Problematika DPF u AR159

Odpovědět
mrkvak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 8.12.2016, čtv 22:46
Bydliště: Liberec

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od mrkvak » 22.12.2018, sob 00:11

Mě teda Alfa překvapivě nějak extra nesmrdí. Hodně mi smrdí VW diesely. To je fakt hnus.

Ad. sergej - to je navíc dvoutaktní diesel, to je ještě iné kafé :supz: . Ještě, že těch 116 tun ruského socialismu stále lze vidět na kolejích a i v běžném provozu - dokonce mi jezdí pár kilometrů od baráku :-).
Přílohy
m62 1754 zawidow 2018.jpg
DSC_9291.jpg
dla1.jpg
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Tanguero » 22.12.2018, sob 16:01

Kde prosím tě jezdí ještě dnes Sergeje? Víš jak jim říkali dederóni? Taiga trommel :))

mrkvak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 8.12.2016, čtv 22:46
Bydliště: Liberec

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od mrkvak » 22.12.2018, sob 16:44

Jojo vím. Bubny tajgy nebo tak nějak. Kromě toho že jezdí víceméně v celém ex SSSR, tak kusy na foto jsou z Polska. Místa jsou Zawidow, kamienec Ząbkowicki, Turoszow. V Polsku obecně jezdí sergeju poměrně hojný počet a to ve formě nespoctu modernizaci. Většina už nemá původní dvoutakt, ale ty z fotek jsou originály ve službách prywatnego przewoźnika.

Dale původní mají taky v Maďarsku, a to stroje 628 inventarnich čísel menších než 300.

Toto je třeba už tuning verze Pkp cargo, motor jakási kolomna ruská. Sice 4 takt, ale hulí to snad víc jak původní.
Přílohy
37671629_808973302825877_8702365750498689024_n.jpg
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Aleš 292 » 24.12.2018, pon 13:22

Po kolika km Vám vypaluje DPF u 2,4jtd?
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 7.1.2019, pon 21:43

Ahoj klucí.

Jaký vám ukazuje čidlo diferenciálního tlaku tlaky na plném/zregenerovaném DPF a kolik ukazuje na vypnutém motoru?

Já se i na vypáleném DPF nedostanu pod 7-8, což asi odpovídá domu, že se DPF nevypaluje do nuly, ale obvykle tak do 30% a tím pádem se vypaluje často.

Teď mě ale zarazilo, když jsem si všiml, že ukazuje diferenciální tlak 4 i na stojícím motoru. Nezáleží, zda motor stojí několik hodin, nebo chvilku.
Je to normální?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 7.1.2019, pon 23:53

Sice 2.4 nemam ale asi to takovy rozdil nebude. Na volnobeh bez zateze po vypaleni (na 10%) mi tlak ukazuje myslim ze kolem 2-4, pred regeneraci snad 15-20. Ale nejsem si ted 100% jisty, tlak uz nemam dost dlouho v zalozce takze si to moc uz nepamatuji.

Nicmene to ze se ti vypaluje jen na 30% je moc, zvlast kdyz regenerace zacinaji na 80% takze tim padem je maly interval. Opet s mojim porovnanim po 250tis km mam po regeneraci 8-17% (dalnice - mesto).

Posledni cast dotazu ohledne stojiciho motoru jsem nepochopil o jaky stav jde.

Edit: Tak koukam ze jsme to tu pred pul rokem uz resili. Tak teda potvrzuji ze tlak po vypaleni mam na 2-4mbar viz muj stary prispevek
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 8.1.2019, úte 10:53

No že vidím nenulový diferenciální tlak i pokud není motor nastartovaný.

Ještě teda dneska kouknu jednou, abych ověřil, že tam nejsou jiné jednotky. To mě napadlo až potom, co jsem to napsal.
Pokud vím, tak funkce čidla je, že porovnává tlak před a za filtrem. Respektive některý motorizace snad jen tlak před DPF s atmosferickým.
Z toho je vyvozována ucpanost filtru.

Mě třeba nejde pod 7-8 i po vypálení, což by ukazovalo na přicpanost filtru nespalitelnými částicemi. Na druhou stranu si myslím, že na plném filtru jsem takhle vysoká čísla, jak píšeš ty neviděl. Ověřím taky dnes, protože včera byl na 66% a pak jsem jezdil po městě a nepálil se, tak už bude plnej.

Ale zarazilo mě, že když motor stojí a jen strčím klíč do zapalování, aby se bylo možné spojit s motorem, tak je rozdíl tlaků nenulový. Tak by mě zajímalo, zda je to normální. Samozřejmě je možné, že před DPF zůstane přetlak i po vypnutí motoru, ale nezaregistroval jsem, že by ta hodnota byla jiná ihned po vypnutí motoru, nebo třeba po tom, co auto stálo půlden.

Proto se zajímám, zda někdo nekoukal na hodnotu diferenciálního tlaku na vypnutém motoru. Pokud to není normální, tak by to ukazovalo na vadné čidlo?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 8.1.2019, úte 13:38

Poradne jsem se kouknul na ten tlak a opravim co jsem psal, viz tech 20mbar pred regenraci je asi moje blbost a bude to tak polovina. filtr momentalne na 40% rozdil tlaku se pohyboval 1-3mbar (po pridani plynu, pri zarazene rychlosti leti nahoru takze urcite funguje), po dojeti jsem vypl motor a byla tam normalne 0.
To ze ukazuje 8 i pry vypnuti je urcite spatne, a to by i davalo smysl proc to vyhodnocuje tak blbe zaplneni po regeneraci. Zkusil bych cidlo vymenit, cena neni velka

Jeste jsem na alfaowners nasel info ze pokud senzor zlobi muze se zkusit udelat kalibrace v diagnostice pomoci "replace differential pressure sensor", samozrejme je dobre zjistit jestli to neco opravdu neblokuje a pokud cidlo funguje tak na to nesahat (ale tady je evidentne neco spatne)
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 8.1.2019, úte 15:25

Díky za čísla. Já mám po vypálení tak 7-8.
Stojící motor ukazuje 4, ať už je to půlden vypnutý, nebo hned po chcípnutí. Jsem si říkal, že pokud by zůstal nějaký tlak před DPF, tak to musí časem někde ujít, ale je to tam fakt furt. To mě právě přivedlo na myšlenku, zda to nepálí filtr tak často jen kvůli chybě čidla.

Zkouknu dnes ještě ty jednotky, zda se nekoukám na úplně jiný řád a pak možná zkusit odpojit hadičky od DPF a kouknout, co to bude ukazovat pak.
Čidlo je tak 6 stovek co jsem koukal a to je nic.

Ale co jsem všude možně načetl, tak jsem nenašel, že by někdo takový problém měl. Když už, tak háže čidlo chybu, nebo praskaj dole u DPF ty gumový hadičky.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 8.1.2019, úte 16:44

Tak je to tak. Jednotky stejne.

Studeny vypnuty motor 4mbar.
Nastartovany studeny s plnym filtrem na 75% 10 - 13mbar.
Po ohrati motoru 10mbar a pak to kleslo az k 8mbar.
Vypnuty ohraty motor pak 3mbar.

Pri plnem plynu za jizdy az k 200mbar.

EDIT:

Tak jsem taky našel to vlákno na alfaowners, kde to řeší a rozdílový tlak na vypnutém motoru má být fakt 0.
Mám tam verzi z jednou hadicí. Koupím novou sponu místo té rychlospony a o víkendu jí odpojím, abych se ujistil, že tam tlak není. Spuštění té kalibrace přes MES by měl nastavit novou nulu.

Pak poreferuju, zda to pomohlo. Případně ještě zkusím koupit nové. Stojí tak litr to co tam mám já.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 12.1.2019, sob 18:51

Tak jsem odpojil hadici od DPF z cidla a stale na stojicim motoru diff tlak 4 mbar.

Zkusil jsem pres MES pustit pri zapnutem zapalovani, stojicim motoru a idpojene hadicce pustit proceduru diff. Sensor replacement a rekne to successfull a zaroven status unknown a hodnota zustane na 4 i po opakovanych pokusech a po vypnuti/zapnuti zapalovani.

Tak ted uz jedine koupit nove asi.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od riprex » 12.1.2019, sob 22:29

Furt nějak nechápu, proč si tím krámem ku*vit servo, motor a poškozovat životní porostředí... :wink:

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 13.1.2019, ned 14:59

Při vypnutém motoru musí být 0, nic jiného neexistuje
při nastartovaném 0-15(když je víc ještě to nic neznamená). ldyž je čistý 0-4, když už nějak přicpaný jde to od 5-15
při jízdě je to podobné, čím je větší tlak, tím dřív bude vypalovat.

x-f : podívej se na to podtlakovou hadičku, většinou jsem od teplot polorozpadlé a potom nasává falešný vzduch a to může mít za následek častého vypalování a špatnému funguvání.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 14.1.2019, pon 12:11

Podtlakovou? Tsm by mel byt spis tlak ne? Kde by se vzal podtlak? Bavime se o hadicce od DPF ( odber tlaku pred DPF)?
Dole je snad kus hadicky u dpf, pak trubka a nahore zas kus hadicky k cidlu diff tlaku. Mam verzi jen s jednou hadici. Cidlo ma jeste druhou diru, kterou bere atmosfericky tlak.

Ja jsem hadici od DPF z cidla odpojil a meril jsem pri stojicim motoru s odpojenou hacici a to taky ukazovalo 4 mbar. Proto myslim, ze uz to muze byt jen cidlo.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 14.1.2019, pon 23:38

promiň špatně jsem to napsal, máš pravdu je to tlaková hadička, měří tlak v DPF pro čidlo a podle toho se vyhodnocuje zaplnění filtru

ano a právě ten kousek hadičky od dpf do plastové trubičky bývá popraskaný
jak to myslíš že má ještě jednu díru, jako že má ještě jeden vývod na hadici, hned vedle toho kam vede ta jedna hadička? pokud ano, tak to je špatně, ucpi tu hadičku a podívej přes diag kolik je tlak, existuji jedno a dvouvstupové čidla, protože jsou dva druhý dpf, jeden co měří tlak na začátku dpf(rozšířenější) a druhý, že měří tlak na začátku a na konci dpf
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 15.1.2019, úte 09:25

Mám tam tohle čidlo.
s-l500.jpg
Pokud vím, tak jsou dvě verze. Jedno čidlo má dva vstupy - jeden odběr tlaku před DPF a druhý odběr tlaku za DPF.
Druhá verze čidla co mám já má jen jednu hadičku - odběr tlaku před DPF a vedle vstupu na hadičku má jen druhou díru, kudy bere atmosferický tlak.

Moje čidlo ukazuje na stojícím motoru 4mbar. Zkusil jsem z něj hadičku odběru tlaku před DPF odpojit a kouknout na hodnotu tlaku pak a bylo tam stále 4mbar (abych vyloučil, že je třeba ten přívod od DPF přicpaný a zůstává tam tlak).

Jinak za běhu motoru hodnoty kolísají podle zaplnění DPF a samozřejmě podle otáček motoru (takže bych řekl, že hadička prasklá nebude), jen mě prostě příjde, že je prostě signál výstupu z čidla celý "posunutý" nahoru.

Moc nechápu, jak to myslíš s ucpáním té druhé díry na čidle. Nebo jsi myslel na DPF?
A prasklá hadice by měla zapříčinit spíš nízké hodnoty na čidle a tudíž vyhodit chybu čidla, nebo nevypalování/ucpávání DPF ne?

Pokud mě to trvale ukazuje nenulovou hodnotu i s odpojenou hadicí od DPF a na vypnutém motoru, ale za běhu to normálně měří, tak bych to viděl spíš na vadný čidlo samotný ne?

Zkoušel jsem přes MES vyvolat reset čidla (Differential signal sensor replacement), protože jsem někde vyčetl, že by to mělo nakalibrovat znovu nulu, ale tohle nezafungovalo.
Příjde mě to totiž, že čidlo funguje, jen výstupní signál "uplaval" nahoru.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od CZ_Luky » 24.1.2019, čtv 11:53

Tak se vám taky musím pochlubit úspěsným splněním emisních limitů i bez DPF a EGR.
V úterý jsem byl na měření emisí a dle protokolu kouřivost vyšla 0,17. Na postup a detaily o průběhu měření se raději neptám, hlavně že jsou všichni spokojený. :smt040
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Aleš 292 » 25.1.2019, pát 14:11

tak mi diag taky ukazuje při vypnutém motoru hodnotu 3 mbar. takže je to na nové čidlo?
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 25.1.2019, pát 15:35

Ptal bych se jinak. Mas problemy s nizkym intervalem vypalovani nebo po vypaleni ti to ukazuje moc vysokou hodnotu zaplneni? Pokud ano hledal bych pricinu (coz cidlo byt muze), pokud ne neresil bych to.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 25.1.2019, pát 17:44

Aleš 292 píše: 25.1.2019, pát 14:11 tak mi diag taky ukazuje při vypnutém motoru hodnotu 3 mbar. takže je to na nové čidlo?
Viz. Historie vyse.

Pockej. Uz mam cidlo vymenene, na stojicim motoru to slona nulu. Bezne pak za behu 4-8 mbar.

Realny dopad poreferuji pozdeji. Jeste to sleduju.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Aleš 292 » 1.2.2019, pát 13:23

tak už taky hlásím při stojícím motoru 0 po výměně čidla-opět bosch. tak jsem zvědavej o kolik se zvětší km mezi regeneracema.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 1.2.2019, pát 16:00

Já stihl vyměnit čidlo těsně před regenerací. Po první regeneraci spadlo zaplnění o cca 4% níž, než kam padalo obvykle. Po druhé regeneraci se to pohlo ještě o pár desetin níže. Na intervalu mezi regenerací se to tím pádem prakticky nepodepsalo.
Budu to ještě sledovat, ale zvažuji, zda resetovat data DPF v ECU. Jak ty čísla sleduji, tak bych řekl, že ECU dost vychází z toho, co se o DPF předtím naučila.

MES by podle popisu a co jsem někde četl měl snad po resetu čítačů DPF nastartovat rovnou statickou regeneraci. Čítače se dají resetovat i příkazem přes terminál a tam by to statickou regeneraci pouštět nemělo. Možná tedy prostě počkám, až se DPF vypálí samo a pak hned provedu reset. Ještě tomu ale dám pár cyklů, zda ECU svůj přístup nepřehodnotí :)

Po regeneraci jde diferenciální tlak asi na 5mbar, což by už odpovídalo vypálenému DPF.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 468
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od W43x » 18.2.2019, pon 20:38

kdyby někdo chtěl origo trubku místo DPF pro 159/brera/spider tak tady jsem jednu při hledani neceho jiného nasel

Kód: Vybrat vše

https://www.ebay.it/itm/Downpipe-tubo-rimozione-filtro-antipart-FAP-DPF-Alfa-159-Brera-Spider-1-9-2-4/113630529170?hash=item1a74e84692:g:veUAAOSwTglYlbhd:rk:1:pf:0
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Petr147 » 18.2.2019, pon 20:54

Osobně si myslím, že tu honíte duchy... Jednotky mbar jsou hrozně nízký tlak, ty čidla s věkem a používání degradují a zvětšuje se chyba měření. Připojte si stříkačka a vyzkoušejte změnu tlaku, ta nula u novych je pouze kalibrace z továrny

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od tydytek » 18.2.2019, pon 20:59

x-f: reset DPF v jednotce regeneraci nespouští, nebo aspoň na dvoulitru ne. Nastaví se ale zaplnění někde okolo 80 %, takže při další jízdě se spustí regenerace hned po ohřátí motoru.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů