Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
Jezevec
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 200
Registrován: 14.4.2012, sob 15:23
Bydliště: Blansko

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Jezevec » 14.4.2017, pát 21:12

Jak říká Čenda,nemá to vliv,můj chlapík DPF má,klapky mu blbly,úplně je vyndal,+bez problému+klid.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
http://www.youtube.com/watch?v=q_OuHFYSxn4

Themenex

Příspěvky: 4
Registrován: 8.6.2016, stř 07:56
Bydliště: Púchov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Themenex » 25.7.2017, úte 11:30

Čavte ve spolek.... Vedel by mi niekto poradiť ako zaaretujem klapky? Niaka fotodokumentácia by sa zisla. AR 159 1.9 110kwodletela klapka rovno do turba, zničila turbo a asi sa tom tam krúti ako chce. Motor padlo do núdzaka a v FES vyhodilo chybu výrivých klapiek P2004. Ak by vedel niekto pomocť budem rád. Bude stačiť len zaaretovať alebo už radšej vymeniť za sanie zo 156? Díky ya radu a za skorú odpoveď :)
AR 159 1.9 JTDm 110kw 2007 SW
ex: Hyundai Elantra facelift 2003 1.6 GLX 16V

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od sunic » 25.7.2017, úte 12:18

Nechápu tvoji otázku.. vždyť to tady máš popsaný i s fotkama, co je na tom nepochopitelného? Přečíst si to a zkusit u toho zapojit i mozek by možná bylo rychlejší než čekat na skorú odpoveď :shock:
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Themenex

Příspěvky: 4
Registrován: 8.6.2016, stř 07:56
Bydliště: Púchov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Themenex » 25.7.2017, úte 12:28

:D :D no ide o to že mám hlinikové sanie. A kúsok s jednej klapky mi už uletelo do turba... otázka preto znie že či mám radšej vymeniť cele sanie zo 156 alebo mám tourobiť rýchlejšie čo zanemná zaaretovať klapky a čakať či sa ešte niaka neulový a nespôbobí dajme tomu horšie škody.... :) či už sa nemôže stať že mi zas kúsok klapky uletí do sania? :)
AR 159 1.9 JTDm 110kw 2007 SW
ex: Hyundai Elantra facelift 2003 1.6 GLX 16V

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 632
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 25.7.2017, úte 12:34

Máš 2 varianty jak sám píšeš - buďto zaaretovat klapky ve stávajícím sání (výhodou týhle varianty jsou pořizovací náklady 0,-) a nebo ho vyměnit za sání bez klapek. Nebo možná ještě 3. variantu - koupit nový sání zase s klapkama...ale...
U mojí jsem po čase ježdění se zaaretovanýma klapkama stejně koupil sání ze 156 bez klapek a nechal to přeházet.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 25.7.2017, úte 12:38

>Themenex: Vymenit sani!


Chapej: vymontovat a vymenit budto za nove a nebo puvodni a zaslepit klapky a nebo to z te 156.
Klapky tam byly 4 - pokud jedna odcestovala tak se tak muzou jeste zbyle 3 rozhodnout podobne a to bez ohledu na to zda je zaaretujes nebo ne.

Edit: Nicmen nevim jak ti to mohlo jednu klapku schlamstnout... Pokud je vcudu tak tam musis mit po ni stejne v sani lochnu ne? Je to jeden plastovej kus... Ze se zacne odlamovat po kouskach je nejake divne...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od sunic » 25.7.2017, úte 12:43

Přesně, pokud už máš klapky v takovém stavu, že se Ti jedna utrhla, tak bych to taky vyměnil celé a neriskoval, že Ti ulítne další.. a nebo z tohoto sání klapky vymontoval, tak jak tady dával Cendler fotku, ale je s tím víc práce, než jen sání vyměnit.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Themenex

Příspěvky: 4
Registrován: 8.6.2016, stř 07:56
Bydliště: Púchov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Themenex » 25.7.2017, úte 14:30

AHa.... no dobre, ja som len to chcel vedieť že či je niaka pravdepodobnosť že aj pri zaaretáci môže ešte klapka spravť viac škody ako osohu.
inak budem teda meniť sanie, ešte na toto otázka znie, treba sanie šrobovať do slymýka? tz.: dookola? či sa mýlim?
AR 159 1.9 JTDm 110kw 2007 SW
ex: Hyundai Elantra facelift 2003 1.6 GLX 16V

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 25.7.2017, úte 14:58

>Themenex: Nevim co to znamena, ale muzes zacit od stredu.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Themenex

Příspěvky: 4
Registrován: 8.6.2016, stř 07:56
Bydliště: Púchov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Themenex » 25.7.2017, úte 15:42

díky chlapi za ujasnenie :))
AR 159 1.9 JTDm 110kw 2007 SW
ex: Hyundai Elantra facelift 2003 1.6 GLX 16V

Robin159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Registrován: 3.5.2016, úte 12:18

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Robin159 » 27.7.2017, čtv 17:38

Já mám díky Cendlerovi deaktivované klapky a zmizel problém se studeným startem, kdy auto i hodně kouřilo, než se rozhýbaly.
Všiml jsem si, že cca jednou za 20 startů se problém objeví znovu. Auto dlouho točí a po startu hodně modře kouří. Jen chvíli a pak zase dlouho nic. Aretace klapek drží dobře.
Napadá někoho co to může ještě způsobovat?
2.4 JTDm147kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 27.7.2017, čtv 23:01

Robin159 : špatně fungující žhavící svíčky
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Radus

Příspěvky: 4
Registrován: 25.10.2016, úte 00:05

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Radus » 28.9.2017, čtv 13:21

Pánové, už půl roku mě straší představa, že i u mé alfičky 159 SW 1,9JTDm 16v se ty vířivé klapky rozhodnou odcestovat s mojím štěstím určitě do motoru a proto bych Vás chtěla požádat, jestli nevíte o nějakém servise zde na Moravě, nejlépe kolem Brna , který by mě jich zbavil.....Pročetla jsem celé téma a jako holka jsem ráda, že si sama naliju vodu do odstřikovače když se mi podaří otevřít kapotu a na obrazku sání ani ty klapky nepoznám. Prostě jen svoji alfu miluju... Platím zlatem tak prosím kdyby někdo věděl, ozvěte se..

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 29.9.2017, pát 20:33

Radus píše: 28.9.2017, čtv 13:21 Pánové, už půl roku mě straší představa, že i u mé alfičky 159 SW 1,9JTDm 16v se ty vířivé klapky rozhodnou odcestovat s mojím štěstím určitě do motoru a proto bych Vás chtěla požádat, jestli nevíte o nějakém servise zde na Moravě, nejlépe kolem Brna , který by mě jich zbavil.....Pročetla jsem celé téma a jako holka jsem ráda, že si sama naliju vodu do odstřikovače když se mi podaří otevřít kapotu a na obrazku sání ani ty klapky nepoznám. Prostě jen svoji alfu miluju... Platím zlatem tak prosím kdyby někdo věděl, ozvěte se..
Ahoj, pokud nemáš plastové sání, nemáš se čeho bát. Jestli budeš mít cestu kolem Veselí, pošli SZ a mrknem na to.

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 29.9.2017, pát 20:59

Radus píše: 28.9.2017, čtv 13:21 Pánové, už půl roku mě straší představa, že i u mé alfičky 159 SW 1,9JTDm 16v se ty vířivé klapky rozhodnou odcestovat s mojím štěstím určitě do motoru a proto bych Vás chtěla požádat, jestli nevíte o nějakém servise zde na Moravě, nejlépe kolem Brna , který by mě jich zbavil.....Pročetla jsem celé téma a jako holka jsem ráda, že si sama naliju vodu do odstřikovače když se mi podaří otevřít kapotu a na obrazku sání ani ty klapky nepoznám. Prostě jen svoji alfu miluju... Platím zlatem tak prosím kdyby někdo věděl, ozvěte se..
Ahoj, pokud nemáš plastové sání, nemáš se čeho bát. Jestli budeš mít cestu kolem Veselí, pošli SZ a mrknem na to.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 29.9.2017, pát 23:17

RADUS : Tanguero se ti na to podívá, případně si můžeš udělat vílet za mnou a uděláme, uděláš si prodloužený víkend v karlových varech
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Radus

Příspěvky: 4
Registrován: 25.10.2016, úte 00:05

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Radus » 30.9.2017, sob 06:33

Pánové moc děkuji oběma.. Ono to Veselí zní reálněji než Kyjov => Karlovy Vary :D :D :D Sice mám kamoša s odtahovkou, ale ta je taky od Fiatu, tak bychom tam někde na dálnici stáli na konci dne spolem :D :D :D :D

Tanguero: ráda pošlu zprávu, díky moc :D

mirec60
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 12.11.2017, ned 19:31
Bydliště: Pruské

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mirec60 » 15.2.2018, čtv 20:39

Dnes som menil sanie, za druhé z AR 156 bez klapiek. Chcem sa len podeliť o jeden poznatok, na zaaretovanie rozvodového kolesa tlakového čerpadla sú potreba dva šróby. Mne tam presne pasovali tie, ktorými je uchytený plastový kryt rozvodov na motor (7 šróbov je tam ak sa nemýlim). Len keby niekto hľadal vhodné a nebol si istý rozmermi, a závitom. Možno to niekomu ušetrí čas.
Fiat Punto 1.7 td, 1996
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od czemarecek » 15.2.2018, čtv 21:40

Kolik času jsi nad tím strávil ? Taky mě to totiž čeká 😀
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

masilkov

Příspěvky: 32
Registrován: 19.9.2017, úte 20:07

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od masilkov » 18.2.2018, ned 20:45

Ahoj kluci,uz taky nekdo z vas řešil,ze by mu klapky vleteli do,motoru a potom nemel tlaky ve valcich? Kamarad neprošel emisema se 159 1.9jtdm a chtel demontovat filtr pevnych castic. Ze si ho nechá vycistit a pak to bude dobry. No me to prislo divný. Tak jsem nad tim laboroval a zjistil,ze na dvou valcich ma tlaky kolem deseti. Hned mi bylo jasny,proc neprosel emisema. Tak jsem sundal hlavu a zjistil,ze mu tam vlitly klapky. On motor opravovat nechtel. Ze si ho sezene sam. Tak dojel do Polska pro motor za sedm tisic. Vzhledem k tomu,ze uz jsem z těch dílů z polska docela vyskolenej,predem jsem očekával,ze dobrej motor nepriveze. No a taky to tak dopadlo. Privezl motor na kterem byly dve klapky ulomeny. Rikam mu,ty vole co si to privezl,to bude taky v prdeli. A bylo,na dvou valcich spatny tlaky. Jeste,ze jsem to jenom spojil s prevodovkou nandal rozvody a zatočil si s tim. No nic no,jel pro druhy motor do polska. Privezl motor,ktery je na stopro dobrej at ho tam rovnou namontuju. Hmm to bude prdel,uz kdyz jsem koukal,jak jsou zase dva výfukové kanaly cerny. Noo a jak,myslite,ze to,dopadlo? Deuhy a třetí valec ma spatny tlaky. Tak nasranej odjel s autem domu a pul roku mu to stalo doma. Ted to prodal za 40. A tenhle tyden z toho budu zase vyndavat motor. Mimochodem jsem kontroloval na obou motorech,jestli to nebylo jenom potkany. Nebylo,vahadla byli dobrý.

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 19.2.2018, pon 16:22

Klapky v motoru na třech exemplářích po sobě? Předpokládám, že ty polské motory neměli na sobě sání, takže se nedá říct, jestli bylo plastové, nebo kovové? Jo a solidní motor nestojí 7 tisíc ani v Polsku, spíš je kolem 2000 zlotek.

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od czemarecek » 19.2.2018, pon 18:09

Projevovalo se to i nějak jinak? Třeba výkon,kolísání otáček atd nebo jen ty emise?
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

masilkov

Příspěvky: 32
Registrován: 19.9.2017, úte 20:07

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od masilkov » 19.2.2018, pon 21:13

Od začátku co to auto měl do to ho sral jenom prachy. Zalomený žhavičky,vstřiky,turbo, za studena dost cvakaly hydroštely. A minulou zimu už to blbě startovalo. Nic méně on žádnou změnu na chování motoru nezaznamenal. Kdyby to tenkrát dovezl na technickou k nám. Tak to určitě emisema normálně prošlo. A alfa by jezdila směle dál. Jinak bych možná ani nepřišel na to,že to sežralo klapky. Zůstala tam jenom jedna a poškozený byl druhý a třetí válec. Jinak ventilům a hlavě vůbec nic není. Přitom jeho přítelkyně má 147jtd a za čtyři roky jsem jí vyměnil jenom jeden pant na klice dveří.
K motorům z polska- první motor co přivezl,sání právě měl. A když jsem se podíval do sání,tak tam dvě klapky nebyly. Já myslel,že si ze me děla prdel. Ono je to hlavně hned znatelný na výfukových kanálech. Když je to dobrý,tak je ten kanál normální a když ne,tak je celej černej. Od toho jak to pořádně nehoří a kouří. A druhý motor sání neměl. Už když jel pro ten první,tak jsem mu řikal. Aby z toho hlavně vytočil žhavičky. Já jsem si teda udělal přípravek,abych to mohl změřit dírou na vstřik. No druhý motor byl taky na prd, dva výfukove kanály byly taky černý jak bota. Dneska jsem chtěl aspon sendat hlavu ale nebyl čas. Spal jsem dlouho po noční tak jsem se tam dostal až odpoledne. Zítra budu měnit motor na freelanderovi. Tak snad ve středu. Už jsem sehnal blok za dvojku,tak když bude potřeba jakože asi jo,tak pro něj dojedu. A o víkendu bych to poskládal,ještě bych musel za bývalým mistrem z motorárny,aby mi zmeřil ovalitu. Určitě se ozvu

masilkov

Příspěvky: 32
Registrován: 19.9.2017, úte 20:07

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od masilkov » 19.2.2018, pon 21:21

Ještě k tomu sání,dva motory co měli sání plastové jeden motor sání nemel,ten je tam právě namontovaný...

masilkov

Příspěvky: 32
Registrován: 19.9.2017, úte 20:07

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od masilkov » 19.2.2018, pon 21:52

Já jsem zapomněl napsat jednu zásadní věc, že původní motor,který mel nejhorší tlak válce,cca 10 běžel naprosto normálně. Ale motory z polska jedou jako by na tři válce. Na volnoběh docela dobrý ale v nízkých otáčkách to škube jako prase....

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů