3.2 v6 netaha

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 26.2.2017, ned 14:48

Zdravim, mam problem se svou alfickou. Vykon se mi zda znatelne mensi nez 176 kw. Tahne tak na 100 kw. Udelal jsem rozvody, svicky, civky, olej selenia 10-60, odzkousena jina vaha vzduchu a bez zmeny, skrtici klapka cista jako nova, cele sani ciste, katalizatory pod ridicem jako nove, z vyfuku nejde cerny kour a ve vode nejsou zadne mastne oka. Do otacek jde motor bez problemu s vyslaplou spojkou, jen proste nema vykon. Dodam ze v aute je i LPG a s tim jede auto uplne stejne, tim bych vylucoval zavadu na privodu paliva. Byl jsem i nechat napichnout ŘJ a mapa je originalni. Diagnostika ukazuje lambdy, vahu vzduchu a skrtici klapku v norme. Uz si proste nevim rady.
Vedel by nekdo?

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 26.2.2017, ned 15:20

Rozober cele sanie, zmeraj tlaky, rozvody su urobene dobre? Nechaj vycistit vstreky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 26.2.2017, ned 16:40

Tlaky mam zmerene a jsou dobre, sani rozebrane bylo pri rozvodech. Rozvody by mely byt dobre a pred nima to bylo stejne. Do madrze jsem nalil spesl pripravek na cisteni palivove soustavy a ted jezdim s aditivy. Na lpg to same tudis vstriky to nebudou

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 26.2.2017, ned 17:08

A volnobeh je.ok?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 26.2.2017, ned 17:30

Volnobeh pohoda, pri studenym cca tak 900 ot .. Po chvilce behu tech 760 +- 30max ... Sem tam je videt lehke ztlumeni osvetleni budiku na pul sekundy. Alternator mam repasovanej.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 26.2.2017, ned 18:38

ak to ide rovnako na obe paliva tak chyba bude niekde na vystupe z rj, vaha, vyfuk, sanie,... pripadne by som kukol na potenciometer pedalu ci bere plny plyn
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 26.2.2017, ned 21:25

Napadly me katiky na svodech, lambdy na svodech a ten potenciometr. Pac vahu jsem zkousel a ta to neni.. Klapka jde to by neslo do otacek. Popr neni problem odzkouset. Snad leda potenciometr.... Da se nejak otestovat?

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 26.2.2017, ned 22:06

Cez diag ti ukaze kolko mas stlacene
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 26.2.2017, ned 22:18

zkusim na to kouknout, nejdrive ovsem az v patek :/

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Erik166 » 27.2.2017, pon 20:34

Som zvedavý na rozuzlenie tohoto prípadu. Niečo podobné pozorujem pri svojej 2.5 . Tiež od spodu zatiahne ale nad 4000 sa mi zdá že to je lenivé. Chystám sa vymeniť váhu vzduchu tak uvidíme .
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 27.2.2017, pon 20:44

Nad 5000 to zlenivie pri lpg ale nic strasne, na benal to taha jak das... Asi by som skusil palivo
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Crowman156
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 315
Registrován: 8.3.2013, pát 14:53

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Crowman156 » 27.2.2017, pon 21:22

Asi bych začal tím, že bych vyndal to LPG, au au nebijte mě :D
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 28.2.2017, úte 23:55

Lpg jsem mel ted skoro 2 mesice uplne odpojene a jezdil jen na benzin. Bohuzel bez jakekoliv zmeny.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 1.3.2017, stř 09:06

Aj ked mas vypnute lpg tak signal vstrekov ide stale cez lpg jednotku no tam by som problem nehladal, mozno az jak posledu moznost...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 1.3.2017, stř 11:04

Právě že i tu jsem měl odpojenou.

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 12.3.2017, ned 19:29

tak dle diagnostiky je i potenciometr OK.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 12.3.2017, ned 22:15

Mozno si si len zvykol na výkon :-P
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od hno3 » 13.3.2017, pon 06:11

změř protitlak vejfuku - na LPG se mohlo stát že to speklo mřížku v katech...

jak měří napoví strejda google...

https://www.google.cz/search?q=measurin ... =912&dpr=1

obecně čím menší, tím lepší.. ěmří s ejak na volnoběh a zvýšené otáčky, tak i za jízdy na vysoký kvalty a otáčky :) čímž vznikaj zajímavý situace...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 13.3.2017, pon 22:29

Ano, o katalizatorech jsem take dosti premyslel. Tomu ze jsou ucpane by nasvedcovalo i to ze auto do 4 tis. celkem slusne jede a po prekroceni techto otacek vadne diky malemu prutoku spalin. tohle bude ted vec po ktere pujdu. Diky za rady, zase se ozvu. :) Jinak napadlo me svody s katy nahradit svodama bez katu nebo je jednoduse vymlatit do pryc. Vznikl by nejaky problem? krom emisi? :D

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 19.3.2017, ned 12:18

Tak to vypada ze vyreseno. Predchozimu majiteli se vysypal kat. Vsechen bordel nalital do tlumice vyfuku a ten se ucpal... Banalita ktera me nenapadla... Projeti s rozpojenym vyfukem, doprovazene zvukem dragsteru (zadnej deravej vejfuk na ochcavce 1.6) a vykonem neustale a nezastavitelne stoupajicim me presvedcilo ze problem je vyresen.
Diky vsem co se ucastnili a radili. Jsem Vam vdecny.

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od hno3 » 19.3.2017, ned 13:42

špunt ve vejfuku je svinstvo, hlavně u NA motoru... na prázdno se motor nechá točit snadno až do omezovače a zdá se že je vše OK, se vzrůstajicí zátěží (vysokej kvalt, otáčky a ideálně ještě kopeček) a množstvím plynů už působí jako omezovač výkonu a krajním případě to dokáže sfouknout jiskru a člověk pak řeší problémy kde nejsou - zapalování, palivová soustava, kabeláž atd...k tomu diagnostika a osciloskop mlčí jak hrob :)

prošel jsme si tím loni po instalaci "závodního" katu ...kterej se ukázal bejt malej, ačkoliv výrobce tvrdí do 350PS... (velikost mřížky jak jsem později, při studiu problému dohledal je do 150PS neturbo/200turbo..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 19.3.2017, ned 21:40

Ano, zkusil jsem vsechno :D vsak jakozto student ktery na auto ma cas pouze o vikendech jsem nad problemem laboroval 3 mesice! Uz jsem byl v nesnazich a tak jsem se obratil sem. Nakonec jsem rad ze je to takovato hloupost. Uz jsem malem bral "novej" motor 3,2 :D . Jak rikas, diagnostika neukazala vubec nic. Sel jsem od nejlevnejsich az po ty drazsi veci ktere jsem jen pujcoval a zkousel. A nakonec to byl "hloupej" vejfuk na ctyrech sroubkach! :D
Pro jakou cestu by jste byli vy? Nahradit jeden z tlumicu trubkou nebo koupit bazar/repliku? Premyslel jsem nad Ragazzon ale momentalne to z financniho hlediska nepripada v uvahu. Leda snad bazar.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od Danni » 19.3.2017, ned 22:25

To ty tam mas katy 2?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od vonkreuz » 19.3.2017, ned 23:01

Pokud ma EURO3, tak na svodech přední i zadní hlavy je po katu. Proto někteří dávají svody z EURO2.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

pcmartin

Příspěvky: 12
Registrován: 21.8.2016, ned 18:10

Re: 3.2 v6 netaha

Příspěvek od pcmartin » 19.3.2017, ned 23:10

Ano mam 4x kat.... rikal jsem si ze bych casem dal svody z EURO 2 nebo svody proste vykuchal... Ale to asi leda kdyz by byl nejaky problem. Nebylo by to zrovna jednoduche je menit. :D

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti