Tak se mi ho podarilo sundat a rozebrat. Fotku jak vypadal nemam, ale asi sam vis jak. uplne plnej ze jsem s nim ani nehnul. Tak jsem ho hodil do uplne bezneho cistice na motory od carline za 50kc a vypada skoro jako novej. Plastova cast kde je ta tycka byla tez uplne zatuhla a nedalo se s ni hnout (ale nechapu ze pc vykazoval zmenu otevreni 4-100%, kdyz byla chyba vymazana), takze jsem vzal kleste a hejbal jsem s ni dokud nesla z lehka normalne rukou (+ jsem ji jeste ocistil). Slozil jsem to, projel jsem to, auto se chovalo uplne jinak, v 1,5-2tis otackach dokonce lineji nez predtim (ale to bude asi tim ze je egr uplne cistej) a otevirani egru bylo v 99% v rozmezi 4-30% viz screen grafu, cas 0-100 je nefunkcni egr a 100-1000 uz vycisteny a hotovy.cendler píše:Chyba motoru při tomhle stavu vyskočí do cca 100km, největší problém je to, že ho máš zatuhlý, tzn. jednou se ti sekne v otevřené poloze a nenastartuješ, protože do motoru pujdou skrze něho splodiny a na ty motor neběhá, ale zase víš kde je hned závada, takže ho poklepeš a on by se mohl, říkám mohl zavřít, každopádně vyndat a vyčistit a nebo softwarově odstranit, nebo dát nový a máš zase klid.
Ted uz jen vyresit pravdepodobne spatnou ridici jednotku zhavicek a budu mit konecne klid.