Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
Norek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 262
Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
Bydliště: Šluknov
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Norek » 8.10.2016, sob 21:16

cendler píše:směřuje to k rozvodům, takže jsou otevřený :smt023

Ok díky :smt023
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od thebudhaaa » 26.10.2016, stř 19:26

Tak teď už jsem konečně ready. Neznáte někoho, kdo by mi shodil sání z auta, já bych si ho zavařil a dal ho zpět na auto? V okolí Děčína, dál nemůžu..

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 26.10.2016, stř 20:53

o mě ti psát nebudu, už jsem ti to psal na FB :smt040
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od thebudhaaa » 28.10.2016, pát 18:05

Jo jo, bohužel.. :( Všichni mi řekli, že si o tom něco přečtou a pak dají vědět. Všichni mi dali vědět, ale řekli, že to dělat nebudou. Že prej když se ty klapky zaaretujou, hrozí ukápnutí vstřiku nafty na píst a prej se to může propálit.. Proto to dělat nebudou.. -_-

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 28.10.2016, pát 18:59

>thebudhaaa: Prijde mi, ze budto cetli o necem jinem a nebo se na to vysrali, protoze je to radna drbarna to sani sundat.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 29.10.2016, sob 07:39

to víš že jo, pro servis je to mraky práce bez výdělku, tak to nikdo nechce dělat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od RonyV » 30.10.2016, ned 12:45

Já to tenkrát řešil takto, jelikož mi to táhlo jednou vyskočilo z těch čepíků a 3 klapky se podtlakem zavřely...
Přílohy
IMAG0663.jpg
IMAG0661.jpg
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 30.10.2016, ned 17:24

thebudhaaa píše:Jo jo, bohužel.. :( Všichni mi řekli, že si o tom něco přečtou a pak dají vědět. Všichni mi dali vědět, ale řekli, že to dělat nebudou. Že prej když se ty klapky zaaretujou, hrozí ukápnutí vstřiku nafty na píst a prej se to může propálit.. Proto to dělat nebudou.. -_-
A to ti řekli kde? Já mám klapky venku už 150kkm a 156 je vůbec v sání neměli. A přesto se nám písty nepropalují. Ukápnutí nafty hrozí pokud máš špatné vstřikovače.

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Nofofr » 30.10.2016, ned 17:29

No myslim ze to co ti nekdo nekde rekl tak bohuzel asi nevedel vubec o cem mluvi.
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od thebudhaaa » 3.11.2016, čtv 19:55

Tak teď se musím rozhodnout.. :D Sání je venku, podle všeho jsou klapky v cajku, jenom je v hajzlu ta lišta co to ovládá. Tak že, mám ty klapky vymlátit a zaslepit to? Nebo je mám zprovoznit? V práci si na to můžu tu lištu vyrobit a uchytit to segrovkama, tak že už to nikdy nevyskočí. Co je lepší?

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Nofofr » 3.11.2016, čtv 19:59

Jestli pouzivas dpf s egrem tak se ti do budoucna stejne zaserou a odejdou takze volba je na tobe
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od thebudhaaa » 3.11.2016, čtv 20:48

Jak jako odejdou? Co znamená do budoucna? Já plánuju koupit za pár let Giulii.. :D Tak že když to těch 100tis. km vydrží, nevadí mi to.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 3.11.2016, čtv 21:57

vyndej je, o starost míň :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od thebudhaaa » 5.11.2016, sob 14:25

Tak klapky jsou venku, trošku jsem si nevěděl rady, jak zaslepit ty mega díry co po nich zbyly. Svaření by to 100% zkroutilo, tak jsem to nechtěl riskovat. Radši jsem vyvrtal po těch hřídelkách díry na 18" závit a udělal tam závit. Vzal jsem ty lodní šrouby a na ně kydl lepidlo na závity a našrouboval tak, aby tam zůstal pěknej průchod, přebytek šroubu jsem odřízl flexou. Tohle by v tom autě mělo vydržet až do smrti.. :D

theo2

Příspěvky: 1
Registrován: 27.11.2016, ned 17:05

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od theo2 » 27.11.2016, ned 17:37

Máúcta vespolek, přečetl jsem celou diskusi a mám pár dotazů:
1) dá se použít "starý" alfácký sání bez klapek i na 1,9 JTTD v Lancii Delta III ?
2) protože má moje Delta bohužel plastový sání a je tam riziko únavy klapek, dá se to riziko nějak softwarově minimalizovat? třeba trvale vynutit polohu otevřeno, kde by bylo riziko utržení menší ?
3) kdybych někdy nedejbože byl donucen vrátit zpátky DPF, bude absence klapek nějak výrazně na závadu nebo budou regenerace jen o něco málo častěji než bez klapek ?
Ještě k mýmu Vincenzovi (r.v. 2010) - než šel DPF ve 170.000 km ven, regenerace byly každých 150 km a jako bonus se mi olej znehodnotil naftou asi tak po 8 tisících km. Od té doby, co jsem se zbavil dusítka tak motor absolutně bez problémů a spokojenost s výkonem i spotřebou, takže se mi do toho moc nechce hrabat, ale když to tady tak čtu tak nevím jestli tento preventivní zákrok nepodstoupit...

Petan12

Příspěvky: 33
Registrován: 14.12.2016, stř 20:46

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Petan12 » 27.2.2017, pon 21:17

Zdravím všechny,řeším takový problém-po ujetí cca 30km se začne ozývat takový zvuk jako by byl prasklý výfuk-takový prdění,dělá to v některých otáčkách a po zastavení i na volnoběh.Nevíte co by to mohlo být? Děkuji.

Petan12

Příspěvky: 33
Registrován: 14.12.2016, stř 20:46

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Petan12 » 28.2.2017, úte 15:43

Při zastavení a znovu nastartování je zas vše OK...

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od tydytek » 28.2.2017, úte 15:57

motor máš jakej? nerozběhne se ti náhodou po těch 30 km regenerace DPF?

Petan12

Příspěvky: 33
Registrován: 14.12.2016, stř 20:46

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Petan12 » 28.2.2017, úte 16:03

Motor mám 2.0 120kw r.v. 2010...taky jsem si to myslel,že to začne regenerovat,mám auto chvíli,takže nevím jaký je průběh tý regenerace,ale prdí to jako když je díra ve výfuku a je to slyšet dovnitř do auta...

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od tydytek » 28.2.2017, úte 16:24

jo, tak to bude ono.. Mě to dělá taky na dvoulitru, většinou když pustím plyn a motor jde z otáček, tak kolem 2tis otáček to dělá takový zvuky.
Možná bude nějaká díra ve výfuku, nevím, zatím jsem to neřešil. Každopádně tu regeneraci poznáš i horším výkonem motoru, trochu opožděné reakce na plyn a zvýšený volnoběh. Až to udělá znovu, tak s tím jezdi ještě tak 10 minut, ať se ten filtr vypálí.

Petan12

Příspěvky: 33
Registrován: 14.12.2016, stř 20:46

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Petan12 » 28.2.2017, úte 16:29

OK,díky za reakce---vyzkouším a uvidíme

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 12.4.2017, stř 11:29

230 kkm a horni tahlo jedne klapky se vychodilo no a jedna zacala podfukovat :( ... Nerad to rikam, ale budu se muset priklonit nejspis taky k radikalnimu reseni. I presto se zkusim zeptat zda to nekdo zkousel repasovat? Sehnat nove klapky a cele nove tahlo. Melo by se to dat cele povymenovat, ale nikde nemuzu sehnat nahradni klapky ani to tahlo takze to nejspis zavarim, zabrousim a slus.
Jde mi to dost proti srsti, ale cely komplet noveho sani kupovat nejspis nebudu a z vraku uz vubec ne.

viz.:
https://www.youtube.com/watch?v=Dcg2HtO-hfI
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 13.4.2017, čtv 05:34

swoop01 : nesmysl, vyndat, zadělat díry, nebo sehnat jiné a jen vyměnit a nestarat se, aby to na chvilku fungovalo nemá smysl a hlavně když to funguje, tak to ani nepoznáš že je na výkonu něco jiného
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 13.4.2017, čtv 09:52

>cendler: Jo no, repas uz jsem zcela zavrhl v porovnani ceny klapek a ceny celeho sani. Civku hliniku na zavareni uz mam koupenou :D, ale vic si pohravam s myslenkou, ze to sani koupim nejspis cele nove a jen to behem pristiho vikendu prohodim... Necham si to jeste projit hlavou ...

Nejvic me sere, ze jsem na to prisel na konci tydne a ne na zacatku ... byt to na zacatku tak uz mam dnes sani doma a pres svatek to v klidu prohodim.

Edit:
Jeste dotaz na ty co uz to maji zaslepene/aretovane v otevrene poloze a soucasne maji stale DPF: - melo to nejaky negativni vliv na to DPF nebo ze zkusenosti a najetych km vite, ze je to tam opravdu na ho...o a na filtr to vliv moc nema.
Na ty co maji vse vykuchane neni otazka smerovana.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 14.4.2017, pát 08:53

na DPF to nemá absolutně vliv, nesmí ti svítit chyba motoru, jinak je to jedno, jestli je DPF nebo není DPF
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů