Nevím kolik tam máš místa a jaký přístup, na 156 jsem si na to dělal klíč z plocháče 20 x 10 který jsem provrtal, uřízl kus imbusu a zezadu zavařil. S golou se tam dostat nedá a tenhle "alfa klíč" má mnohem lepší záběr, neb nemá tak zprzněný úhel jako origo imbus.Danni píše:Nemozem povolit hornu vodiacu kladku, nejake napady ako na to? Na to ake su tie imbusy male su dotiahnute na smrť
Rozvody
Re: Rozvody
Re: Rozvody
miesta tam je, vopacham tam ltt aj malu flexu pripadne imbus z racne a privarit k srube co ma teraz napadlo
nemam rad imbusaky!
nemam rad imbusaky!
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
Dělám to podobně, už mám sadu seřízlých imbusů, ty naklepu, ale nevařím. Nasadím si na ně očkové klíče stejné velikosti a povoluju přes ně, tak, abych nezkurvil hlavu kvůli úhlu.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Pískání od rozvodů
Na nově udělaných rozvodech mám najeto asi 1500km a když je motor zahřátý na provozní teplotu -+90 ozývá se od rozvodů pískání, za studena ne. Kladky jsem komlet měnil, setkali jste se s něčím podobným někdo? Zmetek kladka?
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8670
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody
Taky mi to na 2.5 dělalo. Bohužel si nepamatuju, co se tam dávalo za materiál, ale žádnej shit, na tomhle nešetřim.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Rozvody
Jak jsi to řešil? Výměna nebo nechat být? Ložiska tam mám SKF, napínačku ... z hlavy nevím značku, ale je to ta kanadská, ta byla tuším montovaná i ve fabrice. Pokud jde jen o zvuk a mělo by se to "usadit" je mě to fuk, ale nerad bych dekapitoval motorHampice píše:Taky mi to na 2.5 dělalo. Bohužel si nepamatuju, co se tam dávalo za materiál, ale žádnej shit, na tomhle nešetřim.
Re: Rozvody
no a na isto ti to ide od rozvodu? mne napriklad piskal kompresor(lozisko remenici)
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Me piskal altik.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Rozvody
Dík za upřesnění
njn o víkendu budu bádat ...
njn o víkendu budu bádat ...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8670
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody
Řešil jsem na tom x dalších věcí, tak jsem to prodal
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Rozvody
Chci se místních zeptat na aretační přípravky na rozvody.
Asi mě čekají rozvody, teda jsem trochu paranoidní, radši bych je udělal. Současný rozvody tam jsou od minulého majitele (kamarád, věřím mu) přes 3 roky, ale 3 roky to auto stálo v garáži (což nevím, jestli pro rozvody nemůže být ve výsledku horší, když se ta guma ani nehne), najeto mají pár tisíc ~ asi pět. Intervaly jsem vyčetl různý - 120000 km, 6 let, pak zkráceno na 60000 km, 3 roky, ... Celkem má auto najeto ~250000 km. Mimochodem, má cenu při rozvodech v tomhle nájezdu řešit i další věci? Sundat i ventily, zjistit stav, doleštit? Zkontrolovat písty, kroužky, hlavu, těsnění, ...? Jinak motor šlape parádně, nepozoruju na něm žádný špatnosti, ale možná by si zasloužil nějakou péči.
Chtěl bych je udělat sám, technika mi není cizí a když už, tak ať si to radší do*urvím sám, než aby to za mě podělal někdo cizí
Nicméně - co se týká přípravků - chtěl bych se místních (Kůrkyn? :-) ) zeptat a požádat o laskavost (samozřejmě za odměnu) - buď o zapůjčení, nebo pouze o naskenování z boku, tak, aby byl vidět profil otisklé vačky - mám totiž přístup ke 3D tiskárně, kreslit 3D modely taky umím, takže by nebyl problém přípravky zreplikovat a po domluvě klidně množit. Při ceně 2 - 3 Kč za gram by určitě vyšly daleko levněji, pro někoho, kdo je nepoužívá dnes a denně v servise bude mechanická odolnost ABS nebo PLA plastů plně dostačující, přesnosti se nebojím, ta bude identická s originálem. Vydělávat na tom nehodlám, jen bych chtěl, aby mi to pokrylo náklady.
Našli by se tady lidi, kteří by o to měli zájem? Usnadnilo by to ty "jednorázovky", kdy je potřeba se domluvit s někým, kdo je má, pošta tam, pošta zpět, odměna majiteli, ...
Díky za zpětnou vazbu :-)
Asi mě čekají rozvody, teda jsem trochu paranoidní, radši bych je udělal. Současný rozvody tam jsou od minulého majitele (kamarád, věřím mu) přes 3 roky, ale 3 roky to auto stálo v garáži (což nevím, jestli pro rozvody nemůže být ve výsledku horší, když se ta guma ani nehne), najeto mají pár tisíc ~ asi pět. Intervaly jsem vyčetl různý - 120000 km, 6 let, pak zkráceno na 60000 km, 3 roky, ... Celkem má auto najeto ~250000 km. Mimochodem, má cenu při rozvodech v tomhle nájezdu řešit i další věci? Sundat i ventily, zjistit stav, doleštit? Zkontrolovat písty, kroužky, hlavu, těsnění, ...? Jinak motor šlape parádně, nepozoruju na něm žádný špatnosti, ale možná by si zasloužil nějakou péči.
Chtěl bych je udělat sám, technika mi není cizí a když už, tak ať si to radší do*urvím sám, než aby to za mě podělal někdo cizí
Nicméně - co se týká přípravků - chtěl bych se místních (Kůrkyn? :-) ) zeptat a požádat o laskavost (samozřejmě za odměnu) - buď o zapůjčení, nebo pouze o naskenování z boku, tak, aby byl vidět profil otisklé vačky - mám totiž přístup ke 3D tiskárně, kreslit 3D modely taky umím, takže by nebyl problém přípravky zreplikovat a po domluvě klidně množit. Při ceně 2 - 3 Kč za gram by určitě vyšly daleko levněji, pro někoho, kdo je nepoužívá dnes a denně v servise bude mechanická odolnost ABS nebo PLA plastů plně dostačující, přesnosti se nebojím, ta bude identická s originálem. Vydělávat na tom nehodlám, jen bych chtěl, aby mi to pokrylo náklady.
Našli by se tady lidi, kteří by o to měli zájem? Usnadnilo by to ty "jednorázovky", kdy je potřeba se domluvit s někým, kdo je má, pošta tam, pošta zpět, odměna majiteli, ...
Díky za zpětnou vazbu :-)
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Rozvody
Případně zkus o pujčení napsat Dallenovi, ten má myslím přípravky také. A co vím, tak za pujčení chtěl zhruba tolik co za 2 litry Božkova.
U rozvodu nikomu nevěř, pokud to není brácha nebo jsi mu nestál za zády.
V červenci tohodle roku mně rozvody na 3.0 24v vyšly na 15500Kč (řemen rozvodu, kladka rozvodového řemenu, napínák rozvodového řemenu, řemen alternátoru, napínák řemenu alternátoru, vodní pumpa, těsnění obou ventildeklu, destilovaná voda a práce). Plus rovnou nové svíce NGK, když už se rozdělával vršek motoru.
edit: A vlastně ještě 3 litry Paraflu, tedy dalších cca 700Kč k tomu.
U rozvodu nikomu nevěř, pokud to není brácha nebo jsi mu nestál za zády.
V červenci tohodle roku mně rozvody na 3.0 24v vyšly na 15500Kč (řemen rozvodu, kladka rozvodového řemenu, napínák rozvodového řemenu, řemen alternátoru, napínák řemenu alternátoru, vodní pumpa, těsnění obou ventildeklu, destilovaná voda a práce). Plus rovnou nové svíce NGK, když už se rozdělával vršek motoru.
edit: A vlastně ještě 3 litry Paraflu, tedy dalších cca 700Kč k tomu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Rozvody
Evidentně jsem moc lidí nezaujal.
Asi tu není tolik lidí zrovna s V6, které by to zajímalo, on by nebyl problém to udělat i pro další motory, proč ne i značky, ale tam už zase nejsem dostatečně motivovanej já, tohle bych dělal i pro sebe, nejen pro ostatní...
Zkusím ještě napsat konkrétním lidem, o kterých vím, že přípravky mají a zkusím zjistit info i od nich, jak často a kolik lidí si je chce půjčovat.
Díky za info ;)
Asi tu není tolik lidí zrovna s V6, které by to zajímalo, on by nebyl problém to udělat i pro další motory, proč ne i značky, ale tam už zase nejsem dostatečně motivovanej já, tohle bych dělal i pro sebe, nejen pro ostatní...
Zkusím ještě napsat konkrétním lidem, o kterých vím, že přípravky mají a zkusím zjistit info i od nich, jak často a kolik lidí si je chce půjčovat.
Díky za info ;)
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Rozvody
Pokud bych kámošovi opravdu věřil, vyměnil bych jen řemen.podvlada píše:Chci se místních zeptat na aretační přípravky na rozvody.
Asi mě čekají rozvody, teda jsem trochu paranoidní, radši bych je udělal. Současný rozvody tam jsou od minulého majitele (kamarád, věřím mu) přes 3 roky, ale 3 roky to auto stálo v garáži (což nevím, jestli pro rozvody nemůže být ve výsledku horší, když se ta guma ani nehne), najeto mají pár tisíc ~ asi pět.
Co se přípravků týká, rozvody dělám pomocí úchylkoměru a rysek na vačkách, ale při posledních jsem kvůli problémům (nakonec byl usvědčen falešný luft) pro kontrolu koupil jakýsi polský bazmek, kupodivu nastavení vyšlo stejně jako moje metoda. Kupodivu říkám proto, že ty domky jsou vyrobeny tak nějak nepřesně ... ale na vrcholy asi sedí a vačka se opře ve správných místech ... prostě nakonec to vychází, ale jako mustr notabene pro tisk z plastu na prd ... co vím, tak při tisku dochází poměrně ke značné tepelné deformaci materiálu ...
Pokud se ti s tím chce malovat tak pokud seženeš dobrý model neztrácej čas tiskem a jdi rovnou po CNC. Klidně ze silonu, ale metodou obrábění.
Re: Rozvody
jak pise Petr, da se to udelat i bez, pokud vacky maji i rysky, coz bussa maji....jinak treba na ebayi se objevuji ty pripravky za takovou cenu, ze je to celkem zbytecne delat znovu + v plastu. Jinak teda nevim jak vy povolujete srouby na remenici, je to celkem superfest utazene a chce to na drzeni remenice vlastni pripravek, mam ruzne, pac se delaly min. 2 verze....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Rozvody
jo a jeste spesl stahovak na remenici klikovky pac je tam malo mista na "normalni", plus aretaci setrvaku, bez ktere nepovolis matku remenice.....na tu mam zase 1" racnu + upraveny orech.....takze jen pripravky na vacky bude asi malo
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Rozvody
Díky za odpověď.
S tím plastem, deformacemi, ... Nemyslím to špatně, ale nevíš - tu tiskárnu máme v kanclu, vidím ji v tisku denně, spoustu už jsem si toho vytiskl - a nejen "designové" modely, ale i technicky funkční. Náhradní díly na RC auto, RC formuli, kvadrokoptéru, ... Všechno do sebe musí zapadat, mít nějakou mechanickou odolnost.
Záleží na konkrétním plastu (ABS, PLA, ...) ale i na nastavení tiskárny. Většinu materiálů už máme odladěnou, takže tepelný deformace při tisku nehrozí - obvykle pokud jo, tak se model ani nedotiskne, protože si do něj hlava narazí a urve ho z podložky. A pokud hrozí, pouze u převisů, který jsou obecně těžký na tisk - ale pokud jde o "kvádřík", resp. se půdorys do výšky nemění, tak je to bez problémů úplně.
Pro srovnání, asi nejdetailnější model, co jsme zatím tiskli - a upozorňuju, opravdu MODEL, hračku, nefunkční maketu ) je tohle:
http://www.thingiverse.com/thing:1607283
Jsou tam i obrázky vytištěných, nejen namodelovaných. Je to 1:1, přesný, nekroutí se.
To k 3D tisku :-)
Jinak viděl jsem na YT nějaký přípravky, který pořádně neseděly, resp. seděly jen na špičce vačky a celý se to viklalo. Ty bych nechtěl, to máš pravdu, ale tak jako tak by po překreslení a vytištění byly 1:1. CNC mi samozřejmě napadlo, ale v okolí nikoho s přístupem k obrábění nemám, proto ten 3D tisk. Taky se obávám, že by to stálo daleko víc, i kdyby jen ze silonu - a nevyplatilo se je vyrábět, rozhodně ne oproti zapůjčení. Takhle bychom nemuseli být cenově daleko od ceny podobné za půjčení. Přesný hodnoty bych samožejmě věděl až po prvním tisku, respektive hned po tom, co bych namodeloval - to se pak spočíst dá (teda spočte to "slice" nástroj )
Pravda, na e-bay mi nenapadlo koukat. A to tam hledám leccos
Mimochodem, co k aretaci řemenic použít starej řemen chycenej pomocí hasáku nebo něčeho podobnýho, co ho skřípne - podobně, jako jsou pákový povolováky na filtry oleje?
S tím plastem, deformacemi, ... Nemyslím to špatně, ale nevíš - tu tiskárnu máme v kanclu, vidím ji v tisku denně, spoustu už jsem si toho vytiskl - a nejen "designové" modely, ale i technicky funkční. Náhradní díly na RC auto, RC formuli, kvadrokoptéru, ... Všechno do sebe musí zapadat, mít nějakou mechanickou odolnost.
Záleží na konkrétním plastu (ABS, PLA, ...) ale i na nastavení tiskárny. Většinu materiálů už máme odladěnou, takže tepelný deformace při tisku nehrozí - obvykle pokud jo, tak se model ani nedotiskne, protože si do něj hlava narazí a urve ho z podložky. A pokud hrozí, pouze u převisů, který jsou obecně těžký na tisk - ale pokud jde o "kvádřík", resp. se půdorys do výšky nemění, tak je to bez problémů úplně.
Pro srovnání, asi nejdetailnější model, co jsme zatím tiskli - a upozorňuju, opravdu MODEL, hračku, nefunkční maketu ) je tohle:
http://www.thingiverse.com/thing:1607283
Jsou tam i obrázky vytištěných, nejen namodelovaných. Je to 1:1, přesný, nekroutí se.
To k 3D tisku :-)
Jinak viděl jsem na YT nějaký přípravky, který pořádně neseděly, resp. seděly jen na špičce vačky a celý se to viklalo. Ty bych nechtěl, to máš pravdu, ale tak jako tak by po překreslení a vytištění byly 1:1. CNC mi samozřejmě napadlo, ale v okolí nikoho s přístupem k obrábění nemám, proto ten 3D tisk. Taky se obávám, že by to stálo daleko víc, i kdyby jen ze silonu - a nevyplatilo se je vyrábět, rozhodně ne oproti zapůjčení. Takhle bychom nemuseli být cenově daleko od ceny podobné za půjčení. Přesný hodnoty bych samožejmě věděl až po prvním tisku, respektive hned po tom, co bych namodeloval - to se pak spočíst dá (teda spočte to "slice" nástroj )
Pravda, na e-bay mi nenapadlo koukat. A to tam hledám leccos
Mimochodem, co k aretaci řemenic použít starej řemen chycenej pomocí hasáku nebo něčeho podobnýho, co ho skřípne - podobně, jako jsou pákový povolováky na filtry oleje?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Rozvody
Ještě co se týče rysek - někdo tvrdí, že tam jsou, někdo že ne, někdo že je rozdíl mezi 2.5, 3.0, 3.2, ... někdo že jsou/nejsou na TS, tak bych radši měl jistotu, proto se taky zajímám o ty přípravky
Edit: Tak ne, ať koukám na ebay jak koukám, nenašel jsem levnější než 1200 na V6 a cca 600 na TS motory. Tiskem bych byl níž. Neví někdo alespoň odhadem rozměry těch přípravků, ať můžu tu hmotnost -> cenu odhadnout?
Edit: Tak ne, ať koukám na ebay jak koukám, nenašel jsem levnější než 1200 na V6 a cca 600 na TS motory. Tiskem bych byl níž. Neví někdo alespoň odhadem rozměry těch přípravků, ať můžu tu hmotnost -> cenu odhadnout?
Naposledy upravil(a) podvlada dne 14.11.2016, pon 14:08, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Rozvody
"Mimochodem, co k aretaci řemenic použít starej řemen chycenej pomocí hasáku nebo něčeho podobnýho, co ho skřípne - podobně, jako jsou pákový povolováky na filtry oleje?"
fakt ne, na sroub pouzivam 30cm trhak 1/2" a pripravek na remenice mam taky cca 30cm dlouhy, je to tak akorat, ze to povolis....na matku klikovky nasazuji na 1" racnu jeste 2m dvoupalcovku, jentak BTW jsem mel predtim 3/4", kterou jsem na jednom motoru urval.....je to tak trochu jina liga nez RC auticka.....
ty pripravky maji casto znacnou vuli, nejakych 2-3° jde pootocit vackou u vsech, nekdy i vic....kdyz je to zas moc na knop, tak to na tu vacku nedas.
fakt ne, na sroub pouzivam 30cm trhak 1/2" a pripravek na remenice mam taky cca 30cm dlouhy, je to tak akorat, ze to povolis....na matku klikovky nasazuji na 1" racnu jeste 2m dvoupalcovku, jentak BTW jsem mel predtim 3/4", kterou jsem na jednom motoru urval.....je to tak trochu jina liga nez RC auticka.....
ty pripravky maji casto znacnou vuli, nejakych 2-3° jde pootocit vackou u vsech, nekdy i vic....kdyz je to zas moc na knop, tak to na tu vacku nedas.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Rozvody
Tak to, jak dlouhou páku by sis dal na to, co by drželo ten řemen kolem řemenice už je jedno, ne?
Měl jsem na mysli tenhle způsob:
http://www.oleje-kapaliny.cz/files/olej ... -profi.jpg
Jak vypadá ten tvůj přípravek na řemenici?
Měl jsem na mysli tenhle způsob:
http://www.oleje-kapaliny.cz/files/olej ... -profi.jpg
Jak vypadá ten tvůj přípravek na řemenici?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Rozvody
Máme tiskárnu vedle v kanclu a různých pomůcek a dílů jsme na ní natiskli dost, ale jak jsem psal, zrovna k výrobě v podstatě měřících přípravků bych jí nepoužil. Chladnutím dochází k smrštění materiálu, to je prostě fyzika a ta "voština" vevnitř tomu moc nezabrání ... ale tak třeba to vidím černě a půjde ti to.
S ryskami je problém tuším u 12v, co jsem viděl rozhozený 2.5 a 3.0 motory po roce výroby 1999 tak na všech rysky byly, u 3.2 nevím.
S ryskami je problém tuším u 12v, co jsem viděl rozhozený 2.5 a 3.0 motory po roce výroby 1999 tak na všech rysky byly, u 3.2 nevím.
Re: Rozvody
rosso:
"na matku klikovky nasazuji na 1" racnu jeste 2m dvoupalcovku, jentak BTW jsem mel predtim 3/4", kterou jsem na jednom motoru urval."
Pořídil jsem elekriký rázový utaho-povolovák a mám klid
"na matku klikovky nasazuji na 1" racnu jeste 2m dvoupalcovku, jentak BTW jsem mel predtim 3/4", kterou jsem na jednom motoru urval."
Pořídil jsem elekriký rázový utaho-povolovák a mám klid
Re: Rozvody
....zapada presne do tech kulatych der po obvode. povoluje a dotahuje se, kdyz je jeste/uz namontovan stary/novy remen, to mi ten tvuj ripravek nedava moc smysl....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Rozvody
to mam taky, ale nechci aby mi razy sli do zubu setrvaku, ten fixacni drzak neni zas tak bytelny, to ja neriskuji....petrAR156 píše:rosso:
"na matku klikovky nasazuji na 1" racnu jeste 2m dvoupalcovku, jentak BTW jsem mel predtim 3/4", kterou jsem na jednom motoru urval."
Pořídil jsem elekriký rázový utaho-povolovák a mám klid
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů