Alfa Romeo 145/146

jano44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 10.3.2010, stř 21:55
Bydliště: Smilno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od jano44 » 15.3.2013, pát 18:52

Ja mam rad tvrdsie podvozky, preto som kupil cez zimu pruziny FK. Je pravda, ze na origo podvozku a pneu 205/45 r16 to uz dostatocne bucha, ale nic strasne. Nevadi mi tvrdost, skor sa bojim o srubu na silenbloku prevodovky. Ta je dost nizko. :roll: No uvidim, ked nahodim.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw

yetyGT
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
Bydliště: Zapadne Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od yetyGT » 17.8.2013, sob 21:51

HonzaR píše:Tak kdo se mrknul na Radka Domina s jeho 145, je mu jasný, proč volil právě tohle
v podstatě
jednoduchý auto
poměr Váha /hmotnost u 2.0 jinde než 156 a s krátkou převodovkou z 1.4 na dvoulitru tím pádem celkem mazec..
--občas prohodit ramena za 1500,- kusnebo přemlátit silenty za 200kila kus a vzadu jednou za pět let, když se to přetěžovalo odstranit A /nic drahýho, jen práce otravná--zavěšení zadních vlečených ramen../
Když dostane tvrdej podvozek, je s ní srandy kopec--jednoduchá, nezáludná "lehká Alfa"..
156 a 147 už maj o pěkných pár pytlíků cementu na motorech TS naloženo navíc..
Ve dvoulitru na tvrdým podvozku prostě celkem surová..
Lichoběžníky 156-147..by na polňačce zabrečely dost rychle..,
http://www.youtube.com/watch?v=ZmioqhCcutI
http://www.youtube.com/watch?v=tUapt9ADbhU
http://www.youtube.com/watch?v=RT7i3rDK53c
http://www.youtube.com/watch?v=tgOcjO7Lqo4
http://www.youtube.com/watch?v=dpt5GnDdJI0

tohle s předním zavěšením 156 není možný...a nenechá si to líbit ani crosswagon..
7 let u mě celkem dřela..:-)
- :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=OESw5JVHLfw
Tak ti neviem. Tabulkove hodnoty hovoria, ze 156 2.0 je lahsia nez 145 QV.

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od d.k76 » 27.8.2013, úte 19:50

Kluci jak sundat origo kridlo u 145 ze tretich dveri? Dva srouby jsem sundal, ale je to necim prilepeny. Nejaky tipy jak to sundat bez poskozeni?
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od crashta » 28.8.2013, stř 00:20

co vim, tak 33 i 145 mají kridla prilepeny, tzn huba sila...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od hadXR » 28.8.2013, stř 19:24

Ta hrubá síla možná nebude úplně nejlepší řešení, pokud je to lepidlo kvalitní tak by to mohlo povolit jinde.
Skusil bych to třeba odříznout strunou, nebo před použitím síly alespon nahřát horkovzduškou (ale otázka co provede s křídlem).
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od d.k76 » 28.8.2013, stř 23:17

Hruba sila vůbec nepomohla :cry:
Zkusim tu strunu s nahratim.Ohreju dveře ze spoda,protoze ty muzu znicit,stejne pujdou do srotu.
A pak zase budu laborovat cim to prilepit :-D
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

Tyba
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Registrován: 13.6.2013, čtv 22:23
Bydliště: Východní čechy

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Tyba » 30.3.2014, ned 21:53

zdravím mám dotaz, sedne na AR 145 před faceliftem nárazník a maska po faceliftu? Forum procházím ale na tohle jsem tady nenarazil, díky :smt041
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od d.k76 » 30.3.2014, ned 23:27

Zítra se ti kouknu na ty moje dve alfy,před a po faceliftu a reknu ti.Ale nekde jsem videl v inzerátech ze facelift mel predni naraznik z predfaceliftu,protoze je tezko k sehnani.

Maska bude sedet urcite.
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

Tyba
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Registrován: 13.6.2013, čtv 22:23
Bydliště: Východní čechy

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Tyba » 31.3.2014, pon 16:16

Díky :wink: jde o to, že bych stejně chtěl nárazník měnit, uprostřed dole je prasklina ktera se furt zvětšuje, tak jsem myslel že bych tam dal rovnou nárazník pofaceliftovej, pokud by byl teda k sehnání a seděl by.
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od d.k76 » 31.3.2014, pon 23:31

Tak vrsek uchyceni je stejny,jen nevidim dolu jak je to chytnuty v tech dolnich nosnicich.Plastovy podběhy se me teda nechce moc sundávat :cry: ,tak rada teda ve finále nic moc,nebo spis nic nez moc :-D
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

Tyba
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Registrován: 13.6.2013, čtv 22:23
Bydliště: Východní čechy

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Tyba » 1.4.2014, úte 15:16

Dobrý v pohodě, díky za snahu :wink: asi to teda nebudu pokoušet, a budu se muset smířit s předfaceliftovym nárazníkem :D
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od hadXR » 1.4.2014, úte 15:22

Kdyžtak jeden předfaceliftový nárazník mám ve sklepě.
http://www.sbazar.cz/hadxr/detail/47307 ... alfa-romeo
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Tyba
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Registrován: 13.6.2013, čtv 22:23
Bydliště: Východní čechy

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Tyba » 1.4.2014, úte 15:35

Kvůli tomu nárazníku se ještě ozvu, díky :wink:


A rovnou ještě jeden hloupej dotaz :D , přední světla jsou na 145 a 146 stejná?
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od d.k76 » 1.4.2014, úte 21:09

jj predni svetla jsou stejny :wink:
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

keeja

Příspěvky: 1
Registrován: 17.12.2011, sob 15:45
Bydliště: Děčín

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od keeja » 10.8.2014, ned 23:33

Ahoj, mám problém se svou Alfou 145 JTD.
Dnes při jízdě mi z ničeho nic začalo bouchat v motoru, padá výkon, auto černě kouří a je cítit olej. Spojkový pedál začal kopat do nohy a při jízdě to má zvuk jako starej zetor. Při sešlápnutí plynu se začíná něco dít až od půlky sešlápnutí.
Prosím o radu, co by s tím mohlo být? :smt021
Keeja

l1bi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 29
Registrován: 23.4.2014, stř 10:33
Bydliště: Mirotice

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od l1bi » 18.8.2014, pon 09:09

Podle mne ti odešla klika :(
Alfa Romeo 147 1.8ts 119Kw 195Nm Progression 02'
LADA NIVA Cabrio 2121

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Jakub_mt » 18.8.2014, pon 09:20

To sa už riešilo na FB, tiež tam prevláda názor na kľuku. Odpoveď na otázku aký olej tam dávaš nás posunie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od Kůrkyn » 1.9.2014, pon 16:06

V tomhle případě je informace o oleji zcela zbytečná, protože motor stejně musí ven z auta.

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od petr164 » 11.4.2016, pon 16:12

Můj 1.4 Junior je pěkný tvrdolín, tuším z výroby s tvrdšími a nižšími péry. Obouchaný výfuk pod svody hovoří za vše. Mám za to, že by pomohly progresivní tlumiče, ale ty se na 1.4 nedělaly ani k záměně, pokud vím. Kdybyste někdo věděl o černých náraznících, tmavě modrých zadních opěrkách hlavy, koženém neošoupaném volantu a funkčním klimakompresoru, bylo by mi potěšením. Díky všem.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 145/146

Příspěvek od petr164 » 26.7.2019, pát 13:25

Tak jsem dotáhl parádně zachovalou 146 2.0 TI, jen co bude dovozovka a registrace, tak nafotím. Je to facelift, po nějakém drcnutí kytovaný spodní roh LZ dveří a část blatníku, nalítáno cca 140 tisíc, rozvody vyměněné, taktéž výfuk (já měnil kat), svítila kontrolka airbagu, po výměně kroužku pod volantem a výmazu chyby OK. Pravé zrcátko se musí vyměnit, brzy také vnitřní kloub pravé poloosy nebo ta jako celek (vrčení i na volnoběh v závislosti na rychlosti otáček kol). Motor je parádní, jen potřeboval vyčistit od úsad vlivem nefunkčního katu. Elektrika funguje bez chyby, brzdy a spojka taky. Mám z ní radost, po vyšlechtění pojede na srazy. chystám se taky na oživení 164ky, dorazí motor, ostatní jsou prkotiny.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Odpovědět

Zpět na „145/146“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti