Rozvody

Odpovědět
enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od enzo156 » 10.9.2013, úte 21:08

Napínákem šponuješ až se ti protne šipka do značky viz foto.
Přílohy
napínák.jpg
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Mattyfu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Registrován: 6.7.2013, sob 08:25

Re: Rozvody

Příspěvek od Mattyfu » 13.9.2013, pát 06:11

Tak tý šipky jsem si vůbec nevšiml, alfu mám už doma, bohužel přijela na platě, snad to tenhle víken už dodělám, jinak jsem kontroloval aretaci podle fotek zde a mám to podle všeho dobře. Hele napadlo mě, jak se pozná špatně otočená klika, myslím o 180 stup. Ale to by se mi to neopíralo.
Alfa Romeo 156 sportwagon V6 24V Q-System

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 13.9.2013, pát 06:48

a) Je to jedno
b) Kdyz se to dela jak ma tak to nemusis vubec resit
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Mattyfu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Registrován: 6.7.2013, sob 08:25

Re: Rozvody

Příspěvek od Mattyfu » 15.9.2013, ned 17:53

Tak alfa od včera vrčí, mám radost, páč moje podmínky, na chodníku před panelákem pod dubem byly docela divoké, jen jsem udělal začátecnikou chybu a skřípl jsem si těsnění vent. víka nebo ho špatně nasadil nevím, takže mi z toho rosí olej na svody, ale to příští víkend přetěsním. Důležité je že ta V6 je opět při životě.
Alfa Romeo 156 sportwagon V6 24V Q-System

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 15.9.2013, ned 18:14

Tak napiš co byl za problem.
A ty servisaky zajdi rovnou nakopat do prdele. Platil si jim neco?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Mattyfu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Registrován: 6.7.2013, sob 08:25

Re: Rozvody

Příspěvek od Mattyfu » 16.9.2013, pon 10:51

Ahoj, kde byl problém nevím, v sobotu jsem k tomu přišel asi v půl desáté dopoledne vše si znovu a řádně nastavil, vyndal všechny svíce a krásně mi to šlo protočit, to jsem udělal asi 10x a začal jsem to skládat. No a i s obídkem a pokecem se sousedy, kteří jse na mě chodili dívat, jsem měl v šest hotovo, jen když jsem to nastartoval, tak mi cca po 5 min bublání začal téct olej na svody, no tak jsem to típnul a budu musel příští víkend sundat víko, naštěstí jen to přední. Asi sem ho špatně nasadil, no jsem vůl, já vím. *plesk
Peníze jsem jim nedal, spíš jsem jim zachránil asi 20 táců, když si nevěděli rady proč jim nefungoval tachometr a svítilo ABS na vectrře. Byla to vadná řj ABS, jsem jí vymontoval, proletoval, zapekl a vrátil a pánové koukali jak blumy, že to funguje že jsem věděl čím to bylo.
Tak jsem si u nich zavařil výfcuk a měl jsem přislíbeno, že mi udelají rozvody, jen se jim do toho nechtělo, pak nevěděli jak, tak jsem jim to rezebral, sehnal a zaplatil přípravky a nakonec si to udělal sám. Měl jsem z rozvodů strach a tak jsem chtěl nad s sebou raději dozor, přeci jen jsem dělal jen jednodušší na golfíkovi, volvu ,ale jak se ukázalo, nakonec jsem učil já je.
Alfa Romeo 156 sportwagon V6 24V Q-System

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 7.11.2015, sob 19:41

čau chlapi.
Koupil jsem 156 s 2.5L Bussem a mám z ní radost jako malej kluk.
Budu dělat rozvody. Pročtl jsem celé téma a stále nemám jasno, proč to bez přípravků nejde? Pokud je na setrváku značka, nastavím 1 do HU a v téhle poloze udělám (něčím?) značky na vačkách oproti domkům. všechno odstrojím a povolím řemenice z vaček. Tyto opět lehce nasadím a rukou dotáhnu. nasadím řemen, dotáhnu napínák, doladím klíčem vačky přesně na rysky. řemenice na vačkách utáhnu natvrdo. protočím motorem ručně bez svící a opakuju napnutí řemene, kontrola rysek.

Vyměním samozřejmě všechny kladky i vodní pumpu, přetěsním trubku chlazení mezi řadami válců.

Je mi jasné, že vznikne určitá nepřesnost v časování kvůli nepřesnosti odečtení rysek a možná trochu delšímu původnímu řemenu.

Rozvody u V6 delám poprvé, tak prosím zkušenější o názor co dělám špatně. Případně, pokud by někdo půjčil přípravky, zaplatím. Zatím díky Marek
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Rozvody

Příspěvek od vlad47 » 7.11.2015, sob 23:57

Ja som vlakno necital, ale rozvody na bussovi robim normalne vzdy bez pripravkov. Mam ich, raz som ich pouzil, ale len na kontrolu, lebo sa mi nieco nezdalo no po kontroloe sa ukazalo ze to bolo ok. Na ten postup ktory si napisal by som odvahu nemal. Ak povolis remenice z vaciek tak si bez pripravkov v haji, presne to uz nikdy nedas. Auto ti bude jazdit, ale nedokazal by som zaspavat s tym pocitom ze to nie je top. Presne z toho dovodu som remenice este nikdy v zivote z vaciek na ziadnom bussovi nepovoloval (nastastie vsetky gufera zatial na kazdom motore drzali). Ja osobne si myslim, ze aj ked to robis pripravkami tak uz to tiez nie je 100perc ale len 99. Nevidim dovod preco to proste nenechat, tak ked to raz vo vyrobe nastavili presne. Naco to menit? Musis si ale uvedomit, ze ti znacky uplne presne sediet nebudu, nemozu pretoze ten remen je fakt dlhy a dost extremne sa natahuje, cize ked spravis znacky so starym ktory je dlhsi tak s kratsim to bude inak. To inak ale znamena, tak ako to bolo vo vyrobe. Teda remenice budu po vymene jemne kuuuusok natocene na seba, to iste aj kluka. Ten rozdiel musis dorovnat na napinaku. Naco zbytocne rozoberat co netreba plus trapit gufera tlakom do stran pri dotahovani. Kamos to spravil raz a hned po rozvodoch ich musel menit. Takze nic nepovoluj ked tym nic nedosiahnes, v nicom ti to nepomoze, len to domrvis. Alebo ak nemas jasnu predstavu ako na to tak by som zvazil na tvojom mieste to dat niekomu radsej spravit. Rozvody su jedna z najnachylenjsich veci na tom motore.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody

Příspěvek od petrAR156 » 8.11.2015, ned 00:03

Marek_3L píše:udělám (něčím?) značky na vačkách
Na vačkových hřídelích rysky jsou (tedy alespoň u 24v), je dobrý se před odstraněním řemenu podívat ke které straně štelovat (kola jsou na kuželech) dole je na hřídeli pero. Jo a taky si pohlídat (když ty rysky před odstraněním řemene zkusmo vyšteluješ) úvratě.

Jo a aby jsi mohl pootáčet klikou tak potřebuješ stočit na soustruhu golu, tuším, že je to 41 ale to si ověř.
Naposledy upravil(a) petrAR156 dne 8.11.2015, ned 00:26, celkem upraveno 1 x.

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody

Příspěvek od petrAR156 » 8.11.2015, ned 00:20

vlad47 píše:Ak povolis remenice z vaciek tak si bez pripravkov v haji, presne to uz nikdy nedas
Ale ano, jen je to větší drbárna, povolíš řemenice na vačkách aby se v kuželech daly ztuha pootáčet, nasadíš nový řemen, pohlídáš si značku na řemenici na klice (př. hodinkama úvrať) a potom pomocí klíče vačkové hřídele jednu po druhé došteluješ na rysky a dotáhneš. Jen je třeba opatrně aby sis tím doštelováním (utahováním) nerozhodil už ty vyštelované :)

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Rozvody

Příspěvek od vlad47 » 8.11.2015, ned 00:28

Hmm, tak je mozne ze som ich na tych 3.0 aj 3.2 prehliadol, nejako extra som ich ani nehladal, pretoze to nebolo potrebne a ani ofiko navod nic take nespominal. Ked uz sa ale pustim do tohoto postupu tak to mam pripravky v skryni :)
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody

Příspěvek od petrAR156 » 8.11.2015, ned 00:46

to vlad47
Já mám zkušenost jen s 2.5 24 ventilem ve 156, tak nevím jestli jsou rysky i na jiných kubaturách (asi ano) a na starších motorech (to mám pocit že jsem někde zachytil, že ne).

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Rozvody

Příspěvek od vlad47 » 8.11.2015, ned 00:52

Ano na starsich modeloch viem ze su, tam to spomina aj ofiko navod. Snad ked to budem najblizsie robit tak si spomeniem a skusim to checknut.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 8.11.2015, ned 08:45

musím si to trochu srovnat v hlavě. Vlad má pravdu v tom, že když nebudu povolovat vačkové řemenice, bude to jednoduššší a menší drbačka. Pert zase v tom, že podle rysek by to mělo být OK.

Co říkáte na mojí teorii:
Starý řemen sice protažený je, ale ve výrobě byl nasazený přesně. tudíž když si udělám značky na řemenu vůči všem řemenicím, na novém řemenu odpočítám zuby a podle počtu zubů si udělám tytéž značky, nemůžu to minout(?) V tom případě by měly sedět i značky, což překontroluju.

Dotazy na Petra:
1)nemáš prosímtě fotky těch rysek na vačkách, případně kde je mám hledat? Mám 156 SW rok 2000 (předface)
2)je značka i na stervačníku? normálně by měla být v tom okénku, myslím že nastavení na rysku je stejně přesné jako s hodinkama.
3) když sundám řemen v ůvrati, nesjede mi některá vačka ventilem na píst kvůli pružině?
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 8.11.2015, ned 08:46

vlad47: prosímťa daju sa kupiť pripravky za rozumnu cenu? pripadne kde?
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Rozvody

Příspěvek od vlad47 » 8.11.2015, ned 09:15

Riska je v okienku na zotrvaku, ked to na nu nastavis a zhodis remen vacky ti zostanu stat. Teda ak do nejakej nedrgnes rukou, vtedy sa roztoci a narazi. Vtedy to pak musis potocit naspat.
Zuby ratat nemusis pretoze az tak brutalne to natiahnute nie je. Natiahnute je to cca o stvrt zubu (jeden zub ratam zub aj s medzerou, ak ratame len zub tak o jeho polovicu). To znamena ze nastavis si kluku najprv lebo tou hybat nemas ani nebudes, potom valce 4-5-6, tam uz mozes mat odchylku o sestinu zubu cca, vacky maju byt blizsie ku kluke (kratsi remen) a potom valce 1-2-3 tam uz mozes mat tu odchylku kludne aj ten stvrt zub (pravdaze znova tym istym smerom, teda k valcom 4-5-6)(ak bol stary remen poriadne vytahany). Dosponujes, potocis zopar krat a budes sa tesit jak si to fasa spravil :)
Pripravky som dostal darom, su priamo od totalyalfa z anglicka a su dobre. Kamos co ma napriklad tie ruzove ci fialove uz si presne nespominam tak tie nekupuj, jeden domcek (c2) tam ma zle casovanie.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody

Příspěvek od petrAR156 » 8.11.2015, ned 11:06

Marek_3L
add1) Fotky bohužel nemám, budu dělat rozvody až na jaře tak to nafotím alespoň pro ostatní, nic méně, *rysky jsou u řemenic kde prochází vačka blokem, šteluje se k bloku. Mám taktéž rv. 2000.
* těch rysek je na hřídelích víc, pokud mě paměť neklame dělá se to na tu nejdelší, ale to jde poznat když si ještě se starým řemenem natočíš na tu setrvákovou značku
add2) Značku na spodní řemenici ti popsal Vlad. Dělal jsem to s hodinkami i bez a subjektivně stejné.
add3) Ano vačky mají tendenci "utíkat", ale pokud je (při uvolňování řemenic) přidržíš klíčem a "zhodíš" sám žádné nebezpečí ti nehrozí. Ono uvolnit ty řemenice je vždycky trošku opruz, poklepávám je přes dřevěný špalíček, tomu protáčení při štelování se vyhneš když řemenice utáhneš na vačkách "tak akorát", aby držely polohu, ale aby ti zase neměli tendenci pootočit řemenem. U první je to pohoda, jen si pak zkontroluj znovu značku na setrváku a u těch dalších tomu pomůžeš přidržením klíčem na té už vyštelované a utáhlé. Zní to mnohem hůř, než ve sktečnosti je :D

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 8.11.2015, ned 13:42

Chlapi díky moc! to je dobrý na žádným foru jsem se nesetkal s tak vstřícným přístupem.
Musím ty rozvody udělat dokud je pěkný počasí, takže na to dost spěchám a tyhle poznatky jsou nad zlato. Opatřím sobě ořech 41, ale nemám soustruh tak ho strhnu jenom bruskou na části obvodu kde je závaží. Vzduchový utahovák mám, takže počítám že s povolením dolní matice si poradím. na držení vaček je myslím klíč č. 25. Pořád inklinuju k variantě nechat vačkové řemenice být, nasadit nový řemen a kdyby se to jó rozcházelo s ryskama tak pak teprve povolovat a dotočit klíčem. Jsem zvědavej co uvidím až sundám víka ventilů - po startu studenýho motoru to pěkně zaklepe, asi hydroštely. po minutě už je slyšet jen cvakání vstřikovacích ventilů. Ale to jsem odbočil. ještě několik otázek:

1) kde koupit sadu těsnění vík ventilů, včetně těch kroužků kolem svící,
2) Svíčky- jaký klíč potřebuju? (chci tam dat NGK RPFR6B podle příručky.)
3) jaká vodní pumpa (značka) má kovové oběžné kolo? řemen koupím asi gates za 600 kč.
4) rolna nahoře a vpravo je jedna a tatáž věc, nebo je to jiné? podle eshopů to nepoznám
5) rovnou to sfouknu s paraflu (jakou, kde koupit?) a olejem (jaký ndo takto vyběhanějšího motoru? - tachometr 190 tis. a diag 184 tis.) asi klasika selenia 2Ok že ano. Oleje to nežere. auto je ze švýcarska takže snad to není stočené.
6) jakýma kleštěma se sundávají ty samosvorné pásky na hadicích? nechci to dělat kombinačkama

ještě jednou díky borci. Omlouvám se že se ptám blbě ale nestíhám pročíst uplně všechny vlákna marek
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Rozvody

Příspěvek od vonkreuz » 8.11.2015, ned 14:03

Paraflu, oleje a olej. filtr kup u Alfi166silver- buď přes SZ nebo u něho na webu http://znackoveoleje.cz/ On ti kdyžtak poradí jaké Paraflu přesně dát. Pouvažuj také o výměně převodového oleje a servoleje, Alfi ti také poradí jaký tam přesně dát.
Těsnění víka ventilu + svíčky mají např. kod 56024400 nebo 56024500 a koupíš to u dalšího partnera Alfisti.cz - MroAuto, odkaz přímo zde.
Cobra spojky mají spec. kleště, ale já je povoluji podebráním a vypáčením tenším šroubovákem. Zpětné zacvaknutí plochými kleštěmi s užšími čelistmi.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

vlad47

Příspěvky: 51
Registrován: 31.10.2011, pon 13:54

Re: Rozvody

Příspěvek od vlad47 » 8.11.2015, ned 14:07

- Urco by som remenice na vackach nechal tak ako su, v takom pripade nemusis davat dole ani veka a teda ani kupovat tesnenia. Ak ich budes kupovat kup sadu kde su aj kruzky kolo sviecok.
- Na sviecky viem kde ho mam v sade polozeny, ale co je na nom hh, asi 16. Odporucam BKR6EIX.
- Bugati a magneti mareli viem ze maju.
- ano
- ja som zastanca jedine selenie racing
- sundas to aj obycajnym malinkym srobovakom, strcis ho do medzeri a podvihnes, naspat najlepsie malymi tupimi kliestami alebo kombinacky podlozene malym srobovakom
Kaby islo do tuheho a nieco si dojebal tak sa ozvi, v krajnom pripade by som ti snad vedel pripravky pozicat.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Rozvody

Příspěvek od vonkreuz » 8.11.2015, ned 14:15

Marku nejblíž máš Mates-Auto.cz Heřmanově Městci, tak se zkus zeptat tam, zda ti přípravky, samozřejmě za úplatu, pujčí. :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 8.11.2015, ned 17:33

[quote="vonkreuz"]
Vyčerpávající.
samozřejmě že ty kapaliny vyměním, převodový i s výplachem a pak chci dát ten nejřidší 75Wxx Ty přípravky pokud mi je u Matesa půjčí tak to udělám s nima, akorát nerad povoluju domky-nemám momenták a každej den ruce v motoru nemám, takže je nechci přetáhnout nebo tak. Vůbec najradši bych si ty přípravky koupil, ale našel jsem je za 6000 na což nemám. Budu dělat i ložiska a uhlíky na altíku (pokud ho dostanu ven), a další věci., prostě normální větší servis. Ty víka budu dávat dolů tak jako tak, chci vidět stav vaček. Díky M.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 8.11.2015, ned 19:35

Marku píšu SZ.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 9.11.2015, pon 09:53

jaký průměr ořechu 41mm potřebuju abych ho dostal na řemenici kliky? (na kolik mm ho stočit? díky!)
Edit: Průměr ořechu je 55.5mm. Koupil jsem Honiton SK1641 a pasuje tam přesně bez stáčení.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody

Příspěvek od petrAR156 » 9.11.2015, pon 10:53

Marek_3L píše:jaký průměr ořechu 41mm potřebuju abych ho dostal na řemenici kliky? (na kolik mm ho stočit? díky!)
Já ti to můžu změřit ... bohužel až příští neděli, tenhle "nekonvenční" vercajk mám složený u rodičů. Tak pokud ti do té doby neporadí nikdo jiný ...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů