Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od qpkqkma » 28.1.2016, čtv 19:41

Mne to odišlo pri cca 230t km. Hliníkove sanie, to tiahlo odpadlo. Tak to išlo na zavarenie :) Už všetko frči ako ma.

Doteraz si hovorim, doma mi nešiel internet tak som sa bavil s autom, a nahodov som len na to natrafil....samozrejme tadial unikal olej a tlak. Hádam bude nachvilu pokoj..
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 13.5.2016, pát 14:14

Zdarec chlapy, nemohly by ste sem dát obrázek jaké sání ze 156 mi bude pasovat na 159 1.9 jtdm 16v?

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od edas » 13.5.2016, pát 14:22

Sání pasuje ze 156 1,9 JTD 16V
159

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 13.5.2016, pát 14:45

Takže třeba tohle?
Přílohy
325x275_5504370103.jpg
325x275_5504370103.jpg (90.29 KiB) Zobrazeno 1321 x

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 14.5.2016, sob 08:37

blaserma píše:Takže třeba tohle?
Tohle určitě ne :smt013

musí to být 1,9 16V
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 15.5.2016, ned 22:05

U tohohle právě psali 1.9 16v..proto se ptám abych nekoupil jiné

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 19.5.2016, čtv 10:09

a tuto?.. :)
Přílohy
5727651631.jpg

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 19.5.2016, čtv 12:43

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 19.5.2016, čtv 14:52

Na to jsem taky koukal, ale zdá se mi že to má klapky.Jako nevim, proto se radši ptám.

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pedro m » 19.5.2016, čtv 15:09

blaserma

tohle neni na 16V
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 19.5.2016, čtv 16:56

blaserma píše:Na to jsem taky koukal, ale zdá se mi že to má klapky.Jako nevim, proto se radši ptám.
nene. ze 159 s klapkou je tohle - ta černá páčka u druhýho válce směrem od egru:

http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 6178238784

kromě tý páčky je to úúúúplně stejný ze 156 (bez klapek) a ze 159 (s klapkama) - otevři kapotu, sundej ten barevnej plastovej dekl z motoru a kromě ramínka těch klapek to musí vypadat stejně jinak to nebude pasovat.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

blaserma

Příspěvky: 18
Registrován: 12.1.2016, úte 13:49

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od blaserma » 23.5.2016, pon 19:28

Jo dík za radu..já mám právě plastový sání.Proto ho chci raději vyměnit.

Lasto

Příspěvky: 7
Registrován: 7.5.2012, pon 22:01

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Lasto » 24.5.2016, úte 11:19

Zdravim pani,

otazka ohladom 2.4 jtdm, 147kw.
1. Co v pripade ak pouzijem sanie bez klapiek resp. klapky zaaretujem v otvorenej polohe ale EGR ostane nezaslepene, funkcne? Takisto DPF je na aute stale funkcne. Bude to mat nejaky negativny vplyv na ventil/filter, celkovy chod motoru?
2. Je sanie z AR 156 2.4jtdm 129kw zhodne so sanim na 147kw 2.4jtdm? Ma 129kw 156ka EGR ventil taktiez?

Dik :smt041

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1046
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 24.5.2016, úte 12:00

Odpoved na otazku 1 - nebude. Klapky jsou v sání proto, aby zavřely jeden kanálek na každém válci, pokud motor jede na volnoběh, nebo deceleruje. V tom případě proud druhým kanálkem by mel ve válci udělat vír (proto SWIRL FLAPS), ktery umozni snizit emise. Jenze na 8V ctyrvalci neni co zavirat a stejne ma EGR a DPF.

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 24.5.2016, úte 12:41

odpověď na otázku 2 - do 147 se 2,4 jtdm nedával. ano - 156 2,4 jtdm má taky egr.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 25.5.2016, stř 19:46

Dnes jsem se rozhodl, ze si odpojim taky klapky, ale po podrobnem ohledani a zjištěni kde se vše nachazi mam jednu otazecku.
Az to tahlo vycvaknu, jak je mam zaaretovat, aby se při provozu nehnulo?
Jedna se o 2,4JTD
Diky vsem
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

h4Wk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 13.5.2013, pon 16:25

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od h4Wk » 25.5.2016, stř 21:28

Budu to ted v pristich par dnech taky odpojovat a tahlo zezhora ktere vidis u vstriku se neodpojuje, musis se dostat jakoby "pod" sani(pod EGR ventilem zhruba kousek vlevo) kde je krokový motorek s tahelkem ktery ovlada klapky (na 4 klapce zleva myslim) a tahelko odpojis klapky pak zaaretujes tak aby se tahlo nepohlo...Kamarad co s tim ma zkusenost to dela tak ze vytahne baterku a dlouhym sroubovakem jen vycvakne tahelko od klapky a hotovo....
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 25.5.2016, stř 22:33

h4Wk podívej se prosím co jsem psal. Ja vím jak se to odpojuje. Me zajímá aretace klapek po opojení.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 26.5.2016, čtv 08:42

vezmi kus drátu a zhora mezi blokem a sáním to táhlo v otevřený poloze k čemukoli přihákni
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 26.5.2016, čtv 09:19

O.K.
díky
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 26.5.2016, čtv 10:03

myslím dokonce, že jsem to měl zaháklý za žhavičku :roll: protože jsem tenkrát neměl po ruce dost dlouhej drát abych to háknul za něco pořádnýho - třeba za lištu nebo tak něco. no a pak už to tak zůstalo - jezdil jsem tak dlooouho a dobrý.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 26.5.2016, čtv 11:14

Já jsem se ptal hlavně proto, že me napadla myšlenka, jak to zaareovat shora a nedávat tam ten drát:
1. navrtat dírku (červená)
2. vytvořit účko (zelená)
3. vložit účko a zapasovat mezi výlisek (modrá) popřípadě k výlisku zmáčknout bočníma kleštěma
4. účko nahoře zalepit, pořípadě pojistit stahovacím páskem
Přílohy
WP_20160525_011.jpg
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 26.5.2016, čtv 11:33

mmm, tak to by byla v porovnání s mým drátem profesionální práce :-D
napadají mne 2 věci - vychytat polohu ramínka vůči tomu žebru na sání, aby to sedělo na polohu klapek "otevřeno" - to je asi jasný; druhak, kdyby ta síla proudícího vzduch v sání která přivře nezaaretované klapky byla velká (jako že je dost velká na to aby to nezaaretované klapky VŽDYCKY spolehlivě přivřelo - vyzkoušeno!) i na to, že by to nadzvedlo to zelené Učko, tak bys ho musel k ramínku klapek v té správné poloze nějak přiheftnout napevno aby se "nenadzvedával" v těch dvou dírkách a neměl tendenci vyskočit mimo to žebro o které ho chceš opřít.

za sebe musím říct, že bych byl línej se s tím tak mazat navíc s vědomím, že to je stejně dočasné řešení do doby než tě začne doopravdy štvát podfukování v místě těch klapek a koupíš si sání ze 156 a nebo vykucháš klapky a dírky po nich zaslepíš :smt033
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 26.5.2016, čtv 11:47

Pokud jsou klapky při vypnutém motoru otevřeny, tak by to sedělo jak prdel na hrnec.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 26.5.2016, čtv 12:21

tak to už nevím...přes rok jezdím se sáním bez klapek. přesně si ovšem pamatuju, že jízda s odpojenýma a nezaaretovanýma klapkama nebyla po pár minutách možná, protože ten tlak vzduchu v sání je nemilosrdně zavřel a pak to prostě nejelo. tak jsem zjistil, která poloha je "zavřeno" a zaaretoval jsem to v opačné poloze.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů