166 2.0 V6 Turbo

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 31.8.2012, pát 09:23

Problem vyrieseny :-D , to neni zatazovy spinac, ale odpajanie cerpadla, ked som to prepojil drotom, chytilo na prvy sup. Hmmm zaujimave, riadna kktina. No ten spinac je KO. Necham to prepojene. Je na nom napisane FIRT INERTIA SWITCH, je to nieco taketo: http://www.hiwtc.com/products/first-ine ... 5-8707.htm. Na kieho Bo... to tam je? Teda uz neni :smt040
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 761
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Vlado » 31.8.2012, pát 09:27

to co si tam nasiel "gumove tlacidlo" je narazovy senzor, ktory ti odpoji cerpadlo v pripade nehody... takze chybu hladaj v nom ....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od zde. » 31.8.2012, pát 09:28

epsile?
33

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od coyote » 31.8.2012, pát 09:29

To není kokotina, ale prevence požáru. Když se vysekáš, tak to odpojí čerpadlo. Podle mě hodně užitečné :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 31.8.2012, pát 09:32

Aha, vedel som ze na nieco to tam predsa len je. No neviem ci sa mi ho podari dat dokopy to tlacidlo. Je v nom taka gulicka, dva pliesky a strunka take perko. Najlepsie zrejme bude, ked ho niekde zozeniem.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 761
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Vlado » 31.8.2012, pát 09:35

zde. píše:epsile?
kurna vies, ze ma to napadlo len som si nevedel spomenut na ten nick :smt023
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 31.8.2012, pát 09:43

Hej, som to ja.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od HonzaR » 31.8.2012, pát 10:17

Pivrnec 11:Já ti nevím,chceš mi říct že kdyby do toho GTV nalil Selenii bylo by to cajk???:-):-):-). Určitě na té bázi oleje záleží,tomu rozumím a nevyvracím,ale aby kvuli tomu rachtal motor???:-):-):-) I kdyby tak ten Castrol není uplná sračka,to tam rovnou mužu nalejt M6AD:-).

.................................
Nech to na zkušeným uchu :smt044 --minulej tejden přijel synek s 2.5 V6 a když parkoval říkám, k...a proč ten olej přetáčíš..zvuk hnus, toho si všimla i žena, která mě upozornila na to samý- :smt044 --je životem se mnou už celkem vycvičená.. říká.. už se to trápí,kdy měnil olej :smt044 hned šel ven
a zvuk okamžitě jiná píseň...

...............................
Ten zvuk na "vanosu "s 10W-60 Castrol si nepřej slyšet.. na Pao+ ester tě pak trochu se.re, že motor není slyšet vůbec :smt023 , a nemít na konci laďák od Remuse, nebylo by co poslouchat
/2.8 od báva je R6 a zvuk--když je v pořádku--asi jako automatická pračka :smt044 /, takže ten kravál od vanose se dost pozná a že to mění z řinčení na jemnej zvuk výměna oleje slyší i žena..

Pokud tam hodí SElenia 20K, SElenia 10W-60--ZVUK SE RADIKÁLNĚ ZMĚNÍ--bude ZNĚLEJ
Nechtěj abych ti šel před barák nahrát GTV, jak zní V6 motor s PAO+ester SElenií..

Není to jen moje zkušenost--tak holt toho "tátu" sem překopnu..no.. :smt023
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 31.8.2012, pát 11:14, celkem upraveno 4 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od HonzaR » 31.8.2012, pát 10:32

nick "jouda"

....Jako jeden z mála mám nainstalovaný měřák teploty a tlaku oleje.
Při běžné jízdě s venkovní teplotou do 20°C je teplota oleje cca 90-110 °C pro 10W60
při teplotě nad 20°C se mi při běžné jízdě teplota drží spíš kolem 100-110°C

když se svezu, tak pri 20°C venkovní je krátkodobě teplota kolem 110-120°C
při venkovní vyšši teplotě je při sportovní jízdě teplota nad 120°C a krátkodobě jsem měl i nad 130°C

Ale jak psal HonzaR, teplotní degradace je neměnná.

Takže ušetříš možná 300Kč na výměně oleje, ale pak zaplatíš v lepším případě 20 000Kč za repas kliky a jejího mechanismu. V tom horším budeš řešit výměnu motoru nebo opravu za XXXX tisic.

Já budu na mém GTV 2.0TS v zimě řešit instalaci olejového chladiče.
pokud se rád hrabeš v motoru a máš dostatek peněz, tak si lej do motoru co uznáš za vhodné, ale 98% alfistů ti to nedoporučuje..





nick "Táta"



..........To je hezké.. Začalo se o kontrolce a skončilo to válkou o typ oleje...

146 1.6TS najeto při koupi cca 180tis, olej Selénia 20K, výměna každych 10tis, při prodeji najeto cca 240, teď má asi 290 a stále jezdí Selénia..

156 2.0TS najeto při koupi cca 17tis (motor nový), olej Selénia 20K, výměna každých 15tis, při prodeji cca 70tis, teď o ní nevím

156 2.0TS najeto při koupi cca 160tis, motor po GO v AUTORIZOVANÉM SERVISU, Castrol Magnatec 10W40 (podle doporučení servisu) po ujetí cca 5tis spotřeba spoupla na cca 1litr na 100, motor znovu ve stejnem servisu udělany (jenom se neptejte kolik to stálo) zase Castrol, po 30tis se motor kompletně zadřel, ojnice opustila motorový prostor. Koupen jiný motor s neznámou historií. V "neznačkovém" servise výměna motoru, shledány na něm nějaké závady, v garážových domácích podmínkách rozebrán na prvosoučástky co šlo, se to doma udělalo. první olej Selénia 20K, výměna po 10tis, náhrady za jiný olej (dle spicifikace vyhledán olej který se nejvíce blíží Selénii 20k, v této diskuzi jsem tuhle značku neviděl), měněný co 10tis, motor měl najeto cca 40tis a čekala ho zatěžkávací zkouška, proto nepoučitelný jsem použil Castrol 10W60, zvuky které vydával motor po ujetí cca 50km v hodně ostrém tempu a 750km ve velice poklidném temtu, jsem slyšel pouze u 155 2.5TD.

:smt044
................................

Když je busso "v pohodě" nemá zvuk Feldy, s tím množstvím různejch pazvuků a vibrací..
Je to prostě "hudební nástroj"..


/Prosím--neber to jako popichování../
Tys ten Castrol lil i do toho GTV V6 2.0 TB..? pak bych se těm vačkám nedivil a tomu , že bliká teď mazání taky ne., tvoje zkušenost okolo GTV V6 2.0TB není příliš povzbudivá pro kohokoli-kdo provozuje stejnou motorizaci, možná si někdo tyhle zkušenosti chce "ušetřit", a pokud ještě napíšeš, jaký olej tam po pravdě byl, bude vědět, co tomu "vysloveně nechutná"a čemu se raději vyhne... :smt023


Pozn.
Nějak nepobírám, proč na tom" krakovaným minerálu od Castrolu" tak trváš, když AGIP racing pao+ester" opravdovou synthetiku" 10W-60 racing , doporučenou výslovně pro Alfa V6 ,TS,JTS i GTA seženeš ve velkým balení výrazně pod 3 kila--osobně kupuju po kanystrech někdy i "menších sudech"..--6 Alf v rodině něco sežere..

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8669
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Hampice » 31.8.2012, pát 16:39

zde. píše:epsile?
Taky mě to hned napadlo. Kutil slovenský :-D
Hele, to je pořád ta alfa, kde si opravoval turbosání izolepou, nebo je to už další obět?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 31.8.2012, pát 19:03

Nie, to je druha. Ale ta izolepa mala co to do seba :D, som to olepil tou patexovou izolepou niekolkokrat a to uz drzalo jak prikovane. Aj sla jak raketa. Potom su ju dal bratovi, neviem co s nou spravil, zije v zahranici. Tiez chodi sem na forum a viackrat pisal aj z mojho nicku, kedze mam ulozene hesla, alebo si spravil nove neviem.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 3.9.2012, pon 18:44

Dneska som bol u Mechosa nastavit ventile, boli dost rozhasene. Len teraz kur... mi kolisu otacky na volnobehu a z vyfuku tak pufka ako stara embecka na 2 valce :-D . Robi to take vrm, vrm, vrm, puf, puf, puf, ale zaujimave je to, ze rucicka na otackomeri sa pohybuje v rozmezi 700-800ot hmm. Ja som sa v tom prisaham nevrtal. vstrek nesvieti. V com by mohol byt problem ? Ze sa nastavili ventile zrejme nie. Zvuk sa zlepsil uz to nehrkoce ako predtym len kolisu otacky. Daky kablik, falosny vzduch, hadicka alebo kieho Bo...
Asi nepali jeden alebo viac valcov ked to tak pufka. Najlepsie asi bude ked tam zajtra skocim.

Pocistil som teraz konektory na klapke, zap. cievke a vahe sprejom na kontakty, vyzera to byt lepsie, no robi to take daf, daf, daf. Otacky drzi stale na 800.

JA SOM SA V TOM NEVRTAL !!!
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 3.9.2012, pon 20:45

nahraj znova video .......


.......kolko ta vyslo nastavenie ventilov ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 4.9.2012, úte 08:13

Nastavenie ventilkov 25e, ale len vyfukovych. Napadlo ma este ci by to chrapotanie nemohlo byt sposobene akurat tymi sacimi, no to by klepalo ci nie ? A teraz to neklepe ani len trosicku ale kolisu torchu otacky no otackomer je stale na 800 a na 1000 za studena. Dneska mi ma prist Selenia 20K a isopropyl, skusim vydrhnut vahu aj klapku, hadam to pomoze. A aj motor vydrhnem lebo je dooost zasraty. Predosly majitel sa o to zrejme nestaral, aj interier bol dooost zasraty.

PS: Mozem mat xenony ? Lebo ked som ho kupil boli, no dal som ich prec a dal som klasicke ziarovky, v TP nieje ani len zmenka o xenonoch a divne je este to, ze v TP mam napisane 5stupn. prevodovku a v aute je 6 :-D co uz je len toto za kktina sak do V6TB sa ani 5kvalty nerobili ci sa mylim ? A este v TP mam nezapisane hodnoty emisii je to tam nevypisane, no TK a EK mam vraj do 8. 2013, tak je v kartickach a aj na skle. Hmm zaujimave. Hodnoty v TP su odlisne nez v tom co som mal od tej predoslej alfy. Sak 166 ma prevadzkovu hmotnost 1565kg a zapisane mam 1435. No ta predosla bola full vybava, no zosik, navigacia, cd menic nemoze mat 100kg :D
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 4.9.2012, úte 14:49

Takze olej vymeneny, no zvuk sa nezmenil :( je to to iste, a vraj tam bol Castrol 10w40 a selenia co som tam dal je tiez 10w40 cize to bolo aj ok.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Franik » 4.9.2012, úte 16:55

to že to má stejnou teplotní specifikaci neznamená že jsou oleje stejný kvality musí byt stejné číslo ACEA nebo API to jsou udaje nejdůležitější.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od twiister » 4.9.2012, úte 17:07

mozes mat HID xenonovu prestavbu max kedze si tam napchal normalne ziarovky, ved ako vyzerala ziarovka ked si ju vybral? rovnako ako nova alebo inak ? a nahraj zvuk :)
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 4.9.2012, úte 19:23

No boli tam xenonove vybojky, jedna nesvietilam preto som to dal prec a dal tam ziarovky. V TP ani len naznak o xenonoch. A co je zaujimave ze tam niesu zapisane ani emisne hodnoty hmmm. Vydrhol som vahu, klapku isopropylom, zvuk sa zmenil, no pocujem tam stale to chrastenie zospodu to pocut viac, nemozem prist na to ze odkial to lezie. Neviem ci to nie aj z prevodovky, spojky.

V tom videi co som tu dal je to pocut v 1.30. ked zabuchnem kapotu, akoby cvrcky som tam mal :D Este ma napada pridreta vodna pumpa alebo servo / klima. Kurna iba k Mechosovi zasa.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od Franik » 4.9.2012, úte 20:09

pokud nemáš ostřikovače světel a na přístrojovce máš kolečko na štelování výšky světel tak tam xenony nemají co dělat.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 5.9.2012, stř 09:04

Jj myslel som si a preto som ich dal prec a dal tam ziarovky. So xenonami iba problemi, jedna vybojka 30eur, da sa zohnat samozrejme aj lacnejsie no vydrzi hov... Odide balast, cca 50eur novy no made in china :D, vydrzi zas hov... Aj ked ho viem opravit :) Najlepsie ziarovky a pokoj :)
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 14.9.2012, pát 13:22

Da sa niekde kupit/zohnat separator oleja? Chcel by som ho vymenit, zaisto nebol za 12r meneny :D
Je to ten cierny sulok vzadu za sanim prikruteni na 3 srobach a idu du neho 3 hadice.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 15.9.2012, sob 16:22

Da sa zistit bez toho ze rozoberiem spetaky ci su maju elektricke sklapanie alebo nie ? Totiz ked stlacim cudlik tak nic sa nedeje. Skusal som ich aj rozobrat no nejde mi povolit tam tie torxy co su zospodu. Srobovak mam torx veci a ani za boha to nejde.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 15.9.2012, sob 16:23

Da sa zistit bez toho ze rozoberiem spetaky ci su maju elektricke sklapanie alebo nie ? Totiz ked stlacim cudlik tak nic sa nedeje. Skusal som ich aj rozobrat no nejde mi povolit tam tie torxy co su zospodu. Srobovak mam torx veci a ani za boha to nejde. Po stlaceni toho cudlika na dveroch pocujem ze rele v tom ovladaci cvakne. Cize tyristor tam je ok. No mozno rele je KO, no skor tipujem chyba v spetakoch alebo kabloch. Alebo bohvie ci su vobec sklapatelne. Rukou sklopit idu.

Hmm vsimol som si ze v menu audio na ics nemam ten equalizer kde sa da nastavit zvuk, je to tym ze nemam DSP zosik ? Alebo tym ze mam G2 a nie G3? Na tej co som mal predtym to bolo. A nemam tam ani moznost nastavenia vsrekov a tie dalsie veci, myslim ked stlacim clima plus dark. Da sa nejak upgradnut firmware? No zrejme tazko kedze neni z coho jedine z pasky mgf :D No ten equalizer by mi veru bodol, lebo zvuk je taky skreklavy a aj ked dam basy naplno a zapnem loudness, repro mam hertz. Jedine asi vymenit G2 za G3.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 18.9.2012, úte 18:03

Zdravim, nedalo mi to a pustil som sa do ventilov. No ked som ich zacal merat tak som sa az zhrozil. Vola mensia nez 0.15, mechos to chytil a dotiahol zrejem na fest, no co sak neklepe :D Tak som dal vsetky presne na 0.3 ale este som nestartol, zhanam silikon pod veko ventilov, jedno tesnenie je na prd, origos kua 100eur :smt013. Nechapem ako to mohol mechos tak odflaknut. No hadam to meriam dobre. Zdvihol som koleso u spolujazdca, zaradil sestku a pomaly pootacal kolesom kym vacka u ventilu ktory robim nebude smerovat nahor, potom povolim tu matku a tou tyckou co je tam troska pokrutim aby sa zvecila medzera medzi vahatkom - to kde sa pcha mierka, ja som ju predtym na tej alfe co som mal predtym strkal tam kdeje vacka :D no nevedel som. Potom ked som tam mal mierku 0,3mm tak som pomaly dotiahol tu tycku aby mierka sla tak stazsie odtial vytiahnut a aby potom ked skusam sla pekne tade pretiahnut cez tu sparu co je tam a nakoniec dotiahol matku , nebojte nie racnou ale ockovym klucikom 11tkou :D. Takto som spravil vsetky. Za studena to vobec neslo a zrejme teraz aj to chrastenie prestane, kolisanie otacok neviem, to bude skor tym tesnenim. Napisem ked to zlozim a nakopnem.

Tie ventile robim spravne? Vacku nahor u ventilu ktory robim... ???
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: 166 2.0 V6 Turbo

Příspěvek od yesper26 » 26.9.2012, stř 15:55

Takze alficka poskladana, po nakopnuti je pocut ventile ale nech ich je pocut ako by mala byt mensia vola a mali by sa podpalit, ked sa zohreje tak to stichne ale nie uplne. VOLNOBEH PRESTAL KOLISAT !!! Neviem ci bol problem v tych ventiloch alebo tesnenie pod vekom ventilov, zalepil som to silikonom na 260C. Zda sa mi ze aj lepsie taha a zmizol smrad spalenin z interieru :) Este na sestke ked prirubem tlaci do sedacky :weedman: UZ NIKDY K MECHOSOVI NEPOJDEM !!!!!!
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti