Olej a olejovy filtr
Re: Olej a olejovy filtr
Řekl bych, že ta 5W-30 by mohla mít problém v létě při vysokých teplotách a ostřejší jízdě.
Re: Olej a olejovy filtr
ostřejší jízdě? tady? vždyť tady je to samej eko jezdec
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
Já si myslim, že ten ropáckej motor sotva pozná rozdíl mezi 5W-30 a 5W-40 Samozřejmě, většina hlasů je pro 5W-40 a o chlup "hustší" olej bude snad spíš k dobru. Pochybuju, že ty dýzláky tady lidi honěj hned za studena do extrémů..
kravitz: Tak to gratuluju =D>
kravitz: Tak to gratuluju =D>
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Olej a olejovy filtr
mcernoch: K autu mám vyplněnou servisku a celou dobu bylo servisovaný v autorizáku. Vzhledem k tomu, že tam jsou i blbosti jako výměna střešního podhledu a i nějáký žárovky, tak by tam určitě byla zmínka o výměně DPF. Nemám důvod tomu nevěřit, zatím se všechny záznamy ukázaly jako pravdivé, ikdyž samotné auto je stočené, to ale spáchal dovozce.
Jinak, čistě po technické stránce nechápu, jaký by měl mít olej vliv na DPF. Troufl bych si říct, že naprosto minimální a zanedbatelný, ale zas takovej odborník, abych to mohl skálopevně tvrdit nejsem. Daleko větší vliv ale spíš bude mít kvalita tankovaného paliva a způsob jízdy.
Jinak, čistě po technické stránce nechápu, jaký by měl mít olej vliv na DPF. Troufl bych si říct, že naprosto minimální a zanedbatelný, ale zas takovej odborník, abych to mohl skálopevně tvrdit nejsem. Daleko větší vliv ale spíš bude mít kvalita tankovaného paliva a způsob jízdy.
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
Je to naopak, DPF má vliv na olej - u verzí s DPF se víc ředí olej naftou, proto má jiné specifikace.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Olej a olejovy filtr
Rysk je zyskmcernoch píše:rakonek píše:,ale nechápu jednu věc to by si alfa ryskla cpát olej který není vhodný pro dpf do motorů s dpf
Ano ryskla,
ten motor není na DPF vůbec stavěnej.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
Hlavně aby bylo dost oleje na risce :-)Dallen píše:Rysk je zyskmcernoch píše:Ano ryskla,rakonek píše:,ale nechápu jednu věc to by si alfa ryskla cpát olej který není vhodný pro dpf do motorů s dpf
ten motor není na DPF vůbec stavěnej.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Olej a olejovy filtr
ja ho sundaval pri 270tkm cca a fungoval jeste--> 1.majitel...mcernoch píše:riprex kde bereš jistotu že ti tam vydržel 250.000km když nejsi první majitel?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Olej a olejovy filtr
Tak zpětnej vliv DPF na motor a olej ten samozřejmně tady je, ale jestli by tomu něják jiný olej pomohl, to si nemyslím. Každopádně já se řídím štítkem a serviskou, to samé udělal předchozí majitel a to si myslím, že je i nejlepší, protože první slovo platí...
Ten filtr nejvíc ničí ty jízdy po městě, proto bych to nevztahoval na nájezd. Ba naopak - čím větší nájezd za rok, tím víc km ten filtr vydrží. Pokud někdo na autě natočí 270tkm za tři roky, tak asi po městě nejezdil. U mě byl po těch 250tkm ještě asi i OK, ale už by taky moc dlouho nevydržel. Horší to spíš bylo se sáním. To je teď na autě třetí, bylo to dvakrát měněný v záruce. Teď když tam není DPF, tak se to snad zanášet nebude a klapky jsou odpojený.
Ten filtr nejvíc ničí ty jízdy po městě, proto bych to nevztahoval na nájezd. Ba naopak - čím větší nájezd za rok, tím víc km ten filtr vydrží. Pokud někdo na autě natočí 270tkm za tři roky, tak asi po městě nejezdil. U mě byl po těch 250tkm ještě asi i OK, ale už by taky moc dlouho nevydržel. Horší to spíš bylo se sáním. To je teď na autě třetí, bylo to dvakrát měněný v záruce. Teď když tam není DPF, tak se to snad zanášet nebude a klapky jsou odpojený.
Re: Olej a olejovy filtr
Problém je v tom, že olej (a taky nafta) s vyšším obsahem síry a fosforu vede k častějšímu ucpání DPF (víc sazí, NOx, ...), proto je třeba používat ACEA C(3) olej do motoru s DPF. Viskozita, tj. jestli je to 5W30 nebo 5W40 s tím nesouvisí (až na to, že Selenie nevyráběla ACEA C olej, který by byl 5W40 a přece by Fiat nedoporučil cizí olej). Už jsem to tady jednou psal
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Olej a olejovy filtr
Jsem majitelem 159 teprve od 13.3.2013 ... už to datum sdělí, že o ní nic moc nevim a jaký s ní asi budu mít vztah
Po hledání a přečtení jednotlivých témat, jsem stejně nenašel přesně co hledám a jelikož nejde založit nové vlákno píšu sem. V sekci DPF i EGR jsou vždy jen nějaké útržky, osobní názory a občas, alespoň zkušenost po úpravě, ale nikde neni přesná funkce popis přesných kladů, záporů atd.
Chci se zeptat na několik věcí :
1 - jsou vůbec nějaké zápory vyndání DPF krom ekologie? Rád bych slyšel i přesné klady od někoho kdo tomu opravdu rozumí. (ale i od těch co změnu prodělali, ikdyž ty se tu dají občas útržkově najít) Zajímají mě hlavně následné změny v chování motoru o kolik a jak se zlepší a taky jak moc kladný vliv má odstranění DPF na jeho životnost. A pak jako resumé, kdy nechat DPF nejlépe a nejblíže v pojizeří odstranit?
2 - ta samá otázka pro EGR ?
3 - jak přesně provést prevenci vrozené vady korodujícího řízení u modelů do r. 2008 ?
Snažil jsem se něco vyčíst i z jiných zdrojů ale třeba u DPF jsem našel několik různých variant a chtěl bych mít ucelený info a pro kondici své italky udělat to nej.
A ještě k tématu oleje úplně jednoduše.. který olej od Selenie bude pro turbo i motor lepší? 5w40, nebo 5w30? Vliv na DPF tu byl popsaný. Díky za rady
Po hledání a přečtení jednotlivých témat, jsem stejně nenašel přesně co hledám a jelikož nejde založit nové vlákno píšu sem. V sekci DPF i EGR jsou vždy jen nějaké útržky, osobní názory a občas, alespoň zkušenost po úpravě, ale nikde neni přesná funkce popis přesných kladů, záporů atd.
Chci se zeptat na několik věcí :
1 - jsou vůbec nějaké zápory vyndání DPF krom ekologie? Rád bych slyšel i přesné klady od někoho kdo tomu opravdu rozumí. (ale i od těch co změnu prodělali, ikdyž ty se tu dají občas útržkově najít) Zajímají mě hlavně následné změny v chování motoru o kolik a jak se zlepší a taky jak moc kladný vliv má odstranění DPF na jeho životnost. A pak jako resumé, kdy nechat DPF nejlépe a nejblíže v pojizeří odstranit?
2 - ta samá otázka pro EGR ?
3 - jak přesně provést prevenci vrozené vady korodujícího řízení u modelů do r. 2008 ?
Snažil jsem se něco vyčíst i z jiných zdrojů ale třeba u DPF jsem našel několik různých variant a chtěl bych mít ucelený info a pro kondici své italky udělat to nej.
A ještě k tématu oleje úplně jednoduše.. který olej od Selenie bude pro turbo i motor lepší? 5w40, nebo 5w30? Vliv na DPF tu byl popsaný. Díky za rady
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Olej a olejovy filtr
tak jsem koukal, že se tu dá najít nějaká odpověď.. a na první 2 otázky jsem ji našel i díky téhle fa. http://www.autoscan.cz/index.php/vyazeni-egr-i-dpf
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
kravitzUL :
1) motor svojí starou konstrukcí si s DPF moc nerozumí, ale funguje to, po ujetí většinou 100t/km(někdy dřív) začínají první problémy - EGR ventil, ucpávání DPF filtru, zanesení sání, které způsobuje problém s vířivíma klapkama, který mají problém se otvírat, tím pádem upadává táhlo klapek, nebo samotná klapka.
Způsobeno pouze tím, že když je DPF přicpané a jedeš třeba ve městě, tak spaliny místo toho aby šly pomalu ven, tak se vrací zpět do motoru a tím se ten motor zakarbonovává a vznikají problémy výšše psané.
Po vyndání DPF, se citelně v nizkých otáčkách zlepší reakce na plyn, auto táhned od nižších otáček cca 1400ot/min, už by měl být cítit táh od turba, klesá malinko spotřeba po době až se stím člověk naučí jezdit. Motor se začne pomalu čistit od bordelu co se tam usadí, samozřejmě takové to klasické vyčištění to nebude, ale tam kde proudí nejvíc vzduch to bude čisté, na důkladné očištění se to musí rozebrat.
2) já zaslepení moc nedoporučuji, ale nechávám na majiteli, po zaslepení se citelně prodlužuji ohřátí motoru, zejména v zimním čase je to o dost déle, než s funkční EGR, to je asi hlavní nevýhoda
3) žádná neexistuje, jen měnit kapalinu, většinou to nikdo nedělá
Pokud bude DPF venku, tak stačí Selenie WR 5W-40
1) motor svojí starou konstrukcí si s DPF moc nerozumí, ale funguje to, po ujetí většinou 100t/km(někdy dřív) začínají první problémy - EGR ventil, ucpávání DPF filtru, zanesení sání, které způsobuje problém s vířivíma klapkama, který mají problém se otvírat, tím pádem upadává táhlo klapek, nebo samotná klapka.
Způsobeno pouze tím, že když je DPF přicpané a jedeš třeba ve městě, tak spaliny místo toho aby šly pomalu ven, tak se vrací zpět do motoru a tím se ten motor zakarbonovává a vznikají problémy výšše psané.
Po vyndání DPF, se citelně v nizkých otáčkách zlepší reakce na plyn, auto táhned od nižších otáček cca 1400ot/min, už by měl být cítit táh od turba, klesá malinko spotřeba po době až se stím člověk naučí jezdit. Motor se začne pomalu čistit od bordelu co se tam usadí, samozřejmě takové to klasické vyčištění to nebude, ale tam kde proudí nejvíc vzduch to bude čisté, na důkladné očištění se to musí rozebrat.
2) já zaslepení moc nedoporučuji, ale nechávám na majiteli, po zaslepení se citelně prodlužuji ohřátí motoru, zejména v zimním čase je to o dost déle, než s funkční EGR, to je asi hlavní nevýhoda
3) žádná neexistuje, jen měnit kapalinu, většinou to nikdo nedělá
Pokud bude DPF venku, tak stačí Selenie WR 5W-40
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Olej a olejovy filtr
Čendo - ohledně tech klapek... Prý jsou dva druhý sání, hliníkové a pozdější, novější plastové. Údajně paradoxně je to plastové sání odolnější vůči problémům s klapkama, než to hliníkové. Může to někdo vysvětlit proč?
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
Ten EGR by se měl zaslepit aspoň tou "originální" záslepkou s 1-3 dírama. Neni potom potřeba ani žádný zásah do ŘJ a motor žádnou chybu nenahlásí.
Já to tak udělal a zmizelo cukání za studena.
Já to tak udělal a zmizelo cukání za studena.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Olej a olejovy filtr
dík za info mám ji 2 dny a tyhle ptákoviny jsem nikdy neřešil.
Ale u otázky 3 jsem myslel řízení, kdy ti zatuhne volant vlivem vlhkosti a následné koroze nějakých komponentů-prý je to vrozená vada do r. 08. Ještě než jsem kupoval 159, tak jsem dostal od Matese radu, že stačí odmontovat volant a jednou za rok tam někde pod nim a tím plastem něco promazat, ani nevim co nějak jsem to neřešil nebylo jisté, že bude 159.
Jinak k EGRu... myslíte, že je dobré teda nechat cpát do sání výfukové plyny a nechat ho postupně i s jeho komponenty zanášet? Jaká je teda cca. doba, nájezd(je mi jasné, že to ovlivňuje styl jízdy), kdy začně být už první nežádoucí zanášení, co by mohlo už ovlivňovat některé komponenty, prostě jak často preventivně čistit ? Nebo jestli je existuje vůbec nějaká prevence tohodle zanášení..amatérsky mě tak napadá-pořádně ji protáhnout potvoru O EGRu jsem se dokonce dočetl přirovnání, jako spojení WC přímo s umyvadlem Takže říkáš nechat EGR a hlídat si jeho zanešní s čistotou sání a občas vyčistit, protože jak jsem se dočetl EGR je hlavně otevřen na volnoběh a do 50 % výkonu, což je hlavně jízda za studena.(pak dává smysl co říkáš ty o ohřátí motoru, kdy do sání nepůjde jen chladný vzduch) Ale otázka je jak moc se s ním motor ohřeje rychlej, když jak jsem se na druhou stranu dočetl se sníží množství kyslíku ve spalovací směsy a tím pádem i dojde k poklesu spalovacích teplot? A to si jako úplný laik (co si mění tak ramena, tlumiče-zatim ) ani nedomýšlím, jak moc dobré bude pro motor když se do něj cpou výfukové plyny? .. na tohle byl také konstruován..?
Ale u otázky 3 jsem myslel řízení, kdy ti zatuhne volant vlivem vlhkosti a následné koroze nějakých komponentů-prý je to vrozená vada do r. 08. Ještě než jsem kupoval 159, tak jsem dostal od Matese radu, že stačí odmontovat volant a jednou za rok tam někde pod nim a tím plastem něco promazat, ani nevim co nějak jsem to neřešil nebylo jisté, že bude 159.
Jinak k EGRu... myslíte, že je dobré teda nechat cpát do sání výfukové plyny a nechat ho postupně i s jeho komponenty zanášet? Jaká je teda cca. doba, nájezd(je mi jasné, že to ovlivňuje styl jízdy), kdy začně být už první nežádoucí zanášení, co by mohlo už ovlivňovat některé komponenty, prostě jak často preventivně čistit ? Nebo jestli je existuje vůbec nějaká prevence tohodle zanášení..amatérsky mě tak napadá-pořádně ji protáhnout potvoru O EGRu jsem se dokonce dočetl přirovnání, jako spojení WC přímo s umyvadlem Takže říkáš nechat EGR a hlídat si jeho zanešní s čistotou sání a občas vyčistit, protože jak jsem se dočetl EGR je hlavně otevřen na volnoběh a do 50 % výkonu, což je hlavně jízda za studena.(pak dává smysl co říkáš ty o ohřátí motoru, kdy do sání nepůjde jen chladný vzduch) Ale otázka je jak moc se s ním motor ohřeje rychlej, když jak jsem se na druhou stranu dočetl se sníží množství kyslíku ve spalovací směsy a tím pádem i dojde k poklesu spalovacích teplot? A to si jako úplný laik (co si mění tak ramena, tlumiče-zatim ) ani nedomýšlím, jak moc dobré bude pro motor když se do něj cpou výfukové plyny? .. na tohle byl také konstruován..?
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Olej a olejovy filtr
Řek bych že EGR tu bylo asi dřív než tenhle motor, je to běžná věc na spoustě motorů už hodně let. Jinak já jsem čistil EGR ted podruhé po ujetí cca 30 000 km s filtrem DPF a nebylo to nic hrozného, tenký povlak tam byl ale fakt to nebyla žádná hrůza. (jen kvalitní nafta, občas VIF) Pravděpodobně by to ale bez DPF bylo ještě lepší.
Naposledy upravil(a) ssvd dne 15.3.2013, pát 12:38, celkem upraveno 2 x.
AR 159 SW 1.9 JTDm
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Olej a olejovy filtr
to máš pravdu..EGR neni žádná novinka. No zatim budu nad jeho řešením přemýšlet. Ale DPF, alias špunt v prdeli půjde ven co nejdřív..
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Olej a olejovy filtr
S tím EGR je to trošku jinak, se mi zdá, že je tam výměník, kde ty spaliny, který jdou přes EGR ohřívají vodu.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
hele neplet se do toho joooo, tohle jsou 159káááři
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Olej a olejovy filtr
Ahoj vím že se záslepka egr dá v poho vyrobit,ale kdybych ji chtěl origo kde ji nejlépe objednat a jaká je cca cena
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Olej a olejovy filtr
Origo jde objednat v autorizáku, ale morálně by jsi za takový kousek plíšku tolik peněz nedal
Speeďochu, se divím, že to tu vůbec pročítaš, tak drž pec
Speeďochu, se divím, že to tu vůbec pročítaš, tak drž pec
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Olej a olejovy filtr
kravitzUL: Řízení nezabráníš, maximálně pro něj můžeš udělat to, že tam dáš zelenou Tutelu GI/R. Ten problém vůbec není v korozi - guma těžko zrezne navíc u volantu je jen přístup k volantové tyči, která spojuje volant s hřebenem řízení, tam se nemá snad co rozbít. Problém je v simerinku (guferu) na pravé straně (u spolujezdce) na tyči řízení (té co obsahuje hřeben a hydraulický píst). V předfaceliftovejch verzích není dostatečně dimenzovanej a prostě časem povolí. Většinou je to ale postupný (ubývá kapalina), né že by to hned vyteklo a nešlo. Ikdyž pokud vím třeba sunicovi to odešlo z ničehož nic
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej a olejovy filtr
lukee : pravda je taková, že jsou dva druhý a to hliníkové, to má vždy vířivé klapky a potom plastové a ty jsou taky dva druhy, jedno má a druhé nemá klapky, pokud tam jsou, tak to vidět zhora nejde, táhlo je zespodu sání
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Olej a olejovy filtr
To jo, já to měl ráz na ráz a stál sem.. :-(
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti