Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8672
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Hampice » 11.7.2017, úte 11:38

Petr147 píše: 11.7.2017, úte 11:27 Na co by si mělo hrát auto za +-300 tis?
No to právě nevim, to mi pověz...

Nebudu se hádat, každej má rád něco jinýho. To že jde Tipo vyhnat k nesmyslu je jistě pravda, ale pořád tady zůstane ten propastný rozdíl ve vnitřním prostoru...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 12:14

Jinak nic proti Tipu, je to povedené auto své kategorie a ten vnitřní prostor bude určitě výborný... celé je to tu hlavně o vnímání značek, spousta kupců Rapidu se k Fiatu nepůjdou ani podívat a budou se prsit s tou jejich malou Octávkou... :D

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 11.7.2017, úte 12:21

souhlas :) je to o postaveni na danem trhu, nic vic, hlavne je treba take koukat na to, jak jsou ta auta u nas celkove vnimana :D Spousta lidi ikdyz mela vadne tsi,tfsi ci tdicka, tak se stejne ke koncernu vrati, spousta lidi z mych pribuznych to okecaji tim, ze stat se to muze(ano muze) a ze stejne nic lepsiho pro laika neni, ono staci treba ty tri pismenka TDI a jak dlouho z toho koncern tezi? I pres problemy pdecek, cr motoru to porad frci, holt marketingove oddeleni je v cinnosti, ne jak u madarskych sousedu...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 12:30

tohle se tady řeší furt dokola :-)

aktualita z okruhu mých dobrých známých: kámoš si před pěti lety koupil Octu 1.9 TDi, červenou, údajně prověřenou atd., měla najeto nějakých 150.... najel s tím 100tkm, samozřejmě měnil turbo, pak ještě nějaké další věci a poslední ranou bylo když cestou z Alp zůstal viset někde u Vídně.... odešlo mu něco na vstřikování a při rozborce motoru se zjistilo, že se i přidírá.... takže slavnou Octu střelil rozebranou, nepojízdnou a šel od toho pryč....

No a co si běžel koupit? 3 roky starou, prověřenou Octu, tentokrát 1.6 TDi :-) Prostě když ji miluješ, není co řešit!
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 12:33

To si prostě nevybereš nikde... třeba dnes na FB :D
Přílohy
Snímek obrazovky 2017-07-11 v 12.31.57.png

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 11.7.2017, úte 12:42

si nevyberes, jebku muzes koupit kdykoliv a jakoukoliv :D
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 12:43

tak týhle se aspoň závada projevila tak, že to auto prostě vrátí prodejci (jestli to dobře chápu). Ten můj známej na tom prodělal kalhoty... proto nechápu, že šel do další Octy.... Tuctových spotřebních kombíků je na trhu myslím dost ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 13:49

Ona bude asi každá jetá nafta docela krok do neznáma a ještě s hrozbou velkých nákladů za klasický trojboj turbo, dvojhmota a vstřiky... hlavně u takové Octávky, u které je už klasika, že i po deseti letech nemá na tachometru ani 160tis km... no a jestli nechtěl nějakou vylítanou prémiovku, tak tu máš Mondeo, Megana, Ceeda, i30, Golfa, Astru... no a tady mi z toho stále nějak nejlépe vychází Octa... samozřejmě tu řešíme pracanta s nulovým řidičským zážitkem a výhodným poměrem cena/náklady/užitná hodnota, pro kterou si třeba takovou Alfu nikdo nekupuje a tyto dva tábory nechápou jeden druhý... :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 14:28

jasně.... ale prostě mě přijde zvláštní že někdo se u Octy totálně spálí a pak si jako nové auto koupí úplně stejným způsobem jinou :-) to je ta obrovská důvěra v koncern... kdyby se takhle spálil s Opelem, tak druhýho už určitě neveme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od bobas » 11.7.2017, úte 14:49

ono treba ty 1.6tdi se daji s mensim najezdem koupit,ale kazdy kdo to mel tak na to nadava, coz se odviji i od jejich cen- jsou podstatne levnejsi nez 2.0tdi, jenze 2.0tdi ma zas 2x takovy najezd... A posledni auto s nulovymi naklady na provoz byla jdnickova okta s rotackou, po ni uz nevim no...nasi ji kupovali jako 2 roky staru s 80tkm, ted ma 230tkm, meni se tam jen pravidelne olej, 2x dorazy vzadu-sem tam taha vozik, rozvody a dal nic! jedinny voser co se byl tak odesel mikrospinac v zamku u ridice, jinak ji smekam klobouk, protoze to auto je NEZMAR v pravem slova smyslu...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 14:52

ta 1.6TDI (77kW) má dva problémy, moc to nejde a žere jak 2.0TDI, jinak po stránce spolehlivosti na ni nelze nic říct

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 14:56

jo jo, na to si kamos stezoval taky.... jeho boj :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 11.7.2017, úte 15:52

Hampice píše: 11.7.2017, úte 11:38
Petr147 píše: 11.7.2017, úte 11:27 Na co by si mělo hrát auto za +-300 tis?
No to právě nevim, to mi pověz...
Tak minimálně si to hraje na spolehlivý auto za dostupný peníze, což není. Spolehlivý vůbec ne a když to člověk nasype výbavou jakou dostane třeba u francouzů v sérii, tak je to předražený jak pes.
Ať si každej jezdí čím chce a v případě VW group - dobře mu tak.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 16:05

chce to dívat se na ty prodeje aut z evropského pohledu, ne jen na bezvýznamný český trh....

http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 17-brands/

Fiat v květnu 4. značka dle prodaných aut.... to myslím hovoří za vše.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 17:42

MichalT píše: 11.7.2017, úte 15:52
Hampice píše: 11.7.2017, úte 11:38
Petr147 píše: 11.7.2017, úte 11:27 Na co by si mělo hrát auto za +-300 tis?
No to právě nevim, to mi pověz...
Tak minimálně si to hraje na spolehlivý auto za dostupný peníze, což není. Spolehlivý vůbec ne a když to člověk nasype výbavou jakou dostane třeba u francouzů v sérii, tak je to předražený jak pes.
Ať si každej jezdí čím chce a v případě VW group - dobře mu tak.
A tobě už nesvítí kontrolka motoru nebo stále čekáš na aktualizaci? :D

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 11.7.2017, úte 18:21

Tak mě svitila jen kvůli tomu, že jsem jel na suchou nádrž, protoze jsem se misto tankování zakecal a pak už nechtěl zdržovat skupinu, ve který jsme navíc docela letěli, takže se čerpadlo proběhlo na sucho a zvysila se jeho teplota. To by se u škodovky nestalo, to je fakt, ta teplotu čerpadla nesnímá, jak by taky mohla, když neměla ani kontrolku náplně ostřikovačů...

Aktualizace vitam, jestli po každý přibude nějaká funkce jako např. posledne přijímání a psaní sms, tak je jenom vidět, že Italové k tomu mají dobrý přístup.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 11.7.2017, úte 18:43

Například ovládání hlasem měla už 147 :) tedy v rámci možností doby...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od coyote » 11.7.2017, úte 19:55

Slovíčkaření, ale kontrolku náplně v ostřikovačích na Škodný zrovna mám a naopak žádná z mých Alf ji nemá. Myslím, ze tohle nekonečný rýpání do koncernu za každou cenu je už trochu trapný...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 11.7.2017, úte 20:57

ale tak zas oceňme že se to děje výhradně v tomto vlákně a koho to nebaví, nemusí to tady číst ;-) zbytek fóra je od VW poměrně slušně vydezinfikovaný.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 11.7.2017, úte 21:31

MichalT píše: 11.7.2017, úte 18:21 Tak mě svitila jen kvůli tomu, že jsem jel na suchou nádrž, protoze jsem se misto tankování zakecal a pak už nechtěl zdržovat skupinu, ve který jsme navíc docela letěli, takže se čerpadlo proběhlo na sucho a zvysila se jeho teplota.
Předpokládám, že tuhle pohádku Ti řekli v servisu. :-D

K tématu - když jsem přemýšlel o rodinným dělníkovi tak mě ani nenapadlo hledat mezi Škodovkama. Vážně jsem uvažoval o kombíkách Ceed/Tipo a proti nim Quashqai. Ten nakonec vypadl kvůli nevhodnýmu kufru. A v rozhodování jestli Ceed nebo Tipo to už šlo rychle. Ceed splňoval naše požadavky mnohem víc než Tipo. O Fabii ani Rapidu jsem ani neuvažoval a Octavia (případně Leon kombi) je zajímavá až od takových cen, že by za to byl Levorg. Zkrátka z koncernu VW tak nějak nevím co by. Ať se podívám snad na kterýkoliv model tak mám hned v hlavě konkurenci za lepší cenu nebo konkurenci co by mě vyhovovala víc. Jedinej VW který se mi v poslední době líbil byl VW Atlas. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 11.7.2017, úte 23:25

coyote píše: 11.7.2017, úte 19:55 Slovíčkaření, ale kontrolku náplně v ostřikovačích na Škodný zrovna mám a naopak žádná z mých Alf ji nemá. Myslím, ze tohle nekonečný rýpání do koncernu za každou cenu je už trochu trapný...
To není rýpání, ta kontrolka na OII prostě nebyla a to to bylo auto za 720t Kč, zatím co Talbot Tagora z roku 1980 ji měl standardne, stejně jako hlídání žárovek všech světel, hladiny brzdove kapaliny, vody v chladici, obložení všech 4 kol, hladiny oleje, atd.. Navíc ta oktavka dokázala sežrat nádobku za den...
Naposledy upravil(a) MichalT dne 11.7.2017, úte 23:33, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 11.7.2017, úte 23:30

Harous píše: 11.7.2017, úte 21:31
MichalT píše: 11.7.2017, úte 18:21 Tak mě svitila jen kvůli tomu, že jsem jel na suchou nádrž, protoze jsem se misto tankování zakecal a pak už nechtěl zdržovat skupinu, ve který jsme navíc docela letěli, takže se čerpadlo proběhlo na sucho a zvysila se jeho teplota.
Předpokládám, že tuhle pohádku Ti řekli v servisu. :-D
Jasně, že tam neděláš když všechno tak dobře víš :D Ta kontrolka se rozsvítila po projeti zatáček po tom, co jsem to s nulovym dojezdem mastil za kamarády s 55 AMG a A3 S3 z Prahy az na sjezd na Říčany. Hned jsem jel do Imofy a protoze byla neděle, byl jsem u Smutňocha když to napichnul na diagnostiku, která ukázala zvysenou teplotu palivového čerpadla. Pro mě teda celkem jasný. Smazali jsme to, od ty doby jsem na výpary už jet nemusel a závada se neopakovala.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 12.7.2017, stř 07:49

MichalT píše: 11.7.2017, úte 18:21 Tak mě svitila jen kvůli tomu, že jsem jel na suchou nádrž, protoze jsem se misto tankování zakecal a pak už nechtěl zdržovat skupinu, ve který jsme navíc docela letěli, takže se čerpadlo proběhlo na sucho a zvysila se jeho teplota. To by se u škodovky nestalo, to je fakt, ta teplotu čerpadla nesnímá, jak by taky mohla, když neměla ani kontrolku náplně ostřikovačů...
Nechci ti kazit radost z tvého nezdravého zaujetí, ale teplotní čidlo paliva je součástí každého moderního auta. Ona ho potřebuje ŘJ, aby si pomocí teploty paliva odhadla jeho hustotu a následně provedla různé korekce při startech a chodu motoru... Ono má mít čerpadlo okolo sebe prostor, který zachycuje určité množství paliva, to slouží zároveň jako rezerva a do posledního okamžiku odvádí teplo od čerpadla... Jestli se u Giulie přehřívá čerpadlo při jízdě na rezervu, tak to bude asi konsrukční chyba :wink:
MichalT píše: 11.7.2017, úte 23:25To není rýpání, ta kontrolka na OII prostě nebyla a to to bylo auto za 720t Kč,
O2 čidlo měla v kombinaci s xenony, vyhřívanými ostřikovači nebo elegance výbavou... prostě jsi musel mít 5,5l nádobku a ne 3l... takže to není chyba auta, ale konfigurace... :D

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od MichalT » 12.7.2017, stř 09:37

Petr147 píše: 12.7.2017, stř 07:49 O2 čidlo měla v kombinaci s xenony, vyhřívanými ostřikovači nebo elegance výbavou... prostě jsi musel mít 5,5l nádobku a ne 3l... takže to není chyba auta, ale konfigurace... :D
:D aha... podle mě je smutný, když v roce 2010 jakýkoliv auto v týhle cenový relaci nemá takovou základní věc, když auto z roku 80 to mělo v sérii i s H4... to je podobný jako když mi M.Vaculík vysvětloval, že jízdní vlastnosti OII mě možná přišly na prd proto, že jsem jí měl na 16" a ne na 17" anebo proto, že se tam trhaly nějaký malý silentbloky zadní nápravy a servis mě s tím nechal jezdit :roll: Mě jako uživatele nezajímá kde soudruzi udělali chybu, já prostě vnímám svoje pocity a z těch dělám závěry. A jeden závěr mám úplně neotřesitelně jasnej, škodovky stály za houno co moje paměť sahá, od 1000MB, přes 105/120, Favority, doslova odporný vlastní zkušenosti s OII, až po OIII s rezonátorem na firewallu, jednopístkovejma brzdama a nečalouněnejma dveřma u sondermodelu RS :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 12.7.2017, stř 09:51

Stále to srovnávání s Taboltem Tagora... nebylo to auto náhodou vyšší střední třída? Octávia vždy byla o třídu níže a jak historie ukázala, když automobilky cpou vše zadarmo, tak taky dopadnou jako Talbot, Saab, Lancia nebo tenkrát Alfa... Nějak nechápu, co ti stále brání pochopit, že Škodovka nebyla nikdy auto zaměřené na jízdní vlastnosti, ale nenáročný pracant... Takže absolutně není konkurence pro Alfu, BMW a podobné značky... A když si začne nějaký majitel starší Alfy tahat triko na nějakým Pepíkem s Octávkou, jak mu to perfektně jezdí (kdyby to náhodou měl někdy plně funkční), tak je to pouze o jeho mentálních limitech... Stále porovnáváš neporovnatelné

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů