166 2.0 V6 Turbo

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 27.8.2012, pon 20:24

Zdravim, tak vcera som sa stal majitelom tohto auticka, kupil som ho za 1500eur. Je dost zachovale, no po nastartovani tak nieco chrasti, ide to z motora, ked pridam plyn tak to asi prestane. Ide to asi niekde z miest kde je turbo. Tah ma ale dooost dobry, do mierneho kopca na sestke som dal 230 bez STR, este pri 180 tke citit razantne zrychlenie, vidno ze motor silu teda ma a to poriadnu. Len to chrastenie ma dost serie za studena to dost pocut. Z coho by to mohlo byt hmmm ? Diky za vsetky rady.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Hampice » 27.8.2012, pon 20:47

Že by ventily? A podobné téma už tu je, nemusíš zakládat nové...
A ještě malý dotaz - to je tvoje první Alfa, nebo nedejbože auto?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 27.8.2012, pon 21:06

Ventily? Ale to by skor klepotalo ci nie ? Troska ich pocut ale to fakt len troska. Ono to ma taky cudny zvuk neviem ako to napisat proste to tak chrasti akoby no neviem co.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Petr147 » 27.8.2012, pon 21:08

natoč na mobil a nahraj na youtube... takhle by člověk potřeboval věšteckou kouli...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Kubas » 27.8.2012, pon 21:16

ať natočí i těch 230 do kopce :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 27.8.2012, pon 21:31

Kubasi, mam to natocene :) To nebol zas kopec ako na Gerlach :D ale take miernejsie stupanie po dialnici.

Ono to tak chrci, nahram to na mobil a dam na youtube. Neviem ci to tak ma alebo nie. Ale zaisto nie. V6 musi len tak sepotat a nie nejak chrcat alebo co. No ked pridam tak to prestane. A za jazdy ked tomu osolim tak to ma bohovsky zvuk. Moze to byt ventilmi ako pisal Hampice ? No to by skor klepotalo. Moze to mat aj suvis s prevodovkou alebo spojkou? Pri motore tam vzadu mam odpojenu jednu hadicku je tam T spojka a odpojena je ta co ide zospodu a niekde do sania. Zrejme podtlak treba mi to dat dokopy.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 27.8.2012, pon 23:54

tato V6tka nema hydrostely, mozes mat rozhasene ventily - aj ja ich mam :smt021 a stelovanie je predpisane vyrobcom kazdych 20 tis. km
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 28.8.2012, úte 07:19

Dam ju dneska pozriet mechanikovi a poviem mu nech sa pozrie aj na tie ventile. Chcel by som si namontovat DSP zosik a mozno aj cd menic, musim potom vymenit aj ICS? Navigaciu asi nie kedze je to z roku Pana. A tebe Twiister to tiez tak chrapci alebo skor klepoce? Mne to vobec neklepe len trosicka ked sa zapocuvam no chrapsci to dost.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 28.8.2012, úte 10:38

ICS menit nemusis....

nech sa paci, moj zvuk , porovnaj.... viewtopic.php?f=40&t=10871
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 28.8.2012, úte 13:08

No tebe to riadne hrkoce ako sejacka :D Ty mas isto ventile rozhasene a pocujem tam aj kladku niektoru zavijat. No mne to takto vobec neklepe ani nezavija mne to iba za studena tak chrapci. Bol som u mechanika a zhodou nahod to slo normalne :d len ventilky troska bolo pocut ale fakt len troscicka. Hodim to na youtube.

Cize ics menit nemusim? A ani vtedy ked namontujem DSP zosik ?
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 28.8.2012, úte 13:32

ked bude trosku penez musim to dat spravit lebo je to strasne....

.....ano ics ostava, ale kabelaz budes muset tahat samozrejme
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 28.8.2012, úte 17:16

Ako sa dostanem k bocnym smerovkam? Kua spredu to nejde vypacit. Treba zhodit kolesa a aj tie plasty co su tam ? :???:
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 29.8.2012, stř 01:06

ak myslis na blatniku tak tie sa maju len zvonka vypacit....
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 29.8.2012, stř 06:51

Jj na blatniku, ale vypacit mi to nejde, bojim sa ze to praskne, teda jedna mi uz troska praskla.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 29.8.2012, stř 18:04

Blinkre opravene :) , racej som dal dole koleso a ten plast co je tam, potom ide ziarovka pekne vytiahnut.

Neviete niekto ci musi byt tonovane sklo, teda zadne mam menene a je cierne zapisane v technicaku alebo daky papier o tom musi byt ? Lebo nic z toho nemam kua :smt013 a este som si vsimol, ze v technicaku mam napisane ze mam prevodovku 5 stupnovu a v aute mam 6 :-D, co je uz len toto za kktina :smt118. Iba ak by bola vymenena, ale predsa do tychto V6 sa 5 stupnove ani nerobili, ci ?
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 29.8.2012, stř 21:29

Davam tu odkaz na youtube so zvukom toho chrastenia ale moc to na nom nepocut. No zda sa mi ze ten motor nema dobry zvuk, predsa V6 si musi len tak sepotat.

http://youtu.be/zSlsY0PAfPQ
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od HonzaR » 29.8.2012, stř 23:10

Co je v tom motoru za olej ?

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 30.8.2012, čtv 06:52

Ze vraj Castrol, s podobnymi parametrami ako ma Selenia, no pochybujem. Zeby to bolo olejom ? Hmmm. Kamarat si bol vcera vypocut ventile a vravi ze je to ok, no za studena ich pocut no nie velmi ale ked sa zohreje tak nie, mozno trosicka. No motor ma taky cudny zvuk. Na tom videu to moc ale nepocut. No predsa dam tie ventile zostelovat. Ono to ide ten zvuk niekde od turba, no turbo by predsa nechrapotalo ci ? Mal som dolu aj tu hadicu kde je turbina a kusil som ci nema volu, ta oska s vrtulkou je pevna. Neviem no.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od HonzaR » 31.8.2012, pát 07:39

...Ze vraj Castrol
Kterej prosím-viskozitní specifikace není ?


ŽADNEJ CASTROL neplní normy fiat-alfa, ten kravál -jeho hlavní část--je od toho oleje--DEJ TAM SELENIA 10W-60 nebo AGIP RACING -10W-60 /má specifikaci ALFA., případně Selenia 20k pokud jezdíš piánko.



Píšu tady do úmoru --že ALFY POTŘEBUJOU ESTER-PAO Bázi oleje, Castroly jsou HC-oleje..
Takle řinčí Castrol i v bávu , nepřej si slyšet ten kravál od VANOSU/variabilní časování ventilů BMW/
Když se dá ester-.pao olej, jak když utne..i na bávu a vanos není ve 100tis po smrti , jako na Castrolu ale natočí min 200tis-- :smt044

KDYŽ DÁŠ OLEJ CO TAM PATŘÍ, TEN ZVUK BUDE JAK SE PATŘÍ --teda ševolení..
:smt044 :smt044
Hledáš na špatném místě..ventily sice budou možná potřebovat korekci, ale tenhle zvuk
je "trápení agregátu" na nesmyslné mazací emulzi...

Moto tohoto fora by mohlo být--Alfa umírá na olej.. :supz:
Castrol prosím --ne--někdo ho tu tuším cpe i do TS motoru--není nad osobitost, a vlastní názor--ale celkově je NEVHHODNÁ OLEJOVÁ NÁPLŇ hlavní důvod přidření většiny motorů TS na tomhle foru..

Prostá otázka--
Je tak těžké nalejt do motoru co tam patří a nespekulovat, když tomu /olejům/ aspoň
trochu nehovím.
.
.?

"VYCHYTANÁ CENA HC oleje " NENÍ DUVOD proto, abys to tam nalil..,
DUVODEM pro oleje PAO+ESTER JE NORMA OLEJE A DOPORUČENÍ

VÝROBCE AGREGÁTU..

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Hampice » 31.8.2012, pát 07:49

Kdo chce kam... Navim, jak je tepleně namáhaný 2.0 Busso s turbem, ale na 3.0 atm stačí přeci 20K - pokud se s tim nejezdí na okruhu nebo nehoní 300 km po dálnici v omezovači.
A 20K tady na foru "náš dvorní dodavatel" umí v podstatě za hubičku...
Osobně taky nechápu tyhle laborace...

I když, Pivrnec a jeho 156 TS je ukázkou toho, že i vyjímky mohou existovat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od HonzaR » 31.8.2012, pát 08:00

/Pokud zatápí turbíně busso, tak ta 60 není vůbec na škodu.../


Ono každý pravidlo má výjimku :-D --těch přidřenejch TS na Castrolu tady bylo diskutovanejch zatraceně víc..
..třeba nick TATA je přesný modelový příklad..co to v TS dělá --obecně..
Alfa GTV na Castrolu přidřel tentýž motor2.0 TS 3x..jednou dokonce po 80km po generálce...

On má každej taky jiný představy o "svižný jízdě".. :smt044
viz ve vláknech o olejích v TS..


jinak k TS.seriozně .

Nick JOUDA /po zadření GTV 2.0 TS začal řešit, co v motoru dělá teplota mazací emulze a dal opravdu jako jeden z mála taDY teploměr + tlakoměr/ a tak tu okolo TS mohl TAKY jako jeden z mála nezávisle poskytnout data, co se děje pod plynem, a potvrdit moje omílání--viz tepelné podmínky v motoru TS v reálu...kdo neměřil, neuvěří...

Takže když slyším že to někdo "k...a honí na Castrolu 10W-40 " bez chladiče oleje,S MOTOREM TS 16v tak je mi jasný, že pod tím pojmem myslíme PATRNĚ A OČIVIDNĚ každej něco úplně jinýho--pod plynem je TOTIŽ teplota olejový náplně při otáčkách okolo omezovače a stylu brzda -plyn na okresce V TS 16v cca 130 a víc stC..

Tohle NEPŘEŽIJE žádnej HC olej 10W-40 a 10W-60 jen chvíli--pokud někdo tvrdí , že 300tis zátěžově provozuje TS motorna týhle emulzi -Castrol 10W-40 bez chladiče oleje, očividně trochu básní, nebo popírá jednoduchou fyziku..
Tohle nedělá dobře ani kvalitní 60-ce od Milleroils , Selenii, AGIPU atd..natož HC oleji 10W-40


Přečti si něco o ježdění na okruhu v bávu po forech,olej se tam taky řeší a problémy jsou i s Castrolem 10W-60.. převařil jsem v Z3 Castrol 5W-40 na běžný silnici tak, že šla mlha z vejfuku-,-a to má bávo tenhle olej výslovně ve specifikaci..a v servisu BMW pokud budeš chtít štempl ti nic jinýho ani nenalejou..

:-D

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od cuhan » 31.8.2012, pát 08:44

Volvo taky doporučuje Castrol ale málo který volvista si ho tam leje,jelikož motory 2.5T jsou pořádné kamna které doslova hicují tak tam dávám Mobil 1 Peak Life 5W-50 :smt023
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Pivrnec911 » 31.8.2012, pát 08:55

Já ti nevím,chceš mi říct že kdyby do toho GTV nalil Selenii bylo by to cajk???:-):-):-). Určitě na té bázi oleje záleží,tomu rozumím a nevyvracím,ale aby kvuli tomu rachtal motor???:-):-):-) I kdyby tak ten Castrol není uplná sračka,to tam rovnou mužu nalejt M6AD:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 31.8.2012, pát 09:16

Uz som objednal Seleniu. Len teraz mam taky problem, ze vcera som vybral sedacku vodicovu, pozrel som preco mi nejde vyhrievanie lebo ani len ledka po stlaceni nesvietila. No prisiel som na to, ze to nebolo zapojene a nieje tam ani kabel, tak som sa na to vyprdol. Ale nebol by problem pripojit to niekde na kostru a 12V. No ked som pozapajal setky kable ,na motorceky ovladania sedacky a airbag, a prikrutil ju, tak mi nejde natocit motor, len toci, toci a nic :( , co sa uz len mohlo pri demontazi sedacky posr... ??? :smt100 .
Vsimol som si este ze pod sedackou je taky cudlik, take gumove akoby tlacidlo alebo co to je a bolo to rozjeb..., som to akotak dal do kopy, je v tom taka gulicka. Bud je to zatazovy spinac pre ohrev sedacky alebo kieho Bo... No ze by koli tomu nesiel natocit motor? Myslel som si ze mi dosiel benzin, tak som bol nabrat so 2L flase a vlial som ho tam, no ani tak nejde, a NEPOCUJEM ZABZUCAT CERPADLO, ktore predtym po otoceni kluca do 2polohy bolo pocut. :smt100 :smt100 :smt100 :smt100 , poistka FUEL PUMP je OK. :smt100 :smt100 :smt100 :smt100
Naposledy upravil(a) yesper26 dne 4.9.2012, úte 07:43, celkem upraveno 1 x.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Pivrnec911 » 31.8.2012, pát 09:21

To tlačítko pod sedačkou je odpojovač paliva při nárazu,zkus na tu gumovou kuličku zatlačit,myslím že by to pak mělo jít...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů