedeny kroky, úkony a testy požadované výrobcem a nyní se případem urgentně zabývají technici v Itálii. Čekáme tedy na jejich vyjádření a stanovení dalšího postupu, a určitě Vás budeme neprodleně informovat.
Pěkný den
Jde vidět, že se tím tedy konečně pořádně zabývají a snad to bude vyřešeno definitivně, otázka je kdy :/
Dobrý den,
byly provedeny kroky, úkony a testy požadované výrobcem a nyní se případem urgentně zabývají technici v Itálii. Čekáme tedy na jejich vyjádření a stanovení dalšího postupu, a určitě Vás budeme neprodleně informovat.
Pěkný den
Jde vidět, že se tím tedy konečně pořádně zabývají a snad to bude vyřešeno definitivně, otázka je kdy :/
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak dokud je hezky a máš to Porsche.... snad se to dá přežít ;-) spíš teda ta raketa co FCA zaplatí za pronájem toho auta.... už je to by je mělo motivovat něco dělat...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
len aby nemali technici v ITA siestu do konca prázdnin
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tam se nemaká v srpnu, tak snad to půjde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
JJ, to jsem si taky říkal, co zaplatí za hrůzu...to auto bude tak 6-10 na den myslím, nebo ne?
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
13-15 tis pro běžnýho smrtelníka, oni budou mít nějaké slevy, ale ta desítka denně to bude.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tomu sa vraví “nákladová položka” a FCA ich asi potrebuje pri tom zisku
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já vím, je to trochu laciný, při testech se to asi stát může, ale pobavilo... Profitovat by z toho mohla i Škodovka, že se jí zákazníci neodkloněj od Fabie k Polu...
VW Polo R5 dramaticky zakoplo při testu
VW Polo R5 dramaticky zakoplo při testu
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nějak jsem si vzpoměl na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=aZTxu4uj1bc
https://www.youtube.com/watch?v=aZTxu4uj1bc
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
dnes jsem měl tu čest povozit se Rapidem s třívalcem TSi s nějakými 80kW teda klobouk dolů jak pěkně to jede.... ovšem ten zvuk a pocit nepravidelného chodu motoru je fakt peklo.... vždycky jsem si teoreticky říkal že u auta typu Rapid nebo třeba i v Tipu bych nějaký třívalec skousl, ale ani prd.... člověk má pořád pocit že to auto je prostě pokažené :-) otázka je kolik dnešních řidičů tohle ještě řeší....
trošku jsem pak zpanikařil že ty nové motory 1.3T od Fiatu jsou taky tříválce, ale naštěstí ne :-)
trošku jsem pak zpanikařil že ty nové motory 1.3T od Fiatu jsou taky tříválce, ale naštěstí ne :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Znám ten motor z Fabie ve verzi 70kW, jede to pěkně, paní s tím jezdí pod 5l, ale zvuk je hrozný prostě přímovstřik tříválec... on nemá pěkný zvuk ani 1.4TSI, uvnitř je ticho a žádné vibrace, ale venku to zní blbě a při zátahu taky nic moc... prostě zvuk umí Italové
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to jsem třeba obdivoval na naší Bravě z roku 1999. Ta 1,2 16V s výkonem 80 koní měla krásnej zvuk, po dálnici se stím v pohodě nechalo jet pořád 160 + aniž by měl člověk pocit, že se to trápí, a hlavně, ten motor prostě nebyl slyšet ani když autu bylo 16 let a když jsem za ní vzal, tak měla opravdu športlich sound
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Petr: já jsem právě o tom motoru četl "že to není tak strašné" ale podle mě je :-) technicky OK, pocitově katastrofa....
speedy: kámoš Bravu 1.2 16v měl a to auto fakt jezdilo jak nějaká 1600.... nechápal jsem jak dobře to jede.... opravdu parádní motor, ani nevím proč ho přestali poměrně brzy vyrábět, v produkci nebyl dlouho.... to litrové TSI jede líp a nevyžaduje od řidiče takový cit, ale osobně bych ani chvilku neváhal a bral slabší čtyřválec než to drnčící TSi....
Bohužel mi přijde že motor se pomalu stává tím posledním co by lidi na autě zajímalo.... kámoš teď nafásl nějaký nový crossover od Peugeotu, vymakané jak sviňa, ale motor 1.6HDi a říkal že to má co dělat když jede v autě sám.... rodinu do toho ještě pořádně nenaložil :-) No co už.... tak to dnes prostě je....
speedy: kámoš Bravu 1.2 16v měl a to auto fakt jezdilo jak nějaká 1600.... nechápal jsem jak dobře to jede.... opravdu parádní motor, ani nevím proč ho přestali poměrně brzy vyrábět, v produkci nebyl dlouho.... to litrové TSI jede líp a nevyžaduje od řidiče takový cit, ale osobně bych ani chvilku neváhal a bral slabší čtyřválec než to drnčící TSi....
Bohužel mi přijde že motor se pomalu stává tím posledním co by lidi na autě zajímalo.... kámoš teď nafásl nějaký nový crossover od Peugeotu, vymakané jak sviňa, ale motor 1.6HDi a říkal že to má co dělat když jede v autě sám.... rodinu do toho ještě pořádně nenaložil :-) No co už.... tak to dnes prostě je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ten 1.2 16V vydržel 11 let. Pak ho nahradil 1.4 16V. Že skončil je škoda, bůhví jestli to nebylo kvůli emisím.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Asi jo.... Kazdopadne ta 1.4 je podle me pomalejsi a tupejsi.... Bravo s 1.2 fakt litalo a pak jsem jel v F500 1.4 16v a nebylo to ono....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No ty asi ano, ale cílovka jsou nenároční řidiči a ti řeší především ekonomiku, ve které jsou tříválce prostě lepší... Nedávno jsem postával asi 40 minut u jedné frekventované silnice v Praze a okolo projely dvě ženský s úplně prázdným kolem a jedna něco táhla pod autem, takže ti opravdu nebudou řešit zvuk tříválceKubas píše: ↑7.9.2018, pát 22:18 Petr: já jsem právě o tom motoru četl "že to není tak strašné" ale podle mě je :-) technicky OK, pocitově katastrofa....
speedy: kámoš Bravu 1.2 16v měl a to auto fakt jezdilo jak nějaká 1600.... nechápal jsem jak dobře to jede.... opravdu parádní motor, ani nevím proč ho přestali poměrně brzy vyrábět, v produkci nebyl dlouho.... to litrové TSI jede líp a nevyžaduje od řidiče takový cit, ale osobně bych ani chvilku neváhal a bral slabší čtyřválec než to drnčící TSi...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ale jako jo.... pokud někoho auta opravdu vůbec nezajímají a není schopný to rozlišit, tak proč ne.... já taky nic nevím o tom jakou mám ledničku nebo myčku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
1.4 16V od Fiatu vychází konstrukčně z té 1,2 16V. Akorát je už udušená na emisích..
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já mám teď tu 1.2 16V v Puntu a nemohu si ji vynachválit:) Na takového prcka super dynamika i projev (krásné tichý a kultivovaný) a zatím dlouhodobá kombinovaná spotřeba kolem 5,3l na sto. Jo a je to ofiko Euro4...
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je pak taky otázkou co si kdo představí pod pojmem "dynamika", jel jsem v tom Puntu s tebou a jako "dynamická" mi to moc nepřišlo
Nicméně se tomu nedá upřít pozitiva plynoucí z jednoduché atmosféry.
V červnu jsem jezdil týden Tipem 1,4 16V a i při přeunu po dálnici cca 150 km/h, navíc toho dne jezdilo i dost loudalů v levém takže to byla jízda dost brzda, plyn, si to vystačilo s nějakými 7 litry na sto. Navíc je to už jeden z posledních atmosferických motorů na trhu a i pod kapotou je vše přehledné a přístupné. Jen ten objem/výkon tomu schází.
Nicméně se tomu nedá upřít pozitiva plynoucí z jednoduché atmosféry.
V červnu jsem jezdil týden Tipem 1,4 16V a i při přeunu po dálnici cca 150 km/h, navíc toho dne jezdilo i dost loudalů v levém takže to byla jízda dost brzda, plyn, si to vystačilo s nějakými 7 litry na sto. Navíc je to už jeden z posledních atmosferických motorů na trhu a i pod kapotou je vše přehledné a přístupné. Jen ten objem/výkon tomu schází.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ty jsi hade extrémista...
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To by mě zajímalo s kým potom pracuju v dílně
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
celkem mazec co někoho napadne....
http://www.auto.cz/dlouhodoby-test-na-1 ... alu-124863
tahat za litrovým tříválcem karavan.... jako jo, auto to zvládne.... otázka je, kolikrát pak budeš měnit spojku a jak se to projeví na zbytku auta.... jestli pak náklady nedosáhnou toho samého jak kdybys jel pohodlně do hotelu :-) a pán co si na 30tkm ročně koupí udrnčený tříválec.... no.... za ty prachy co stojí takový Rapid se snad dá koupit i něco jiného, ne? ale kdo chce kam....
Nevím, holobytný Rapid s tím silnějším litrovým TSi stojí 325, Tipo s T-jetem 1.4 stojí 339 v nějaké střední výbavě.... je větší, patrně bezpečnější, má lepší a kultivovanější motor.... a dá se za ty prachy koupit i na plyn pokud někdo chce echt šetřit.... ale národ chce jezdit Škodovkami, ať tedy jezdí
http://www.auto.cz/dlouhodoby-test-na-1 ... alu-124863
tahat za litrovým tříválcem karavan.... jako jo, auto to zvládne.... otázka je, kolikrát pak budeš měnit spojku a jak se to projeví na zbytku auta.... jestli pak náklady nedosáhnou toho samého jak kdybys jel pohodlně do hotelu :-) a pán co si na 30tkm ročně koupí udrnčený tříválec.... no.... za ty prachy co stojí takový Rapid se snad dá koupit i něco jiného, ne? ale kdo chce kam....
Nevím, holobytný Rapid s tím silnějším litrovým TSi stojí 325, Tipo s T-jetem 1.4 stojí 339 v nějaké střední výbavě.... je větší, patrně bezpečnější, má lepší a kultivovanější motor.... a dá se za ty prachy koupit i na plyn pokud někdo chce echt šetřit.... ale národ chce jezdit Škodovkami, ať tedy jezdí
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů