Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Taky mi to kdyz je ted pod 5st rano blbe chyta. Dlouho toci. Egr i klapky taky off. Ale u me to je kombinace slabsi baterky, nebot pri startu pada na 9V a horsich zhavicek-proti tem co sem mel drive jim trva dele nez se rozzhavi. Nad 7-8st hyta normalne. Musim poresit oboje holt. Baterka ma dva roky, zadna slava.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
No baterka je ok a zhavice mám ngk a dobre.
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Baterku je obcas dobre prikrmit napr. pres noc. Nabijim to tak 1x za mesic. 2leta baterka by mela fungovat stale dobre (zivotnost by mela byt 4-5 let).
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ke špatným startům za studena mám jeden tip - počkejte chvilku i po zhasnutí kontrolky žhavení. I když nesvítí, žhavičky pořád žhaví a zdárnému startu to může pomoct. Občas se mi stává, že když startuju hned po zhasnutí, tak to potřebuje víckrát protočit, když chvilku počkám, je to většinou na brnknutí.
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To ja vim, ono to dozhavuje i chvili po startu. Dobijeni nema vliv, jezdim dlouhy trasy relativne. Baterka je urcite slaba, kdyz je k nule tak se vlivem podpeti rozsvicuji abs/vdc unavail. na pristrojovce. Njn. Chce to novou na zimu. Ale jinak slouzi dobre alfons. :-)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To mi povidej, tuto zimu budem slavit vyroci 333333km.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Mama mia, právě jsem spočítal, že pokud budeme mít s Alficí nadále stejný roční nájezd jak dosud, tak tuto metu dosáhneme za necelých 42 let.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Dobrý postřeh -velkej souhlas přesně tak to funguje i u mě a už tak startuju vždy na brnkTanguero píše:Ke špatným startům za studena mám jeden tip - počkejte chvilku i po zhasnutí kontrolky žhavení. I když nesvítí, žhavičky pořád žhaví a zdárnému startu to může pomoct. Občas se mi stává, že když startuju hned po zhasnutí, tak to potřebuje víckrát protočit, když chvilku počkám, je to většinou na brnknutí.
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Také mi to při nižších teplotách dlooooouho točí (proti ostatním dieselům fakt dlouho). Zkoušel jsem chvíli počkat po zhasnutí kontrolky žhavení a žádný rozdíl jsem nepozoroval. Kolik je cca prosím ta chvilka? 1s, 5s...?
DPF, EGR a klapky mám OFF. O trochu se to zlepší po předávkování Castrolem TDA, ale stále celkem bída. Zimní VIF na to vliv nemá. Tankuji na Shell.
Díky ze postřehy.
DPF, EGR a klapky mám OFF. O trochu se to zlepší po předávkování Castrolem TDA, ale stále celkem bída. Zimní VIF na to vliv nemá. Tankuji na Shell.
Díky ze postřehy.
AR 159 2.4 JTDm 154 kW
ex AR 147 1.6 T.S. 77 kW
ex AR 147 1.6 T.S. 77 kW
- silencercz
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.4.2014, úte 19:49
- Bydliště: okr. Jičín, Královehradecký kraj
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Taky to tak za studena dělám, respektive čekám až zmizí kontrola oleje, a startuju s nápisem "Zmáčkni pedál a startuj" :-)
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm 147kW šedá metalíza
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Chceš další rady? Pořiď si novou a co nejsilnější baterku, nech si udělat repasi startéru, vyměň žhavky. A pokud ani tohle nepomůže - nech si změřit tlaky za studena.BSC píše:Také mi to při nižších teplotách dlooooouho točí (proti ostatním dieselům fakt dlouho). Zkoušel jsem chvíli počkat po zhasnutí kontrolky žhavení a žádný rozdíl jsem nepozoroval. Kolik je cca prosím ta chvilka? 1s, 5s...?
DPF, EGR a klapky mám OFF. O trochu se to zlepší po předávkování Castrolem TDA, ale stále celkem bída. Zimní VIF na to vliv nemá. Tankuji na Shell.
Díky ze postřehy.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Mě teď čeká trošku větší servis a po debatění s pedrem zkusíme mimo jiné výměnu alternátoru. Mám tušení, že je zdrojem mnoha neduhů
Dám pak vědět jak jsem dopadl...
Dám pak vědět jak jsem dopadl...
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Pri studenym startu pro me znamena pockat 2-3s po tom co se rozsviti press&start na palubce. Ale vliv to nejak moc nema. Jak kdy to proste chytne. Nekdy to chytne jak prd hned jak se rozsviti pokyn. A to je jeste nebyla zadna zima prakticky. Njn. Ono ta baterka fakt udela hrozne moc, starter taky. Ale u me vim, ze je to tou baterkou.
Tanguero: 333333 uz je hezky. My mame ted necelych 218.
Tanguero: 333333 uz je hezky. My mame ted necelych 218.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ja se naucil cekat i na to az u stropniho svetla doblika varovani ze neni vyply bag u spolujezdce a startuje tak nejlip Ale je pravda ze baterka je asi puvodni a zhavky jsem zatim nemenil.Ale ted mam najezd cca 10 tisic za rok,co jsem si poridil naftu tak jezdim malo :lol:
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To znám, stačí se zaměřit na cokoliv, chvilku špekulovat a na 100% je ten díl KO. Já takhle už několikrát poslal do věčných lovišť celý motor )Adamsquare píše:Mě teď čeká trošku větší servis a po debatění s pedrem zkusíme mimo jiné výměnu alternátoru. Mám tušení, že je zdrojem mnoha neduhů
Dám pak vědět jak jsem dopadl...
Takže platí Zdenova rada - dokud to funguje, tak to neřeš. Altík bych měnil, jakmile přestane dobíjet, nebo odejde volnoběžka. Dělat to preventivně u 2.4 mi přijde dost masochismus.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Adam to dělat nebude, nechá Někoho (Zdendu) aby to udělal.
Bude ho drtit na ceně, pak pozdrží proplacení faktury kterou zaplatí z nebankovní půjčky jejíž splácení bude také odkládat až nakonec ten co mu to půjčil bude rád když dostane alespoň část peněz...
Takže preventivní výměna altíku na 2,4 nebude zas taková vražda.
Však známe Adama podnikatel kapitalista ...
Bude ho drtit na ceně, pak pozdrží proplacení faktury kterou zaplatí z nebankovní půjčky jejíž splácení bude také odkládat až nakonec ten co mu to půjčil bude rád když dostane alespoň část peněz...
Takže preventivní výměna altíku na 2,4 nebude zas taková vražda.
Však známe Adama podnikatel kapitalista ...
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
tvl
Jinak kdybych už 14dní nečekal na info z Mroauta (po 3 urgencích), tak bych měl už servis možná dávno hotov
Každopádně ten altík mi nedá spát. Už před lety když to začlo pohvízdávat sem ho podezříval. Už jsem byl rozhodnut a už mě zase lámeš abych si to rozmyslel...?
Krom toho, včera jsem opět po dobrém půlroce klidu zase hůř startoval a zahlídl bílou mlhu...
Jinak kdybych už 14dní nečekal na info z Mroauta (po 3 urgencích), tak bych měl už servis možná dávno hotov
Každopádně ten altík mi nedá spát. Už před lety když to začlo pohvízdávat sem ho podezříval. Už jsem byl rozhodnut a už mě zase lámeš abych si to rozmyslel...?
Krom toho, včera jsem opět po dobrém půlroce klidu zase hůř startoval a zahlídl bílou mlhu...
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Pohvízdává snad řemen, ne altík sám. Já ho měl pokažený dvakrát - napřed vyhořela elektrika - diodové můstky, to byl celkem ranec, pozná se to tak, že přestane dobíjet. Podruhé se uvolnila nějaká klec, co drží ložisko a začala se protáčet. Rachot, jakoby chrastili ventily na sucho, jsem šel do mdlob a nakonec to spravili 3 stovky. Jenže já mám 1,9, já si dokážu altík cvičně vyndat, zatímco ty vykouříš jednu cigaretu.Adamsquare píše:tvl
Jinak kdybych už 14dní nečekal na info z Mroauta (po 3 urgencích), tak bych měl už servis možná dávno hotov
Každopádně ten altík mi nedá spát. Už před lety když to začlo pohvízdávat sem ho podezříval. Už jsem byl rozhodnut a už mě zase lámeš abych si to rozmyslel...?
Krom toho, včera jsem opět po dobrém půlroce klidu zase hůř startoval a zahlídl bílou mlhu...
Já taky zahlídl bílou mlhu, je podzim, tak se nediv Nech to pořádně nažhavit a ono to pude.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Zavolej Petrovi, on ti to vysvětlí
Už jsem to tu postoval. Řemeny pískaj i když jsou nový. Jinak dlouhým "žhavením", kdy dalších 5-10s nechám na budíku svítit "START" to pískání umím téměř zcela eliminovat. (samozřejmě jen s vypnutým topením)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cx5X3Ru_ ... e=youtu.be[/video]
Už jsem to tu postoval. Řemeny pískaj i když jsou nový. Jinak dlouhým "žhavením", kdy dalších 5-10s nechám na budíku svítit "START" to pískání umím téměř zcela eliminovat. (samozřejmě jen s vypnutým topením)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cx5X3Ru_ ... e=youtu.be[/video]
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
adam :
slovy mistra Qui-Gon Jinna: Soustřeď se na přítomnost. Musíš cítit. Věř instinktu.
ALTIK
edit: Adame, jinak mi to piska NAPROSTO stejne jako tobe, talze zvuk ktery resis vyluzuje altik,
pravdu ma i Pavel, ze to je nejvetsim zatizenim altiku / to je prave bezprostredne po staru.
Nicmene jak dal na 100% verim, novy altik tomu pomuze.
slovy mistra Qui-Gon Jinna: Soustřeď se na přítomnost. Musíš cítit. Věř instinktu.
ALTIK
edit: Adame, jinak mi to piska NAPROSTO stejne jako tobe, talze zvuk ktery resis vyluzuje altik,
pravdu ma i Pavel, ze to je nejvetsim zatizenim altiku / to je prave bezprostredne po staru.
Nicmene jak dal na 100% verim, novy altik tomu pomuze.
Naposledy upravil(a) pedro m dne 13.11.2014, čtv 20:29, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To je proto, že proud do žhaviček už je potom nižší a tím i altík klade menší odpor, páč nemusí dělat tolik šťávy. No a to elektrické topení je další žrout elektriky.Adamsquare píše:Zavolej Petrovi, on ti to vysvětlí
Už jsem to tu postoval. Řemeny pískaj i když jsou nový. Jinak dlouhým "žhavením", kdy dalších 5-10s nechám na budíku svítit "START" to pískání umím téměř zcela eliminovat. (samozřejmě jen s vypnutým topením)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Takže je to altík
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Jojo na 1.9 je altik v pohode.Odesel mi pred dvema lety mustek a behem jednoho dne bylo vse vyreseno ;)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Chlapy, Alfice(1.9 JTDm 88kw 8v) mi po zimě pěkně začala cukat. Při 1500-2000 i dost blbě táhne, motor mám zeblitej od oleje, předpokládám, že bude totálně zasrané sání a egr(po 160tkm), pokud auto stojí v zimě nebo studené garáží, tak z něj jde i trochu bílá pára než se ohřeje Vyplatí se případně dávat nové EGR a nebo to zaslepit ? Diky za radu
WhitePearl - AR 159 SW 1.9 JTDm 8v 2010 - Už to spolu táhneme 230tkm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ahoj
Mam dotaz: dost sem četl tady o cukani atd...chtel bych asi zkusit vyčisti EGR (mrknout jestli uz je zaslepen nejak -nevim zda nekdo preemnou)a kouknout co to sáni.
Zajimamě čim to čistite a jakym zpusobem, je tu nekde navod-tip na to?myslim ze to asi sundavate a nepouzivate takovy sprej-cleaner co se tam strika pri zaplem motoru?
diky za prpipadne rady
Mam dotaz: dost sem četl tady o cukani atd...chtel bych asi zkusit vyčisti EGR (mrknout jestli uz je zaslepen nejak -nevim zda nekdo preemnou)a kouknout co to sáni.
Zajimamě čim to čistite a jakym zpusobem, je tu nekde navod-tip na to?myslim ze to asi sundavate a nepouzivate takovy sprej-cleaner co se tam strika pri zaplem motoru?
diky za prpipadne rady
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 26 hostů