3,0 V6 - startování za studena

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2010, čtv 21:16

takže proměřil jsem lambdu- studenej motor, nastartovanej a měřák ukazoval stálé něpětí- nic nekolísalo, takže je KO????

po odpojení váhy motor zdechnul( ne hned) ale udržení pod plynem nepomohlo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 23.7.2010, pát 07:45

S tou lambdou je to divný. U motronicu většinou ani nepoznáš když odejde. Na 33 jsem jí měl KO a kromě spotřeby se to nijak neprojevovalo... Jinak to že ti to ukazovalo stálý napětí bylo nejspíš tim, že jsi měřil napětí na žhavení. Zkus proměřit oba dráty proti kostře. Ale pozor, signál by měla začít dávat až po nažhavení, cca 2 minuty od startu. Ale i když nnějakej signál změříš, těžko zjistíš, jestli je správnej...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Kůrkyn » 23.7.2010, pát 07:48

napětí signálu je do 1 V voltu a musí se rychle měnit a to tak, ž eho digitální voltmetr ani nezachytí.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 23.7.2010, pát 17:10

jsou tam dva šedý a jeden černej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 25.7.2010, ned 19:29

černej bude kostra a ty zbylý žhavení a signál. Kterej je kterej těžko říct :smt102
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Kůrkyn » 26.7.2010, pon 08:43

barvy jsou podivný, na šedých bude vyhřívání, černý bude signál, kostra je přes závit u tříkabelovky

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 26.7.2010, pon 10:05

Aha, díky za opravu. Myslel jsem, že to má kostru společnou
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 26.7.2010, pon 21:20

kolik je cenovka tohohletoho pamehtu????

2000kč??? to je skoro poloviční kupní cena auta :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 26.7.2010, pon 21:41

jop ta váha- jak se dostanu na obtokovej ventil???
váha.JPG
DSC00828.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Kůrkyn » 26.7.2010, pon 22:27

lambádu na fízla za 15 kil.
mám ten řemen:)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 4.8.2010, stř 21:14

tak sem konečně u kemoše spájel lambdu (kamarád restarátor) a půjde se na výměnu i s rozvodákem

bohužel budu muset vyndat i vejfuk, protože lambda je tam jak přivařená
DSC01152.JPG
Obraz094.jpg
Obraz095.jpg
Obraz096.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 11.8.2010, stř 19:57

lambda vyměněna

musel sem vyndat celej vejfuck

a musím říci, že V je se svodama, je fakt nážez- až mi z toho slzely oči :D :D :D :D

poslední obrázek je ventil co by měl mět za následek, že studenej motor nechce do otáček a kucká se

mám ho pořád otevřenej a pokud z něho odpojím hadici tak motor zdechne z čehož soudím, že má být při studeným motoru zavřený
všelijaké pokusy přípíchnout ten ventil na baterku jsou negativní, tkaže asni nefunguje

pokus bych mohl udělt že ho zacpu, tak uvidím jestli to je přesě jím

mám pravdu???

lambda.JPG
vejfuck.JPG
ventil.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 11.8.2010, stř 20:38

co si tak matne vzpominam z peugeota, tak v tom ventilu je bimetal, ktery s narustem teploty zavira obtok vzduchu kolem klapky. Melo by to mit 12V vyhrev + to cele bylo jeste namontovane na telese termostatu (ohrivalo se to vodou).
166 busso

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.8.2010, pát 09:50

jj urcite pri studenym motoru ma byt otevreny, pak zavre (snizi volnobeh)

kdyz odpojis hadici tak to zdechne proto, ze si to saje vzduch odjinud nez pres vahu
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 13.8.2010, pát 20:00

Ladin 164V6 píše:jj urcite pri studenym motoru ma byt otevreny, pak zavre (snizi volnobeh)

kdyz odpojis hadici tak to zdechne proto, ze si to saje vzduch odjinud nez pres vahu

mno jo, ale to by znamenalo, že to je funkční

co má tedy pak za následek, že motor za studena při prudkém přidání plynu nereaguje a kucká se
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 14.8.2010, sob 17:46

To bývá projev vadné váhy vzduchu, ale u motronicu??? Nevím nevím...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 14.8.2010, sob 17:48

jop je to motronic a po ohřátí jde motor za plynem, i když reakcí si nejsem jistý (nemám jak porovnávat)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 15.8.2010, ned 12:20

Tak jsem o tom mluvil se svým mekanikem, ale takhle po telefonu přes tři kanály těžko říct. U motronicu je místo váhy jen průtokoměr, kterej je i s se samotnou jednotkou věčnej. Mohlo by to být špatnýma svíčkama (to jsi pravděpodobně prověřoval včetně kabelů). Mohly by se ti zalejvat... Jinak možná ještě předstih, je tam řízenej podtlakem, tak jestli to neni špatný. To byl častej problém u starých 33.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.8.2010, ned 13:24

No jo vlastne ono to jeste ma rozdelovac, vubec mi to nedoslo :D JE dost mozny to co pise Hampi
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 15.8.2010, ned 19:56

ale, dit to má váhu vzduchu

a rozdělovač to sice má, ale předstih není řízen podtlakem

rozdělovač je tam jen k rozdělování jiskry (tzn když sundám víčko, tak je tam prázdno)
Přílohy
váha.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 16.8.2010, pon 20:03

::s29::

jnak kabely jsem proměřeval, všechny jsou průchozí, ale je pořád cejtit benzín (možná jen nějaký páry)
rozdělovač.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od crashta » 16.8.2010, pon 22:38

Milano75 píše:... ale je pořád cejtit benzín...
To musi bejt extra pro tebe tezky, kdyz tak preferujes tu mastnou vec...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Milano75 » 16.8.2010, pon 23:03

crashta píše:
Milano75 píše:... ale je pořád cejtit benzín...
To musi bejt extra pro tebe tezky, kdyz tak preferujes tu mastnou vec...

:D jnjn nafta voní lépe :)

ale ted jak jsem nestihl přišroubovat jedny svody k vejfuku, tak to má zvuk jak americká khára

docela to nahání slzy do očí :smt007
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od Hampice » 17.8.2010, úte 16:02

Milano75 píše:::s29::

jnak kabely jsem proměřeval, všechny jsou průchozí, ale je pořád cejtit benzín (možná jen nějaký páry)
Aha, tak na 33 to bylo jinak. A byl to taky motronic.. Tak to nevim...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1569
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: 3,0 V6 - startování za studena

Příspěvek od MikeC » 4.11.2016, pát 20:15

--- Hodím to sem, ať nemusím zakládat nové vlákno ---
Tak asi budu řešit první problém na 164 :D
Vypozoroval jsem, že když motor vychladne (a venku bylo tak max 5°, možná i chladněji), tak Alfa nechytá napoprvé.
Točí točí a nic. Na podruhé točí a chytne, ale sem-tam nechytne ani na podruhé (asi 2 ze 4 startů) a musím ji nahodit na potřetí.
Jakmile se zahřeje (po ujetí pár km) tak už chytá normálně. I když poprvé mi to udělala na benzince po natankování - a to byla zahřátá (jako kdyby když poklesne tlak v nádrži - protože při tankování samozřejmě se tlak vypustí a zastudena už tam taky nebude).
Počítám, že Kubas s tím problém neměl, protože s ní jezdil jen za hezkého počasí a navíc ji měl v garáží.
Nějaké nápady na co se zěměřit napřed? Odpojit AFM a vyzkoušet?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů