stěrače a vše kolem

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 9.12.2012, ned 23:46

Kdo používáte Bosch Aerotwin Retrofit? (před. fl.)

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od edas » 10.12.2012, pon 11:16

:wink:

Perfektní jak po stránce zpracování, tak i funkce. A vydrží o dost dýl než Valeo nebo Champion stejné konstrukce.
159

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 10.12.2012, pon 11:21

a máš ramena stěračů s nápisem alfa romeo? myslim ty kovové, na kterých jsou nasazené stěrače... když jsem tam dal minulej rok nějaké neznačkové, ale podobné na Bosche, tak mi to rameno dosedlo na sterac a pak to v tom miste nestiralo... dam sem pozdeji fotku

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od edas » 10.12.2012, pon 12:31

Ne, mám na nich nápis "VOLGA" :-D :-D

Samože mám stěrače AR. A to, že Ti to nestíralo část okna je právě problém neznačkových stěračů. Takže na první dobrou - Bosch (aspoň v tomto případě - není to na elektriku :-D )
159

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Dallen » 10.12.2012, pon 12:36

Jaký je rozdíl mezi retrofit a obyč?
Já mám u aerotwinu problem stím, že jejich ulžoení je dost velká vůle a pak stěrač dělá rachot při změně směru
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 10.12.2012, pon 12:55

Po fl. tam nemají ten nápis a mají jiné uchycení... ale jsou to taliáni, takže to tam mohli dávat i před fl. :)

Dallen: retrofity mají háček na uchycení

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od edas » 10.12.2012, pon 13:08

jj, face už má jen čep - nemá háček.
159

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od edas » 10.12.2012, pon 13:09

Dallen píše:Jaký je rozdíl mezi retrofit a obyč?
Já mám u aerotwinu problem stím, že jejich ulžoení je dost velká vůle a pak stěrač dělá rachot při změně směru

potom je možnost, že máš nesprávný adaptér - širší, než je háček na ramínku a kvůli této vůli Ti to rachotí.
159

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 10.12.2012, pon 13:39

no a pak to tam blbe stira :) Toto jsou Bosche
Přílohy
DSCF9134.JPG
DSCF9133.JPG

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Danni » 10.12.2012, pon 14:58

mam podobne stierace akurat ze som od nich odstrojil tie vrchne gumy co maju ako ze pri napore vetra tlacit na stierac... vysledok dokonaly ultra tenky stierac
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 624
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od edas » 10.12.2012, pon 15:38

no a to je dobré na co? :roll:
159

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Danni » 10.12.2012, pon 15:52

neviem jak na 147 ale mne to zakryvalo vyhlad
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

-BoarD-
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 258
Registrován: 24.4.2011, ned 10:55
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od -BoarD- » 11.12.2012, úte 21:38

Petr147: Já ty Bosche mám také a ramínka stěračů stejné jako ty. Ale stírají mi dobře, tam kde se ti opírá ramínko o stírátko mám mezeru pár mm.
Alfa Romeo 147, r.v. 2003, 1.9JTD 85kw, černá metal.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Danni » 11.12.2012, úte 22:19

ramienko je kus pliesku treba ho jednoducho ohnut... :roll:
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

filipes
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 6.10.2011, čtv 13:18
Bydliště: Praha 9

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od filipes » 3.1.2013, čtv 17:30

Ahoj,
mám 147 před FL, a problém s tim dostat vodu z ostřikovačů při větší než 120km rychlosti aspoň na spodní část skla.
Kůrkyn mi tam teď dával lepší trysky, rozstřik je výrazně lepší než s tím co tam bylo, ale problém s dostřikem na sklo je pořád stejnej. Mám to asi takhle - 0-30km/h lítá to na střechu, 31-90km/h trefa :wink: , 91-120km/h spíš spodek skla, pak už dál to je tragédie.
Zkoušel jste někdo třeba měnit čerpadlo ostřikovačů za nějaké silnější s větším tlakem? Nebo nevíte, zda je rozdíl mezi čerpadlem co se montovalo do FL verzí a tím před?
Případně zkoušel jste staré čerpadlo nějakým způsobem popohnat?
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od juraz3nca » 3.1.2013, čtv 19:42

stále ti zbývá několik možností....
1- dát trysky s nastavitelným střikem dle rychlosti vozidla
(jsou super, dokonce berou v potaz i rychlost bočního větru, laicky bych to přirovnal ke
Křižíkově fontáně...)
2- dát troje trysky s různým nastavením
(tj dát tři nádobky s kapalinou, tři spínače, a každá tryska se vychytá na ty určité rychlosti)
3- před ostřikem dupnout na brzdu či plyn, upravit rychlost a ostříkat
4- provozovat vozidlo pouze za slunečného počasí...
jak říkám, stále je z žeho vybírat a dobrá rada nad sůl... nebo nad zlato? :-k
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Danni » 3.1.2013, čtv 19:52

:hotovej ....
a chlape v 120km mas davat pozor na cestu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

filipes
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 6.10.2011, čtv 13:18
Bydliště: Praha 9

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od filipes » 3.1.2013, čtv 22:32

Chlapci, už mě nebaví na dálnici zpomalovat a naopak lítat v obcích sedmdesát, abych si ostříknul sklo, tedy možnost 3, kterou provádím prakticky dva roky.
Jednička a dvojka je hezké řešení, jak z Big Bang Theory, ale na precizní manuální práci jsem levej, umim sem tam něco povolit, utáhnout, tahat troje hadičky, montovat nádržky a spínače by bylo na natočení dalšího dílu večerníčku Pat a Mat se mnou v hlavní dvojroli.
Čtvrtá možnost nepřipadá v úvahu, kdybych si mohl dovolit luxus vozit se jen za hezkého počasí, tak mi tu před barákem neparkuje sazomet, ale GTA v benzínu :wink: .
Jednoduché řešení by pro mě bylo vyměnit to čerpadlo za nějaké silnější (minimálně do doby než by se mi tím tlakem vypojily hadičky a začalo to ostřikovat motor;-), jen nevim jestli má cenu lovit ho z nějaké FL verze, nebo je tam stejný chrchlátko.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Danni » 3.1.2013, čtv 23:37

tak hej moznost:
1.silnejsie cerpadlo (napr.zo superba)
2.trisky z OII (jak to mam ja su nastavovatelne hore-dole :D )
3.kombinacia 1.a 2. monosti a budes z toho mat sprej :-D
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

filipes
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 6.10.2011, čtv 13:18
Bydliště: Praha 9

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od filipes » 4.1.2013, pát 12:03

No když se zase koukám na čerpadla z jiných aut, tak narážim na problém s montáží, a konkrétně u toho supa i na to, že standardní čerpadlo má jen jednu přípojku (dvě má jen čerpadlo na ostřik světlometů, a tam bych zase nehledal ten výkon), kdežto na alfonsovi jsou přípojky dvě, takže bych to musel nějak bastlit.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od juraz3nca » 4.1.2013, pát 17:22

no, tak jsem dneska trochu uvažoval....
jedna z možností je, přeměřit čidlo od převodovky, které dává rychlost, napojit to na nějaký převodník, který bude potom pouštět určité V do motorku ostřikovače a podle toho jakou rychlostí se pojede, podle toho to pak bude stříkat...
měřit, zkoušet, bádat,... dobrá laboratorní práce, jinak potom dle zjištěných údajů nechat nějaký převodník AC napětí a proudu vyrobit tzv na míru, odhaduju skromných min 2 tkč a určitě vejš, otázka času, kdy se přicpe průtok tryskou a vše bude v háji....
druhou možností vrátit se zpátky k výrobě, tj kdy tyto auta voněla novotou a vše fungovalo jak má....
pochybuji, že v manuálu při prodeji funglovky bylo, při ostřiku okna upravte rychlost na 80 km/hod.
dát nové origo trysky a zpětný ventil ostřikovačů...
strejc už tohle řešil pár měsíců na stilouši, dal vše new & origo a říkal, že mu to stříká jako zamlada,... jak ve 30 tak ve 160 krásně na střed okna....
až se na jaře oteplí, budu ostřikovače renovovat...
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 526
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Princ William » 4.1.2013, pát 19:21

Tak já kupoval origo obě trysky nové a musim říct, že se to o dost zlepšilo. Sice to není pořád úplně ono, ale je to o dost lepší. Dokonce jsem je nemusel ani štelovat, stříkaj jak maj. Otázkou však je i to, zda na to nemá vliv to, že oproti jiným alfám mám trysky na haubně víc u sebe. Cena za kus vyhřívaný trysky činila tušim 250 Kč. Bez vyhřívání by mohly být snad ještě levnější...
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 4.1.2013, pát 19:24

ano, od jistého roku je mají blíž u sebe, aby se zlepšil ostřik a tolik to ten proud neodfukovalo

viki
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 214
Registrován: 25.4.2011, pon 11:45
Bydliště: čáslav

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od viki » 24.1.2013, čtv 19:17

taky mi nejde zadni sterac.motorek je ok pojistka taky tak ze urcite ovladacka v pacce a to budes mit mozna taky

matwo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 97
Registrován: 9.9.2011, pát 00:34
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od matwo » 21.3.2013, čtv 22:54

Zdravím , mám problém , mojej alfičke som dal prednedávnom meniť čelne sklo a mam pocit že mi v tom servise niečo posrali s mechanizmom stieračov lebo zo začiatku keď som zapol stierače na ľavej (vodičovej strane ) to vŕzgalo ,ako stará stuna , no časom som si všimol že ten stierač mi dere o kapotu (oškrabalo jemne trocha laku ). nešlo mi to furt do hlavy jak je to možne a dnes keď som šiel domov a začalo pršať ľavý stierač ako keby prechádzal 1mm nad sklom a nič nestiera a pravý ide pekne (celu cestu som musel čumiť cez spolujazcovu stranu aby som niečo videl :D ) .... neviete poradiť ako je toto možne? :D :diky
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115k

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů