No to právě nevim, to mi pověz...
Nebudu se hádat, každej má rád něco jinýho. To že jde Tipo vyhnat k nesmyslu je jistě pravda, ale pořád tady zůstane ten propastný rozdíl ve vnitřním prostoru...
No to právě nevim, to mi pověz...
Tak minimálně si to hraje na spolehlivý auto za dostupný peníze, což není. Spolehlivý vůbec ne a když to člověk nasype výbavou jakou dostane třeba u francouzů v sérii, tak je to předražený jak pes.
A tobě už nesvítí kontrolka motoru nebo stále čekáš na aktualizaci?
Předpokládám, že tuhle pohádku Ti řekli v servisu.
To není rýpání, ta kontrolka na OII prostě nebyla a to to bylo auto za 720t Kč, zatím co Talbot Tagora z roku 1980 ji měl standardne, stejně jako hlídání žárovek všech světel, hladiny brzdove kapaliny, vody v chladici, obložení všech 4 kol, hladiny oleje, atd.. Navíc ta oktavka dokázala sežrat nádobku za den...
Jasně, že tam neděláš když všechno tak dobře víš Ta kontrolka se rozsvítila po projeti zatáček po tom, co jsem to s nulovym dojezdem mastil za kamarády s 55 AMG a A3 S3 z Prahy az na sjezd na Říčany. Hned jsem jel do Imofy a protoze byla neděle, byl jsem u Smutňocha když to napichnul na diagnostiku, která ukázala zvysenou teplotu palivového čerpadla. Pro mě teda celkem jasný. Smazali jsme to, od ty doby jsem na výpary už jet nemusel a závada se neopakovala.
Nechci ti kazit radost z tvého nezdravého zaujetí, ale teplotní čidlo paliva je součástí každého moderního auta. Ona ho potřebuje ŘJ, aby si pomocí teploty paliva odhadla jeho hustotu a následně provedla různé korekce při startech a chodu motoru... Ono má mít čerpadlo okolo sebe prostor, který zachycuje určité množství paliva, to slouží zároveň jako rezerva a do posledního okamžiku odvádí teplo od čerpadla... Jestli se u Giulie přehřívá čerpadlo při jízdě na rezervu, tak to bude asi konsrukční chybaMichalT píše: ↑11.7.2017, úte 18:21 Tak mě svitila jen kvůli tomu, že jsem jel na suchou nádrž, protoze jsem se misto tankování zakecal a pak už nechtěl zdržovat skupinu, ve který jsme navíc docela letěli, takže se čerpadlo proběhlo na sucho a zvysila se jeho teplota. To by se u škodovky nestalo, to je fakt, ta teplotu čerpadla nesnímá, jak by taky mohla, když neměla ani kontrolku náplně ostřikovačů...
O2 čidlo měla v kombinaci s xenony, vyhřívanými ostřikovači nebo elegance výbavou... prostě jsi musel mít 5,5l nádobku a ne 3l... takže to není chyba auta, ale konfigurace...
aha... podle mě je smutný, když v roce 2010 jakýkoliv auto v týhle cenový relaci nemá takovou základní věc, když auto z roku 80 to mělo v sérii i s H4... to je podobný jako když mi M.Vaculík vysvětloval, že jízdní vlastnosti OII mě možná přišly na prd proto, že jsem jí měl na 16" a ne na 17" anebo proto, že se tam trhaly nějaký malý silentbloky zadní nápravy a servis mě s tím nechal jezdit Mě jako uživatele nezajímá kde soudruzi udělali chybu, já prostě vnímám svoje pocity a z těch dělám závěry. A jeden závěr mám úplně neotřesitelně jasnej, škodovky stály za houno co moje paměť sahá, od 1000MB, přes 105/120, Favority, doslova odporný vlastní zkušenosti s OII, až po OIII s rezonátorem na firewallu, jednopístkovejma brzdama a nečalouněnejma dveřma u sondermodelu RS
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů