Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Čaute alfisti,
fakt bych ocenil nejakou kloudnou radu, protoze uz jsem docela v koncich.
Ve zkratce od zacatku, kdyz jsem alfu pres pul rokem koupil, asi mesic jezdila a pak se zhorsovaly starty, az jednou nechytla vubec.
Samozrejme resily se zhavicky, baterie, pak unik nafty ze vstrikovaci listy, serizeni vstriku, naftovy cerpadlo, pomocny cerpadlo v nadrzi (tlak premeren pred i za naftovym filtrem)... rozvody jsou asi 3krat slozene a rozlozene kvuli reseni tech ostatnich veci a zadna zmena, takze v tom to asi taky nebude.
No kazdopadne, tenkrat to kluci (po vystridani 3 servisu nakonec v alfe romeo olomouc) rozchodili, ze to aspon startovalo a jezdil jsem do ted ale porad se to zhorsuje. Mizerny start, pak na volnobeh skubani a kolisani otacek (nekdy z volnobehu chcipne uplne, ale to zatim zridka) a pak hlavne pri jizde...kdyz mam 1500-2000 otacek a pridam zlehka plyn nebo ho drzim na stejne poloze napr pri jizde v kolone, tak auto neskutecne skube a mam pocit, ze kazdou chvili chcipne (coz uz se jednou stalo).
Nevite nekdo cim by to mohlo jit a kterym smerem se vydat? Vaha vzduchu se nevymenila, ale byla zkontrolovana a merily se i live data pri jizde autem a nevypadalo to na zadny problem s ni.
Jinak za celou dobu samozrejme nikde zadna chyba na diagnostice.
Auto je: Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147 kW, automaticka prevodovka.
Predem diky za rady a at vase alfice slouzi
Víťa
fakt bych ocenil nejakou kloudnou radu, protoze uz jsem docela v koncich.
Ve zkratce od zacatku, kdyz jsem alfu pres pul rokem koupil, asi mesic jezdila a pak se zhorsovaly starty, az jednou nechytla vubec.
Samozrejme resily se zhavicky, baterie, pak unik nafty ze vstrikovaci listy, serizeni vstriku, naftovy cerpadlo, pomocny cerpadlo v nadrzi (tlak premeren pred i za naftovym filtrem)... rozvody jsou asi 3krat slozene a rozlozene kvuli reseni tech ostatnich veci a zadna zmena, takze v tom to asi taky nebude.
No kazdopadne, tenkrat to kluci (po vystridani 3 servisu nakonec v alfe romeo olomouc) rozchodili, ze to aspon startovalo a jezdil jsem do ted ale porad se to zhorsuje. Mizerny start, pak na volnobeh skubani a kolisani otacek (nekdy z volnobehu chcipne uplne, ale to zatim zridka) a pak hlavne pri jizde...kdyz mam 1500-2000 otacek a pridam zlehka plyn nebo ho drzim na stejne poloze napr pri jizde v kolone, tak auto neskutecne skube a mam pocit, ze kazdou chvili chcipne (coz uz se jednou stalo).
Nevite nekdo cim by to mohlo jit a kterym smerem se vydat? Vaha vzduchu se nevymenila, ale byla zkontrolovana a merily se i live data pri jizde autem a nevypadalo to na zadny problem s ni.
Jinak za celou dobu samozrejme nikde zadna chyba na diagnostice.
Auto je: Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147 kW, automaticka prevodovka.
Predem diky za rady a at vase alfice slouzi
Víťa
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Jo a jeste se cistil DPF filtr a resil EGR ventil, takze tohle asi taky ne..
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8637
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Kolik má ten motor nalítáno? Pravděpodobně bude totálně zakarbonovanej. Ven, rozebrat sání a čistit...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=8568
v podstatě to můžeš číst i od konce, protože žádného zdárného výsledku se nikdo nedobral a co hůř, ani samotná Alfa Romeo.
U tebe je to asi v extra špatném stavu, ale původ bude zřejmě +- stejný.
v podstatě to můžeš číst i od konce, protože žádného zdárného výsledku se nikdo nedobral a co hůř, ani samotná Alfa Romeo.
U tebe je to asi v extra špatném stavu, ale původ bude zřejmě +- stejný.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Jakou tankuješ naftu? Kolik km asi týdně najezdíš? Když tomu dáváš rošt jezdí to dobře?
Začal bych tím, že bych natankoval plnou nádrž nějaké slušné nafty a za odpoledne jí jako vepř vyjezdil. Na okresku 2-3-4 plnej do 4300rpm pořád dokola. Pak na dálnici, podlahu a co to pojede dokud tě někdo nezabrzdí a z novu a znovu. Takhle sem opravil kamarádovi Stilo.
Začal bych tím, že bych natankoval plnou nádrž nějaké slušné nafty a za odpoledne jí jako vepř vyjezdil. Na okresku 2-3-4 plnej do 4300rpm pořád dokola. Pak na dálnici, podlahu a co to pojede dokud tě někdo nezabrzdí a z novu a znovu. Takhle sem opravil kamarádovi Stilo.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Můj odhad je taky karbon v sání.
Možná u tebe jako první pokus postačí udělat chemickou dekarbonizaci.
Já na to jdu ve čtvrtek a výsledek určitě sdělím ve vláknu k mé 159 2,4.
Chemicky sice výsledek asi nebude zdaleka 100%, ale mělo by nastat zlepšení, pokud ne, tak asi nepůjde o karbon v sání.
Vytahovat motor a čistit sání mechanicky, je sice perfektní metoda(viz případ Cendlerův), ale pro běžného nemajitele servisu dost nákladná.
Možná u tebe jako první pokus postačí udělat chemickou dekarbonizaci.
Já na to jdu ve čtvrtek a výsledek určitě sdělím ve vláknu k mé 159 2,4.
Chemicky sice výsledek asi nebude zdaleka 100%, ale mělo by nastat zlepšení, pokud ne, tak asi nepůjde o karbon v sání.
Vytahovat motor a čistit sání mechanicky, je sice perfektní metoda(viz případ Cendlerův), ale pro běžného nemajitele servisu dost nákladná.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8637
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To Sgt.: Myslím, že s 2.4kou na takovouhle akci budou stačit tak 2-3 hoďky
Ale jinak , jedna z celkem účinných metod, zvlášť u turbodieslů...
Ale jinak , jedna z celkem účinných metod, zvlášť u turbodieslů...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Je to rok 2007 a najeto 130 tisic. Ten karbon ze sani cistili, nevim kterou metodou, ale delalo se to taky kdyz uz bylo sano venku. Vim, ze je tam problem s virivymi klapkami v sani, ale kamosi to maj na dvou dalsich alfach zablokovany v jedne poloze a nema to vliv. Pry je to takova jejich featurka, ktera tohle zpusobovat nemuze. Cely sani kvuli tomu menit fakt nechci zvlast kdyz to neni jisty reseni.Hampice píše:Kolik má ten motor nalítáno? Pravděpodobně bude totálně zakarbonovanej. Ven, rozebrat sání a čistit...
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Sgt. píše:Jakou tankuješ naftu? Kolik km asi týdně najezdíš? Když tomu dáváš rošt jezdí to dobře?
Začal bych tím, že bych natankoval plnou nádrž nějaké slušné nafty a za odpoledne jí jako vepř vyjezdil. Na okresku 2-3-4 plnej do 4300rpm pořád dokola. Pak na dálnici, podlahu a co to pojede dokud tě někdo nezabrzdí a z novu a znovu. Takhle sem opravil kamarádovi Stilo.
Hele naftu tam tankuju z JET a Lukoiol, vim ze to neni nic prevratnyho, ale tankuju to jeste do Chryslera 300C (taky common rail) a dvou dodavek s fiat motorem a bez problemu. Dalsi vec co jsem take neuvedl, ze nejaky pripravek do nadrze na cisteni palivove soustavy jsem pridaval do plne nadrze a vyjezdil, zadna zmena. Omlouvam se za rozkouskovane informace, ale nektere veci mi uz vypadly z hlavy ze se delaly, protoze je to nekdy z jara a ja s tim ted cca 2-3 mesice vubec nejezdil (auto jezdilo kazdy den, ale ja v nem ne). takze az ted jak s tim jezdim obcas tka vidim, jak je to v prdeli no.
Kdyz jedu nad 2000 otacek a na plnej plyn az k omezovaci, tak to nema nejmensi problem. Uplne v pohode to tahne.
Stejne tak, kdyz si to podrzim v manualnim rezimu nad 2000 otacek , tak tam nikdy zadny problem neni.
PReskocit ty nizke otacky ale neni dost dobre mozny, kdyz se jedna o silnej diesel+automat. to odrazuje porad kolem 1300-1700 po meste.
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Naber na Benzině+ nebo Shell, dej tomu pocítit a vylítej celou nádrž. Plyn používej jenom zapnuto a vypnuto, pak uvidíš jestli se to zlepšilo nebo ne.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Přesně tak, Sgt. s tím má bohaté zkušenosti, viz. jeho obrázek
Já tomu teď taky trochu víc nakládám a mám pocit, že se to mírně zlepšuje.
Já tomu teď taky trochu víc nakládám a mám pocit, že se to mírně zlepšuje.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Adamsquare píše:Přesně tak, Sgt. s tím má bohaté zkušenosti, viz. jeho obrázek
Já tomu teď taky trochu víc nakládám a mám pocit, že se to mírně zlepšuje.
Jj, tomu obrazku jsem se v kontextu prispevku taky zasmal
No jestli se to zlepsi, uvidime, ale je to takovy hodne punkovy reseni, coz? asi pujdem znova po tom zakarbonovanym sani a vycistit... pripadne vymenit to sani, ale taak se mi do toho nechce
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
S Adamem si zakládáme akademii praktické jízdy s hořkou tečkou, já jsem specialista na okresky a Adam na zrychlené dálniční přesuny.
Kurzy se dělají ve vlastních vozech bez jakýchkoli úprav a samozřejmě pro Alfisty máme 23% slevu na instruktora. V případě zdárného absolvování obou základních kurzů okreska+dálnice je možné si dodělat speciální kurzy za snížené viditelnosti a zhoršených adhezních podmínek kde odměnou je vystavení certifikátu s věnováním "BOURÁ JENOM BLB" vlastnoručně podepsaný oběma místníma kapacitama na řešení krizových situací.
Kurzy se dělají ve vlastních vozech bez jakýchkoli úprav a samozřejmě pro Alfisty máme 23% slevu na instruktora. V případě zdárného absolvování obou základních kurzů okreska+dálnice je možné si dodělat speciální kurzy za snížené viditelnosti a zhoršených adhezních podmínek kde odměnou je vystavení certifikátu s věnováním "BOURÁ JENOM BLB" vlastnoručně podepsaný oběma místníma kapacitama na řešení krizových situací.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
U Benziny natankuj pro vycisteni urcite... ;)Sgt. píše:Naber na Benzině+ nebo Shell, dej tomu pocítit a vylítej celou nádrž. Plyn používej jenom zapnuto a vypnuto, pak uvidíš jestli se to zlepšilo nebo ne.
Shell jen v pripade, ze po nekolik svetelnych let nepotkas jinou pumpu... jejich nafta je v porovnani s jinymi horsi...
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
koukám že máš DPF, taky může být problém, je to pěkný kurvítko, jestli je přicpaný, tak by to i odpovídalo to cukání v nízkých otáčkách, chtělo by to buďto vyčistit přes diagnostiku, nebo vyndat a mechanicky, tzn vyndat, na noc nechal naložené v nějaké rozpouštědle a pak ho vrátit, nebo ho nejlépe vyndat, i sama alfa řekla, že je to DPF pro tenhle motor špatně, povolené svody asi mít nebudeš, to si doufám nějaký servis už ověřil a jsou i další věci co by mě napadaly
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8637
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
A jéje, další odborník... Prolistuj sekci kvalita nafty a aditiva, tam je toho myslím dost, včetně fundovaných rozborů a závěrů (HonzaR)TMiky píše:U Benziny natankuj pro vycisteni urcite... ;)
Shell jen v pripade, ze po nekolik svetelnych let nepotkas jinou pumpu... jejich nafta je v porovnani s jinymi horsi...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8637
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ono se to do jisté míry pročistí samo při té akci "jak vyjet nádrž Vervy za 2 hodiny"...maaroko píše:asi pujdem znova po tom zakarbonovanym sani a vycistit...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
DPF je kurvítko, to je jasné, nicméně pokud se dokáže sám vyčistit, nebude ještě v tak hrozném stavu, aby způsoboval cukání. Spíš bude auto tuké do 2000ot. To ale neznamená, že Čendler nemá pravdu. Pokud máš dost peněz na to, aby ses ho zbavil, tak hned s ním ven. Aspoň budeš mít jistotu, že celou situaci nezhoršuje.
EGR nestačí vyčistit, i čistý EGR může špatně reagovat. Vystřihni si z tlustšího měděného plechu podložku ze strany od přívodu do EGR (ta menší na dvě díry) doprostřed vyvrtej díru průměru 10mm. Ten měděný plech doporučuju proto, že se s ním líp pracuje.. Zaslep tou podložkou EGR, je to práce na půl hodiny i se zkušební jízdou.
ECU samozřejmě pozná, že EGR nedává tolik sazí co má, ale neshodí motor do nouzáku. Takže minimálně můžeš posoudit zda došlo ke změně stavu k lepšímu.
Píšeš, že sání se čistilo. Otázka je jak. Bylo uplně dole a mechnicky se všechno vypucovalo?
No a pak zůstává to, na co tu ještě nikdo pořádně nešáhl - ventily. Ten karbon totiž zasírá hlavně dříky a sedla ventilů. Někteří odbornící dokonce tvrdí, že díky kombinaci EGR+DPF se ventily zaserou tak, že v určitém režimu jízdy se jakoby "přilepují" a způsobují on špatnou reakci na plyn.
Na druhou stranu, při nájezdu 130kkm by ale motor v tak špatném stavu být neměl, pokud nejezdil na MEŘO.
EGR nestačí vyčistit, i čistý EGR může špatně reagovat. Vystřihni si z tlustšího měděného plechu podložku ze strany od přívodu do EGR (ta menší na dvě díry) doprostřed vyvrtej díru průměru 10mm. Ten měděný plech doporučuju proto, že se s ním líp pracuje.. Zaslep tou podložkou EGR, je to práce na půl hodiny i se zkušební jízdou.
ECU samozřejmě pozná, že EGR nedává tolik sazí co má, ale neshodí motor do nouzáku. Takže minimálně můžeš posoudit zda došlo ke změně stavu k lepšímu.
Píšeš, že sání se čistilo. Otázka je jak. Bylo uplně dole a mechnicky se všechno vypucovalo?
No a pak zůstává to, na co tu ještě nikdo pořádně nešáhl - ventily. Ten karbon totiž zasírá hlavně dříky a sedla ventilů. Někteří odbornící dokonce tvrdí, že díky kombinaci EGR+DPF se ventily zaserou tak, že v určitém režimu jízdy se jakoby "přilepují" a způsobují on špatnou reakci na plyn.
Na druhou stranu, při nájezdu 130kkm by ale motor v tak špatném stavu být neměl, pokud nejezdil na MEŘO.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak vcera jsem na mistni rady vzal plnou vervy + pripravek na cisteni palivove soustavy a jel jsem naprosto bezkonkurencni jizdu s touhle alfou (to jen tak mezireci) - nakladal jsem tomu , vyjel cca 3/4 nadrze.... po dlouhe dobe jsem byl autem nadsenej a plnej adrenalinu..no uzasny....
po prijezdu do mesta to bylo o neco lepsi, skubalo to min a v celku se dalo + vypozoroval jsem, ze kdyz dam manualni rezim (aby to nepodradilo pod plnym plynem) a ve chvili, kdy to zacne cukat, tak dam plnej knedlik, tak i pres inkriminovane otacky to projede v pohode. Staci mit plny plyn (nebo od tretiny plynu dal) a necuka, kdyz to clovek simra, jak se to dela vzdy kdyz jedu v kolone aut a po meste, tak to proste skube.
no a dnes rano dorazim k autu, start naprosto neochotnej, nejak to naskakalo a kolisalo predsmrtnym zpusobem. Chvili jsem to nechal at se to ustali a cesta silena, skubani rozhodne horsi nebo aspon stejny jako vcera a dny predtim. Ted dalsi starty behem dne to stejny
po prijezdu do mesta to bylo o neco lepsi, skubalo to min a v celku se dalo + vypozoroval jsem, ze kdyz dam manualni rezim (aby to nepodradilo pod plnym plynem) a ve chvili, kdy to zacne cukat, tak dam plnej knedlik, tak i pres inkriminovane otacky to projede v pohode. Staci mit plny plyn (nebo od tretiny plynu dal) a necuka, kdyz to clovek simra, jak se to dela vzdy kdyz jedu v kolone aut a po meste, tak to proste skube.
no a dnes rano dorazim k autu, start naprosto neochotnej, nejak to naskakalo a kolisalo predsmrtnym zpusobem. Chvili jsem to nechal at se to ustali a cesta silena, skubani rozhodne horsi nebo aspon stejny jako vcera a dny predtim. Ted dalsi starty behem dne to stejny
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
maaroko, chlapci ti zapoměli říct, že oni už nemají DPF! Takže všechno svinstvo, co vytáčením motoru, jim vyletí ven výfukem, tobě zůstane v DPF filtru.
Jinak VIF a Verva nepomáhají, to se ví, zkus se logicky zamyslet jak ti může aditivovaná nafta pomoct se zanešeným sáním.
Jinak VIF a Verva nepomáhají, to se ví, zkus se logicky zamyslet jak ti může aditivovaná nafta pomoct se zanešeným sáním.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ok, takze jsem tomu musel pekne pomoct nicmene trasa me nadchla, dnes se jdu vyradit znovaTanguero píše:maaroko, chlapci ti zapoměli říct, že oni už nemají DPF! Takže všechno svinstvo, co vytáčením motoru, jim vyletí ven výfukem, tobě zůstane v DPF filtru.
Jinak VIF a Verva nepomáhají, to se ví, zkus se logicky zamyslet jak ti může aditivovaná nafta pomoct se zanešeným sáním.
Prozatim ale neni jisty, ze je zanesene sani a ze to je puvodce celyho myho problemu, takze jsem za to nic nedal (krom trochy nafty).
AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm 147kW aut. (2007)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
Chrysler 300C 3.0 CRDi 160 kW aut. (2006)
EX VW Golf Variant 1.6i 74 kW + 21 kW (2000)
EX AR 164 2.5 TD 96 kW (1994)
EX AR 164 2.5 TD 92 kW (1992)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
No škoda že ti kouřová nepomohla alespoň sis těch pár km užil a fungovalo to jak má. Zkus kontaktovat uživatele Cendler ten toho z místních matadorů toho ví o 2,4 nejvíc a má jí prolezlou tam a zpět. Sice se servisem aut neživí ale je to hodnej kluk má 159ky rád a myslím že když to bude v jeho silách tak ti pomůže a nebo alespoň dobře poradí.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
jojo klidně zavolej ( 777904438 ) když budu vědět rád poradím, teda ještě dnesak, jinak zítra odlétám na dovolenou a vracím se 9.8. takže jinak až potom.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Neboj, zbuhdarma tu neplacam...Hampice píše:A jéje, další odborník... Prolistuj sekci kvalita nafty a aditiva, tam je toho myslím dost, včetně fundovaných rozborů a závěrů (HonzaR)TMiky píše:U Benziny natankuj pro vycisteni urcite... ;)
Shell jen v pripade, ze po nekolik svetelnych let nepotkas jinou pumpu... jejich nafta je v porovnani s jinymi horsi...
Tu sekci jsem take se zajmem procetl uz jen proto, ze s tim prichazim pracovne take do styku...
Necerpam z mych vlastnich zkusenosti s mymi vlastnimi vozidly, ale jsou to zkusenosti zakazniku s vozidly, ktere nase firma - importer VW/Audi/SEAT - ofiko dovazi...
Resi se to u nas na garancich porad do kola uz nekolik let a kdyz ve statistikach figuruje palivo Shell (i jine site, i kdyz mene) co by zakazniky casto pouzivane, pak si udelas nejaky obrazek...
Zakaznik tankujici z pravidla Shell reklamuje vstriky, pricemz rozbor u Bosche prokaze jejich korozi. Koroze vstriku v 95% znamena, ze se jedna o spatne, nekvalitni palivo.
K tomu pridam zkusenosti dalsich lidi ze stejne branze a jinych importeru a v postate vim, ze za drahy Shell nema smysl platit...
K tomu se prida zjisteni z testu, ktery vysel v roce 2008, ze obyc Shell Diesel a "lepsi" Shell V-Power Diesel se ve sve podstate od sebe neodlisuje, tedy jde vesmes o marketing, cely obrazek uz jen dokresli...
Zavery testu z roku 2008 se nam bohuzel i v dnesni dobe potvrzuji v konkretnich pripadech...
Test paliv:
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Faktem je, ze jinde v Evrope tyhle problemy neznali, proto ani vyrobce nechapal, proc u nas je tolik pripadu s vadnymi vstriky...
;)
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti