Hmotnost
Re: Hmotnost
No ta 159 je teda dílo.Váží aspoň 3 tuny :lol: a vůbec nejede .A když už jsem v tom,tak designově nešahá octavii ani po kotníky .Marc159 píše:Tahle sekce je bez témat nějaká smutná. Nechce se někdo hádat třeba o tom, jestli je 159 opravdu těžká nebo ne? Na ARC to mělo docela ohlas
+++No sound,no fun+++
Na druhé straně má ale lepší poměr váha/výkon než 156 (s výjimkou GTA), což 156 odsuzuje na silnici do role statisty Není to žádný "papírák" a v zatáčkách se nekroutí. Je tuhá a sedí jak motokára. Také kdyby došlo na nejhorší, tak snad něco vydrží a v neposlední řadě je třeba říci, že je poměrně výrazně větší než 156. Nejlépe to vynikne když je postavíte vedle sebe.
A design? Ten je mimo jakoukoli diskuzi. Ostatně http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=9074&start=0 hovoří za vše 8)
A design? Ten je mimo jakoukoli diskuzi. Ostatně http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=9074&start=0 hovoří za vše 8)
Ono taky záleží s kterou motorizací,bych se třeba já měl srovnávat.S 2.2 JTS který ma o 5 šimlů míň?Řekl bych,že by na mě neměl s to váhou 8).Pak s tou tvou?Tam by šlo zřejmě o to,o kolik mě ujedeš.Ale chtělo by to vyzkoušet tak na okruhu.Marc159 píše:Na druhé straně má ale lepší poměr váha/výkon než 156 (s výjimkou GTA), což 156 odsuzuje na silnici do role statisty Není to žádný "papírák" a v zatáčkách se nekroutí. Je tuhá a sedí jak motokára. Také kdyby došlo na nejhorší, tak snad něco vydrží a v neposlední řadě je třeba říci, že je poměrně výrazně větší než 156. Nejlépe to vynikne když je postavíte vedle sebe.
A design? Ten je mimo jakoukoli diskuzi. Ostatně http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=9074&start=0 hovoří za vše 8)
+++No sound,no fun+++
Hmm.Ono rozdíl 70 kobyl je už fakt dost hrubej :? .Marc159 píše:Myslím, že by ses měl srovnávat se srovnatelným, tedy šestiválcem. Ostatně i ta tvá motorizace je nejvyšší, kterou Alfa u modelu 156 prodávala.
A srovnání ? Papírově nemá 156 V6 jediný srovnatelný ukazatel 8) A na silnici už vůbec
+++No sound,no fun+++
Hadat se nema cenu, ted sis odpovedel sam: 156 a 159 jsou o necem jinem...
Kazdy z tech aut bylo uz od vyvoje reseny jinak... Nakonec urcite i Ty by si uvital, kdyby ta 159 byla treba o 250kg lehci, ne? :lol:
Kazdy z tech aut bylo uz od vyvoje reseny jinak... Nakonec urcite i Ty by si uvital, kdyby ta 159 byla treba o 250kg lehci, ne? :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Marc: vim ze jsi se "hadal" na ARC s klukama ohledne hmotnosti 159 vs BMW3er.v porovnani s 156 rikas ze je 159 asi rychlejsi ale v porovnani s konkurenci je to jak?navic mi prijde ze kvuli tem kilum 159 zacala o dost vic zrat nez 156(jakkoliv ta nebyla zrovna usporna),pokrok nepokrok v motorech..presto tu pasivni bezpecnost 159 je treba ocenit,pokud neni na ukor te aktivni.ja nevim v 159 jsem nejel..zaryti fandove jako magic teda urcite nesouhlasi,ale ty jako majitel vis asi nejlip.
presto bych asi 159 vzal jedine s tvou motorizaci nebo 2.4 JTD,ostatni mi prijdou nedostatecne
..je to nekolik temat k zamysleni :-)
presto bych asi 159 vzal jedine s tvou motorizaci nebo 2.4 JTD,ostatni mi prijdou nedostatecne
..je to nekolik temat k zamysleni :-)
Alfetta GTV L
159 je oproti 3-er zhruba o metrák těžší. Zároveň je ale o něco málo větší a tužší. Pokud to spočítáš v procentech, tak je to prakticky zanedbatelné. S tou spotřebou to nemohu posoudit, protože 156 V6 jsem neměl, ale velký rozdíl v tom asi nebude. Udávaných 8,5 mimo město se dá sice jen s velkým, ale opravdu velkým sebezapřením, ale mezi 10 - 12 litry se s ní dá jezdt úplně bez problémů. Samozřejmě když se chceš projet v rámci možností, tak šplhá vzhůru velmi rychle, ale dá se to používat i jako rodinný vůz, aniž by tě to zruinovalo.
A pokud jde o motorizace, tak mě jiná než tato také neuspokojila. Všechny ostatní jsou kompromisní. To ale neznamená, že jsou líné. Vždyť 2,2 JTS má lepší poměr váha/výkon než 320i.
Jinak hlasů volajících po odtučňovací kůře 159 je dost. Nikdo ale neřekl, kde by se mělo ubírat a kolik by to stálo. Nevím, jestli by mi hliníková karoserie, motor z hořčíkové slitiny a pod. za ty peníze stály...
A pokud jde o motorizace, tak mě jiná než tato také neuspokojila. Všechny ostatní jsou kompromisní. To ale neznamená, že jsou líné. Vždyť 2,2 JTS má lepší poměr váha/výkon než 320i.
Jinak hlasů volajících po odtučňovací kůře 159 je dost. Nikdo ale neřekl, kde by se mělo ubírat a kolik by to stálo. Nevím, jestli by mi hliníková karoserie, motor z hořčíkové slitiny a pod. za ty peníze stály...
Marku,ja si myslim ze si nemuzou dovolit to zdrazit,protoze uz tak nasadili cenu hodne sebevedome.holt budou mit mensi marzi a u pristi generace bude uz ve vyvoji zohlednena hmotnost.platforma od GM byla tezka uz tak,takze co usetrili,ted prodelaji na uspore hmotnosti.ale zase si udelali jmeno tim crashtestem,je to fakt tank.co agilita..rikam nemohu posoudit,nejel jsem ji
Alfetta GTV L
Oni jsou to taková dvě auta v jednom. Motor táhne pěkně už odspodu, takže se s tím dá jezdit "kadle kadle" při zachování solidního dynamického potenciálu a člověk nemusí moc řadit. No a když si to chceš užít, tak si podřadíš. 0-100 za 7s, řadíš za tři - to vydrží tak do 170, čtyřka přes 200 (to tam máš hned) a pak dáš za pět a cítíš, že je dlouhá a autu se už moc přidávat nechce, do 250 tacho dotlačíš očima a to je konec. Přeřadíš na šest a rychlost spadne na 220, protože na šestku to víc nejede. Když je nejhůř, tak to má vzduchem chlazené kotouče vpředu i vzaduRaddik píše:.co agilita..
me spis zajimaly ostrejsi zatacky,vyjezdy z nich,vlasenka nebo "esicko",jak se chova tam.ja se na limity svy 156 casto nedostal,ani nechci dostavat,ale je pravda ze i s tim mym tezkym petivalcem je fakt docela mrstna.kdyz to ale v zatacce uz hodne prezenu,hrne se hned ven.u 156 je to tak ze drzi strasne dlouho ale pak se behem chvile urve,nesignalizuje to chvili predem jak nektery jiny auta (treba focus co jsem mel).a proto me to zajimalo jak se chova 159,vykonna ale prece jen tezsi,kdyz neni na dalniciMarc159 píše:0-100 za 7s, řadíš za tři - to vydrží tak do 170, čtyřka přes 200 (to tam máš hned) a pak dáš za pět a cítíš, že je dlouhá a autu se už moc přidávat nechce, do 250 tacho dotlačíš očima a to je konec.
Alfetta GTV L
Hmotnost v absolutníck číslech nemá na chování auta v zatáčkách vliv. Spíše je to o její rozložení a odpružení. Na suchu se chová lehce nedotáčivě a když to přeženeš s rychlostí nájezdu do zatáčky, tak citíš lehký nedotáčivý smyk. Když to přeženeš více, tak se Alfa sune ze zatáčky celá a to za doprovodu bohatých akustických projevů od pneumatik, takže při průměrném pudu sebezáchovy to jde. Že bych nad ní ztratil kontrolu zcela se mi ještě nestalo a to ani na místním letišti, kde jsem ji testoval. To je ale způsobené tím, že se mi jí nechce zbytečně huntovat. Docela se těším na sníh (pokud vůbec letos bude), abych mohl vyzkoušet jak se chová pohon a elektronika v kritických situacích. Jinak známé video : http://video.google.com/videoplay?docid ... curve+test
diky za odpoved.s tou absolutni hmotnosti bych uplne nesouhlasil,ale zajimalo me spis jak 159 jezdi a tvuj popis vcelku odpovida tomu co jsem cekal.jinak to video znam,ale neprijde mi nejak exaktne potvrzujici jizdni vlastnosti,ja vidim ruzna auta na ruznych povrsich a vubec neni jiste ze se stejnou najezdovou rychlosti.nicmene "vizualne" se nejlip jevi BMW3er a pak 159.nekdy bych se podobneho testu chtel ucastnit osobne (a nemusel bych ridit) :-)
Alfetta GTV L
Komentář k tomu videu a celému testu je na http://www.automotorasport.cz/index.asp ... &DatId=335
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů