Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 12.7.2017, stř 11:45

MichalT píše: 11.7.2017, úte 23:30 Jasně, že tam neděláš když všechno tak dobře víš :D Ta kontrolka se rozsvítila po projeti zatáček po tom, co jsem to s nulovym dojezdem mastil za kamarády s 55 AMG a A3 S3 z Prahy az na sjezd na Říčany. Hned jsem jel do Imofy a protoze byla neděle, byl jsem u Smutňocha když to napichnul na diagnostiku, která ukázala zvysenou teplotu palivového čerpadla. Pro mě teda celkem jasný. Smazali jsme to, od ty doby jsem na výpary už jet nemusel a závada se neopakovala.
Možná jim křivdím, ale přijde mi, že se Tě jen chtěli zbavit, nebo nevědí co se tam odehrálo. Protože aby se přehřálo čerpadlo při jízdě na hladový oko prostě normální není. Ani pro Alfu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 12.7.2017, stř 14:45

Petr147 píše: 12.7.2017, stř 09:51 Stále to srovnávání s Taboltem Tagora... nebylo to auto náhodou vyšší střední třída? Octávia vždy byla o třídu níže a jak historie ukázala, když automobilky cpou vše zadarmo, tak taky dopadnou jako Talbot, Saab, Lancia nebo tenkrát Alfa... Nějak nechápu, co ti stále brání pochopit, že Škodovka nebyla nikdy auto zaměřené na jízdní vlastnosti, ale nenáročný pracant... Takže absolutně není konkurence pro Alfu, BMW a podobné značky... A když si začne nějaký majitel starší Alfy tahat triko na nějakým Pepíkem s Octávkou, jak mu to perfektně jezdí (kdyby to náhodou měl někdy plně funkční), tak je to pouze o jeho mentálních limitech... Stále porovnáváš neporovnatelné
To je právě to, co někteří stále nechápou, normální člověk nemusí porovnávat objektivně porovnatelné, může kašlat na nějaký škatulky automobilek a porovnávat věci křížem krážem, jediný nutný kritérium je pořizovací hodnota. Stejně jako si úplně klidně můžu říct, že mám radši jablka než hrušky, tak stejně tak si klidně můžu říct, že je pro mě lepší třeba Renault 11 TXE než Mercedes 280 SE a to proto, že porovnávám parametry důležitý pro mě (pětidvéř, bohatší výbava, menší spotřeba, živější motor). Volba, stejně jako oblíbenost něčeho je čistě subjektivní věc, což suchaři porovnávající striktně porovnatelné a držící se přitom přednastavených mantinelů nedokáží nikdy pochopit. Vyšší střední v roce 80 navíc spíš odpovídala střední třídě dnes, bráno podle rozměrů a motorizací, a pokud mám 30 let starý auto, který je ve všech pro mě zajímavých ohledech lepší (spolehlivost, výbava, pohodlí, bezpečnost, ovládání, prostornost, atd.) než auto dva roky starý, tak tím "moderním" produktem nemůžu než opovrhovat. A pokud Pepík nemá dost soudnosti a má tu drzost navážet se do nesrovnatelně lepšího auta, tak se klidně můžu pobavit i s ním, tak to v životě normálně chodí.
A ještě k těm zaniklým automobilkám, to není o tom, že cpou vše zadarmo, to je o tom, že se snažily (nebo jako Alfa stále snaží) dělat věci pořádně, neojebávat to jako třeba vw group, ale lidi jsou ve většině tupý ovce, kterým stačí lživej marketing a nějaký to laciný pozlátko a poznají prd co je ve skutečnosti dobrý a co ne, viz. ta moje zmínka o 20 milionech prodaných Brouků, to je ukázka, ke který není co dodat. Naprosto stupidní hittlerwagen ještě ukradenej Ledwinkovi, bez výkonu, bez kufru, s tragickými vlastnostmi a nulovou bezpečností, ale stal se z toho kult, kult lidský blbosti.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 12.7.2017, stř 14:47

Harous píše: 12.7.2017, stř 11:45 Možná jim křivdím, ale přijde mi, že se Tě jen chtěli zbavit, nebo nevědí co se tam odehrálo. Protože aby se přehřálo čerpadlo při jízdě na hladový oko prostě normální není. Ani pro Alfu...
Nekřivdíš, jenom už evidentně nevíš jak to kam přitáhnout za vlasy, aby to náhodou nebylo tak jak říkám já. Smutňocha z Imofy evidentně neznáš, na místě jsi nebyl, nevíš jak se mnou jedná a neviděl jsi do tý diagnostiky. Ale furt budeš mlít svoje :smt023
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 12.7.2017, stř 15:05

A Tobě to zcela vážně nepřijde divný? Aby se rozsvítila porucha motoru když jedeš na rezervu? Mě to teda divný přijde a chtěl bych znát pravou příčinu.

P.S. Marně přemýšlím, jestli bych v případě nehody radši seděl v Brouku nebo ve Fiatu 500...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 12.7.2017, stř 15:17

No a nepochopil jsi z mého popisu, že na rezervu už jsem dávno nejel? Psal jsem tady a v tom původním příspěvku, kde jste se o mojí šílené závadě dozvěděli, že jsem jel do Prahy a na Chodově se mi rozsvítila už červená výstraha o minimu paliva. U Giulie se to nejdřív rozsvítí oranžově - to je klasická rezerva, a pak červeně, dojezd 0 km. Já dojel na Zahraďák s tím, že tam mám schůzku a tak zastavím až tam a natankuju, to snad ještě dojede. Jenže tam jsem se zakecal, úplně na tankování zapomněl, pak jsme skočili do auta a jeli. Tak jsem si říkal, že musím někde vzít, ale kluci dost tahali a já nechtěl někde zdržovat, tak jsem si říkal, že to snad do Říčan ještě vydrží. Celou cestu z Prahy na sjezd jsme jeli hodně na plno, takže to počítám vycuclo skoro všechno co tam bylo a ten zbytek, když jsme pak prolítávali zatáčky se prostě mohl odstředivou silou někam odlejt a čerpadlo běželo na sucho. Proto hodilo chybu. Je to tak těžký pochopit?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 12.7.2017, stř 15:57

Ano, je to těžký pochopit. Hlavně z technickýho hlediska. Jak dlouho by totiž to čerpadlo muselo běžet nasucho aby se tím zvedla teplota natolik aby to vyhodilu chybu? Předpokládám, že by se dřív zastavil motor. To spíš rozumím tomu, že čerpadlo nebylo ponořený v benzínu a nemělo se čím chladit. Tenhle stav by totiž určitě mohl trvat dýl, než že čerpadlo běželo na sucho. Ale jestli to tak bylo, tak mají někde soudruzi z Itálie chybu. Protože zkrátka není normální, aby se přehřálo čerpadlo který není přidřený nebo jinak poškozený.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 12.7.2017, stř 16:18

Jednou se mi stalo, že jsem jel do prudšího kopce a v cca 100kmh blikl kritický stav paliva, v zápětí "check engine" a chcíplo to. Ve zmatku jsem jen zmáčkl start, motor naskočil a jel jsem dál jakoby se nechumelilo. Svítilo hladové oko a dojel jsem ze Sokolova ještě do Varů a až tam natankoval... :smt102
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Bull.et » 12.7.2017, stř 19:57

BMW je na tom podobne. Pri nedostatku paliva necha auto cuknout (zaridi r.j. motoru) a rozsviti kontrolku motoru.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 12.7.2017, stř 21:13

...

Minulý týden jsem si střihnul cca 2000km s Passatem CC 1.8 TSI 7DSG 118kW a byla to zajímavá zkušenost. Nemohl jsem se nevyhnout porovnávání se 159. Trochu jiný typ auta, ale rozměrová třída víceméně stejná, pochází z podobné doby a cenově si taktéž nemají co vyčítat.

První co mě zaskočilo je prostor. Na stejném půdorysu výrazně vzdušnější interiér i s tou „kupé“ střechou. Vizuelně krásné sedačky alcantara/kůže, leč trochu tvrdší a co pár hodin jsem měnil nastavení bederní opěrky. Mimo jiné jednoduchá páčka, žádné tuze chodící kroutítko.
Interiér za mě ok. Po 7letech a 100tkm vše jak nové. Škodolibě mě potěšilo, že sem tam něco vrzne. Silnější opření kolene o středový panel je dobrý rambajs. 159 celkově vrže víc, ale čekal jsem od VW lepší výsledky. Bratr má obyč Focuse, stejné roky, dvojnásobný nájezd a neozve se lautr nic ani na kostkách.
Když srovnám multimédia, tak rádio/navigace je tedy proti AR jak z jiné galaxie. 10let starý dotykový displej a umí to vše, nemluvě o drobnostech, že se na displeji například zobrazí změna nastavení teploty topení apod. Bezpříplatkové audio hraje dobře. Ve zklamání musím uznat, že pocitově hraje lépe jak to naše slavné Bose :-/
Zajímavé, že v luxusně se tvářícím interiéru plném kůže a moc příjemně měkkých materiálů jsou některé prvky poněkud komické. Vnitřní zpětné zrcátko je hnusná krabice snad z Golfu III. Krom toho mi dost vadilo, že v každém zrcátku je jiná „ohnisková vzdálenost“. Především pravé zbytečně zvětšuje, takže návrat do pruhu při předjíždění není moc příjemný.
Tenký uni-volant také žádná sláva. Páčky pod volantem je taktéž vzpomínka na devadesátá léta, ale fungují bezproblémově a jejich zvuk/odpor je tak nějak vytříbenější. S tempomatem jsem celý týden bojoval, funguje nějak podivně s kreténským krokováním rychlosti, ale zvyknout se dá.

Jízda dobrá, krásné ticho, žádné naftové vibrování. Jako cestovní GT super. Motor nečekaně svižný a až extrémně lineární. Nejde slyšet, nejde cítit zátah, přitom zrychluje víc než dostatečně. Až mě to skoro začalo vadit, že nevím co se děje. Řízení je o zvyku, žádný zážitek ani průšvih. Trochu přeposilované a bez zpětné vazby. Zatáčky ale kroutí statečně, pravděpodobně s menší nedotáčivostí než devítka.
7 stupňový automat až na tradičně škubavé rozjezdy řadí hezky. Občas jsem ho nachytal na švestkách a zakopl, ale proti Aisinu opět jiný svět. Líbí se mi, že se nebojí točit až naftově nízké otáčky. Při klidné jízdě nebo z kopce tam je okolo (i pod) 1000ot. a vůbec neprotestuje. Jediným kazem byla snad dálnice, kdy vůbec nespoléhá na Nm a téměř kdykoliv při menším přidání plynu podřadil. Nutno ale přiznat, že kdyby to nebylo mezi budíky napsáno, tak jsem to snad ani nepoznal.
Dynamika tedy solidní a spotřeba kolem 6,5 spíše k nasrání. :-D

X-krát jsem přemýšlel, proč italové nikdy nejsou schopni dotáhnout některé věci do perfektního konce. Je to sice takové sterilní, dejme tomu nudné, ale chtě nechtě všechna tlačítka, ovladače a celkové zpracování je subjektivně lepší. I když to může být jen pozlátko, působí to kvalitněji.

Až na pár detailů by mě to auto popravdě vůbec nevadilo… :)
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 12.7.2017, stř 23:07

no tak ono CC je z roku 2008 a 159 je z 2005, takže nějaký věkový rozdíl tam je.... ale jinak jako jo, normální řidič na tom Passatu těžko bude hledat nějaké větší chyby.... druhá strana mince je spolehlivost těchto 1.8TSI atd., o tom je taky na netu spousta báchorek.... některé varianty prý docela průser, nevím co se dávalo do CC....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Hampice » 13.7.2017, čtv 07:00

U CC, co vím tak hlavně těch prvních, byl dost průser ty bezrámový okna v zimě. Sám jsem byl jednou u toho, kdy jsme se do toho auta prostě nedostali, respketive jsem za volant lezl pravýma zadníma dveřma... Ale u každýho auta se takových věcí najde x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Franik » 14.7.2017, pát 21:52

mám Alfu konec roku 2010 xenony tudíž velká nádobka ostřikovačů, cena nového byla 950tis. a můžu říct že třeba právě ta kontrolka na hladinu mě docela chybí jelikož tam kanystříky docela mizejí. Felina s ostřikem světel měla hlídaní hladiny ve standartu už v roce 1995. Každá značka má své pro a proti. Proto je i tolik výrobců aby si každý vybral co je mu milé. Jinak jsem měl na dovolené pujčenou I10 od hnujdeje a to je teprve sebetrizna. Ale taky mě po ostrově povozila. A z letiště jsem už jel Alfonzem.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 14.7.2017, pát 21:59

já tu kontrolku neřeším, vždycky když mi to v zimě začne docházet a rozsvítí se to tak si říkám "to už dojedu" a počkám jak to dopadne :-) takže vlastně jezdím jako bych ji neměl.... ;-) Mimochodem ji má snad i Alfa 75....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 14.7.2017, pát 22:10

Franik: A jak se to u te feldy projevovalo? Meli jsme doma novu GLXi Combi my96 a nikdy jsem si to nevsiml :D

U CC byl pruser docela ten, ze tomu hnily dvere, ale tak kazde auto ma sve vady, to ne ze ne, skoda o tom tahle mluvit...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Franik » 14.7.2017, pát 23:40

senzor byl takovej bazmek se dvouma kontaktama dovniř nadobky a kapalina musela bít el. vodivá. V připadě malé hladiny se rozsvitila kontrolka na palubce. Ale neřeknu ti jestli náhodou to nebylo jen do některých států. Ale ten senzor mám někde takovým tom haraburdí co se vždy z toho něco hodí. https://www.skoda-dily.cz/data/items/25 ... c35cbe.jpg
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od A.J.Michal » 15.7.2017, sob 01:59

Kubas píše: 14.7.2017, pát 21:59 já tu kontrolku neřeším, vždycky když mi to v zimě začne docházet a rozsvítí se to tak si říkám "to už dojedu" a počkám jak to dopadne :-) takže vlastně jezdím jako bych ji neměl.... ;-) Mimochodem ji má snad i Alfa 75....
I Giulietta to ma :)))
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 15.7.2017, sob 07:30

bobas píše: 14.7.2017, pát 22:10 U CC byl pruser docela ten, ze tomu hnily dvere, ale tak kazde auto ma sve vady, to ne ze ne, skoda o tom tahle mluvit...
Tak u CC hlavně ty dveře v případě nehody rovnou upadly :twisted: ale určitě se najde někdo, kdo mi vysvětlí ze to bylo správně, asi aby záchranáři nemuseli stříhat :D

http://m.youtube.com/watch?v=rU6a_s4SHZw
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 15.7.2017, sob 07:54

Objektivní jako vždy... :) při začátku tohoto testu pohořela spousta aut a na výsledek to nemá moc vliv... třeba klasicky Passat ze stejného roku dopadl o dost lépe... ale jo, Alfa poprvé udělala auto, které se nerozpadne po zasažení motýlem, tak si ten výsledek u ncap užívej :)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 15.7.2017, sob 08:10

Je to hned první modelový rok. Okna nemrznou, motor funguje ok, mokré dsg také ok, po korozi ani známka a dveře zatím neupadly. :smt102
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 15.7.2017, sob 09:25

Petr147 píše: 15.7.2017, sob 07:54 Objektivní jako vždy... :) při začátku tohoto testu pohořela spousta aut a na výsledek to nemá moc vliv... třeba klasicky Passat ze stejného roku dopadl o dost lépe... ale jo, Alfa poprvé udělala auto, které se nerozpadne po zasažení motýlem, tak si ten výsledek u ncap užívej :)
Objektivní jako vždy :) pohorely jen paštiky z VW koncernu a Korea, kvalitní značky ani v tomto testu nezklamaly. I 159 měla nadprůměrnou bezpečnost a třeba 164 na tom na svoji dobu taky nebyla špatně.
Člověče Tebe snad koncern platí za tu obhajobu :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 15.7.2017, sob 09:40

Nevim, troufnu si rict, ze po par letech v autorizaku VW na servisu ta auta trosku znam :D
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 15.7.2017, sob 11:27

Marc159 Mk2 :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 15.7.2017, sob 11:54

MichalT píše: 15.7.2017, sob 09:25
Petr147 píše: 15.7.2017, sob 07:54 Objektivní jako vždy... :) při začátku tohoto testu pohořela spousta aut a na výsledek to nemá moc vliv... třeba klasicky Passat ze stejného roku dopadl o dost lépe... ale jo, Alfa poprvé udělala auto, které se nerozpadne po zasažení motýlem, tak si ten výsledek u ncap užívej :)
Objektivní jako vždy :) pohorely jen paštiky z VW koncernu a Korea, kvalitní značky ani v tomto testu nezklamaly. I 159 měla nadprůměrnou bezpečnost a třeba 164 na tom na svoji dobu taky nebyla špatně.
Člověče Tebe snad koncern platí za tu obhajobu :D
Stejný průběh tam má jenom Audi A4, ze které má CC platformou... porovnatelné auto od Fiatu podle tohoto testu netestovali... auta na stejné platformě od GM, kterou používá 159, testovali podle staré metody... takže tu žádné relevantní porovnání není... 164 je také sporná... v porovnání z produkcí Fiatu té doby to byl tank, ale třeba pánové od Saabu by to viděli úplně jinak...

A ohledně obhajoby VW... pár let jsem měl Alfu, dokonce doma stále jednu pod pergolou mám, sice v ní žijí už jenom pavouci... ale na těch autech se podělalo snad úplně vše, odcházela jedna věc za druhou, k tomu šílený konstrukční řešení, kdy oprava čehokoliv začínala rozborkou poloviny auta, servisovat to nikdo nechtěl a kdo se do toho pustil, tak to byla většinou katastrofa... co mám posledních pár let auta od VW (najeto cca 280tis km) tak na nich neodešlo vůbec nic, žádné chybové hlášení, náhodné závady, spotřebák vydrží několikanásobek co u Alfy... Alfy měly (do příchodu el. posilovače) super komunikativní řízení, ale to je tak jediné pozitivum pro denní provoz... a to pak nechápeš, co se mi nelíbí na tom, že děláš z kompletní produkce VW úplný hnůj?... zatím to vypadá, že můžeš s Giulií doufat, že ti znovu nevyběhne nějaká chyba motoru, brzd, něco nezačne hořet nebo nebouchne nahodně airbag ;) ale ona to nebude závada, ale úžasná nová vlastnost, ze které budeš nadšený :D

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Jarous » 15.7.2017, sob 12:23

Petr147: asi jsi z Alfy zklamanej, ale je vidět Tvoje zaujetí proti značce, že máš potřebu takových komentářů. No pořiď si poslední generaci Sharanu a rád si s Tebou budu vyměňovat názory o tom co se nám na tom podělalo :).

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 15.7.2017, sob 12:27

Petre skromna otazka, tak proc tu jeste strasis? :D
Problem neni v tom, ze by alfa nebyla bezporuchova, problem je ten, ze ani ten VW neni takovy jako ho vetsina lidi prezentuje, kdybys videl, co nam jezdili za hruzy na servis...s naprosto nepochopitelnyma zavadama, lecktera auta tam stala jako v garazi... Alfa co se do poruchovosti tyce je s tim znama,ale v posledni dobe ma VW celkove co se napriklad motoru tyce -za posledni 10let docela dost pruseru, ze lidi co se v tom aspon trosku hybou tak nevedeli co koupit, kolem roku 2009-2011 padala TDI cr, TSI,TFSI apod, pokud dobre vim, tak tyto problemy se podarlo jaks taks elimonovat 2014/2015, a pokud nekomu prijde, ze u nafty s najezdem okolo 100tkm je 1l oleje na 10tkm v norme, tak budiz, u tfsi to ani nema cenu rozvadet...
Kazdopadne vsichni koncernisti o tom vi,ale nikdo se k tomu nevyjadruje, protoze by si sami srali do huby...kdyz se to pripomene, tak to skonci u toho, ze je bohuzel takova doba :) ... A o CNG perepetiich co byli s passaty a tourany ani radeji netreba mluvit.
Tady se buhuzel dostavas k jadru dnesni problematiky... Tady totz na tech strankach oxiduji dva naprosto odlehle tabory, ale oba maji stejne vysvetleni pro danou vec a to, ze jim chybi objektivita!
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů