Rozvody

Odpovědět
Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 21.11.2015, sob 00:44

Nakonec se musím zastat těch, kdo dělají "ty blbý tlustý čáry barvou".

bez přípravků a měřidel je to vůbec nejlepší metoda, kterou dosáhnete de fakto stejné časování (1:1) jaké bylo udělané při poslední výměně řemene (pokud řemen z druhovýroby je déélkově v toleranci.) Samozřejmě, že při tom nikdo nepovoluje vačkové řemenice, nevím kdo to kde vyčetl.

Důvod?
tam dole, řemenice kliky, kolik zubů je v záběru? 10?...

To Hondzik: asi jsi nepochopil že ty čáry jsou udělaný i na řemenu, víš proč? :wink:
Naposledy upravil(a) Marek_3L dne 21.11.2015, sob 01:19, celkem upraveno 1 x.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 21.11.2015, sob 00:50

rossogtv píše:Jo a neni spatne seskrabnout karbon z pistu, aby se merilo na ciste tvrde plose.
Kdyz mam motor venku, merim 30mm, je to jeste presnejsi.
1) dobrej poznatek ten karbon
2) já mám motor v autě a značky dělám na setrvák takže se musím vejít do okýnka. ano víc se projeví nepřesnost měření to sem si prve neuvědomil
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od hondzik » 21.11.2015, sob 21:42

já nikde neřekl že to neuděláš pomocí čar a že to nepoběží. Vesměs to touhle metodou nastavíš bez horní úvratě, bez rysek, beze všeho, v libovolný pozici. Možná jen budeš potřebovat víc rukou aby jsi všechno dostal na "místo" kde to máš poznačený kdyby se ti to hejblo. Lze najít i metodu kdy rozvoďák po obvodu seříznou na poloviční šířku, nastrčí novej, pak přeříznou starej a novej jen došoupou na místo. Co jsem chtěl říct je že slepý kopírování toho jak to někdo někdy nastavil není úplně nejlepší a není to přesný

Vačkový řemenice jdou povolit kvůli přesnýmu nastavení rozvodu, třeba kvulii tomu že srovnáš vačky na rysky a když nepovolíš vačkový kola, tak ti to řemen pak někam stáhne. Nestáhne to někam katastrofálně že by se to potkalo, neběželo, ale stáhne. Proto jsou na některých autech stavitelný, na některých autech jdou povolit na kuželu...

Třeba když děláš poslední Zetecy od Fordu, nemaj ani klínek na klice. Zaaretuješ si kliku v HU, povolíš řemenice na vačkách (samotný vačky máš zaaretovaný na pravítko) , nandáš rozvoďák, napneš napínák a můžes si točit řemenem, točí se ti řemenice na vačkách, řemenice na klice... Ale máš zajištěnou polohu kliky proti vačkám. Pak dotahuješ. Pokud bys zkoušel narvat přípravek- pravítko do vaček aniž bys měl povolený vačkový kola, tak máš smůlu, vždy budou mírně pootočený proti sobě o vytažení řemenu. Novej to může srovnat ale taky nermusí. Ale přípravek tam nedáš

Chápeme se?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 22.11.2015, ned 03:16

jasně no ono u víc než jednovačky se to ani líp(jednodušejc) udělat nedá
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 22.11.2015, ned 19:48

Souhlasim s hondzikem, je cira hloupost nevyuzitych prostredku ktere ti dovoluji nacasovat rozvody naprosto presne.

U bussa v idealnim pripade vcetne povoleni vackovych remenic (umoznuje to i lepsi napnuti remene mezi vsemi kladkami) u TSka se to napr, resi povolenim remenice saci vacky ktera je ktomu primo uzpusobena.

Dopinani je pak samozrejmne nutne pres aretaci remenice tak, aby se zase sni zbytecne neprotacelo.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Rozvody

Příspěvek od rossogtv » 23.11.2015, pon 09:41

Marek_3L píše:tak myslím že bysme mohli hádku ukončit. :diky
Dallen díky za nabídku, ale hodinky mám doma, doteky taky, adaptér na svíčku za Kč 220,-.

Pro ty, kteří neznají rovnici pohybu pístu, tak tady je:

y=sin(x)*), kde:
y je zdvih a
x je úhel (nebo čas).
pak si vyhledejte sinusovku obrázek a pak si najděte při které poloze kliky je nejmenší změna zdvihu na úhel otočení. Z toho jasně vyplývá, že největší necitlivost je právě kolem úvratí. Zde je tím pádem taky nejnižší pístová rychlost, přesněji v bodě HU je nulová. (matematicky řečeno: Pístová rychlost je první derivace rovnice pro pohyb pístu v čase neboli úhlu kliky)

=> úhel natočení kliky se ze zdvihu pístu hledá nejblbějc právě v ůvratích. Tam při změně o setinu milimetru dojde k natočení klikovky o úhel (nevím). Proto ty tisícinkové hodinky a proto ti pánové z UK dělají to co dělají a dělají to tak správně.

Stačí? je to jenom jinak napsané to, co píše rossogtv, snad to bude srozumitelný. Hádáme se o blbostech, každý má svůj způsob a myslím že žádný není vyloženě špatný. Jde jenom o to jak kdo má možnost/chuť rozebírat motor.

*) V praxi je to o trochu složitější, o vliv excentricity osy klikové hřídele proti ose válce, která je tam z důvodu....
v tomto prispevku vidim analogii k prispevkum od HonzaR, nejste nahodou pribuzni ???
i pres tvou 4x upravu prispevku, furt to mas cely blbe.....

"excentricity osy klikové hřídele proti ose válce" - to mas odkud ? to slysim poprve a delam motory ALFA pres 30let. Busso je central.Nix excentricity.Vsechny Alfa motory jsou souose hridel/valce....

"Proto ty tisícinkové hodinky a proto ti pánové z UK dělají to co dělají a dělají to tak správně."
SPATNE, delaji to SPATNE.
Ty tisicinkove hodinky jsou ti tu maximalne na h...o. Ty chces najit HU KLIKOVKY, ale meris na PISTU.
Ten pist visi na ojnici, ktera ma dohromady nekolik setin vule na pistnim + klikovem cepu. Navic ma pist nahore zastudena cca. 0,5mm vuli ve valci A JELIKOZ MA EXCENTRICKE ULOZENI NA OJNICI, sedne si pokazde jinak, kdyz jedes pistem nahoru zleva nebo zprava.
Proto se MUSI sjet minimalne 10mm, lepe 20mm ( ja mam nato extra hodinky s 20mm zdvihem/ 0,01mm presnost, bezne hodinky maji 10mm zdvih ) - a pak je to mereni presne.

Mimochodem tisicinkove hodinky davaji smysl vseobecne jen v klimatizovanem, uzavrenem prostoru, a pokud si pritom prdn.s, cele mereni bude nepresne....Ja dvoje mam a vytahuji je jen mimoradne jednou za rok na soustruhu kdyz upravuji miniventily a neco se mi nezda....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Rozvody

Příspěvek od vonkreuz » 26.11.2015, čtv 20:37

Zítra mi konečně dojde spodní řemen a jeho vodící a napínací kladky (MroAuto mi to poslali na špatnou adresu). Na jakou stranu se, prosím, povolují jednotlivé označené kladky? Jaký moment použít na následné utažení? :-k
10 - normálně proti směru hodinových ručiček (to už mám vyzkoušeno, jinak nešel vyndat alternátor)
11 - normálně proti směru hodinových ručiček?
9 - proti směru hodinových ručiček?
Děkuji =D>
Přílohy
Rozvody busso 24v.png
Rozvody busso 24v.png (34.81 KiB) Zobrazeno 1614 x
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od enzo156 » 26.11.2015, čtv 22:13

Všechny jsou klasicky povolit doleva, utáhnout doprava, momenty už nevím, ale e per pomůže.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 26.11.2015, čtv 22:15

Vodici kladky 10,11 se normalni pravy zavit
Napinaci kladka 9 drzi v bloku taky na pravem zavitu, ale kladka na napinaku ma zavit levy!, stejne tak se sundava remen. Je tam jeste aretacni ocko.

Momenty neres, jestli mas momentak z lidlu tak to je 42-210Nm, takze dotahuj s citem

Jinak na dotahovani v poradku poslouzi strojnicke tabulky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 3.12.2015, čtv 15:54

Dallen píše:kladka na napinaku ma zavit levy!, stejne tak se sundava remen. Je tam jeste aretacni ocko.
proč řešíš levý závit když se to mění celé? tam se dá vyměnit jenom ložisko, nebo je v tom něco jinýho?
co je aretační očko?
M.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Rozvody

Příspěvek od vonkreuz » 3.12.2015, čtv 16:12

Protože měním jenom "pul rozvody". Moje rozvody jsou ze zimy 2011/12 a minulý měsíc jsem nechal repasovat mrtvý altík. Takže jsem chtěl se rozhodl rovnou objednat 2x vodicí kladku, 1x kladku od napínáku, 1x řemen. Jenže pánové v MRO Auto to zbodali a mezitím jsem už musel s autem jezdit, takže asi až teď v neděli to budu měnit.
Celé komplet rozvody budu nechávat měnit někdy v březnu/dubnu.
Jestli to není plejtvání? Asi je, ale já mám to auto dost rád.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 3.12.2015, čtv 16:18

marek: Ano da se vymenit pouze kladka, napinak se cely sklada z tela napinaku ktery drzi v bloku a kladky ktera drzi v tele napinaku (tam je ten levy zavit).

Aretacni ocko je videt i v galerce kterou jsem postoval, povolis napinak na tele napinaku se protnou dve ocka, kteryma prostrcis vrtak/hrebik a mas napinak porad v povolene poloze. Nasadis klinak zajistovaci cep vytahnes a mas to vyresene.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 4.12.2015, pát 19:22

Potřebuju další radu - mám vačky na pípravkách, řemenice povolené, napínák přišroubovaný, řemen nandaný. Napnu ho na předepsanou hodnotu. vačkový řemenice protočím rukou tak, aby na všechny působila stejná síla (prostě tažená strana řemene bude stejně napnutá jako ta na straně napínáku-vratná)-nebo mám lehce předšponovat pravou stranu tak, jak klikovka táhne vršek? Logicky by to mělo být podle prvního bodu ale vrtá mi hlavou co udělá s časováním tah na řemen?

mimochodem - minimálně jeden z přípravků mi na vačce nesedí uplně košer, a to jsem si s tím hrál při nasazování. Prostě jeden přípravek má trochu jinej tvar jak vačka... úhlově to plus mínus sedí, ale na náběžné straně palce nic moc. asi trochu low-cost přípravky no :-(

poslední dotaz na kontrolu napnutí. Po kolika kilometrech jí mám udělat? u VW jsem seřizoval časování po 10 tisících km a byl tam rozdíl asi 1,5 stupně.

Díky za rady M.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 4.12.2015, pát 19:33

vonkreuz píše: Celé komplet rozvody budu nechávat měnit někdy v březnu/dubnu.
Jestli to není plejtvání? Asi je, ale já mám to auto dost rád.
na rozvodech není nic plejtvání když vidím ten napínák litens tak ten přehodím po 30 tisících. stejně tak řemen, stojí směšnou cenu. ten napínák je od pohledu hrachovina z plastu tenkýho no hrůza. stálo by za zvážení místo toho umělohmotnýho kola tam dát ocelový ale tam by zase byl slabší článek ten prožinovej mechanismus.

off topic u 156ky ten alternátor nevyndám jinak než shozením celé nápravnice! takže ažna jaře. Jedině snad vymontovat uplně silentbloky motoru a vyheverovat ho co to půjde nahoru, ale i tak pochybuju že proleze
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody

Příspěvek od Dallen » 6.12.2015, ned 12:08

Zacinam zasnout jak nekdo dokaze zkomplikovat rozvody.

Kdyz jsi takovy inzenyr, ze vidis, ze napinak litens je nahovno a uz znas mnohem lepsi reseni tak nechapu jak ti nemuze byt jasne napnuti remene apod.

Jinak imho bych dopnuti remene kontroloval co dva tydny :smt033
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 6.12.2015, ned 19:28

Díky za podnětné rady a nápady :-)
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 6.12.2015, ned 20:05

No jo, na vw jsou kladky jak řemenice u mlátičky, tak proto se Ti zdá alfáckej napínák hrachovina.

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 7.12.2015, pon 19:05

s vw máš pravdu to je druhej extrém taky to je traktor ale ten napínáček u alfy je fakt už od pohledu malej. Jinak Motor konečně zpívá už jenom vyměnit chladič a vyřešit lehký kolísání otáček zatepla.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od hondzik » 7.12.2015, pon 21:21

Dallen píše:Zacinam zasnout jak nekdo dokaze zkomplikovat rozvody.

Kdyz jsi takovy inzenyr, ze vidis, ze napinak litens je nahovno a uz znas mnohem lepsi reseni tak nechapu jak ti nemuze byt jasne napnuti remene apod.

Jinak imho bych dopnuti remene kontroloval co dva tydny :smt033
+1 :smt033

A co to že najednou povolujeme rřemenice a nedáváme to na zub? Ale jo, progress... :smt023
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Marek_3L » 8.12.2015, úte 20:41

hondzik píše:A co to že najednou povolujeme rřemenice a nedáváme to na zub? Ale jo, progress... :smt023
nevím jak to máte zařízené :-)
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Rozvody

Příspěvek od Danni » 3.4.2016, ned 12:00

Nemozem povolit hornu vodiacu kladku, nejake napady ako na to? Na to ake su tie imbusy male su dotiahnute na smrť :smt021
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od .myc155 » 3.4.2016, ned 12:07

nekteri frajeri je pro jistotu zalepi, bo jsou to prece rozvody :smt023

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Rozvody

Příspěvek od rossogtv » 3.4.2016, ned 13:02

bych to nazval spise idiotem nez frajerem......nedavno jsem delal 24v a bylo dotahle totalne vse na krev, vcetne krytu rozvodu, pri pouziti 1001 triku jsem to o chlup zvladl na aute, chybelo malo a motor musel ven....pomuze superostry imbus a naklepnout, coz bohuzel zde nejde.
kladku prislusenstvi - nastesti od kola "pristupna" jsem povoloval sekackem a zavit v bloku se musel spravovat.....klikova remenice detto, totalne prirezla ke klikovce, stahovak skripal zubama, pritom staci pouzit kupferspray a priste to sundate prstama...
ono pak ti amateri zku.vi ty srouby totalne, ktere bych ja treba jeste povolil, a pak to odvezou k mechanikovi.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Rozvody

Příspěvek od Danni » 3.4.2016, ned 13:14

Tak uz sruby napinaku bol celkom problem ale cez predlzovak na golu a kladivo som ich naklepol a asi pomohlo no tu to je problem... Byt to 156 tak fakt motor vonku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Rozvody

Příspěvek od rossogtv » 3.4.2016, ned 13:22

do inbusa se da jeste naklepnout o velikost vetsi torx, ale pokud nemas misto, ses v pr....li.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů