AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Hampice » 17.2.2016, stř 17:33

Tohle už radši nesleduju, bo mě teď sere, že jsem to neudělal...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 18.2.2016, čtv 09:39

tak to by se mohli delat sedla.....treba v nedeli....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od coyote » 18.2.2016, čtv 10:25

Hampice píše:Tohle už radši nesleduju, bo mě teď sere, že jsem to neudělal...
+1
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 18.2.2016, čtv 12:52

rosso: Nedělě by byla cajk :smt023 :smt026

Hampi & Coyote: Nevěště hlavu... žere vám to vrchem olej? Hulí to pod plynem? Ani jeden z vás na tom motoru nemá tak moc, aby ty vodítka byly KO úplně...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od coyote » 18.2.2016, čtv 13:55

riprex píše: Hampi & Coyote: Nevěště hlavu... žere vám to vrchem olej? ...
No, to se právě obávám, že ano...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od bkralik » 18.2.2016, čtv 23:21

Kdyby si to náhodou ještě někdo chtěl zkusit sám, tak tady je výkres toho našeho přípravku, jak psal riprex. Není to nic světoborného, ale zdá se, že to funguje :)

http://alfa.bkralik.cz/voditka_pripravek_nasouvaci.pdf
Přílohy
voditka_pripravek_nasouvaci.png
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Hampice » 19.2.2016, pát 07:15

No na výrobu žádná sranda teda...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 19.2.2016, pát 10:21

Celkem v pohodě. Jsem případně i schopnej zajistit výrobu :wink: Cena by byla kolem 200,-

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od coyote » 19.2.2016, pát 10:47

To bych si to asi vzal.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 22.2.2016, pon 09:01

tak pridavam foto vyfukovych ventilu pred brousenim, ktere meli vyrazne vyklepane dosedaci plochy na sedla - podivejte se jak je to propadle. Takove ventily se nedaji bez brouseni pouzit. Po brouseni doda foto ripex....
Jinak v nedeli probehlo frezovani sedel. Opet se potvrdilo, ze vyndavani a nasazovani voditek u Bussa neni zadna jednoducha vec, pokud to ma byt souose - i mensi zadrhel vedl u dvou voditek k vyoseni a muselo se frezovat sedlo trochu vic, aby se opet vytvorila souosost sedlo - voditko.
Nastesti hlavy + driky ventilu byly v panenskem stavu, takze repase probehla velmi uspesne, a Ripex mel velke stesti, ze original saci voditka byly opravdu ve vybornem stavu....
Přílohy
ripexventil.jpg
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 22.2.2016, pon 10:05

Ono chyba byla v tom přípravku - neměl to zfrézování na straně, takže zadrhával o hranu hlavy a dvě vodítka se bohužel díky tomu kously a nedotlačily úplně a musely se lehce doklepnout - je potřeba je vkládat rychle, než je hlava ohřeje. I to stačilo na to, aby to bylo víc vyosený. Zbytek byl ale v pohodě, příště už by se nám to nejspíš nestalo.
Detailní fotky ventilů a sedel dodám. V každém případě oba rossovi děkujeme za pomoc s generálkou hlav, protože bez něj by to takhle pěkně asi určitě nedopadlo. Snad už se teďka bude dařit dát ty 12V do rozumnýho stavu a bude jasno v tom, co a jak.

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 22.2.2016, pon 22:27

riprex píše:Ono chyba byla v tom přípravku - neměl to zfrézování na straně, takže zadrhával o hranu hlavy a dvě vodítka se bohužel díky tomu kously a nedotlačily úplně a musely se lehce doklepnout - je potřeba je vkládat rychle, než je hlava ohřeje. I to stačilo na to, aby to bylo víc vyosený. Zbytek byl ale v pohodě, příště už by se nám to nejspíš nestalo.
Detailní fotky ventilů a sedel dodám. V každém případě oba rossovi děkujeme za pomoc s generálkou hlav, protože bez něj by to takhle pěkně asi určitě nedopadlo. Snad už se teďka bude dařit dát ty 12V do rozumnýho stavu a bude jasno v tom, co a jak.

Jasno bude, ale dily nebudou :)) Jinak ten pripravek super. Nekde jsem slysel ze davali misto sroubu na utesneni dusiku korkovej spunt :-D Na kolik jste nastavili vule ? ja nakonec dal saci na 0,36

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 22.2.2016, pon 22:38

Díly budou relativně v poho - zatím v reálu není komponenta, která by se nedala sehnat nebo opravit, vždycky jde jen o to, kolik za to. Minimálně co se těch hlav týče... Vůle jsme zatím neřešili, teprve jsou hotová ta sedla :-D

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 17.3.2016, čtv 09:49

Tak se mne povedlo sehnat pistni krouzky :smt026 Jen bych se chtel zeptat. Pokud budou mit vlozky dobrou ovalitu. Staci pouze obnovit honovani?

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 17.3.2016, čtv 13:35

tak se pochlub kde a za kolik..jinak vlozky problem u V6ek nejsou, jestli vubec, tak jen tak 2-3 prejet, vetsinou tam to honovani jeste je jak nove....spise bych doufal, aby nebyla na pistech sjeta drazka 1. krouzku, ma to mit 0,04- 0,06 axialni vuli, obvykle je 0,1-0,2mm i vice.....udelat to muzes, ale krouzky pak nevydrzi moc dlouho
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 17.3.2016, čtv 13:35

takze ve finale echt GO, jsem zvedavy na komprese...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

nonamex
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 8.8.2011, pon 12:49

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od nonamex » 18.3.2016, pát 12:31

rossogtv píše:tak se pochlub kde a za kolik..jinak vlozky problem u V6ek nejsou, jestli vubec, tak jen tak 2-3 prejet, vetsinou tam to honovani jeste je jak nove....spise bych doufal, aby nebyla na pistech sjeta drazka 1. krouzku, ma to mit 0,04- 0,06 axialni vuli, obvykle je 0,1-0,2mm i vice.....udelat to muzes, ale krouzky pak nevydrzi moc dlouho
jsou to kouzky http://npr-europe.com/ oznaceni 8901020000 1,5x1,5x3,5

no chystam se zmerit tlaky na motou pred generalkou a po ni tak se uvidi :)
tak pokud maji povetsinou vlokzy OK. nebudu shanet zvlast vlozky s pistama.
K tema kruzkom v prvni drazce. Neda se to vyresit obrobenim a jinou veliosti?

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 18.3.2016, pát 22:58

je to narocne na upnuti ale da se to stocit, u fy. Buzuluk dostanes nadmerne krouzky na objednavku......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 22.3.2016, úte 17:45

Tak jak jsem slíbil, dávám fotky broušených ventilů a zafrézovaných sedel. Mám z toho celkem radost, vypadá to dobře. Nicméně, aby té radosti nebylo zas tak moc, tak se ukázalo, že Mroauto jsou mnohem větší diletanti, než za jaké jsem je měl. Několikrát přišel díl, kterej neseděl... no tentokrát těsnění dříku ventilu (gufera) jsou absolutně jiný, než by bejt měly. Dvě jsou správné, deset špatnejch a protože jsem si toho všiml až po roce od objednávky, tak si můžu trhnout... Co už, objednal bych další. Jenže nejsou!!! Tohle už mě vážně sere, tak starý aby na to nebylo nic dostupný to není. Vodítka nejsou, gufera nejsou, napínací kladky rozvodů nejsou, klimakompresor není... kurvapičajebatvšecky!!!
Přílohy
sedlo výfukového ventilu
sedlo výfukového ventilu
nabroušené ventily
nabroušené ventily
Sedlo sacího ventilu
Sedlo sacího ventilu

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Hampice » 23.3.2016, stř 14:39

S těma guferama jsem měl taky peripetie. Na QV jsou jiný než na obyč 12V. Ale v Italcaru bez problémů sehnali správný (už jsou to taky víc jak dva roky).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 23.3.2016, stř 18:49

Nene... nejsou jiný :wink: QV má stejná vodítka, ventily i komplet hlavy, na tom se pokud vím nic neliší. Jen vačka pochopitelně. Jinak i dle ePeru to je stejný.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od rossogtv » 25.3.2016, pát 01:46

tak s guferama jsem jeste problem nemel, je to nejaky standartni rozmer, pasuje z vice vozu, napriklad drive jsem bral z Tatry 613, take pasuji z 2ventilovych Porsche 944 a 928, a treba na 4ventilove hlavy bussa i TS pasuji take z 4ventilovych 944 - S1 a S2 a 928 S4......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 25.3.2016, pát 10:43

Už snad asi vyřešeno... včera jsem sehnal dvě sady na Norda, tam to je stejné.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od Hampice » 25.3.2016, pát 21:10

Podle eperu to právě stejné není, co si pamatuju. I hlavy musí byt trochu jiné, bo QV má vyšší KP. Nebo že by to bylo těsněním pod hlavama? :smt102
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů

Příspěvek od riprex » 25.3.2016, pát 22:14

Kompresní poměr budou dělat jiné písty podle mě :wink: Hlava jinak vypadá absolutně stejně, podle ePeru jsou čísla shodná i u ventilů, vodítek, gufer, pružin... Ani cardisc neuvádí jiné rozměry nebo vůle u "S version". Ono zrovna forma na ten odlitek je drahá, tak cesta u většiny motorů je v těch pístech. Dělá se dokonce i kit pístů a vložek pro konverzi na 3.5L. Kupodivu ani ne drahej... asi 12k nebo kolik za to chtěli... ale nevim, jak moc je kvalitní. Kdybych řešil náhradu vložek a pístů, tak bych o tom tehdy uvažoval.

V každém případě dneska jsme nová gufera nasadili a sedly, jako prdel na hrnec :smt026

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů