zvuky z přední části vozu

Odpovědět
morda
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 12.4.2007, čtv 09:02
Bydliště: Železnice/Jičín

zvuky z přední části vozu

Příspěvek od morda » 7.10.2007, ned 19:40

Když točím volentem levá,pravá tak sliším jak něco klepe v řízení a je v něm menší vůle...máte s tím někdo zkušenost???

popř nevíte je-li tam někde na řízení šroub na jeho dotažení...díky za tipy a rady.
AR147 1,9JTD
Giulietta 2,0JTD

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 8.10.2007, pon 11:31

Snad nebudeš mít v řiti servo ... na 156 to nedávno strecovi dělalo něco podobného ale hodně se to projevovalo i na nerovnostech, to mu tam cvakalo.
V první řadě je na místě kontrola všech čepů a silentbloků, pak řešit dále :(
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

morda
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 12.4.2007, čtv 09:02
Bydliště: Železnice/Jičín

Příspěvek od morda » 8.10.2007, pon 19:17

čepy jsem kontroloval a vypadá to spíš,že je vůle někde v řízení...to servo snad ne :(
AR147 1,9JTD
Giulietta 2,0JTD

deadvslife

Příspěvky: 41
Registrován: 18.12.2008, čtv 07:49

vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od deadvslife » 7.4.2009, úte 12:06

Ahoj :smt100 alfaromeo1 :smt100
Měl bych na vás malinkou prosbičku. Moje milované autíčko (alfa romeo 147) začala z ničeho nic vrzat. Ze začátku jsem si myslel že to jsou tlumiče jelikož to začalo vrzat na hrbolech ale po sléze mi kamarádi řekli že to na tlumiče nevypadá. Nemáte nekdo zkušenost nebo nevíte co by to mohlo být popřípadě mi pomoct s opravou. Nevrže to pořád jen někdy a je to dost nepříjemné.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 7.4.2009, úte 12:12

asi uložení stabilizátoru v karoserii/nápravnici. Pokud to dělá, když celý předek propruží naráz, tak to je nejspíš ono. Nebo silentbloky ramen, ale to by musely být úplně na kaši :)

ole
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 15.11.2008, sob 21:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ole » 7.4.2009, úte 17:30

Vrzga ti to pri akejkolvek teplote? Moja 147 vrzga akurat pri teplote pod nulou, ked sa auto zohreje, tak to prestane (ale mne to ide zozadu, akoby z dveri kufra).
147 1.6TS 77kW
Bratislava

deadvslife

Příspěvky: 41
Registrován: 18.12.2008, čtv 07:49

Příspěvek od deadvslife » 7.4.2009, úte 17:57

Ne oběvilo se to až teď když se udělalo hezky.

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Příspěvek od crazyfrog » 7.4.2009, úte 20:09

Mě když to dělalo, tak jsem měl v háji přední ramena..

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Kleofáš » 9.4.2009, čtv 16:06

Jo jo, jsou to ramena. Horní.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

deadvslife

Příspěvky: 41
Registrován: 18.12.2008, čtv 07:49

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od deadvslife » 9.4.2009, čtv 18:30

A může se na to chvíli jezdit nebo nesmím?

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od crazyfrog » 9.4.2009, čtv 18:45

já s tím jezdil asi 2 měsíce, podle mě to neni dobré na to jezdit,nevím..každopádně mě to dost štvalo poslouchat to vrzání..

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od modenaboy » 9.4.2009, čtv 21:05

Já vržu pod plus 5 a spodek je skoro nový, někdo pod nulou a někomu to vrže za tepla.Prostě auta s duší a charakterem.
BMW 730d, Superb TDI

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Kleofáš » 9.4.2009, čtv 21:49

deadvslife píše:A může se na to chvíli jezdit nebo nesmím?
Klidně jezdi, ono to zezačátku jen vrže, jinak tomu nic není.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Radim » 10.4.2009, pát 08:34

modenaboy píše:Já vržu pod plus 5 a spodek je skoro nový, někdo pod nulou a někomu to vrže za tepla.Prostě auta s duší a charakterem.
já bych spíš řekl, že ten vývoj kluci v Itálii nedotáhli do konce. ostatně je to jejich zvykem . ať tam je litina v 5válcích nebo hliníková šestnáctka, vrznem tam stejný ramena. :)
Alfetta GTV L

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Kůrkyn » 10.4.2009, pát 18:25

Jestli to vydrželo 100 tis. km, tak je to v pořádku, protože na neitalských autech je to to samé. Na dieselu to vydrží 100 na benzinu 150 - nevidím v tom nevýhodu.
Sjednocení dílů má svoje výhody, např. to, že ve finále je auto i díly levnější. Číslo dílu je pouze např. osmimístné a lze si jej na krátkou dobu zapamatovat, což usnadňuje třeba objednávání a do detailu ušetří datovou velikost katalogu.... Mě se třeba líbí, že jeden čep nebo silentblok pasuje na všechny koncernové modely své doby. Ale třeba u německých aut - co model to sada součástek, pak to nemá být drahé.
Když se na to podíváš z více pohledů, tak je to geniální řešení.
Bylo by to hezké, svést problém na špatnou konstrukci, ale je to kvůli tomu, aby to bylo levné a to je v ekonomice dost podstatné.

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od crazyfrog » 16.4.2009, čtv 05:35

Ahoj, mám problém, po 2 měsících v servisu se u mé lafičky ukázalo, že tam půjde znovu..zase mi vržou ramena jako vloni, teď už vím, že to jsou levá, protože pravá jsem před měsícem měnil, jen jsem se chtěl zeptat jak zjistím která vržou, jestli horní nebo dolní, nebo je lepší rovnou vyměnit oboje?Díky..

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Richie » 16.4.2009, čtv 09:27

no teoreticky by se to dalo zjistit tak ,ze to jedno rameno namazes a uvidis ..jestli vrzani prestane tak je to ono :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od crazyfrog » 16.4.2009, čtv 20:15

takže rameno se hned vyměňovat nemusí, stačí jen namazat?nastříkat konkorem např?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Kůrkyn » 17.4.2009, pát 09:46

Spíš silikonový olej, ten neleptá pryž. Odstaraníš vrzání, ale vůle tam zůstane.

sax
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 14.5.2008, stř 11:26

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od sax » 24.4.2009, pát 18:25

Když je zima vržu, když je teplo nevržu.....no a sem tam prostříknu všechny gumy na který vidím a dosáhnu a je klid.....každopádně budu ale stejně měnit ramena, už i tlučou a to silikonovej sprej nespraví :(
AR 147, 1.6 16V 88kW,nádherná červená :)

Kubino

Příspěvky: 19
Registrován: 18.6.2008, stř 14:53

Re: vrzání někde u motoru.l

Příspěvek od Kubino » 24.4.2009, pát 21:11

Na 99% vržou přední horní. Vždycky je lepší měnit obě strany.
AR 147 JTD

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Pomoc! Plný rejd - klapání

Příspěvek od crazyfrog » 4.5.2009, pon 19:55

Zdravím, dnes jsem se vylekal..Při rozjíždění do zatáčky a při plném rejtu se mi z podvozku ozvalo nějaké klapání, jako by tam něco mlátilo..bylo to nejdříve jen při levotočivém zatáčení, po 4 zatáčkách to trochu klape i při pravotočivých zatáčkách, nevíte někdo co to může být?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!plný rejt - klapání

Příspěvek od Kůrkyn » 4.5.2009, pon 21:18

homokinetický kloub v kole

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Re: Pomoc!plný rejt - klapání

Příspěvek od crazyfrog » 4.5.2009, pon 21:22

ten je tam 1?kolikpak tato sranda stojí? :(

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!plný rejt - klapání

Příspěvek od drtikols » 5.5.2009, úte 08:50

pokud to klepe nepravidelne je to horni rameno.
pokud to cvaka pravidelne a temer vzdy je to kloub
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů