AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Pivrnec911 » 19.3.2014, stř 11:31

Hlavy komplet mám-jen bez vaček,zdvihátek a podložek(stejně musíš koupit zdvihátka nové+podložky). Nechám ti je 1500obě. Případně těsnění pod hlavy obě za 1500:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 19.3.2014, stř 14:55

Pivrnec911 píše:Hlavy komplet mám-jen bez vaček,zdvihátek a podložek(stejně musíš koupit zdvihátka nové+podložky). Nechám ti je 1500obě. Případně těsnění pod hlavy obě za 1500:-).
moc me desis :smt040 zejtra udelam fotky a jestli to bude vacka tak jsi to privoalal :smt064 . Kazdopadne jsi jeden z mala co si to uzil do plnejch. Takze kdyz bude neco potreba vim kam se obratit. Nejdriv zjistim vule a co je vymlety. Doufam ze nebude nic. Od vcerejska s tim jezdim tak opatrne :D Tvuj zvuk motoru jsem slysel myslim ze jsem na tom jeste dobre. Jak jsi vlastne dopadl uz si to sedlo? Chtelo by to aby sem hodil jeste nekdo nahranej zvuk aby bylo s cim porovnavat.

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Pivrnec911 » 19.3.2014, stř 17:49

Sedlo si to naprosto úžasně..:-). Hele nechci tě děsit... Ale vačky budou potřebovat minimálně přeleštit a znovu nanitridovat+zdvihátka. Vzhledem k tomu že se tohle nestane ze dne na den bude to rozmlácený si myslím... Ale sem jenom elektrikář...:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 21.3.2014, pát 19:12

tak jsem se k tomu nedostal. Snad zitra. Pul dne jsem si hral se zamkama abych je slozil. a mel jeden klic. Foto jen pro inspiraci.
Obrázek

prijde mne to ze to nikdy nikdo nemel sundany srouby jsou uplne netknuty :)


Tak jsem se k tomu opet nedostal...

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 3.5.2014, sob 19:02

Tak jsem se konecne dostal k tomu a rozdelal aspon predni hlavu. Presne jak jste psali zdvihatka v haji :( No asi zacnu premyslej o tech hlavach :D a pomalu zacnu skladat. Vacka vypada docela OK. Uvidim jak na tombude zadni. Mrknete na to prikladam par obrazku a samozrejme jake koliv postrehy vitany.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 3.5.2014, sob 19:51

Hmm... hrníčky na kaši a vačka evidentně dle sedmého obrázku taky :( Vačice snad půjdou zachránit, zdvihátka bys někde sehnat mohl. Koukni i na sací, občas jsou na kaši taky.

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 3.5.2014, sob 21:08

riprex píše:Hmm... hrníčky na kaši a vačka evidentně dle sedmého obrázku taky :( Vačice snad půjdou zachránit, zdvihátka bys někde sehnat mohl. Koukni i na sací, občas jsou na kaši taky.
Zdvihatka jsou jasný. Na té poslední fotce ta čára není vybrousena je to spíš jen taková špína. :) sací vypadají dobře. Spíš bych potřeboval link naoba typy abych mohl začít shánět.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 3.5.2014, sob 21:11

Nevím jestli turbo je má stejné, ale my je na obyč třílitr 12V sehnali tady: http://www.motorservis.cz/

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 4.5.2014, ned 10:58

Behem spanku jsem se rozhodl. Vacky jsem nasel nastesti za par KC /nereknu kde [-X / navic jsem koukal se rozjela debata o vackach takze pohoda :)

Zkusim Pivrnce911 jestli ma jeste ty hlavy a zacnu strojit. Navic se to bude i lip poprve serizovat, kdyz to bude dole.

zdvihatka
tesneni
gumicky pod ventily
ventily

je pravda ze naposled jsem zabrusoval ventily na zigulu, ale to je skoro stejny :)


Ted pouze potrebuji poradit s vecma co budou jeste potreba?

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 23.4.2015, čtv 19:41

Tak vacky opraveny, zdvihatka sehnana nova, hlava srovnana, ventily zabrouseny,.

vse smontovany loziska na vacce dotazeny na 17NM. Ted potrebuju nastavit vule.....

---otazka zni na kolik mam nastavit saci ?? a hlavne jak je to s merkama kdyz maji jen dve desetinky?

odkaz na fotky. Mam jich vice, ale todle je tak pro inspiraci.

https://plus.google.com/photos/11513614 ... 0426942033

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 24.4.2015, pát 11:40

bylo zde investovano spoustu prace + casu, proto se ptam: byla merena vule ventil/voditko ( zejmena vyfukovy ) + vysledek ? Ty ventily jsou evidentne jen zabrousene, ale dosedaci plocha - zejmena vyfukovych vypada jako krater - to musi na brusku ventilu + presne tak sedla v hlavne se musi preliznout frezkami. Vse za predpokladu, ze vule ventil/voditko je nekde mezi 0,04 - 0,08 saci a 0,06 - 0,12 vyfukove ( presne udaje si vyhledej v manualu - odhaduji zde ), jinak cela prace nedava smysl.
Je to zde dulezite tuplem, jelikoz je to preplnovany motor.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 25.4.2015, sob 18:16

rossogtv píše:bylo zde investovano spoustu prace + casu, proto se ptam: byla merena vule ventil/voditko ( zejmena vyfukovy ) + vysledek ? Ty ventily jsou evidentne jen zabrousene, ale dosedaci plocha - zejmena vyfukovych vypada jako krater - to musi na brusku ventilu + presne tak sedla v hlavne se musi preliznout frezkami. Vse za predpokladu, ze vule ventil/voditko je nekde mezi 0,04 - 0,08 saci a 0,06 - 0,12 vyfukove ( presne udaje si vyhledej v manualu - odhaduji zde ), jinak cela prace nedava smysl.
Je to zde dulezite tuplem, jelikoz je to preplnovany motor.
Ahoj,

To jsou fotky z postupu. Na ventilech neni ani dolicek :) Po 24 hodinach neprotekla ani kapka benzinu s petrolejem. S tema voditkama mas asi pravdu na ty jsem se vykaslal, ale nemel jsem chut je menit. Nasadil jsi mne brouka do hlavy tak se na ne jeste podivam, ale zdaly se v pohode :(

Jak zmerim vuli na voditkach?

nasel jsem toto
http://www.ddauto.sk/pdf/AE_vym_ven_vod_vlo.pdf

tak jsem sem dohazel vetsinu fotek.
https://plus.google.com/u/0/11513614388 ... W1W7Cjabiq

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 26.4.2015, ned 19:12

no jeste jsem se nesetkal s busso hlavou, kde nebyly vyjebany vyfukove voditka, saci obcas ponecham, ale i ty casto menim. U tech vejfukovych se to nemusi ani merit, pac to tam normalne kvedla pul milimetru-staci zkusit prstama. Ale jinak pouzivam hodinky z boku - ventil + voditko bez oleje. To, ze ti to tesni po zabrouseni neznamena, ze ten ventil, kdyz ma volne voditko, ti v provozu bude centrovane dosedat, to je velmi nepravdepodobne.
Jinak ty hlavy byly po demontazi extremne zakarbonovane, kalisky na kasu, vacky v pr., vrchni domecky vacek maji spousty skrabancu, to ty voditka tezko budou cajk :smt102
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 27.4.2015, pon 21:00

Hmm mas pravdu. Co si pamatuju tak tam vule byla kdyz jsem to zkousel rukou. :( no co nadelam. Slozim tudle hlavu a na tu co tam ted mam se vrhnu se vsemy novymi poznatky. Vymenu voditek a zabrouseni ventilu necham na profikach. Ze tech par tisic co a tim rocne najedu by vacky a zdvihatka mohly vydrzet ne? Aspon budu mit konecne origo tesneni,podle kteryho si necham udelat dalsi. :)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 27.4.2015, pon 21:24

no urcite to pojede, akorat bych to moc nehonil po okruhu a tak, drive nebo pozdeji se ty vyfukove ventily propali
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 5.5.2015, úte 13:56

No tak jsem nakonec rozhodl nechat to jak to je. Sundal jsem vika na dalsim motoru a loziska na vackach i hlava celkove vypada daleko lip. Aspon se pristi zimu nebudu nudit :).

http://www.alfa-romeo-portal.de/arcommu ... o-736.html

Ted uz jen potrebuji vedet jake dat podlozky? Rozmezi chapu jen kam to smerovat k jake hodnote lepsi? 0,47 nebo 0,5?kdyby nekdo rekl jestli je mam nejak prohazet a jake koupit, nebo kdyby naaahodou nekdo nejake nemel v supliku :wink:

Pridavam tabulku namerenych hodnot s legendou :smt024 .

pozadovana vule rozpeti je Hodnota optimalni velikosti podlozky v rozpeti 0,475-0,500

Obrázek

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 5.5.2015, úte 16:58

pokud nebyly brousene, tak origo podlozky maji miry po 2,5 setinach, t.j. tvoje 2,027 je 2,025, pak 2,031 je taky 2,025, a 2,018 se musi znovu dukladne premerit, je to nejspise 2,000 nebo mene pravdepodobne 2,025
v tvem pripade opravim c.6 na 0,475 a fertig.
Pokud si chces hrat tak dam na c. 2,4 a 6 na 0,45

Ja osobne na saci nedavam vice jak 0.40, nekdy i mene, ale casteji kontroluji. Je to, kdyz nic jineho, mene hlucne.

Jinak je to celkem drbacka a + - nejaka setina se vubec neresi, celkem casto se stava, ze ikdyz je vsechno dobre namereno + spocitano, pri novem mereni vyjde neco jineho a nektere ventily se museji delat znova. Proste hodinarska prace.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 11.5.2015, pon 19:18

Tak jsem to nevydrzel a rozdelal to. Vule tam je znatelna. Takze necham vymenit voditka a zabrousit ventily. Jen komu to sverit. Asi neznas nikoho v okoli pardubic. :)

Jeste jefen dotaz. Jake tam dat? Myslim tim material

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 11.5.2015, pon 21:59

voditka se daji normalne koupit, bezne spotrebni zbozi, ja treba v Brne kupuji fa cesomot. v Pardubicich nikoho neznam, to by mohl poradit nekdo mistni...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 12.5.2015, úte 12:10

Dekuji za radu. Koukam ze sehnat voditka je docela problem. Teda original :) No zkusim nekde dohnat rozmery a dat alternativni, nebo jestli vis z ceho pasujou :smt100
Jak nad tim premyslim tak si je snad vymenim sam. Pripravek na vylisovani je za par minut a na nalisovani jeste rychleji. No uvidim jak to pujde :) udelam aspon par fotecek z akce. Cim mazes veci pred slozenim. Jakym druhem mazadla, vazeliny?

hmm nasel jsem vice rozmeru vnejsiho prumeru voditek. OD 14,06-14,11 material asi bronz ze ?
Tak ted jake :smt102 ?

kód motoru AR 34102

délka (v mm) 48,5
Materiál bronz
vnitřní průměr [mm] 9
vnejsi prumer [mm] 14,05
Typ ventilu pro napousteci ventily

délka [m] 42
Materiál Litina
vnitřní průměr [mm] 9
vnejsi prumer [mm] 14,1
Typ ventilu pro vypousteci ventily
hodim si sem trochu spamu. Kdybych nahodou potreboval v budoucnu.

-----Na dříky ventilů nesahat broušením a jen je pouze zbavit nataženého karbonu a vyleštit.Dříky jsou totiž nitridovány jen do hloubky 0,06-0,12mm a když sebereš tuto vrstvu,tak se budou 100% zadírat.Pokud jsou tedy jinak v pořádku,tak zvětšenou vůli řešit vodítkem.Nejjednodušší je ho udělat z bronzu 423016 nebo 423018 s dírou 8H8 a průměrem pro uložení do hlavy nabroušeným na 14,040 - 14,044.Velmi důležitá věc je,horní čelo vodítka udělat rovné a nesrážet! hranu do otvoru pro vetil.To sražení způsobuje,že se tam hromadí olej a fuguje to doslova jako pumpa.V podstatě k tomu došli i v Jawě, protože původně tam bylo sražení 0,6mm,která pak bylo kunstrukční změnou na konci roku 1954. hotová vodítka z bronzi kde se orientuji vyrobenou dírou-povrch se dá dodělat. po nalisování vodítek je dobře zkalibrovat výstružníkem kvůli správné vůli ----

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 13.5.2015, stř 19:42

ty mas turbo, takze detaily neznam, ale stare busso 2,5 / 3.0 melo voditka obe z bronzu, ale nejake nekvalitni. problem byl vzdy hlavne na vyfukach, takze u 75ky zacali pak delat vyfukove z litiny, tam se ale zacal obevovat problem i na ventilech - driky se sjizdeli, byt byly pochromovane. Takze "vylepseni" z fabriky nulove, voditka litinove se sjizdeji pomaleji, ale sjizdeji + jeste se poskozujou i ventily.
Takze ja davam upravene saci i na vyfukove. Ty saci maji otvor cca 0,04mm mensi, coz se hodi, protoze na vyfukovych ventilech si vetsinou musim o paar setin prebrousit drik. Uz jsi zkousel tu firmu CESOMOT jak jsem psal ? Ja je tam bral pravidelne, vzdy sehnali....
Zmer si dukladne driky vyfukovych ventilu, jestli jsou vubec pouzitelne. Hod sem cisla min./max co nameris.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 3.7.2015, pát 15:34


nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 17.7.2015, pát 10:00

rossogtv píše:ty mas turbo, takze detaily neznam, ale stare busso 2,5 / 3.0 melo voditka obe z bronzu, ale nejake nekvalitni. problem byl vzdy hlavne na vyfukach, takze u 75ky zacali pak delat vyfukove z litiny, tam se ale zacal obevovat problem i na ventilech - driky se sjizdeli, byt byly pochromovane. Takze "vylepseni" z fabriky nulove, voditka litinove se sjizdeji pomaleji, ale sjizdeji + jeste se poskozujou i ventily.
Takze ja davam upravene saci i na vyfukove. Ty saci maji otvor cca 0,04mm mensi, coz se hodi, protoze na vyfukovych ventilech si vetsinou musim o paar setin prebrousit drik. Uz jsi zkousel tu firmu CESOMOT jak jsem psal ? Ja je tam bral pravidelne, vzdy sehnali....
Zmer si dukladne driky vyfukovych ventilu, jestli jsou vubec pouzitelne. Hod sem cisla min./max co nameris.

Tak jsem se na to vrhnul. Sehnat voditka problem. Cesmot chtel za jedno voditko asi 500. Takze nakonec necham vyrobit, nebo pouziji jina ktera se upravi.
s vyfukovyma jsi mel pravdu jsou vybehane. Saci jeste vypadaji dobre, ale kdyz uz tak je vymenim taky. No jedno voditko jsem pri vytahovani utrhnul. Holt to chtelo delsi zavit. Ale na poprve to slo docela pekne ven. :-D


Ted uz jen radu jak pokracovat dal :)

Vytahnul jsem dve voditka a dva ventily. S tema voditkama a vnitrnima prumerama to je jak?
myslel jsem ze kdyz maji 9mm tak maji 9,00mm. Vim ze po vlozeni do hlavy se trochu velikost zmeni a museji se vystruzit, ale prece se velikost nedela na 0,01 :shock:
na dalsim obrazku jsem vyfotil jak vypadaji talirky a jestli pujdou preborusit.

Obrázek

Obrázek

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 18.7.2015, sob 10:02

jakym smerem jsi ty voditka tahal ven, smer vacka nebo smer pist ? Jinak ty ventily - driky vypadaji podle tech neostrych fotek dobre, a mas tam spravne prumery presne na diru voditek - 9,00 mm. A ano, voditka se delaji na 0,01 presne, teda ja se o to snazim, jasny ze mi to ve finale +/- lita 8,98-9,01, na kontrolu mam nabrousene tycinky po setinach.
Talirky jsou krasne tluste a pujdou nabrousit pekne - u saciho, ktery je v poradku to nedela ani setinu, u vyfukovych dle stavu trochu vic. Ale prvni bych je hodil na hodinky a zjistil jestli jsou opravdu vsechny rovne, ohle ventily brousit je blbost, musi se prvni srovnat.
Na ty voditka - material - u nas by mela jit sehnat "hlinikova bronz " , venku pouzivaji "manganese silicon bronze " a nejcasteji je uvadena " phosphor bronze ". Pokud sezenes dodavatele, sem s nim, budu potrebovat taky material....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 28.7.2015, úte 09:01

Tak o vikendu se na to vrhnu a vse zas rozdelam. Zmerim vsechny ventily. Mrknu i na jejich soumernost a hodim sem hodnoty.
S těma vodítkama. Necham je nakonec udelat. Jen potrebuji rozmery. Vnejsi prumer mam zachovat ? tech 14,04 a 14,03, nebo mam 0,01 pridat? Jo a vytahoval jsme je sroubem ze strany vacky. Jeste zkousim voditka stejne diry z jine alfy jestli pujdou upravit. Pro jistotou zkusim najit dodavatele te bronzi. :)

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti