Problematika DPF u AR159
Re: Problematika DPF u AR159
V DPF-tech najskor vybrali vycistili filter to vraj znizilo z 0,8 na 0,4. Co sa tyka diferencneho tlaku tak tam bol pokazeny snimac, ktory vymenili (bez nastartovania ukazoval 16mbar). Spravili dalej diagnostiku kde sa ukazalo, ze korekcia vstrekovacov je cez limit na jednom valci (1,5 mg/zdv), takze nasledne spravili dekarbonizaciu palivovej sustavy (vstrekov). Tym sa sa to znizilo na 0,18mg/zdv. No a ako posledne vysali naftu a natankovali nieco od EuroOilu "bez bio zlozky" . Po tomto boli vysledky merania Emisky 0,01 a 0,09. Takze filtrom to zjavne nebolo skor vstrekmi, co mi aj technik vlastne pri predavani potvrdil, ze filter by aj bez cistenia nejaku dobu fungoval bez problemov.
Cena celej tejto srandy 20000kc.
Cena celej tejto srandy 20000kc.
-
Koudytomas
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.3.2018, čtv 20:51
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: Problematika DPF u AR159
Nemáte někdo aktuální zkušenost z ME jak to probíhá? Všude se strašilo že se půjde po filtrech a nikdo bez něho už neprojde. Tak jestli se samotné měření zpřísnilo nebo je to stejné a jenom udělají tři fotky jako na TK. Díky
Re: Problematika DPF u AR159
Dnes mam alfu na STK a skoncila driv nez zacala. DPF by nebyl problem, ale jejich diag neni schopna udrzet spojeni s ridici jednotkou. Zkusim jinde, ale pokud to bude delat vsude, tak jsem docela nahrany, STK mam od patku proslou. A pritom s MES a FES bez problemu drzi.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Problematika DPF u AR159
Pokud tobě diagnostika funguje, bude na 99 % problém na jejich straně.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
To doufam, jen se bojim aby mi to zas jinde odmerili bez DPF. Tady s tim pocitali
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Problematika DPF u AR159
Tak STK vyřešeno. Nakonec na jiné stanici měření emisí úplně bez problému a nebyl problém ani v absenci filtru. Emise v limitu. Jen to nenačetlo vypnutý EGR, ale problém to pro projití nebyl. No a na STK jako takovém už úplně pohoda, trubku pod autem místo filtru nikdo neřešil a powerbox v motoru taky ne. Takže STK s DPF/EGR OFF úplně na pohodu.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Problematika DPF u AR159
Dotaz, ked vymenim DPF za vykuchany. Bude vsetko slapat? Ci treba aj soft riesit?
Re: Problematika DPF u AR159
Cize nema niekto vykuchany nefunkcny dpf na 2.4 jtd
Re: Problematika DPF u AR159
Jaký mají vlastně místní specialisté názor na zaslepování EGR s ponechaným DPF?
Co jsem postřehl, tak tu zaznělo EGR neslepit, pokud tam zůstává DPF.
Ale principiálně by měla recirkulace, tedy snížení teploty hoření a nižší obsah kyslíku při hoření naopak množství sazí zvyšovat, takže zaslepení EGR by mělo mít efekt pomalejšího plnění DPF.
Já tam mám po předchozím majiteli záslepku s dírama, tak by mě zajímalo, zda to má na svědomí víc, nebo míň sazí v DPF.
Co jsem postřehl, tak tu zaznělo EGR neslepit, pokud tam zůstává DPF.
Ale principiálně by měla recirkulace, tedy snížení teploty hoření a nižší obsah kyslíku při hoření naopak množství sazí zvyšovat, takže zaslepení EGR by mělo mít efekt pomalejšího plnění DPF.
Já tam mám po předchozím majiteli záslepku s dírama, tak by mě zajímalo, zda to má na svědomí víc, nebo míň sazí v DPF.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
A btw jaký je názor na kvalitu EGR z ebay?
Koukal jsem, že nějaký druhovýrobový (origo je tuším pierburg) nový se daj sehnat za litr.
https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-147 ... Sw4GVYUrEr
Koukal jsem, že nějaký druhovýrobový (origo je tuším pierburg) nový se daj sehnat za litr.
https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-147 ... Sw4GVYUrEr
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Tu zminovanou zaslepku s dirou mam uz asi 50tis km na aute. Jediny rozdil jsem zpozoroval v tom ze se interval vypaleni ihned po polozaslepeni prodlouzil o 100km (z prumernych 600 na 700).
Co se tyka koupe noveho tak v tom ja nevidim duvod kupovat pokud neni opravdu znicen. Pred 2 lety jsem byl nucen vycistit dpf, byl uplne plny karbonu a ani se nehybal, elektromagneticka cast to same. Po vycisteni funguje dodnes tak jak ma a naprosto bez problemu. Jediny co udelam je ze ho jednou rocne preventivne vycistim, ale v podstate neni co cistit, je tam jenom ten 0,5mm nanos na stenach.
Co se tyka koupe noveho tak v tom ja nevidim duvod kupovat pokud neni opravdu znicen. Pred 2 lety jsem byl nucen vycistit dpf, byl uplne plny karbonu a ani se nehybal, elektromagneticka cast to same. Po vycisteni funguje dodnes tak jak ma a naprosto bez problemu. Jediny co udelam je ze ho jednou rocne preventivne vycistim, ale v podstate neni co cistit, je tam jenom ten 0,5mm nanos na stenach.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Problematika DPF u AR159
Jo tohle me prave zajima, zda zaslepka s dirama zkracuje/prodluzuje interval regenerace (pokud vůbec ma pozorovatelny vliv).
Pac cendler tu tusim psal, ze egr nerusit, pokud tam je DPF. Coz by ovšem znamenalo, ze omezeni recirkulace spalin saze pridela, coz neodpovida teorii a tomu co rikas ty.
Jinak ja ho ted menit nepotrebuju. Koukal jsem na nej, ze ho preventivne vycistim a při te prilezitosti jsem prave zjistil, ze to uz předchozí majitel delal a je cisty a chodi lehce a nasel tam záslepku s dirama.
Pac cendler tu tusim psal, ze egr nerusit, pokud tam je DPF. Coz by ovšem znamenalo, ze omezeni recirkulace spalin saze pridela, coz neodpovida teorii a tomu co rikas ty.
Jinak ja ho ted menit nepotrebuju. Koukal jsem na nej, ze ho preventivne vycistim a při te prilezitosti jsem prave zjistil, ze to uz předchozí majitel delal a je cisty a chodi lehce a nasel tam záslepku s dirama.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
To ja nevim, kazdy tvrdi neco jineho. Tohle by musel nekdo proste udelat testy vcetne mereni kompletnich emisi apod. Takhle od stolu kazdy rika neco jineho a asi i zalezi na motoru. NIcmene cast na spaleni je cistsi takze urcite to ma jiny vysledny emise.
Ale jak rikam, mel jsem regenerace 600-750km a po polozaslepeni mam 700-850km (samozrejme dle stylu jizdy). Jediny co se zmenilo bylo otevirani egru. Normalne se otevira do cca 40%, ted se otevira az do 100%, ale pruchozi vzduch je mnohem nizsi protoze sem tam to do cpu zapise obcasnou chybu (bez kontrolky) tlaku egru ktera zase sama zmizi.
Ale jak rikam, mel jsem regenerace 600-750km a po polozaslepeni mam 700-850km (samozrejme dle stylu jizdy). Jediny co se zmenilo bylo otevirani egru. Normalne se otevira do cca 40%, ted se otevira az do 100%, ale pruchozi vzduch je mnohem nizsi protoze sem tam to do cpu zapise obcasnou chybu (bez kontrolky) tlaku egru ktera zase sama zmizi.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Problematika DPF u AR159
Záslepka s dírama se tam dávala i v autorizáku a nejedná se o zaslepení EGRu. To bys tam musel mít plnou záslepku. K čemu je ta "čtyřdírová" dobrá oproti obyčejnému obvodovému těsnění, nevím, ale byla na všech třech 2.4 JTDm, které doma máme, resp. jsme měli. A regenerace DPF probíhá podle stylu jízdy většinou každých 800 až 1500 km, pokud by se auta používala na kratší trasy nebo při zimním provozu může být i častější (cca 500-600 km), když jsem teď 159 projel tam a zpět přes celé Německo, regenerovalo asi až po 2000 km. Možná na to má trochu vliv i tankované palivo.x-f píše: ↑16.8.2018, čtv 19:48 Jo tohle me prave zajima, zda zaslepka s dirama zkracuje/prodluzuje interval regenerace (pokud vůbec ma pozorovatelny vliv).
Pac cendler tu tusim psal, ze egr nerusit, pokud tam je DPF. Coz by ovšem znamenalo, ze omezeni recirkulace spalin saze pridela, coz neodpovida teorii a tomu co rikas ty.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
Tady jí máš i jako originální díl:
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
To vím, že ji má Fiat jako origo. Opel to třeba neměl a opláci pro to chodili do Fiatu co si pamatuju, když jsem měl 1.9 v Astře
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Na jednom sraze chodil kluk s pístem v ruce, kterému vletěla matka z egru do motoru... že v origo je lisovaný spoj a tady byla matka...x-f píše: ↑16.8.2018, čtv 19:02 A btw jaký je názor na kvalitu EGR z ebay?
Koukal jsem, že nějaký druhovýrobový (origo je tuším pierburg) nový se daj sehnat za litr.
https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-147 ... Sw4GVYUrEr
Re: Problematika DPF u AR159
A člověk by řekl, že se na tom nedá moc co zkurvit.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
Tu rádoby záslepku dělá fiat proto, aby do motoru nešlo tolik splodin, ale jsou tam ty díry, zase aby RJ neházela chybu EGRu.
K samotné záslepce jestli dát nebo ne, když dáš plnou, do cca 100km by ti měla vyskočit chyba motoru a to EGRu, pokud se odstraní softwarově, tak se posune regenerace z 83% zaplnění na cca 97% a to je problém, pak se může lehce stát, že vás to někde nechá kvuly ucpaného dpf, regenerace jako taková se nespouští při udavaných hodnotách co tu píšu, ale kolem těchto hodnot, za předpokladu, že jsou splněny všechny požadavka na regeneraci.
K samotné záslepce jestli dát nebo ne, když dáš plnou, do cca 100km by ti měla vyskočit chyba motoru a to EGRu, pokud se odstraní softwarově, tak se posune regenerace z 83% zaplnění na cca 97% a to je problém, pak se může lehce stát, že vás to někde nechá kvuly ucpaného dpf, regenerace jako taková se nespouští při udavaných hodnotách co tu píšu, ale kolem těchto hodnot, za předpokladu, že jsou splněny všechny požadavka na regeneraci.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
S tou plnou souhlasim, to je samozrejme jasne ze to hodi chybu protoze nema tlak. Chovani pri softwarovem smazani nemam info, nedelam do toho takze asi jo, urcite s tim mas zkusenosti.
Spis sme se tu bavili prave o te polo zaslepce, zda ma nejaky dopad na zivotnost dpf kdyz je to udelane tak aby byl tlak egru na spodni hranici a tim vlastne byla smes s cistsim vzduchem.
Spis sme se tu bavili prave o te polo zaslepce, zda ma nejaky dopad na zivotnost dpf kdyz je to udelane tak aby byl tlak egru na spodni hranici a tim vlastne byla smes s cistsim vzduchem.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
smysl určitě má, vzhledem k tomu, že do motoru jde méně výfukových splodin a tím by mělo být lepší spalování a tím by se měl méně zanášet DPF
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
A myslíš, že má vliv i na zanášení sání?
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
>rammstein: Tak kdyz tam jde min zplodin tak to bude mit i vliv na zanaseni, ale jak moc velky ... Rekl bych ze spis uz nebudou mit takovou energii, takze se vic budou usazovat v eger nez v sani.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
o sání ani nemluvě, tam je to bez debat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 7 hostů