vymena tesneni pod hlavou

Odpovědět
royalko86

Příspěvky: 47
Registrován: 27.11.2011, ned 08:23

vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od royalko86 » 4.12.2011, ned 17:05

Zdravim, kde sa daju zohnat tesnenia pod hlavy na alfu 166 2.0 V6??? Skusal som hladat po nete no nikde som nenasiel a vo fiate mi povedalo ze stoji jedno 150e a za vymenu 500e tak som sa vo dveroch otocil :D dakujem za odp. Je to zlozita vymena ?

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2646
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pivrnec911 » 4.12.2011, ned 19:55

Čau,v motordily.cz komplet hlavová sada cca 4.5tis. kč. Počítej ale i s frézováním hlav a štelováním ventilů...
156 2.0TS SP2 98´
75 1.8IE 89+2.0TS 89
75 2.0TS S 88´
156 GTA Q2 03´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´,2.5V6 98´,2.5V6 99´
156 1.9JTD SW 02´
Giulietta 1300 80´
Spider 916 2.0 TS 96´
BMW 730Da 01´
159 1.9JTD SW 08´
Ex mnoho a mnoho...

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Erik166 » 31.1.2016, ned 18:09

Chcem sa spytat na jeden detail ohladom 2.5 v6.
Mam dolu hlavy a vsimol som ze niektore vlozky valcov boli povysunute z bloku. Zasunul som ich spet.
Otazkou je ze podla eperu vidin ze pod nimi su tesniaxe kruzky . treba teraz tie kruzky nove, alebo to mozem v klude poskladat a spojazdnit ? Bojim sa aby mi po zlozeni netiekla chladiaca kvapalina do oleja.
Diky za kazdu radu.
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od hno3 » 31.1.2016, ned 18:33

jelikož vložky vylezly ven z bloku- byť jen třeba o jednotky či desetiny mm, tak se z bloku otřel bordel -oxidace, nánosy z chladísího okruhu atd.. a napadalo to na těsnící plochu vložka-blok, tak může dělat neplechu s těsností..

jelikož původní O-kroužky jsou ve většině motorů za zenitem a ztratily svou pružnost, tak při usazení z5 už asi nebude těsnit... takže vyházet vložky, dát nový kroužky (nebo vložky do bloku nalepit na cokoliv vhodnýho..což je potom nesmrtelný a částěčně blbuodolný v případech že někdo chce točit motorem bez zajištění vložek se sundanejma hlavama..), modlit se aby vyšli přesahy vložek :) a sešroubovat do dohromady...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od rossogtv » 31.1.2016, ned 22:51

..pokud tam ty gumovy o-krouzky nebudou, ten presah pres blok nevymodli, bude to utopene...
taky by nebylo spatne, kdyby ten presah byl +/- na vsech 3 vlozkach stejne, takze bych radsi ty o-krouzky sehnal.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Erik166 » 31.1.2016, ned 23:09

Su gumove? Ja myslel ze medenne ako ma trebars fabia 1.4 .. To znamena olejovu vanu dolu a poodpajat ojnice a vybrat kazdy valec von :smt013
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4584
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od A.J.Michal » 2.2.2016, úte 06:52

Nejspise ano. Me ceka u 12v to same... jedna vlozka mi povyjela ven. Mozna by to slo udelat i bez rozmontovani ojnic a to tak, ze by si clovek dal pist do horni uvrate, vlozku povysunul, ocistil dosedaci plochy a novy okrouzek by si pretahl pres vlozku. Je to ale jen ma teorie, kterou si vyzkousim. Vana musi jit dolu tak i tak kvuli očištění dosedacích ploch.

Protoze komprese a honovani mam dobre i tlak oleje pri zahrati byl v poradku, takze se mi to vazne vse rozdelavat nechce. :roll:

Jinak ty okroužky by se mely asi menit pokazde, pri sundani hlav. Okrouzky asi nebude problem sehnat, jen to chce s nejakeho poradneho materialu, ktery snese teploty kolem 150 stupnu a jsou oleju odolne.
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od riprex » 2.2.2016, úte 10:50

Pokud se vložky nepohly, tak není důvod měnit těsnění - tak pravil guru :wink: Že soudruh Buben má holt jiné názory je věc druhá, ale nic to nemění na tom... no to je jedno. Ty naše tam jsou třeba tak zarostlé, že se ani nehnou :-D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od rossogtv » 2.2.2016, úte 13:34

nevim jak u mladsich Busso z 156/ 166, ale vlozky v 75/GTV6 a 155/164 jsou v 80% tak pevne v bloku, ze jdou ven jen stahovakem, vyndavat je s pistem/ojnici je utopie. Pokud se vlozka nepohnula, tesneni se menit nemusi, ale treba u Maserati Biturbo je to pravda - meni se tesneni pod hlavou tak se tesneni pod vlozkou menit musi take ale je to tim, ze je to tam konstrukcne trochu jinak udelane....
pokud se meni pouze jeden krouzek - dam original aby sedela vyska. Je to nenapadny gumovy o-krouzek cca 1-1,5mm v prumeru....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Erik166 » 2.2.2016, úte 22:04

No kedze mne sa nedopatrenim podarilo kusok pretocit motor cez zaradeny kvalt ,tak mne vsetkych 6 vloziek vysunulo o cca 2cm. Hned po demontazi hlav s naslednom utierani spalovacieho priestoru sa stredne vlozky na svojom mieste tocili. Krajne nie.
Nevadi pojde vana dolu, a dam do to cajchu.
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Erik166 » 6.2.2016, sob 08:05

Nebolo to az tak hrozne. Konecne som kludny a mozem nahadzovat hlavy
Přílohy
IMG_20160204_175229-1280x721.jpg
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4584
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od A.J.Michal » 6.2.2016, sob 10:09

Mas nekde fotky co tam je za okrouzek ? :)

Ja mam trochu strach odpojit ojnici od klikovky.
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od riprex » 6.2.2016, sob 12:20

Já bych se nebál... bude to pod tím v cajku. Musíš věřit :-D

http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/13 ... -60005400/
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Erik166 » 6.2.2016, sob 18:08

Pribliz si foto tych valcov. Je tam vidno taky tenky cierny okruzok. Oplati sa ich vymenit tieto boli uz stvrdnute .
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Tom jr.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 416
Registrován: 9.4.2012, pon 10:17
Bydliště: Březno 29406

Re: vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Tom jr. » 29.6.2018, pát 09:45

Zkusím se zeptat ještě tady, nemá někdo zkušenosti s výměnou těsnění pod makovicema na 3,0 12v na GTV/Spideru 916 s motorem v autě? Levá (z pohledu od rozvodů) makovice by měla bejt OK, ale pravou hlavu nedostanu ven kulivá chladičový příčce, která je tady součást káry a nejde nijak sundat. Jde mi o to, jestli se mám aspoň pokoušet s nějakým přizvedáváním motoru nebo mi tady někdo řekně že to prostě nejde ani kdyby se posral a tak mi ušetřil nějaký čas :-D

V servisním manuálu kdysi bylo, že to jde, ale pak to smazali a napsali "motor ven" tak to ve mě hlodá :-D

Díkes.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti