kolisani otacek

Odpovědět
bambiNo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 19.3.2008, stř 14:15
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

kolisani otacek

Příspěvek od bambiNo » 19.3.2008, stř 14:20

cus kolegove.. u 146 1.8 TS (r.v. 2000) mi auti dost kouri na volnobeh, a to i kdyz je zahrata, a kolisaji otacky.. napr. po 3-5minutach a vetsinou pravidelne.. Pri zrychleni se pri nabehu do otacek trosku dusi (mozna se mi to zda?) nez jsem ji koupil, 2 mesice stala...

Nemate nekdo zkusennosti s podobny problemem..?

Ceka me vymena baterky, ktera je temer mrtva, ale nemyslim si, ze by to tim mohlo byt..

Poradte pls..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 19.3.2008, stř 15:12

To může dělat hodně věcí.
popraskané podtlakové hadice (můžeš zkontrolovat sám)
vadná čidla teploty chl. kapaliny a vzduchu taky lze orientačně přeměřit doma nebo zajet na diagnostiku
vadný servomotorek volnoběhu
vadný regulátor tlaku paliva

bambiNo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 19.3.2008, stř 14:15
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bambiNo » 19.3.2008, stř 15:31

dekuji, vyzkousim, vyzjistim.. prinesu vysledky :diky

bambiNo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 19.3.2008, stř 14:15
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bambiNo » 19.3.2008, stř 19:38

jeste me napdalo jestli to nemuze delat spatne zapojeny sport vzduch filtr.. uz jsem ho s tim koupil.. je to mozne?

nekde jsem cetl, ze by presne to kolisani mohl zpusobovat, pokud saje teply vzduch...
AR 146 "la napea" 1.8 TS

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 965
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolbik » 30.8.2008, sob 19:27

Ahoj,nechtěl sem zbytečně zakládat další téma,mám podobný problém tak napíšu sem.Mám 146 1.4TS a problém s volnoběhem :???: Za studena,když se nastartuje,tak drží úplně v pohodě.Ale když se motor zahřeje tak to líta 500-1500,sice to nechcípne,ale třeba pak rozjíždět se s tím je tragedie.Když už je nad 2000rpm tak jede normálně.Vyčistil sem komplet sání,mám novej motorek volnoběhu...prostě to co se tady běžně píše jako nejčastější příčiny.Mohl by mi někdo poradit prosím?

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 30.8.2008, sob 19:37

Mě tohle dělalo čidlo tlaku v sacím potrubí. Ale mám Boxer. Tak nevim jak to má TS, zkus jestli ti nenasává falešnej vzduch někde.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

roman67
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 3.12.2007, pon 17:12
Bydliště: Levice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roman67 » 5.9.2008, pát 17:25

príčina môže byť aj v sviečkových kábloch alebo v prívode vzduchu do motora. Môžu to byť riedke = popraskané hadice na saní. Čistil si aj škrtiacu klapku ?

Obrázek
za tou lištou sú 4 ks krátkych hadíc a zväčša su odspodu deravé
Alfa Romeo 145 TS 1,4 16V
103 talianskych koní v modrej metalíze

http://videoalbumy.azet.sk/alfa/3YU1OGW ... a02f05f358

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 965
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolbik » 5.9.2008, pát 21:09

Tak kabely jsou v poho.Dneska mi dorazily nový svíčky.Když sem sundal tu listu,tak pod ní byla hromada rzi...svičky byli ve strašným stavu..bosch fr7dc a ur6de.Auto mám teprv dva týdny a původní majitel tohle asi moc neřešil...Dal jsem tam ngk dle příručky...volnoběh drží líp,ale zdaleka to není ještě v pořádku.Tak už nevím co s tím :???:
Když se nastartuje...tak volnoběh tak 5s blbne...líta to nahoru dolu...skoro na chcípnutí,když se přidá plyn tak se to srovna a už to drží v poho těch 870 nebo kolik to má bejt.Ale zase při jízdě,když se třeba zastaví na semaforu tak to zase začne a udělat s tim nejde nic..

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1215
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 7.9.2008, ned 15:53

v první řadě napojit na PC - závad ohledně kolísání ot. je asi kolem 15 plus to že A.R. do r. 99 TS měly mi závadu v řídící jednotce, kdy otáčky prostě na volnoběch kolísaly-ale u hodně vozů to ještě v garančce vyměnily.. dále když diagnostika nic neukáže Alfa má hodně koster..tak taky hleda chybu tam.. Jinak ta řídící jednotka neměla žádný devastující účinek na jiné komonenty-v autorizáku mi napsaly - ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL :hotovej :hotovej to mi bez prdele řekly..po tom co jsem je já musel upozornit na tu řídící jednotku(o které jsem se dočetl)..protože sami by na nic nepřišly... Zlatý TS 8V u těch byla klika v poho, mazaly dobře, variátor pasé, malá spotřeba, rětězový rozvoďák a když měli stejný problém s řídící jednotkou ohledně kolísání..tak stačilo jen přestříhnout jeden kabel a jŘJ vyhodnotila při jízdě jako když vůz stojí(takže nemusela více držet otáčky) a bylo po problému :smt023
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 7.9.2008, ned 19:51

ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL
:) Hezký :) to já vyřazuju poměrně často :D Ale otáčky kolísají jen za studena, ale po prvním chcípnutí už drží jako prd.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1215
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 8.9.2008, pon 09:52

já to měl právě tak, že mi to lítalo na neutrál jen při jízdě(stačolo fakt jen pomalu), když jsem zastavil, tak se to tak 1-2x zhouplo a pohoda, ale zdálo se mi, že se to zhoršovalo a párkrát jen v letních měsících to lítalo i když jsem stál..ale tendenci chcípnout to němělo nikdy.. Nejdřív to lílato tak 700-1100 a nakonec někdy i 600-2000 a nikdo si s tim nevěděl rady-matláci!!!! :smt075
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 965
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolbik » 9.9.2008, úte 15:44

Tak můj problém už zřejmě vyřešen.Včera sem ráno vezl 146 na diagnostiku.Nastartoval sem a nechal motor chvili ohrat a zvenku sem si pak všiml že mi obcas problikava predni svetlo.Byl tam nejaky spatny kontakt...opravil sem...a od te doby svetlo sviti,ale hlavne otacky už drzi a na diagnostice vsechno ok.Tak to asi bylo tim,i kdyz se mi toho nechce verit,ale el.obvodum v aute nerozumim,takze asi jo.Hlavní,že uz to je ok. :D

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 16.9.2008, úte 19:30

Tak jsem vyměnil svíčky Brisk Premium za NGK co mám v podpisu a volnoběžně za studena drží krásně a nedusí se. I když ty Brisky jsou parametrově lepší a cenově dražší, tak to není schopno fungovat OK, takže jedině NGK klidně i dražší. Při koupi auta tam byli svíčky (Bosch, Denso, Brisk) takovej pěknej mixík a pak, že němeci maj supr udržovaný auta.

Jediný čeho jsem si všiml, že když to nechám drží za studena volnoběh krása, zařadim kvalt a pouštim spojku, jakože bych to nechal jemně rozjet a jen jí sešlápnu otáčky spadnou a chcípne to a nepouštím tu spojku zle nebo že bych se špatně rozjížděl, ono už při sešlápnutí a zařazení kvaltu spadnou otáčky. Nevim jestli to nemůže dělat spojka nebo prostě jen nechat to dýl ohřát, co myslíte ?
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2707
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 16.9.2008, úte 19:59

Já dávám jedině NGK (BCP6ES), asi za 60/ks, a jsou super. Tady se člověk může přesvědčit, že drahý nemusí nutně znamenat dobrý a naopak.
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3578
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Příspěvek od crashta » 17.9.2008, stř 07:48

kravitzUL píše:ŽE DOPORUČUJÍ PŘI JÍZDĚ NEVYŘAZOVAT RYCHLOST-ITALOVÉ PRÝ U SPORTOVNÍHO AUTA NEPOČÍTALY S TÍM, ŽE BUDE NĚKDO JEZDIT NA NEUTRÁL :hotovej :hotovej
s tim mam taky ale jiny problem, cca pri 120kmh a vyse nemuzu z neutralu radit 5ku (muzu, pokud chci zkontrolovat zuby ve skrini nebo musim proslapnout plyn na otacky podobny rychlosti). Mam to uz u druhy 145ky.
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3578
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Příspěvek od crashta » 17.9.2008, stř 07:59

[quote="HeSH"][/quote]

zkousel si vycystit vahu vzduchu? na gtv.cz byl navod, ale stranky mi nejak nejedou...
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 17.9.2008, stř 08:30

Boxer váhu vzduchu nemá, nebo jo ?
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 594
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 17.9.2008, stř 20:06

Myslím že má,ale pracuje na jiném principu.byla tam taková klapka.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

alfa romeo146

Příspěvky: 3
Registrován: 8.2.2018, čtv 17:48
Bydliště: Davca Neresme Netik

Re: kolisani otacek

Příspěvek od alfa romeo146 » 23.2.2018, pát 15:25

me dela neco jineho a do dnes to porad resim je to ze klepe motor a kdyz jedu tak po 2 km my to z niceho nic chcipne a muzu nastartovat az po 2 hodinach a.vs.s

Odpovědět

Zpět na „145/146“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti