Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rammstein » 28.11.2018, stř 10:38

Pokud se ti ztrácí chladicí kapalina a z výfuku jde bílý kouř, na 99 % ti praskla hlava :( .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 28.11.2018, stř 11:28

Alfik 159 píše: 8.10.2018, pon 12:01 Mě se to zase vrátilo to klepání na volnobeh a při záběru.Takže tentokrát jsem odvezl auto do jiného servisu kde na to šli vylučováci metodou a bohužel se přišlo na to,že jsou vydřené nějaké šály a vydřeny nějaký tvrdochrom.Takže ted se zjišťuje zda půjde udělat repas klikovky nebo se bude muset sehnat jiná a zrepasovat.No mam auto sedm měsíců a už začínám byt zoufalý.Pri jednom budou dělat komplet podvozek s tlumicema uložením atd.A ještě k tomu konplet spojka s dvouhmotou.Musim uznat,že uz mě to auto začíná stát na můj vkus až moc peněz a začínám si myslet,že je to jen kasička.15000 počáteční servis(rozvody atd)potom praskla hadice posilovačeposilovač řízení,pak 30000 za opravu motoru která byla zbytečná a nicemu nepomohla,ted cca 65000 podvozek,spojka,a klikovka s těma salama.Ťažké za sedm měsíců jsem do toho dal už 110 000 no brutal.
Pokud ti podvozek neklepe při přejezdu nerovností, nech to na později. Napřed nech udělat pořádně ten motor a na jaře se pusť do podvozku. Líp to vydýcháš finančně a pokud by to nepomohlo, můžeš radši ty prachy vrazit do jiného motoru. Mates má určitě něco skladem, za co ručí, že není vylágrované.

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od martinR1000 » 29.11.2018, čtv 07:10

rammstein píše: 28.11.2018, stř 10:38 Pokud se ti ztrácí chladicí kapalina a z výfuku jde bílý kouř, na 99 % ti praskla hlava :( .
To snad ne auto nehonim studeny, když někam dojedu chladim ho, je fakt že ho mam 3 mesice a nevím jak snim bylo pred tím zachazeny.. A ten kouř jde jenom někdy a ta kapalina je zvlastni někdy je ji málo tak doleju a pak se zase podivám a je tam brutalne nad max že to musím odebirat :(
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 29.11.2018, čtv 08:00

martinR1000 píše: 29.11.2018, čtv 07:10
rammstein píše: 28.11.2018, stř 10:38 Pokud se ti ztrácí chladicí kapalina a z výfuku jde bílý kouř, na 99 % ti praskla hlava :( .
To snad ne auto nehonim studeny, když někam dojedu chladim ho, je fakt že ho mam 3 mesice a nevím jak snim bylo pred tím zachazeny.. A ten kouř jde jenom někdy a ta kapalina je zvlastni někdy je ji málo tak doleju a pak se zase podivám a je tam brutalne nad max že to musím odebirat :(
Zkus to pořádně odvzdušnit. Prasklou hlavu spíš poznáš podle natlakovaných hadic. Ty malinko ztvrdnou i normálně, ale nesmí být být tvrdé jako kámen. Aby ti praskla hlava, muselo by to jet nějakou dobu úplně bez vody. Nestalo se ti, že po té výměně termostatu se ti úplně ztratila voda z nádobky?

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 29.11.2018, čtv 08:45

To snad ne auto nehonim studeny, když někam dojedu chladim ho, je fakt že ho mam 3 mesice a nevím jak snim bylo pred tím zachazeny.. A ten kouř jde jenom někdy a ta kapalina je zvlastni někdy je ji málo tak doleju a pak se zase podivám a je tam brutalne nad max že to musím odebirat

Ty jsi nechodil do školy? Co si nastudovat fyziku pro 6.třídu, Teplotní roztaznost kapaliny.
:smt024
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od martinR1000 » 29.11.2018, čtv 08:58

Tanguero píše: 29.11.2018, čtv 08:00
martinR1000 píše: 29.11.2018, čtv 07:10
rammstein píše: 28.11.2018, stř 10:38 Pokud se ti ztrácí chladicí kapalina a z výfuku jde bílý kouř, na 99 % ti praskla hlava :( .
To snad ne auto nehonim studeny, když někam dojedu chladim ho, je fakt že ho mam 3 mesice a nevím jak snim bylo pred tím zachazeny.. A ten kouř jde jenom někdy a ta kapalina je zvlastni někdy je ji málo tak doleju a pak se zase podivám a je tam brutalne nad max že to musím odebirat :(
Zkus to pořádně odvzdušnit. Prasklou hlavu spíš poznáš podle natlakovaných hadic. Ty malinko ztvrdnou i normálně, ale nesmí být být tvrdé jako kámen. Aby ti praskla hlava, muselo by to jet nějakou dobu úplně bez vody. Nestalo se ti, že po té výměně termostatu se ti úplně ztratila voda z nádobky?
Aha tak hadice při nastartovanym motoru a plnej zahřátým jdou normalne zmačnkout a ne nestalo měl jsem to otevřené celou dobu co jsem nastartoval a dolival a když jsem.to.jel projet dolival jsem po 500 metrech takze hladina nesla pod min
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rammstein » 29.11.2018, čtv 09:18

Pokud máš hadice chlazení měkké, tak jsem tě asi jenom zbytečně strašil. Pára z výfuku je teď při nižších teplotách normální, ale pokud jsi po výměně termostatu systém správně odvzdušnil, neměla by se ti kapalina nikam ztrácet. Schválně ji zkus zase dolít na max (za studena) a hlídej výšku hladiny ve vyrovnávací nádržce.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od martinR1000 » 29.11.2018, čtv 09:35

rammstein píše: 29.11.2018, čtv 09:18 Pokud máš hadice chlazení měkké, tak jsem tě asi jenom zbytečně strašil. Pára z výfuku je teď při nižších teplotách normální, ale pokud jsi po výměně termostatu systém správně odvzdušnil, neměla by se ti kapalina nikam ztrácet. Schválně ji zkus zase dolít na max (za studena) a hlídej výšku hladiny ve vyrovnávací nádržce.
Mam je měkké a dobře zkusím to ještě aji odvzdušnit a budu hlídat. Děkuji
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 29.11.2018, čtv 11:03

Rammsteine, ty se vrať do školy taky, ... prej studenou na Max. :weedman:
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rammstein » 29.11.2018, čtv 11:18

Nevím, proč bych se měl vracet do školy, Michale.
Tohle je korektní způsob popsaný v manuálu, který jsem při výměně termostatu aplikoval i já na svoje auto. Výška hladiny při zahřátém motoru je lehce nad max, studená kapalina naopak lehoučce pod ryskou maxima.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 29.11.2018, čtv 11:57

No já co znám 159kare, tak všem se drží hladina v nadrzce, studena, cca centak pod min ryskou. Takže můžeš dolevat immerwährend, ale po nakým čase se to vzdy vrátí pod min.rysku...
Proste tak, asi to na tu nádobku někdo blbě orysoval :weedman:
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 29.11.2018, čtv 12:01

A komu to vadí, může posunout držák nádobky níže,cca o 3cm a bude to mít v cajku. *varim varim
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rammstein » 29.11.2018, čtv 12:18

Mně se tam držela dřív taky. Teď poslední dobou je zase hladina za studena těsně pod minimem.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od martinR1000 » 29.11.2018, čtv 13:02

Aha tak já to ovzdusnim a budu pozorovat :D
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 29.11.2018, čtv 15:53

Proste centak pod min.ryskou za studena, je to to správné ořechové
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od martinR1000 » 29.11.2018, čtv 17:01

Aha dobře
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 30.11.2018, pát 09:40

Jen upozorním, že cenťák pod min je oblíbená míra u 1,9. Nicméně ani tam to nemusí být pravidlem, já po výměně motoru mám kapalinu na horní rysce a drží bez dolévání. Po zahřátí je tři centimetry nad max. Já měnil motor právě kvůli opakovaným problémům s mizející kapalinou. A asi i díky tomu mi víčko už dobře netěsní, takže provozuju takzvaně otevřenou chladicí soustavu. Což je možná taky užitečná informace pro ostatní, pokud budete jezdit s povoleným víčkem, opravdu to bude normálně dál fungovat. U 2,4 je ale jiná nádobka a kapalina většinou drží mezi MIN a MAX.

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od michal96 » 30.11.2018, pát 11:41

....asi bych to shrnul, pokud se voda drží v nadobce, kdekoliv, je to ok. Pokud z té nadobky zmizí, je to schlecht.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

pipka_1

Příspěvky: 18
Registrován: 16.11.2018, pát 17:59

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pipka_1 » 3.1.2019, čtv 17:06

Tak jsem se zřejmě připojil k těm nešťastníkům, kterým vycestovaly klapky na výlet do motoru. Teď jenom čekám na to až mi ze servisu zavolají a sdělí jak moc velkou paseku to napáchalo :smt021
AR 159 2,4 147kw Q-tronic
AR 156 2,5 24V

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od x-f » 11.1.2019, pát 08:26

Kolik na tom máš najeto?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

pipka_1

Příspěvky: 18
Registrován: 16.11.2018, pát 17:59

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pipka_1 » 11.1.2019, pát 11:04

x-f píše: 11.1.2019, pát 08:26 Kolik na tom máš najeto?
Cca 156000
AR 159 2,4 147kw Q-tronic
AR 156 2,5 24V

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 11.1.2019, pát 12:51

Ja je menil pri cca 230 kkm preventivne... vyskakovalo me tahlo a rikal jsem si, ze je zavarim, ale nakonec jsem je vymenil. Nicmene rozhodne nevypadaly, ze by mely nekam odcestovat.

edit: ach ta moje cestina.
Naposledy upravil(a) swoop01 dne 11.1.2019, pát 16:13, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rammstein » 11.1.2019, pát 13:18

Já jsem nechával sání měnit při necelých 230 tisících a v původním klapky pořád držely dobře.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od x-f » 11.1.2019, pát 13:30

pipka_1 píše: 11.1.2019, pát 11:04 Cca 156000
To je docela brzo. Jsou ty najeté km důvěryhodné?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1045
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 12.1.2019, sob 13:44

pipka_1 píše: 3.1.2019, čtv 17:06 Tak jsem se zřejmě připojil k těm nešťastníkům, kterým vycestovaly klapky na výlet do motoru. Teď jenom čekám na to až mi ze servisu zavolají a sdělí jak moc velkou paseku to napáchalo :smt021
Ve 2.4 vycestovali klapky? To budeš teda první. Klapky můžou vylítnout u tzv. plastového sání u 1.9. U hliníkového sání jsou myslím spolehlivě připevněné na osky a jejich tvar je takový, že se do motoru nestanou. Dej fotky a info co ti v motoru našli, ale bojím se, že tě chtějí jen natáhnout.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 7 hostů