Zlý štart za studena - dobrá rada

Odpovědět
00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od 00flash00 » 5.9.2013, čtv 20:42

Váhu mám novú ... Robilo mi to aj na starej a teraz mám novú je to to iste
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

Lukas 159

Příspěvky: 3
Registrován: 6.9.2013, pát 01:03

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Lukas 159 » 20.9.2013, pát 13:10

Zdravim.. potreboval bych poradit ohledne nastartovani za studena.. po nastartovani se ozyva z motoru klapani zhruba 3-5 min.. navic mi v posledni dobe hodne stuhlo razeni.. za kazdou radu budu vdecny:)

limach
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 450
Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od limach » 20.9.2013, pát 14:12

00flash00 píše:ahojte, potrebujem poradit.

Mavam vtomto rocnom období zle starty vzdy prvy start v dni potom uz startuje ok. Vopcham klucik, pockam pokým mi neukaze na palubaku hlasku ze mozem startovat, stlacim a drzim tlacitko zacne startovat ale motor vobec nechyta len toci a toci naprazdno, pustim tlacitko na startovanie, hned ho zase stlacim a uz nastartuje ako nic, cim to moze byt? nerozumiem tomu
Poslední 2-3 měsíce pozoruji skoro to stejné jako ty, není to pořád, ale tak 1-2 do týdne, jen ranní start, i když ji mám v garáži...
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od 00flash00 » 20.9.2013, pát 14:15

no mne i cuka auto na jednicke, hadze me jako na koni :) nevím, nemuze to byt regulator tlaku paliva? nevim ale jaku mame mit hodnotu ... Bar
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

limach
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 450
Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od limach » 20.9.2013, pát 23:05

Přesně, i mě na jedničce, dokud se nerozjedu rychleji, po chvilce to vše zmizí a to OK...
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+

szoradkarol

Příspěvky: 5
Registrován: 23.3.2013, sob 16:53
Bydliště: Vlčany, okes šaľa

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od szoradkarol » 24.10.2013, čtv 12:34

Zdravím vás Chlapci a dievčatá

Hodne sa zaujímam o jednotlivé poruchy čo sa týka škrtiacej klapky (Drosselklappe) a sania(einsaugbrücke)
niekedy sa naše problémy čo tu milionkrat popíšeme maju aj ludia ostatných krajín. Semtam, kto má možnosť
pozreť si a prečítať, porozumieť si cudzojazičným portálom nájde možnu príčinu špecifických problémov našich milovaných áut.

ja mám 1.9 JTDM 8v (85kw) 112tis km

predbežne si pozerám problémy čo ma čakajú, aby som mohol čo najrýchlejšie zareagovať.

Co sa týka sania, hlavne CUKANIE pri 1700 ot, STRATA VYKONU, ZLE šTARTY

Nemecké portály popíšu problém rovnako ako my... hlavne 2.4 ky, 1.9 16v rv 2006 sa trápia týmito problémami.


Niekedy sa zalepí Merač hmotnosti vzduchu (LMM Ladedruckmesser), odíďe škriaca klapka (vôla v klapke, otvára sa,

zatvára sa ako sa mu chce) zašpinia sa swirl klapky, zašpiní sa sacie potrubie. Často tu chceme riešiť len symptómy

a zabudneme na príčiny: nastavenie ventilov, software riadenia vstrekov(následná dymivosť), konštrukcia sania (existuje upgrade, iná konštrukcia)

konštrukcia škrtiacej klapky( nevhodný podiel a rýhlosť vzduchu), limity núdzaku (príliš citlivé) ...


čaká ma akcia CISTENIE SKRTIACEJ KLAPKY.

kamarátovi toto pomohlo, celý sajrajt vyčistil a štartuje mu kára na brnk.

Symptómy popísal nasledovne: núdzak pri vyšších otáčkach za sudena, dlhý štart.

Dôvod prečo chyba sa nemôže nájsť v ROM ke je to že je to dočasná chyba, a vymaže sa po vypnutí motora... vraj. neviem

bol to 1.9 JTDM 8V (bez swirlu) 88kw EGR off DPF ON!! akurát má len hlášku kvoli EGR ke lebo má manuálne plieškom odstavené.


dôvod, analýza:


pri šikmej polohe auta mi točí štarter dlho a chytí po 5 tich otočeniach v priemere.

Môže za to škrtiaca klapka (MAGNETTI MARELLI), konštrukciou zle navrhnutá. keďže riadenie klapky sa nachádza pod

klapkou, olej(usadenina tekutá) potečie po tyčke klapky priamo do elektriky. Olej znečistuje plošný spoj, kde sa

tyč s magnetmi dotýka plošáku. Diagnóza: zle pootočenie klapky pri štarte, nasávanie exhalátov a dlhší štart zvlášť pri

sikmej polohe auta kedy viac oleja natečie do pozície.

Pomôže čistič brzd SHERON a šestka imbus.


OPEL portál motor 1.9 8v( montovalo sa aj do opelov) popíše navyše aj úkol PRELETOVANIA plošáku škrtiacej klapky, HLAVNYCH SPOJOV

na plošáku kde sa z druhej strany pripája kábel. Zvykne tam kolýsať napätie, nevhodný sygnál spôsobuje

cukanie. zle pootočenie klapky atď

link

http://www.motor-talk.de/forum/z19dth-1 ... 77691.html

http://www.motor-talk.de/bilder/z19dth- ... 85779.html
http://www.motor-talk.de/bilder/z19dth- ... 85774.html




ďalší zaujímavý problém je CUKANIE MOTORA spôsobené sacím potrubím.

jeden nemecký pán popísal problém takto: po povodnych 46 000km systém hodil motor do núdzaku, predtým citil cukanie

pri 1700 do 2000 ot.

riešenie: vyčistená swirl klapka, sacie potrubie a škrtiaca klapka.

niekedy toto nepomože:

napísal druhý pán z nemecka ked cestoval do talianska.

hodil sa motor do nudzaku, príslušný servisák mu vymontoval sanie, namontoval nové, a updatoval riadiacu jednotku (aby

nebola priliš citlivá na poruchu je to alfácky update)

náš nemec zobral staré sanie, úplne vyčistil a pozeral anomálie:


Konštatoval opotrebované ventily.... uloženia....ložiská ?.... nepochopil som....

Tvrdil mu servisák že hocikolkokrát by to sanie mohol vyčistiť, určitý čas by vydržal ale hlavnú príčinu: opotrebované súčiastky nevyrieši... mal 2,4 ku!!!


Milí páni a dámy(neviem či medzi nami sú dámy) teda ALFISTI, ALFACI, KOLEGOVIA

dúfam že som vám mohol poskytnúť nejaké informácie navyše, verte mi čaká to aj mňa

Najlepšie je nájsť príčinu... môže byť úúúúplne inde než si myslíme.

Pri diskusiach prosím dajme pozor na symtómy, prípadne dôležité faktory, ktoré môžu ovplyvňovať okolnosti.

Buďme vždy ohladuplní, a sledujme detaily, nebuďme netrpezliví... niekedy to trvá aj rok kým na to prídeme(kamoš nad tým maturitoval rok)

Alfína je ako žena, treba jej dopriať to najlepšie, nech žiari medzi ostatními viac a viac

Amen

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od mcernoch » 24.10.2013, čtv 14:59

szoradkarol píše: čaká ma akcia CISTENIE SKRTIACEJ KLAPKY.
kamarátovi toto pomohlo, celý sajrajt vyčistil a štartuje mu kára na brnk.
Symptómy popísal nasledovne: núdzak pri vyšších otáčkach za sudena, dlhý štart.
Dôvod prečo chyba sa nemôže nájsť v ROM ke je to že je to dočasná chyba, a vymaže sa po vypnutí motora... vraj. neviem
bol to 1.9 JTDM 8V (bez swirlu) 88kw EGR off DPF ON!! akurát má len hlášku kvoli EGR ke lebo má manuálne plieškom odstavené.
Amen
Ono jestli chce někdo dělat nějaké zásahy do auta, tak by tomu měl rozumět.
Pokud odstavíš EGR a necháš tam DPF tak by bylo dobrý vědět, že EGR ovlivňuje regeneraci.
EGR musí býd odstraněn softem.
Navíc jen idiot si může nechat svítit kontrolku v domění že se nic neděje že má jenom zaslepený EGR.
Až přijde skutečná chyba motoru tak bude vědět naprostý ho...o.
Od takových všeumělů si někdy koupit auto je potom na oběšení. :smt068
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

szoradkarol

Příspěvky: 5
Registrován: 23.3.2013, sob 16:53
Bydliště: Vlčany, okes šaľa

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od szoradkarol » 24.10.2013, čtv 18:44

mcernoch píše:
szoradkarol píše: čaká ma akcia CISTENIE SKRTIACEJ KLAPKY.
kamarátovi toto pomohlo, celý sajrajt vyčistil a štartuje mu kára na brnk.
Symptómy popísal nasledovne: núdzak pri vyšších otáčkach za sudena, dlhý štart.
Dôvod prečo chyba sa nemôže nájsť v ROM ke je to že je to dočasná chyba, a vymaže sa po vypnutí motora... vraj. neviem
bol to 1.9 JTDM 8V (bez swirlu) 88kw EGR off DPF ON!! akurát má len hlášku kvoli EGR ke lebo má manuálne plieškom odstavené.
Amen
Ono jestli chce někdo dělat nějaké zásahy do auta, tak by tomu měl rozumět.
Pokud odstavíš EGR a necháš tam DPF tak by bylo dobrý vědět, že EGR ovlivňuje regeneraci.
EGR musí býd odstraněn softem.
Navíc jen idiot si může nechat svítit kontrolku v domění že se nic neděje že má jenom zaslepený EGR.
Až přijde skutečná chyba motoru tak bude vědět naprostý ho...o.
Od takových všeumělů si někdy koupit auto je potom na oběšení. :smt068


Ano, mas pravdu, zle je len to ze nie je kazdy automechanik, mame len fora co nam pomozu
Pri rieseni jednotlivych problemov.
To ze kamos pokazi svoje auto je jeho vec, otazka co budem ja spravit ked budem opravovatsvoju alfinku. Ci nejakemu drbkovi dam za cashe rozj.bat alebo skusim tuto najst od skusenych alfistov riesenie. Takze pani prosim.o prediskutovanie hore uvedenych myslienkovych postupov. Chcem totiz cez vikend cistit skrtiacu klapku. Co vy na to?
Thanx

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Tanguero » 28.10.2013, pon 19:12

Vyčistit škrtící klapku vřele doporučuju, zasírá se fest. Vidím poprvé nápad rozebrat i řídící elektroniku a vyčistit plošák. Pokud to jde nedestruktivně, zkusil bych to taky. Dej vědět jak ti to šlo a udělej nějaké obrázky.

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od mcernoch » 28.10.2013, pon 19:55

Tanguero píše:Vyčistit škrtící klapku vřele doporučuju, zasírá se fest. Vidím poprvé nápad rozebrat i řídící elektroniku a vyčistit plošák. Pokud to jde nedestruktivně, zkusil bych to taky. Dej vědět jak ti to šlo a udělej nějaké obrázky.

Tanguero, myslíš plošňák?
Pokud ano, tak nevím co chceš čistit, když je přelakovanej speciálním lakem proti vlhkosti.
Druhý důvod lakování je, aby prach nešel na součástky.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Tanguero » 28.10.2013, pon 21:40

mcernoch píše: Tanguero, myslíš plošňák?
Pokud ano, tak nevím co chceš čistit, když je přelakovanej speciálním lakem proti vlhkosti.
Druhý důvod lakování je, aby prach nešel na součástky.
No, dělám v oboru, takže ti garantuju, že speciálním lakem určitě přelakovaný není, to se dnes nedělá ani u MILITARY záležitostí, možná SPACE program, ale AUTOMOTIVE rozhodně ne. Tišťák lakovaný je, ale ty pájené spoje už se nelakují, na těch fotkách z německých stránek je vidět krásně lesklý cín. No a protože v oleji jsou saze, což jsou nespálené uhlíkové frakce, tak věřím, že takový bordel bude vodivý a může způsobovat zajímavé problémy.

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od mcernoch » 29.10.2013, úte 09:41

Tanguero píše:
mcernoch píše: Tanguero, myslíš plošňák?
Pokud ano, tak nevím co chceš čistit, když je přelakovanej speciálním lakem proti vlhkosti.
Druhý důvod lakování je, aby prach nešel na součástky.
No, dělám v oboru, takže ti garantuju, že speciálním lakem určitě přelakovaný není, to se dnes nedělá ani u vojenských záležitostí, možná SPACE program, ale AUTOMOTIVE rozhodně ne. Tišťák lakovaný je, ale ty pájené spoje už se nelakují, na těch fotkách z německých stránek je vidět krásně lesklý cín.

Sorry, fotky jsem předtím neprohlížel.
Lakovaný to 100% není.
Když se nad tím zamyslím co jsi psal, tak máš vlastně pravdu.
My děláme DPS pro automotiv a místo kvalitních FR4 materiálů tam běžně používají CEM1 a to je jak papír.
Pokud se ale podíváš na laminát který je použit, tak jeho struktura je naprosto hrozná a lesklá nepájivá maska směřuje k tomu,
že základní DPS byla vyrobena v Číně.
Hold všude se šetří.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

scrappycz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 26.5.2013, ned 14:16

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od scrappycz » 31.10.2013, čtv 22:19

Měl jsem poměrně nedávno problém se starty studeného motoru..
Mám JTS, občas to chytlo na 3 válce, motor se klepal, poměrně vysoká spotřeba, z výfuku smrděl mírně benzín..

Kupoval jsem nové svíčky, kabely, diagnostika a nakonec byl problém v benzínu..
Tankoval jsem u OMW a prostě mi to stím blblo.

Začal jsem tankovat jinde a všechny projevy zmizeli, snížila se spotřeba o cca 2l/100km a jsem spokojený.
Pokud to někomu pomůže, budu rád. :smt023
AR159 1.9JTS 118KW

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od 00flash00 » 31.10.2013, čtv 22:24

jo taky sem cetl ze to muze byt benzinem, ja tankuju lukoil, co ted tankujes? pujdu to skusit
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

scrappycz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 26.5.2013, ned 14:16

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od scrappycz » 1.11.2013, pát 16:01

Natankoval jsem cca 15l normálního Shell a pak jsem to dolil cca 15l 98 oktanové Verva 100 od benziny.

Třeba má OMW kvalitní benzín, ale každý prodejce má svá adetiva a ta od OMW JTSku prostě třeba nesedla.
NEvím, nejsem odborník, ale chová se ted ten motor jinak.

I starty..
Dříve to kolísalo i ve 30 stup. celsia mezi 1500ot/min a ted když nastartuji i v mrazíkách tak mám max 1200ot, motor je klidnější a na 700ot spadne mnohem rychleji..
AR159 1.9JTS 118KW

ssvd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 465
Registrován: 8.11.2009, ned 09:48

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od ssvd » 1.11.2013, pát 20:01

Vim že teď řešíte benzin ale Maxx Motion Diesel od OMV je docela matroš, neobsahuje klasickou biosložku MEŘO jako naše nafta nebo nafta z východu. Obsahuje biosložku HVO která naopak kvalitu nafty zvyšuje a sama o sobě má cetonové číslo 120. Dováží se přímo z rafinerie OMV u Vídně, údajně používají i jinou technologii rafinace. Nafta je uplně čirá a nepění, kdo chce ať si info najde ale přijde mi že čístá bez aditiv JTDečku chutná, méně hluku a žádný kouř. A docela to potvrzuje i tenhle test světa motorů, kde sice např. verva dobrý ale jen díky tomu že je napraná aditivem, kdežto maxx motion bez zvyšovače cetanového čísla dopadl ještě líp. Obrázek

tady ještě známý obrázek různé nafty při -19°C (maxx motion uprostřed)
Obrázek
AR 159 SW 1.9 JTDm

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od lukee » 2.11.2013, sob 09:52

Jo ten MaxxMotion vypada dobre i za normalni teploty (cisty jak slivovice).
Přílohy
Test naft
Test naft

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Kolbik » 2.11.2013, sob 12:54

Nesel by prosim ten test ze světa motoru ve vetsim rozliseni, aby se dalo precist to hodnoceni dole? Ja ted zacal (2 nadrze) jezdit na Optimal Diesel a změna vůbec zadna. Ten OMW bych klidne zkusil.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Temp » 2.11.2013, sob 16:04

Změnu spíš poznáš za pár tisíc, až se podíváš na stav motoru. Pocitově bude rozdíl mezi nejhorší naftou a nejlepší naftou minimální. Švagr do koncernu lil naftu z makra (a nebral nikde jinde) a v servise se zděsili při pohledu na vstřiky po 100 000, kde že toto tankoval.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

ssvd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 465
Registrován: 8.11.2009, ned 09:48

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od ssvd » 2.11.2013, sob 16:15

Větší rozlišení bych rád ale obrázek není můj. Tady je ale celé číslo http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 92f9d7c979
AR 159 SW 1.9 JTDm

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Temp » 2.11.2013, sob 17:03

Jsem relativně alternativní člověk, ale po proklikání dieselfora a zjištění toho, co vše jsou lidé ochotni lít do svých nafťáků..... brrr. Olej z friťáku mixnutej s benzinem, nebo starej hydraulickej olej napůl s petrolejem do diesla? Z toho budu mít noční můry :shock:
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od lukee » 2.11.2013, sob 22:38

Tak zalezi do jakyho diesela. Kamos mel Tipo 1.7D a udelal si kompletni prestavbu na slunecnicovy olej, vcetne tepelneho vymeniku pro ohrivani oleje. Olej misil s naftou, ale nevim v jakem pomeru. Kazdopadne kara jezdila, z vyfuku trosku vonela po smazenym a nema se na tom co zkazit, bo puvodni Fiati 1.7D je jeste stara naftova skola (vstrik do predkomurky, rotacni cerpadlo, mechanicky sytic). Bylo to v dobe ale kdy jeste olej nestal moc penez (rok 2005-2006), dneska se to mozna uz nevyplati. Kdo vi.

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od Adamsquare » 2.11.2013, sob 22:53

Kamarád má Fabii 1.9SDI se skoro 400tkm. Leta lil bionaftu a teď cca další dva roky jezdí na trafoolej. No a pořád to jede a nic tomu zatím neni :)
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

ssvd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 465
Registrován: 8.11.2009, ned 09:48

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od ssvd » 3.11.2013, ned 10:13

Já znám Octavii 2 TDI PD která jezdila od novoty z větší části na na tu nejlevnější naftu, ONO, různé statky atp. Po cca 100 000 vstřiky na výměnu, cuká to, zakarbonovanej motor... Ty kvalitní paliva se prostě nepoznaj tak že natankujete jednu nádž a máte raketu, jak už tu někdo psal. :ot:

A k tématu:
Také mě zlobila blikající kontrolka žhavení a hláška "glow plug pre-heating not available" na displeji. Jako první jsem dal nové svíčky, blikala dál, bylo to i autoelektrikáře, na nic nepřišel, vrátil, pořád blikala. Nakonec jsem zjistil na pojistce žhavení (ta žlutá 60A na baterce) že je vevnitř pod tím plastem ten plech trochu zkroucenej, ne prasklej ale při dotahování se to zkroutilo. Koupil jsem obyčejnou 60A pojistku stejného typu za 8Kč a vyměnil, blikalo dááál. Z čirého zoufalství jsem sehnal originál, naprosto totožnou pojistku od stejného výrobce jako byla ta původní za 70Kč včetně toho žlutého krycího plastu a je po blikání. Celá akce byl neskutečněj porod a nakonec bylo řešení tak prosté. Pravděpodobně je na té obyč pojistce za 8 Kč jinej odpor nebo nevim ale prostě s ní to bliká a stou drahou to nebliká a dokonce zmizel i obláček z výfuku při prvním studeném startu. Což ale může být i tim MaxxMotionem, to musím ještě sledovat. \:D/
AR 159 SW 1.9 JTDm

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlý štart za studena - dobrá rada

Příspěvek od pedro m » 3.11.2013, ned 10:30

Jo s pojistkama to je zle, ja shanel midku 50A a trvalo to skoro mesic, nakonec mi ji objednali z italie ve zlineru. Az kdyz byla doma jsem zjistliz se se to vyrabi u nas :
http://www.tme.eu/cz/katalog/konektory_ ... order=DESC
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů