Busso 3.2 - názory, zkušenosti

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od MikeC » 8.3.2018, čtv 15:58

option780 píše: 7.3.2018, stř 12:19 No a 164 je zase stylovka. Uvažoval jsem do toho auta i o 2.0 V6, ale to mi bylo rozmluveno.
A té rády se drž, s TB není jednoduchý život :smt044 Resp. rozhodně komplikovanější než s atmosférou :)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Danni » 8.3.2018, čtv 17:25

Este k tej Q2, teraz ked mam najlepsiu moznost porovnat vzhladom na to ze uz mam dvojca mojej akurat bez toho diffu tak aj ked tam su 17ky a ja mam len 16 tak tie 17 sa zacnu dost pretacat na odlahcenom kolese az ma to uz rozčuľuje... Skoda ze som v tedy nekupil viac kusov Q2-jok teraz uz su na allegre dos drahe
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Duso » 8.3.2018, čtv 21:37

hno3 píše: 5.3.2018, pon 05:41 mám 2.5 busso se squadra chipem a velkejma sacíma trubkama (+ lepší koncovej tlumič) (až cca 210PS ve vršku, ale jinak výrazně lepší chování v celým pásmu)

-průbeh výkonu je krásně lineární, nutí tě pracovat s fofrklacem, pokud chceš jet svižněji, ale na 6tku jedeš cestovní ryhclostí a jen si to tok brblá..
-od volnoběhu to krásně lineárně táhne ke 4000 kde to ožívá ještě víc a jde až do omezovače
-díky tomu chipu to má bleskový reakce na plyn....
-díky tomu že je 2.5 podčtverec, tak točí točí a točí :) což je předpoklad 100% zážitku ze sportovní jízdy

nečekej dieslový přískoky že to na 1500 ožije jak kráva do necelejch 3000 to tlačí do sedačky nečekej .. to u diesla dělá to že to "jede" ale v porovnání auto vs. auto to tak není...
hno3 Tak si mi dal chrobáka do hlavy, ten squadra chip ako si sa k nemu prosimťa dostal ? :) Či len objednať z official webu ? (385€) Či to predávajú ako "plug n play" ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od hno3 » 9.3.2018, pát 06:44

dostal jsme se k němu tak že sem dělal GO motoru a řj (mam motor s řj na sacím potrubí) jsem poslal Stephanovi
.. starý jednotky s výměnným švábem ti pošle jen brouka, v případě novejších ECU musíš buď poslat ECU, nebo u úplně novejch aut přistavit auto (s Giu plánuju někdy výlet do holandska na prodlouženej víkend :))

stačí mu napsat a popíše ti co potřebuješ a jak platit (ban. převodem):

- za mě ŘJ
- kód z CODE karty (ten ti vyjedou i na papír dle VIN v každém Fiatu), aby všechny funkce řj zůstaly zachovány

přijde ti:

upravená řj
samolepka
dotazník:) jak jseš spokojen se službama a chováním auta po úpravě
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od vonkreuz » 10.3.2018, sob 10:33

petrAR156 píše: 4.3.2018, ned 22:22 taky můžeš jet mimo město pořád na 6 a pokud to držíš nad 2000 jedeš pohodu, jen na akceleraci si pak holt musíš podřadit, dle potřeby klidně o tři kvalty (s meziplynem).
Dneska jsem jí po třech týdnech vytáhl z garáže. Jak píšeš, předjížděl jsem cestou do práce kolonu tří aut s přebytkem rychlosti na 6. kvaltu a když v protisměru vykouklo auto, tak mezi plyn, za tři a tradá. :drivers:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od petrAR156 » 10.3.2018, sob 11:06

Jj. Šestka trojka, oblíbená kombinace :)

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od rosso155 » 11.3.2018, ned 10:26

Oblíbená, a v tom provozu, co je, i hodně častá :smt023 :smt077
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Giant

Příspěvky: 33
Registrován: 1.8.2016, pon 21:42

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Giant » 10.8.2019, sob 20:51

Ahoj,

jak jsou na tom převodovky v GTA? Pokladnička se naplnila a během podzimu si pojedu pro nějaké GTA, nejspíš německo.
A vrtá mě hlavou do čeho jít: Manuál nebo automat (pádla). Jde spíš o funkčnost, životnost a případné opravy/repasy v dnešní již přežité době.
Automat s pádly by se mě určitě líbil, pohodlnější a na sportovní jízdu lepší varianta, ale nemám přehled jak je to s repasy a náhradními díly u těchto skvostů.

Za případné názory a vaše zkušenosti budu rád. :smt055
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 16V
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm 20V Q4 Ti.

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Ladis » 10.8.2019, sob 22:11

To přece není žádný automat ne.....jen robot. převodovka.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od vonkreuz » 11.8.2019, ned 07:07

Ano, je to Selespeed, robotizovaná převodovka. Pamatuju se, ze byly problémy se selenoidy a s nějakou hydraulikou, která byla totožná s Fiat Stilo 2.4 20v - Alfa se musela kupovat cela, Fiat šla koupit po dílech.

O Selespeedu je tu vlákno: https://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=5805
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od A.J.Michal » 12.8.2019, pon 09:12

vzit manual. Automat je sice dobry, ale radi na moderni pomery proste strasne pomalu :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od riprex » 12.8.2019, pon 23:44

A hlavně, řekněme si to na rovinu, ten motor je zajímavý ne výkonem ale těmi reakcemi na plyn, zvukem a celkovým projevem. Stejně tak to auto není žádnej závoďák. Ten robot tomu prostě sebere značnou část zážitku, takže za mě určitě k žádnému Bussu automat, tím spíš robot.

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od razorcz91 » 28.8.2020, pát 10:23

Mám jeden dotaz tak to napíšu sem, ať nedělám další vlákno. Na stole mám rozebranou 3.2 v6 a a všiml jsem si, že písty maj zase jen 2 mm mezeru na stírací kroužek a nejsou v něm vyvrtany díry pro odvod oleje jak u pozdějíšch twinsparků.

Moje otázka tedy zní? měl nějakej 3.0 v6 24v větší mezeru a ty dírky pro odvod nebo žádnej v6 24v to u alfy nemá? Díky
Přílohy
IMG_20200827_183913.jpg
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od hno3 » 28.8.2020, pát 21:00

zde platí to samý co pro TS... lámalo se to někdy kolem roku 2000 ....

rozhodně bych ty díry tam měl protože normální písty - i kovaný od AHM, či woesnerra je tam maj.. jakmile je válec víc projetej, tak se to nestíhá odvádět a spaluje to víc než zdrávo.....
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Duso » 29.8.2020, sob 11:03

navŕtať podla piestu ktorý ich má a hotovo :)
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti