1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od kudrt » 26.10.2011, stř 07:17

hmm ale vypada to jako cesta dobrym směrem... není nějaká uprava natvrdo V JEDNOTCE v 3000ot pro egr....
co 156tka nebo 147čka??? má stejný problém??? má stejný problém u 159 jak 88kW tak 110kW???
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od pekony » 27.10.2011, čtv 20:41

Turbo bylo venku, vyčištěno a je po problému. :smt040 :drivers:
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od cendler » 27.10.2011, čtv 22:06

takže zadrhávající regulace, jak jsem říkal, tak slává, že máš vyřešeno
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od pekony » 27.10.2011, čtv 22:36

No ale regulací to nebylo. Regulace běhala jako víno. To vrtulka se netočila. :smt102 Nevím jestli to bylo zatuhlé nebo zacpané, ale zkusili jsme fouknout na lopatky a jakmile jsme přestali vrtule hned stála. Tak jsme to prostříknuli profoukali a vrtule pak běžela ještě 5 vteřin sama. To bylo všecko. Turbo šlo zpátky a po trhanci ani památky. Auto teď táhne lineárně až ke 4 tisícům bez ochabnutí. :smt041
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od cendler » 28.10.2011, pát 07:26

no tak měla by se točit teda ještě déle, než jenom 5vteřin, no zatím to nech, kdyby to začlo znova, tak to máš na repas turba, pro výměnu ložisek
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od pekony » 28.10.2011, pát 19:42

Ale jo tak nějak s tím počítám, ale vzali jsme to jenom tak zlehka abychom něco nedomrvili. Možná bych ho naložil na noc do petroleje nebo něčeho silnějšího aby se všecko rozpustilo. Ale už to je na autě tak to řešit nebudu. Jestli se to vrátí tak ho nechám repasovat. Co se týče vůli turba. Mám tak milimetrovou v ose turba a skoro necitelnou do stran. Mám mít obavy z té v ose? :-k
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od cendler » 28.10.2011, pát 22:19

vůbec ne, to je vpohodě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od kudrt » 29.10.2011, sob 18:44

pekony píše:Turbo bylo venku, vyčištěno a je po problému. :smt040 :drivers:
to sis dělal sám??? jestli ano smekám....
tak ještě jinak:
GOOD JOB :smt023
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od pekony » 29.10.2011, sob 20:56

Sám né to bych se oprcal. :-D Pomáhal mi kolega mechoš co byl dole a já ho jistil z hora. :smt033
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od Skippy » 26.4.2017, stř 18:56

Zdravím, otevírám znova tohle vlákno. Mám přesně tenhle ten problém ale turbo po repasi. Co jsem mluvil s lidmi od repase mého turba tak vyměnili právě to ložisko. Jenže problém mi zůstal. Má někdo ještě nějakou radu?
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od Skippy » 2.5.2017, úte 09:57

Hmm zajímavé, že tento problém trápí pouze mě. Nevíte aspoň někdo poradit na koho se obrátit?
Vypozoroval jsem, že přefouknutí se u mě projevuje už ve 2000 tisících, kdy turbo začne tlakovat. Autem škubne dopředu, jako kdyby chtělo vyrazit v před a tlak turba poklesne. Po chvilce se vše srovná. Pod plným plynem to není vůbec cítit.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od cendler » 3.5.2017, stř 05:57

skippy : změřit přes diag, ta řekne přesně co tomu je, ale tipnul bych to na špatný repas, proto nikdy nedoporučuji repasový turbo, jsou stím akorát problémy a dělá to přesně tohle, je špatně seřízený a regulace to nestačí uregulovat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od Skippy » 5.5.2017, pát 07:58

Nové zjištění, po odpojení váhy vzduchu mi auto hodilo hlášku kontroly motoru, to jsem i čekal.
Světe div se cukání razantně vymizelo, ne sice úplně ale auto jede jako kdyby plynuleji a cuknutí u 2000 otáček je o moc jemnější. Čili jdu po váze vzduchu.
Bohužel teď možnost diagnostiky nemám, ještě jsem nesehnal ovladače na WIN 10. (kdyby je někdo měl tak dejte vědět, budu rád)
A teď:
Jak ji vyčistit? Jde rozebrat abych se dostal přímo na čidlo? Poradí někdo? Už jsem hledal v rubrice o váze ale žádný návod jsem zatím nenašel.

Na turbo bych to neviděl z jednoho důvodu. Dělalo mi to i před repasi, právě proto jsem jej dával opravit. Zdálo se mi jestli nebudě nějak moc zakarbonované, že správně nechodí regulace nebo jestli není už moc vyběhané. Stejně měnili jen ložisko a vyčistili. Takže krom ložiska je turba původní a nově vyvážené. Po namontování se to chová pořád stejně.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

dannyf

Příspěvky: 1
Registrován: 11.6.2017, ned 23:06

Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách

Příspěvek od dannyf » 11.6.2017, ned 23:14

Také jsem si toho všimnul, že když dám plný plyn (nejčastěji na trojku), tak to těsně před 3000 otáčkama lehce škubne. Všichni mi tvrdí, že se mi to zdá, ale když čtu tuhle diskusi..... Ale asi to řešine nebudu, tuhle díru mi dělá i Stilo s 1,9JTD 85kw.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů