Kupujeme AR 147...
Jo jo, mám už druhou 147ičku, první byla JTD, teď mám GTA.milde11 píše:díky za rychlou odpověď, ještě by mě teda zajímalo jak to myslíš s těma kapličkama, co to je a co si mám pod tím představit?
Dále ten čumák je jiný v čem? musím mrknou někde na fotky, protože zase takový znalec Alfy nejsem.
Jinak by mě ještě zajímalo jak je to s náhradními díly na Alfu, myslím v porovnání s cenou a jinými vozi, někde jsem se dočetl, že jsou přehnaně drahé oproti jiným zahraničním vozům.
Co se týká té koupě, tak bych každopádně zajel do servisu do kterého jezdím, aby mi to kamarád proklepl.
A co jsi myslel tou elektronikou?
Případně další rady? Ty osobně máš 147čku?
Kapličky po faceliftu ztratily všechnu krásu, bohužel
Díly: jsou dražší než na fiata, musíš to brát tak, že alfa se snaží být soupeřem BMW, Audi atd. A tomu to bohužel odpovídá. Ale není to nic přehnaného, jen nesmíš jezdit do autorizovaného servisu.
K té elektrice: Obecně alfy mají takzvané alfanemoci . Takže ti občas palubní počítač nadává, že ti něco nesvítí, i když ti to svítí apod. Jsou to malichernosti, které většinou po chvíli samy zmizí, ale když auto bylo třeba bourané a někdo se v elektrice vrtal a dával ji dohromady, tak si tím můžeš zadělat na neřešitelné problémy. Takže pokud ti třeba bude při zkušební jízdě svítit (plácnu) kontrolka ABS, nebo nebude fungovat vyhřívání zadního okna, může to být banalita, ale klidně i neřešitelný problém. Takže je lepší všechno odzkoušet, jak jen to jde, a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Z vlastní zkušenosti vím, že je to těžký, před tebou stojí krásný auto a ty máš tendenci mu leccos odpustit.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Super, díky za info. Už se teda orientuju v alfe po faceliftu. Mně osobně se líbí ta přední maska a kapota u faceliftované, ale budíky jsou lepší u té staré, všechno má své pro a proti...
S těmi díly už jsem se samozřejmě díval, jak se to zhruba pohybuje a tak jak píšeš, tak jsou dražší, ale jak říkáš, relativně se to dá. Já měl strach, že budou dražší než třeba na audinu atd. kdysi dávno jsem o tom slyšel, že na Alfu jsou nejdražší díly a proto jsem měl stále v hlavě, že je to krásné autíčko, ale živit ho a opravovat bude stát majland.
Nejvíc co mě odrazuje od koupě jsou ty ramena, protože vím, že s tím jsou hrozné trable, kamarád má VW Passat 2.5 TDI a mění je co pár desítek tisíc a proto mě to zarazilo u Alfy. Ale jak jsi psal, jde o to kde se s tím jezdí a hlavně jak, myslím si, že zase tak kruté to nebude...
Jinak pokud máte ještě další rady a tipy tak sem s nima
Případně odkazy nebo rady na prodejce,případně další fóra, abych nasbíral co nejvíc informací
A ještě by mě zajímalo, zda rádio na cd v alfě je i na mp3, případně zda dělá Alfa origo rádio na mp3 a jeho název. díky
S těmi díly už jsem se samozřejmě díval, jak se to zhruba pohybuje a tak jak píšeš, tak jsou dražší, ale jak říkáš, relativně se to dá. Já měl strach, že budou dražší než třeba na audinu atd. kdysi dávno jsem o tom slyšel, že na Alfu jsou nejdražší díly a proto jsem měl stále v hlavě, že je to krásné autíčko, ale živit ho a opravovat bude stát majland.
Nejvíc co mě odrazuje od koupě jsou ty ramena, protože vím, že s tím jsou hrozné trable, kamarád má VW Passat 2.5 TDI a mění je co pár desítek tisíc a proto mě to zarazilo u Alfy. Ale jak jsi psal, jde o to kde se s tím jezdí a hlavně jak, myslím si, že zase tak kruté to nebude...
Jinak pokud máte ještě další rady a tipy tak sem s nima
Případně odkazy nebo rady na prodejce,případně další fóra, abych nasbíral co nejvíc informací
A ještě by mě zajímalo, zda rádio na cd v alfě je i na mp3, případně zda dělá Alfa origo rádio na mp3 a jeho název. díky
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Všechna rádia na CD ve 147mičce na MP3 nejsou. Ale dělala se a poznáš je tak, že nad slotem pro CD mají napsáno MP3. Je to tuším Baupunkt Alfa 947High. Bohužel nové stojí nějakých 14 tis a jeté je k nesehnání. Já měl štěstí a jedno se mi podařilo sehnat v itálii za 6 tisíc...
Také je možnost pomocí adaptéru připojit iPOD
Také je možnost pomocí adaptéru připojit iPOD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Hmm, tak to je paleta za takové rádio. Ale jde tam dát jiné s nějakým vymezovacím rámečkem, ne?coyote píše:Všechna rádia na CD ve 147mičce na MP3 nejsou. Ale dělala se a poznáš je tak, že nad slotem pro CD mají napsáno MP3. Je to tuším Baupunkt Alfa 947High. Bohužel nové stojí nějakých 14 tis a jeté je k nesehnání. Já měl štěstí a jedno se mi podařilo sehnat v itálii za 6 tisíc...
Také je možnost pomocí adaptéru připojit iPOD
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Ano jde. Chvíli jsem ho tam měl. Jen jsem tam neměl ten rámeček. Ale prodávají se, někde jsem je viděl. Jenže ohromná výhoda toho origa je, že po něm zloději netouží, kdežto po obyč rádiích ano... Nehledě na to, že tam lépe vypadá.milde11 píše:Hmm, tak to je paleta za takové rádio. Ale jde tam dát jiné s nějakým vymezovacím rámečkem, ne?coyote píše:Všechna rádia na CD ve 147mičce na MP3 nejsou. Ale dělala se a poznáš je tak, že nad slotem pro CD mají napsáno MP3. Je to tuším Baupunkt Alfa 947High. Bohužel nové stojí nějakých 14 tis a jeté je k nesehnání. Já měl štěstí a jedno se mi podařilo sehnat v itálii za 6 tisíc...
Také je možnost pomocí adaptéru připojit iPOD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Já zrovna jedno origo na CD prodávám...Igor1894 píše:coyote tak to máš pravdu origo ich neláka ja tam bohužial mám ešte kazetové a na origo tolko penazí nemám tak som si kúpil rámček pod stromček a už iba rádio chýba
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Mam auto koupene v cesku a v TP je:
alu
6,5J*15 ET41,5: 195/60R15
6,5J*16 ET41,5: 205/55R16
7,0J*17 ET40,5: 215/45R17
plechace
6,0J*15 ET37,5: 185/65R15
tyto rozmery jsou soucasti homologace ES: e3*98/14*0070*00
Muj osobni nazor je, ze pro slusnou vydrz podvozku a prijatelny jizdni komfort jsou 16" idealni
alu
6,5J*15 ET41,5: 195/60R15
6,5J*16 ET41,5: 205/55R16
7,0J*17 ET40,5: 215/45R17
plechace
6,0J*15 ET37,5: 185/65R15
tyto rozmery jsou soucasti homologace ES: e3*98/14*0070*00
Muj osobni nazor je, ze pro slusnou vydrz podvozku a prijatelny jizdni komfort jsou 16" idealni
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Souhlasím... Jinak extrém je, že měníš ramena po 40tkm (velké kola a provoz na špatných silnicích), druhý extrém je 120tkm (moje máma na 15")soft147 píše:Muj osobni nazor je, ze pro slusnou vydrz podvozku a prijatelny jizdni komfort jsou 16" idealni
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Sedmnáctky povolené jsou, pneu 215/45 R17.milde11 píše:Kluci, ještě by mě zajímalo, zda má 147 v techničáku povolené 17" nebo pouze 16"?
A vaše zkušenosti ze 17", jestli je na to podvozek stavěný a hlavně ty ramena a součásti, abych tam pak neplácnul 17" a pak trpěl celý podvozek, že takové kola neutáhne, bavíme se o 1.9 JTD.
Já měl 15" plecháče a pak jsem tam dal origo 17" hliníky. Na těch 17" to bylo o trošku tvrdší, ale rozhodně se to dá přežít a za tu krásu to stojí. Kola dělají auto. Takže klidně 17", nicméně šestnáctky jsou taky pěkný.
A k té výdrži: Když jsem sháněl před třemi roky první alfu, tak jsem se byl podívat i na jedno JTD, co mělo najeto rovných 100tkm všechno na 17, ale na dlouhých trasách a ramena byla ještě v pořádku. Myslím, že na kolech nezáleží tolik jako na zacházení.
A mimochodem na GTA, které má tvrdší podvozek, na předních kolech podložky a často jezdí v extrémním zatížení, začala horní ramena vrzat po 35 tisících. Takže výměn po 30tkm u normálně používaného auta se bát nemusíš.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Ramena jsem menil pred 11 mesici, asi 15,000 km a minuly tyden zacaly vrzat. Neni to opotrebenim, stacilo prostrikat silentbloky ramen silikonovzm olejem a je klid. Pokud jsou cepy v ramenech v poradku, staci tato "udrzba".
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Super kluci, díky za info. Takže pokud má Alfa v TP že tam 17" můžou přijít, tak by měl být podvozek stavěný i na tyto kola. Šlo mi o to, že kamarád má Passat ale 2.5, což je docela těžké auto a na 17" a měl problémy s rameny, tak proto jsem se ptal, ale jak píšete, souhlasím s tím, že jde především o to zacházení s autem a profil 45 se taky ještě dá, mám to teď na Fabii RS a ještě to není takový extrém jako třeba na 35, to už jde cítit když přejedeš vajgl od cigára, jestli byla s filtrem nebo bez filtru...
No a ještě nějaké vaše zkušenosti, rady a upozornění na Alfu 147?
Při kolika km se mění rozvody u 1.9 JTD???
Co krom ramen ještě odchází na Alfě o čem se obecně ví?
No a ještě nějaké vaše zkušenosti, rady a upozornění na Alfu 147?
Při kolika km se mění rozvody u 1.9 JTD???
Co krom ramen ještě odchází na Alfě o čem se obecně ví?
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Rozvody tuším po 120 tis km. Ale lepší je tak při 80ti. Jistota je přecejen jistota. Také by se měli měnit nejdéle po 5ti letech bez ohledu na km.
Teď mě na JTd čekají...
Teď mě na JTd čekají...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Rozvody jak píše Coyote, psané jsou 120 ale doporučuje se 80. I když jsem ještě neslyšel, že by se to někomu potkalo na JTD, jen na benzínech.
Na JTD občas odcházejí váhy vzduchu, což se projeví dírami ve výkonu, nová váha stojí (ne v aut. servisu) kolem 5 tisíc.
Hodně praskají žárovky H7 v potkávačkách, jinak mě nic nenapadá, JTD ani nežere olej, prostě je to vcelku bezproblémové auto, když strefíš správná kousek.
Na JTD občas odcházejí váhy vzduchu, což se projeví dírami ve výkonu, nová váha stojí (ne v aut. servisu) kolem 5 tisíc.
Hodně praskají žárovky H7 v potkávačkách, jinak mě nic nenapadá, JTD ani nežere olej, prostě je to vcelku bezproblémové auto, když strefíš správná kousek.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Na ten olej jsem se chtěl ještě zeptat, protože jsem se někde dočetl, že to je neřest Alf celkově, že se musí pořád dolívat olej, nebo to bylo u starších modelů? Má někdo z vás už tu faceliftovanou? a vaše poznatky z ní?
Ty žárovky jsou otravné, znám to z Astry, kdy mi prasklaly každou chvilku, ale nedá se nic dělat, pak jsem to přestavil na xenony bez čočky, ale už bych do toho nikdy nešel...
Ty žárovky jsou otravné, znám to z Astry, kdy mi prasklaly každou chvilku, ale nedá se nic dělat, pak jsem to přestavil na xenony bez čočky, ale už bych do toho nikdy nešel...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
No mě zatím prasky jen dvě a to hned ze začátku. Pak jsem koupil za 1000,- žárovky Phillips a od té doby cca 5 měsíců klid...
Olej je pokud vím neřest benzínových motorů TS. V6 žere méně, u JTD spotřebu nevidím žádnou
Olej je pokud vím neřest benzínových motorů TS. V6 žere méně, u JTD spotřebu nevidím žádnou
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Nízkoprofilové gumÿ podle mé zkušenosti nemají na podvozek žádný vliv. Problémem může být akorát nižší jízdní komfort. U aut mám kromě nízkoprofilových gum snížený podvozek o 40 mm a s ramenama to nic neudělalo. U ramen je problémem druhovýroba. Koupil jsem horní ramena na Alfu 166 v AutoKelly a vydržely asi 5000 km. Vyměnil jsem je za originály a na nich mám najeto 30.000 km a ani nevrznou.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Proč bys do těch xenonů už nešel?milde11 píše:Ty žárovky jsou otravné, znám to z Astry, kdy mi prasklaly každou chvilku, ale nedá se nic dělat, pak jsem to přestavil na xenony bez čočky, ale už bych do toho nikdy nešel...
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
U nafťáků se nemusíš olejem zabývat, je to vlastnost benzínových alfáckých motorů. Já jsem s JTD jezdil od výměny od výměně a neubyla ani kapka. Dneska má to auto kolem 150 tisíc kilometrů a pokud vím od majitele, tak pořád olej nebere. Jinak je lepší motoru dopřávat to, co do něj patří - tedy Selenii WR Diesel. Je sice dražší, ale dá se to přežít. Dvoulitrovka stojí kolem sedmi set korun (opět platí - ne v aut. servisu ), potřebuješ, pokud si pamatuju, něco kolem pěti litrů.milde11 píše:Na ten olej jsem se chtěl ještě zeptat, protože jsem se někde dočetl, že to je neřest Alf celkově, že se musí pořád dolívat olej, nebo to bylo u starších modelů? Má někdo z vás už tu faceliftovanou? a vaše poznatky z ní?
Ty žárovky jsou otravné, znám to z Astry, kdy mi prasklaly každou chvilku, ale nedá se nic dělat, pak jsem to přestavil na xenony bez čočky, ale už bych do toho nikdy nešel...
Pokud vím, tak sem nikdo s faceliftem nechodí, ale zkus se zeptat na alfaromeoclub.cz, tam pár lidí s faceliftem bylo, ale JTD neměl nikdo, všichni měli benzíny. Pokud ti jde o zkušenosti s motorem, tak i sem chodí Radim (RV147), který má sice ještě alfu před faceliftem, ale už multijet 140 koní.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Nechci vyvolat flame už jen proto, že nevím, co patří do Multijetu.Kleofáš píše: Jinak je lepší motoru dopřávat to, co do něj patří - tedy Selenii WR Diesel.
Ale do Unijetu 85 kW bohatě stačí Selenia Turbo Diesel 10W40. Ten je za 260,- / litr např na oleje.cz. WR Diesel 5W40 je doporučován na zimu, případně pro chladnější klimatické podmínky. To chápu jako Norsko
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
jinak teď jsem to pročetl pořádně celé - myslím že po přesednutí z Fabie RS budeš asi hodně příjemně překvapený. v přímce možná bude ta Fábka asi docela svižná ale o tom zábavná jízda opravdu není. výdrž podvozku Alfy už na úsměv není, ale když nejezdíš jako dobytek tak to tak strašné nebude, jak psali tady kluci. JTD opravdu olej nežere a multijet je super motor. nic nového jsem ti nenapsal, ale třeba ti to pomůže při výběru zda Alfu ano či ne.
Jednu věc doporučuju - nech se někým svézt..
Jednu věc doporučuju - nech se někým svézt..
Alfetta GTV L
díky za info, já už se v Alfě vezl a je to opravdu srdeční záležitost. Mně šlo hlavně o to, že jsem se pročetl pár diskuzí a zmiňovaly se tam hodně ty ramena a po zjištění kolik taková sranda stojí, tak mě to trošku odradilo, proto sháním informace kde se dá. Je mi jasné, že Fabia RS a Alfa se srovnávat nedá, to je zase někde jinde.Raddik píše:jinak teď jsem to pročetl pořádně celé - myslím že po přesednutí z Fabie RS budeš asi hodně příjemně překvapený. v přímce možná bude ta Fábka asi docela svižná ale o tom zábavná jízda opravdu není. výdrž podvozku Alfy už na úsměv není, ale když nejezdíš jako dobytek tak to tak strašné nebude, jak psali tady kluci. JTD opravdu olej nežere a multijet je super motor. nic nového jsem ti nenapsal, ale třeba ti to pomůže při výběru zda Alfu ano či ne.
Jednu věc doporučuju - nech se někým svézt..
Ohledně toho oleje, tak to jsem nevěděl, že byl problém u benzínů.
Ještě bych se vrátil k tomu podvozku, je mi jasné že když s tím někdo jezdí jak hovado a vymetá každou výmolu, tak ten podvozek asi moc nevydrží, ale pokud se o to auto člověk trochu stará a váží si ho, tak to snad takový problém není???
Ještě by mě zajímalo, jak je to zhruba cenově s náhradními díly pro aflu např. na podvozek? Když nebereme autorizovaný servis, ale obyč servis a díly co by tam měly přijít? Co jste už třeba měnili?
Pak jsem se ještě někde dočetl, že je problém se sbíhavostí a sjížděním hran pneu. U RSa mi to sice dělá taky, ale zajímalo by mě to.
No a ještě k tomu faceliftu, tak já se informoval na Alfu r.v.2005 protože jsem někde četl, že už má inovovaný podvozek a problémy s rameny a další nějaké vychytávky jako ostřikovače předního okna ...
Tak proto tu faceliftovanou.
Nebo myslíte, že tam nějaký zásadní rozdíl není? Neberu designové změny exteriéru a interiéru
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů