Busso 3.2 - názory, zkušenosti

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 4.3.2018, ned 17:00

Ahoj všem.

Možná vám nebudu připadat ani jako pravý alfista, ale zatím jsem měl v AR pořád jenom ropu. Třeba taková 2.4 mi ale přijde super, ten motor miluji a s pár úpravama je to fakt monstrum (nejsem žádný lepič).

Chci si ale koupit další radost. Nejspíš 166 3.2 nebo 147 GTA nebo 164 3.0. Protože jsem ale nikdy auto s bussem neřídil a ani neznám nikoho, kdo ho má, může mi někdo povykládat o tom motoru, jak se ta auta projevují apod.?

Zvuk docela znám, ale co zátah odspodu/nahoře, pružnost ve vyšších rychlostech, reakce na plyn? Zamiluji si ho? Nechce se mi číst články reportérů, kteří o tom často ví prd a hlavně v tom autě jezdí 2 hodiny.

Budu rád za každý názor.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od petrAR156 » 4.3.2018, ned 22:22

Tak třeba tento redaktor ví o čem píše:
https://www.autickar.cz/clanek/alfa-rom ... ecke-dilo/

Zátah od spodu :roll: není to diesel, když si někde najdeš graf průběhů krouťáku a výkonu bude ti jasné, že nejlíp jede tak od těch 4000+ rpm. Pokud mluvíš o 3.2 tak v 156 když řadíš z 2 na 3 v 6000 auto je schopný si hrábnout. To je ta "sportovní" rovina, taky můžeš jet mimo město pořád na 6 a pokud to držíš nad 2000 jedeš pohodu, jen na akceleraci si pak holt musíš podřadit, dle potřeby klidně o tři kvalty (s meziplynem).
Nejlepší je si to projet a nebát se motor točit, s tím budeš mít asi po dieselu trošku problém, alespoň kolega který měl čiplou 156 2.4 měl v mým autě tendence řadit moc brzy.
Jinak 166 je takový rychlý koráb 156 GTA rychlá hbitá mrška 147 GTA holé šílenství :-D

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Danni » 4.3.2018, ned 22:46

Priebeh vykonu je presne taky aky je najlepsi pri obiehani aut
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od hno3 » 5.3.2018, pon 05:41

mám 2.5 busso se squadra chipem a velkejma sacíma trubkama (+ lepší koncovej tlumič) (až cca 210PS ve vršku, ale jinak výrazně lepší chování v celým pásmu)

-průbeh výkonu je krásně lineární, nutí tě pracovat s fofrklacem, pokud chceš jet svižněji, ale na 6tku jedeš cestovní ryhclostí a jen si to tok brblá..
-od volnoběhu to krásně lineárně táhne ke 4000 kde to ožívá ještě víc a jde až do omezovače
-díky tomu chipu to má bleskový reakce na plyn....
-díky tomu že je 2.5 podčtverec, tak točí točí a točí :) což je předpoklad 100% zážitku ze sportovní jízdy

nečekej dieslový přískoky že to na 1500 ožije jak kráva do necelejch 3000 to tlačí do sedačky nečekej .. to u diesla dělá to že to "jede" ale v porovnání auto vs. auto to tak není...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Gardy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 3.11.2015, úte 07:59

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Gardy » 5.3.2018, pon 07:18

Mám 3.2 ve 166. Motor je robustní a má sílu ve všech otáčkách - stačí přidat plyn a auto prostě jede. Ten motor má podle mě dost síly v celém rozsahu. V pohodičce jezdím cca 2-3 tisíce cestovní rychlosti (meziměsto) a motor nejde ani přes decentní rádio vůbec slyšet. Když chci předjíždět někdy ani nepodřazuju ale když už tak se ozvou varhany a síla s nimi spojená. Nechal jsem tam namontovat i LPG a žádné velké změny to nepřineslo (krom toho že jezdím za půlku - ale LPG věc názoru - btw při výměně oleje mám olej čistší než kdybych jezdil jen na benál).

Všeobecně se traduje, že bussa jsou nejspolehlivější motory od alfy. Základ je ale dodržovat servisní intervaly na olej, rozvody a svíčky. Nezanedbat nízké hladiny kapalin a tak podobně. Co se týče cen oprav nebo servisů tak bych to neviděl tak hororově. Jsou vesměs v normě. Busso je radost. Je to robůstní motor co se odměňuje za dobrou péči spolehlivostí a zábavou.

Jedinou výtku bych měl ale k 6. stupni na převodovce. Čekal bych že bude trošku jinak spřevodovaná protože je dle mě trochu mimo fakt, že na šestku točí při 130 kmh cca 3000-3100 ot. Kamarádova Vectra v benzínu, kde má nějakou sportovnější převodovku mu na cestě při 130 točí cca 2500-2800... ale to je věc názoru. Každopádně s bussem neuděláš chybu. 166(164) jsou vozítka do pohody kdy tě to ani netáhne nějak závodit a šílet. GTA jsou úplně šílené a pokud bych měl prašule hned si kupuju nějakou 147 GTA... :)
Alfu bych nikomu nedoporučil, ale že bych jezdil v něčem jiném, to si nedokážu představit.
166 3.2 V6 176kW - Lusso, LPG, DSP, Xcarlink, Couvačka v ICS "italská milfka"
ex147 1.6 TS 77kW Sport 2, Bose, 17" "motokára"

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Danni » 5.3.2018, pon 17:38

To mas este pohode, mne 5q toci pri 140 4000 ale nejak extra mi to nevadi ten 2,5 je aj tak relativne slabsi a teda nemusim podradzovat na dialnici a spotreba stale rovnaka 12-13
Edit: ale ten 6q neni nejak extra dlhsi rozdiel asi 200ot.?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od hno3 » 5.3.2018, pon 18:41

6q se v této době nedělali pro úsporu paliva, ale pro sportovnější dojem/pocit... vmax zůstala zachována, ale propady otáček mezi kvaltama výrazně menší oproti 5q či dnešním 6q...čímž se motor líp sbíral a akceleroval.. to vše i díky kratšímu SP...

ten 6q co je ve 156tce 2.5 tak to je převodovka dle představ jak má řadit ve sporotvním sedanu/kombi...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.3.2018, pon 18:45

V 164 to taky celkem toci... :D Pokud mas trochu citu pro auta a techniku, budes z toho motoru uneseny. I kdyz to neni nejrychlejsi motor na svete, ani netahne v nizkych otackach jako R6, ma charakter a uzasny zvuk. :smt023
Přílohy
20160813_075349.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Harous » 5.3.2018, pon 21:17

Napiš odkud si, třeba se tu najde někdo kdo Tě s Bussem sveze. To dá tisíckrát víc než si o tom něco číst. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od vlad47 » 6.3.2018, úte 23:50

Rozdiel na spotrebe citit az ked sa dostanes na nizsie hodnoty. V thesise pri 130 toci 2500 a bere tak medzi 8-9.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 08:47

Harous píše: 5.3.2018, pon 21:17 Napiš odkud si, třeba se tu najde někdo kdo Tě s Bussem sveze. To dá tisíckrát víc než si o tom něco číst. :smt023
Jsem z Brna a pokud mě někdo sveze, tak budu samozřejmě rád. :D Můžeme klidně pokecat o Alfách, vezmu tu svoji proberem je.

Řídil jsem například M3 E46 a reakce toho motoru na plyn a zvuk byly naprosto neuvěřitelné. Busso má navíc podle mě lepší zvuk a zajímal by mě i zbytek.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.3.2018, stř 10:00

Tak zrovna srovnani s S54 v e46 M3 neni fer, to je polozavodni motor, ma vic vykonu i vic toci, 6klapkove sani atd... Ale zvukove za mne urcite Busso, i ta reakce na plyn je fajn, pry je teda znatelne lepsi u starsich verzi s lankovym plynem. Fakt se nech svezt a uvidis sam, skoda ze jsi z daleka :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Harous » 7.3.2018, stř 11:19

option780 píše: 4.3.2018, ned 17:00 Ahoj všem.Nejspíš 166 3.2 nebo 147 GTA nebo 164 3.0.
To je docela výběr ode zdi ke zdi. :D Určitě bych se nevyhýbal ani GT V6. K jakýmu účelu to auto vlastně chceš?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 12:19

Harous píše: 7.3.2018, stř 11:19
option780 píše: 4.3.2018, ned 17:00 Ahoj všem.Nejspíš 166 3.2 nebo 147 GTA nebo 164 3.0.
To je docela výběr ode zdi ke zdi. :D Určitě bych se nevyhýbal ani GT V6. K jakýmu účelu to auto vlastně chceš?
Jsou to úplně jiná auta, vím. :) Řeknu to blbě, ale musí mít to dělat radost a musí to mít duši, což budou mít obě auta. Rád se pořádně projedu po pěkných okreskách ale i proletím po dálnici. Nezáleží na tom, jestli to bude na 100 o půl vteřiny později, ale aby to auto reagovalo krásně na volant a na nohy.
Mám 166 Ti 2.4 20V s trochu popohnaným motorem a hrozně se mi líbí, jak to auto jede celkově. Na rovince to sedí jako beton a v zatáčkách na to, že je 166 docela koráb jede taky parádně. Rozhodně líp než třeba E60. Možná se mnou nebudou souhlasit všichni, ale nevadí mi ani náhon na předek.

Ta 147 GTA bude ve vyšších rychlostech asi trochu nervóznější, co?

No a 164 je zase stylovka. Uvažoval jsem do toho auta i o 2.0 V6, ale to mi bylo rozmluveno.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Kubas » 7.3.2018, stř 13:40

jakékoliv auto s Bussem dává smysl, motor je skvělý vždycky a zbytku auta se holt přizpůsobíš :-) 166/147 jsou už prostě moderní auta co jezdí fakt parádně, 164 už je pomalu youngtimer, ale jak píšeš, je to prostě stylovka.... každé má něco do sebe, když člověk vyloženě nehledá konkrétní model, tak holt může koukat po všech a když se něco objeví, tak to řešit.... jako vždy u Alfy se vyplatí počkat na zachovalý kus a neskočit do první pasti ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Harous » 7.3.2018, stř 14:09

Teď čistě můj subjektivní názor, jak to vidím já:
AR 166 bych vynechal. Ne proto, že by to bylo špatný auto, auto je to dobrý, ale proto, že už jednu máš.
AR 164 je super, je to přelom 80. a 90. let se vším co k tomu patří. To auto má duši, má koule a přitom je pohodlný. Nevýhodou je, že je ho na běžný ježdění škoda a budeš horko těžko shánět nějakou slušnou na který nebude mraky práce.
AR 147 GTA - Hothatch s šestiválcovým motorem, kde jinde to najdeš. To auto je pecka a nutí k rošťárnám. Trošku škoda, že nemá samosvor, ale i to se dá řešit. Najít v CZ slušný kus na prodej asi bude taky problém. Není to už taky nejmladší auto tak pozor na korozi.
AR GT V6 - podle mě splňuje kousek od všeho výše zmíněného. Není to takový hardcore jako GTA, ale pořád je to kupé od AR. Pohodlný bude taky a ty poslední ročníky snad nebudou shnilý.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 15:18

Harous píše: 7.3.2018, stř 14:09 Teď čistě můj subjektivní názor, jak to vidím já:
AR 166 bych vynechal. Ne proto, že by to bylo špatný auto, auto je to dobrý, ale proto, že už jednu máš.
AR 164 je super, je to přelom 80. a 90. let se vším co k tomu patří. To auto má duši, má koule a přitom je pohodlný. Nevýhodou je, že je ho na běžný ježdění škoda a budeš horko těžko shánět nějakou slušnou na který nebude mraky práce.
AR 147 GTA - Hothatch s šestiválcovým motorem, kde jinde to najdeš. To auto je pecka a nutí k rošťárnám. Trošku škoda, že nemá samosvor, ale i to se dá řešit. Najít v CZ slušný kus na prodej asi bude taky problém. Není to už taky nejmladší auto tak pozor na korozi.
AR GT V6 - podle mě splňuje kousek od všeho výše zmíněného. Není to takový hardcore jako GTA, ale pořád je to kupé od AR. Pohodlný bude taky a ty poslední ročníky snad nebudou shnilý.
Jasný, já jsem rád za názory. Asi nechci kupovat úplně top kus, protože tu 166 jsem tak kupoval a byla tam stejně spousta práce (asi jsem ale taky trochu magor, protože mě štvou věci, nad kterými lidi mávnou rukou). Nechal jsem se trochu nachytat vzhledem a strachem, že mi ji někdo vezme, tak jsem po tom skočil. Bohužel mi několik aut předtím vyhořelo, protože byl někdo přede mnou. Nakonec se ale do toho top stavu skutečně dostala, akorát chci ještě opravit sedačku řidiče.

S tou 166 nevím, je pravda, že by mě zajímalo, jaký je mezi tím fakt přesně rozdíl. Jsem teď výkonově těsně pod 3.2, ale ta atmosféra pojede asi líp, ale nevím.

Jsem úplně nejvíc nahnutej na tu 147 GTA, protože to je prostě zvíře. Akorát jsem myslel, že se dělaly i verze, co měly Q2, tedy samosvor.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.3.2018, stř 15:35

Ne, vse jsou dodelavky.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 15:40

Ladin 164V6 píše: 7.3.2018, stř 15:35 Ne, vse jsou dodelavky.
Nevím, co myslíš.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Kubas » 7.3.2018, stř 15:49

myslí ty samosvory, originál z výroby je prostě obyč otevřený diff, Q2 se dávalo jen do 147/GT s JTD.... ale ta dodělávka je celkem snadná, jen to zaplatit ;-)

jinak oproti naftové 166 bude u V6 prostě rozdíl ve zvuku, chuti se točit a celkovém pocitu..... bude to i rychlejší i když jestli máš naftu chipnutou tak třeba ne o tolik.... ale ten motor je to co z toho auta udělá srdeční záležitost.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od petrAR156 » 7.3.2018, stř 16:32

Pokud chceš GTA v trošku komfortnějším vydání než 146, rozšířil bych výběr i o 156 GTA.

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 16:42

petrAR156 píše: 7.3.2018, stř 16:32 Pokud chceš GTA v trošku komfortnějším vydání než 146, rozšířil bych výběr i o 156 GTA.
A jak jsou na tom 147 GTA i 156 GTA s komfortem oproti standardním verzím? V obou obyč. už jsem jel.
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

option780

Příspěvky: 31
Registrován: 20.12.2016, úte 21:08

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od option780 » 7.3.2018, stř 16:44

Kubas píše: 7.3.2018, stř 15:49 myslí ty samosvory, originál z výroby je prostě obyč otevřený diff, Q2 se dávalo jen do 147/GT s JTD.... ale ta dodělávka je celkem snadná, jen to zaplatit ;-)

jinak oproti naftové 166 bude u V6 prostě rozdíl ve zvuku, chuti se točit a celkovém pocitu..... bude to i rychlejší i když jestli máš naftu chipnutou tak třeba ne o tolik.... ale ten motor je to co z toho auta udělá srdeční záležitost.... ;-)
A Q2 by asi mělo vydržet na GTA úplně normálně, ne? Přeci je ty nafty mají velký krouťák. Má to fakt smysl dělat?
Moje alfa, moje láska
Motor 2.4 je důkaz, že i ropa může být neskutečná zábava
166 3.2
166 2.4 JTDm

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od petrAR156 » 7.3.2018, stř 17:00

option780 píše: 7.3.2018, stř 16:42
petrAR156 píše: 7.3.2018, stř 16:32 Pokud chceš GTA v trošku komfortnějším vydání než 146, rozšířil bych výběr i o 156 GTA.
A jak jsou na tom 147 GTA i 156 GTA s komfortem oproti standardním verzím? V obou obyč. už jsem jel.
Pokud si jel s auty se sport packetem (tuším 2 nebo 3?) tak asi stejně, oproti standardu trošku snížený a tužší. Jinak 156 má oproti 146 o cca 5cm větší rozvor.

Jinak Q2 se vyrábí spec. pro 3.2 motory.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Busso 3.2 - názory, zkušenosti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.3.2018, stř 17:32

Q2 diff je stejny na vsechny prevodovky rad c503 a 530, takze jtd, 2.5, 3.0, 3.2... Diky tomu jde dat o do 164...

Urcite upgrade co za to stoji.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host